1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סן פרנסיסקו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | San Francisco
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בסן פרנסיסקו
  8. »
  9. המוזיאון לאמנות מודרנית, סן פרנסיסקו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | San Francisco Museum of Modern Art

המוזיאון לאמנות מודרנית, סן פרנסיסקו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | San Francisco Museum of Modern Art

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בסן פרנסיסקו עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון לאמנות מודרנית עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון לאמנות מודרנית: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

המוזיאון לאמנות מודרנית בכמה מילים

המוזיאון לאומנות מודרנית בסן פרנסיסקו (San Francisco Museum of Modern Art) הוא מוזיאון לאומנות מודרנית ועכשווית הממוקם בסן פרנסיסקו שבקליפורניה, ארה”ב והיה המוזיאון הראשון בחוף המערבי שהוקדש כולו לאומנות של המאה ה20. המוזיאון נוסד במקור בשנת 1935 במרכז אנדרטת המלחמה ואומנויות הבמה בסן פרנסיסקו וב1995 נפתח במיקומו הנוכחי בעיצוב יוקרתי של האדריכל קנטון טיצ’ינו. בשנים אלו המוזיאון החל להציג עבודות של אומני אומנות מודרנית נחשבים של אותה התקופה כמו מגריט, אנדי וורהול ומונדריאן. במאי 2016 נפתח המוזיאון מחדש לאחר פרוייקט הרחבה גדול שהכפיל את חלל הגלריה ואיפשר למוזיאון להציג אוסף מורחב יותר של יצירות. האוסף של המוזיאון מוצג בשטח תצוגה של 16,000 מ”ר, מה שהופך את המוזיאון לאחד הגדולים בארה”ב ולאחד מהמוזיאונים לאומנות מודרנית ועכשווית הגדולים בעולם. כיום, המוזיאון מחזיק באוסף של למעלה מ33,000 יצירות מסוגי אומנות שונים ומגוונים ומתמקד גם כן באומנות של המאה ה21. מטרת המוזיאון היא לחלוק ולהציג אומנות מודרנית לציבור הרחב מתוך אמונה שאומנות עכשווית חיונית לתהליכי פתיחת המחשבה ועוזרת לייצר עולם יותר טוב.

מה רואים במוזיאון לאומנות מודרנית

המוזיאון לאומנות מודרנית בסן פרנסיסקו בנוי משבע קומות המציגות תערוכות שונות של גדולי אומני אומנות מודרנית ועכשווית בעולם. האוסף המרשים של המוזיאון כולל תערוכות ציור, ציורי קיר, פיסול, ארכיטקטורה, עיצוב, אומנות מדיה ואת הגלריה לצילום הגדולה בעולם. לאלו שמעוניינים בסיור מודרך, המוזיאון מציע מגוון סיורי אודיו באמצעות אפליקציה של המוזיאון. מעבר למגוון התערוכות שהמוזיאון מציג, תוכלו להנות גם מפעילויות לכל המשפחה כמו פעילות יצירה לילדים ושעת סיפור שמתקיימת אחת לחודש או משחק מבוסס אודיו שמנחה משפחות ברחבי המוזיאון לחקור יצירות שונות במוזיאון באמצעות הוראות ואפקטים קוליים. בנוסף, אם תצאו החוצה בקומה השלישית של המוזיאון תוכלו לראות את הגדר החיה הגדולה בארה”ב הבנויה מיותר מ19,000 צמחים, לשבת בבית קפה הממוקם בתוך גן פסלים או לרכוש מזכרת מחנות המוזיאון שמציעה חפצי נוי ואומנות למכירה.

מוזיאון לאמנות מודרנית סן פרנסיסקו בעת הביקור במוזיאון תוכלו להנות מסיור מודרך חוויתי (צילום: Nanaonwiki, רישיון)

כרטיסים למוזיאון לאומנות מודרנית

רוב הכרטיסים למוזיאון לאומנות מודרנית הם כרטיסים בסיסיים הכוללים כניסה למקום, אך קיימות גם מספר אופציות לאלו שמעוניינים לחסוך בעלויות ולשלב יעדים נוספים יחד עם המוזיאון:

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס כניסה בסיסי הכולל כניסה למוזיאון לאומנות מודרנית יעלה 20 יורו למבוגר (גיל 25-64) או 15 יורו לצעירים (גיל 19-24) ותוכלו לרכוש אותו כאן עם 5% הנחה ייעודית לגולשי הכל על (קוד HAKO5). ילדים מתחת לגיל 18 נהנים מכניסה חינם. כרטיס זה מומלץ למבקרים חובבי אמנות מודרנית, אשר לא מעוניינים לשלב את ביקורם במוזיאונים ואטרקציות נוספות בעיר.

כרטיסי כניסה המשלבים אתר נוסף בעיר

ניתן גם לקנות כרטיס כניסה למוזיאון המשלב כניסה לאתרים נוספים בעיר, דוגמת כרטיס המשלב ביקור באקספלורטוריום (למשל כאן)  או כרטיס כניסה למוזיאון המשלב בנוסף כניסה למוזיאון דה יונג (למשל כאן). כרטיס זה מומלץ למבקרים הרוצים לשלב את ביקורם במוזיאון אמנות מודרנית יחד עם יעדים נוספים בעיר.

כרטיסים בהתאמה אישית

אפשרות מעולה נוספת לשילוב הביקור עם יעדים נוספים בעיר היא רכישת כרטיסי go city המקנים כניסה למספר יעדים בעיר, בזמן המתאים לכם. ישנו כרטיס Go City המציע כניסה ל25 אטרקציות רבות ומגוונות בסן פרנסיסקו, במספר ימים שתבחרו ( למשל כאן– ועם הטבה מיוחדת לגולשי הכל על- ביטול בחינם) אפשרות נוספת היא כרטיס Go City מצומצם יותר המציע בחירה של 2 עד 5 אטרקציות בעיר וביקור בהן בקצב שלכם (למשל כאן– עם אפשרות ביטול בחינם לגולשי הכל על.) כרטיסים אלו מומלצים למבקרים הרוצים לרכוש כרטיס משתלם אשר מעניק כניסה חופשית למספר אתרים רב ומגוון בעיר.

הזמנת כרטיסים למוזיאון לאמנות מודרנית - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון לאומנות מודרנית מומלץ בעיקר לאוהבי אומנות מודרנית ועכשווית. אולם, המוזיאון מציע מגוון תערוכות ופעילויות היכולות להתאים לילדים.
  • מומלץ לבקר במוזיאון לאומנות מודרנית בימי אמצע השבוע כדי להימנע מעומס מבקרים בסוף השבוע.
  • כאמור, מדובר באחד מהמוזיאונים הגדולים בארה”ב לכן מומלץ להשקיע בביקור במקום בין שעתיים לשלוש שעות לפחות.
  • ההגעה למקום בתחבורה ציבורית מומלצת וכוללת אלטרנטיבות מגוונות ונוחות.
  • המקום מפעיל מגוון פעילויות המתאימות במיוחד לילדים.
  • להוזלת הביקור מומלץ לרכוש כרטיס משולב עם אטרקציות נוספות. בנוסף, יש הנחה לקבוצות גדולות של מעל 10 מבקרים.
  • בקומה הראשונה של המוזיאון יש מסעדה שפתוחה בימים שלישי-חמישי בשעות 11:30-15:00, בית קפה בקומה השניה שפתוח בימי שישי-שלישי בשעות 09:30-16:30 ובימי חמישי בשעות 11:00-18:00 ובית קפה בקומה החמישית שפתוח בימי שישי -שלישי בשעות 11:00-16:30 ובימי חמישי בשעות 13:00-19:30.

שאלות ותשובות

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: ימי שני עד שלישי וחמישי עד ראשון 10:00-17:00. בימי חמישי 13:00-20:00. בימי רביעי המוזיאון סגור.
  • עלות הכרטיסים: מחיר לכרטיס למבוגר עולה 25 דולר, כרטיס לצעיר (גיל 19-24) עולה 19 דולר, כרטיס למבוגר בגיל 65 ומעלה עולה 22 דולר. ילדים (גיל מתחת ל18) נכנסים בחינם.
  • 151 Third St :כתובת
    San Francisco, CA 94103
  • דרכי הגעה ברכבת קלה: המוזיאון ממוקם סמוך לתחנות ברחוב Powell, רחוב Montgomery ורחוב SF Muni Light Rail. דרכי הגעה ברכבל: ירידה בתחנת רחוב Powell או ברחוב California. דרכי הגעה באוטובוס: ירידה ברחוב Mission, ברחוב Howard, וברחוב Third וSecond.
    בנוסף, יש אפשרות להגעה באופניים וחניה בחניון אופניים סמוך לכניסה למוזיאון.
    לאלו שמגיעים ברכב פרטי יש חניון בתשלום ברחוב Minna 147 שנמצא קרוב למוזיאון ופתוח כל יום בין השעות 7:00-23:00. עלות החניה היא 4 דולר לכל 30 דקות, 26 דולר עד 10 שעות, 35 דולר עד 24 שעות.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.sfmoma.org/
  • המוזיאון מקיים מדי פעם אירועים מיוחדים כמו הקרנת סרטים, ימים מיוחדים למשפחות או תערוכות מיוחדות. מומלץ להתעדכן באתר המוזיאון בנוגע לאירועים אלו.