גן החיות של סן פרנסיסקו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | San Francisco Zoo

עדכון אפריל, 2024

בתקפה הקרובה מספר התיירים בסן פרנסיסקו במגמת עלייה שתגיע לשיא שלה בקיץ. כאשר מתכננים ביקור באחת מהאטרקציות האהובות ביותר בעיר, כמו גן החיות של סן פרנסיסקו מומלץ להזמין כרטיסים מראש - וכך להבטיח את הכניסה שלכם בזמן המתאים לכם ביותר ולחסוך את ההמתנה בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לגן החיות של סן פרנסיסקו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

גן החיות של סן פרנסיסקו בכמה מילים

גן החיות בסן פרנסיסקו (San Francisco Zoo) הנמצא בסמוך לאוקיינוס השקט, הוקם בתחילת שנות ה30 של המאה 20, על ידי מייסדו גן החיות- הרברט פליישקהר. בתחילת ימיו הכיל גן החיות בערך כ- 13 בעלי חיים שהועברו אליו, וכיום מהווה בית לכ-250 מינים ומעל ל 2,000 בעלי חיים המשתרע על פני 100 דונם, עשירים בצמחייה מגוונת, מקומית ואקזוטית. הדיירים הוותיקים ביותר של גן החיות הם קופים, אריות, פילים, דובים, יונקים ועופות, ותוכלו לראות בו חיות מאזורים שונים מרחבי הגולובס ואף חיות המוגדרות בסכנת הכחדה. גן החיות מוכר גם בהיותו מקום הולדתה של קוקו הגורילה שידעה לתקשר עם בני האדם בשפת הסימנים. גן החיות ממומן על ידי האגודה הזואולוגית שהיא המסייעת באיתור ורכישת מינים נוספים ובשמירה על פיתוח וטיפוח הגן הקיים כמו שיפוץ, רכישת ציוד רפואי והקמת מרכזי שימור. גן החיות הוא מקום מקסים וביקור בו הוא חוויה מיוחדת המתאימה לכולם, בין התערוכות העיקריות והמומלצות שניתן לבקר בהם בגן החיות נמצאת תערוכת אכלת הפינגווינים, הסוואנה האפריקאית, העולם האוסטרלי ועוד. מעבר לביקור בבתי הגידול השונים, תוכלו להנות מבתי קפה, גני שעשועים ולשבת על הספסלים הפזורים ברחבי גן החיות.

מה עושים בגן החיות?

בביקור בגן החיות של סן פרנסיסקו תוכלו לפגוש מקרוב את עולם החי הצבעוני והעשיר הנמצא ברחבי הגלובוס ביום אחד של ביקור.גן החיות מציג תערוכות רבות בהן תוכלו לעבור ולהכיר את בעלי החיים, חלקן מכילות חיות מוכרות יותר, וייתכן שאת חלק מבעלי החיים עדיין לא פגשתם מעולם. בהסתובבות בגן החיות תוכלו להסתובב בשבילים הנעימים ולראות את התערוכה הטרופית המכילה ציפורים, דגים, חרקים וצמחים מקומיים, את תערוכת הסוואנה האפריקאית המורכבת משטח רחב בה מסתובבים ג’ירפות, זברות ומיני ציפורים שונים ועוד שלל תערוכות מרתקות. ברחבי הגן מסתובבים מתנדבים ואנשי צוות שמטרתם היא לענות על שאלות ולשתף בידע שלהם, בנוסף, תוכלו ללטף ולגעת בעצמות, שיניים או פרוות של החיות השונות המוצגות כפוחלצים. גן החיות מעודד קיימות ועל כן אין מפות מודפסות אך ניתן לצפות במפה דרך הטלפון באתר הרשמי של גן החיות, או למצוא ברחבי הגן את המפות המפוזרות לטובת הציבור.גן החיות מעודד למידה והסברה על שימור כדור הארץ, החי והצומח והוא מציג תערוכה ייחודית וחווייתית בנושא זה. בתערוכה המבקרים אינם עוד צופים אלא הופכים לפעילים לחלוטין, לומדים על גידול ירקות, מערכת ניצול אנרגיה, השקיה חסכונית ופגישה עם יצרניות הדבש הטבעיות- הדבורים. תערוכה נוספת שמומלץ לא לוותר עליה היא תערוכת גן החיות לילדים שהוקמה לפני כ-60 שנה- שם תוכלו לפגוש את החיות מקרוב. מתחם זה עוסק בקשר וביחס שיש בין בני האדם בעולם ובין החיות הסובבות אותנו בבית ובחוץ. במתחם נמצאת פינת ליטוף לחיות הבית השונות, חוות חרקים ופרפרים, צמחייה משגעת ביופייה ואפילו פנדה אדומה. המלצה חמה מאיתנו- לא לפספס את האכלת הפינגווינים.

גן החיות של סן פרנסיסקו1
בגן החיות תוכלו להנות מתערוכת הסוואנה האפריקאית (צילום: Brocken Inaglory, רישיון

כרטיסים לגן החיות של סן פרנסיסקו

גן החיות של סן פרנסיסקו הוא אתר אהוב ומתוייר מאוד לאורך כל השנה ובמיוחד בחודשי הקיץ ועל כן מומלץ לרכוש כרטיסים מראש. בנוסף מומלץ לשלב את הביקור בגן החיות עם ביקור באתרים נוספים ברחבי העיר במחיר מוזל במטרה לנצל את החופשה.
קיימות מספר אפשרויות בהן ניתן להזמין כרטיסים לביקור בגן החיות, כרטיסי כניסה בלבד וכרטיסים המשלבים כניסה לאתרים נוספים.
כרטיסי כניסה בלבד: את כרטיסי הכניסה ניתן לרכוש באתר הרשמי של גן החיות או בגן עצמו והכרטיס כולל זמן המתנה בתור.

קיימת אפשרות נוספת המאפשרת לרכוש כרטיס עם דילוג על תור:
כרטיס זה מאפשר לכם לדלג על התור והבידוק הבטחוני בכניסה לגן החיות. הכרטיס מומלץ למי שאינו מעוניין להמתין בתורים הארוכים שמצטברים בכניסה לגן בעיקר בחודשי הקיץ העמוסים.

ניתן לרכוש אותו כאן, יחד עם 5% הנחה לגולשי הכל על (עם הקוד HAKO5).

כרטיס משולב – סיטי פאס, כרטיס המשלב כניסה לגן החיות בסן פרנסיסקו עם אתרים נוספים בעיר:
כרטיס הCITY PASS מאפשר לכם לבקר ב4 אתרים שונים במשך 9 ימים ולחסוך 45% מהמחיר. הכרטיס מומלץ למבקרים המעוניינים לשלב את הביקור בגן החיות של סן פרנסיסקו עם מספר אתרים נוספים במהלך הטיול כמו: אקווריום המפרץ, האקספלורטוריום, מוזיאון משפחת וולט דיסני, אקדמיית המדעים של קליפורניה ועוד.

ניתן לרכוש כרטיס זה עם אפשרות ביטול בחינם ודילוג על תור בלחיצה כאן.

הזמנת כרטיסים לגן החיות של סן פרנסיסקו - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בגן החיות מומלץ לכולם, ובמיוחד למשפחות עם ילדים או כל אוהבי החי וצומח.
  • מזג האוויר בסן פרנסיסקו נעים וידידותי לרוב, מספר ימי הגשם מועטים והטמפרטורה ממוצעת כך שניתן להגיע לכל אורך השנה. גן החיות עמוס יחסית בסופי שבוע אז מומלץ לכוון את הביקור לאמצע השבוע כדי להימנע מהעומס.
  • על מנת להספיק ולחוות כמה שיותר מגן החיות הענקי אנחנו ממליצים לפנות בין 3-5 שעות לביקור.
  • סן פרנסיסקו היא העיר הרביעית בגודלה בקליפורניה והיא עשירה במגוון אטרקציות והצעות למבקרים, בין הבולטים שבהם נמצא אקווריום המפרץ (Aquarium Of The Bay) בו תוכלו לקבל הצצה לעולם הימי, סיור בכלא אלקטרז (Alcatraz), מוזיאון לאמנות מודרנית בסן פרנסיסקו (San Francisco Museum of Modern Art) ועוד..
    אנו ממליצים לרכוש את כרטיס ה- city pass בקישור הזה על מנת לשלב את הביקור בגן החיות עם אתרים ואטרקציות שונות באזור, וליהנות מהנחה משמעותית בכניסה.
  • הגעה ברכבת הקלה או באוטובס החשמלי הינה נוחה וזולה מעלות של נסיעה ברכב, ואנו ממליצים להשתמש בה ולהנות מהנחה של דולר בכרטיס הכניסה לגן החיות.
  • גן החיות הוא יעד מומלץ ליום חוויתי ומעניין עם כל המשפחה. בנוסף, אפשר למצוא בגן החיות פינת ליטוף שילדכם ודאי יאהבו וכן מגרש משחקים מגוון ואטרקטיבי לצד שולחנות פיקניק, שם אפשר לעצור לארוחת צוהריים קנויה או מוכנה מהבית.
  • טיפ להוזלת הביקור- שימוש בכרטיס סיטי פאס מאפשר כניסה למספר אטרקציות בעיר במחיר מוזל, ניתן לרכוש אותו כאן
  • בגן יש חנייה כך שניתן להגיע עם רכב, אך אנחנו ממליצים להשתמש בתחבורה הציבורית ולקבל הנחה על כרטיס הכניסה.
  • המקום נגיש לבעלי מוגבלויות

שאלות ותשובות

הביקור בגן החיות מומלץ בעיקר באמצע השבוע בעקבות העומס הצפוי בסופי שבוע, במשך רוב השנה מזג האוויר נעים ומאפשר סיור ברחבי הגן.

מומלץ להגיע לגן החיות של סן פרנסיסקו ברכבת הקלה (Muni) עם קו L Taraval המגיעה לגן החיות או באוטובוס החשמלי המגיע לגן החיות עם קווים 18 או 23. גן החיות מעודד שימוש בתחבורה ציבורית ומזכה את המבקרים בהנחה של דולר על כרטיס הכניסה לגן החיות על ידי הצגת קבלת כרטיס הנסיעה איתו הגעתם.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לגן החיות של סן פרנסיסקו. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי של גן החיות של סן פרנסיסקו, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי נמוכה, ועל כן האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

האפשרות המומלצת על ידינו לדילוג על התור, אשר מתאימה מאוד למי שרוצה לחסוך זמן, היא רכישת כרטיס אשר כולל דילוג על התור בכניסה לגן החיות של סן פרנסיסקו עם אפשרות ביטול חינם עד 24 שעות לפני ההגעה בקישור הזה.

כן, כרטיס המשלב ביקור בגן החיות של סן פרנסיסקו ובלגיון הכבוד, וכולל כניסה לגן החיות ומשלב גישה גישה למוזיאון דה יאנג וללגיון הכבוד. להזמנת הכרטיס עם הנחה של 5% לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5), היכנסו לקישור הזה.

על מנת לחוות ולהספיק את מיטב התערוכות בגן מומלץ לפנות כ 3-5 שעות בביקור.

כן. קיימים מקומות חנייה מיועדים, שבילים נגישים ורחבים ואפילו קרון נגיש ברכבת.

בשעה 11 בבוקר, כל יום.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: גן החיות פתוח בכל יום בין השעות 10:00- 17:00, הכניסה האחרונה מתאפשרת עד השעה 16:00.
  • עלות הכרטיסים: נכון לשנת 2022 המחיר עבור כרטיס כניסה בודד נע בין 18 דולר (ילדים 2-11) ל-25 דולר (12-64), מחיר לגמלאים (מגיל 65+) הינו 20 דולר. קיימת אפשרות לכרטיס city passהמעניק כניסה מוזלת למספר אטרקציות נוספות בסן פרנסיסקו, ניתן למצוא אותו בקישור זה.
  • כתובת: San Francisco Zoo, Sloat Blvd & Upper Great Hwy, San Francisco
  • ניתן להגיע לגן החיות ברכבת הקלה (Muni) עם קו L Taraval המגיע לגן החיות או בעזרת האוטובוס החשמלי המגיע לגן החיות עם קווים 18 או 23. גן החיות מעודד שימוש בתחבורה ציבורית ומזכה את המבקרים בהנחה של דולר על כרטיס הכניסה לגן החיות על ידי הצגת קבלת כרטיס הנסיעה איתו הגעתם.
    בגן החיות קיים חניון גדול כך שניתן להגיע עם רכב ללא בעיית חניה, החניון הינו בתשלום מראש באתר גן החיות, במחיר של 11 דולר בימות החול ובסופי שבוע 13 דולר, למעוניינים בשירותי חניה, המחיר בסופי שבוע וחגים 25 דולר, חשוב לציין כי הדרכים עלולות להיות עמוסות, תלוי ביום בשבוע ובתנאי הדרך. ניתן למצוא חניה בשדרה שליד גן החיות בחינם (Sloat Boulevard).
  • קישור לאתר הרשמי:https://www.sfzoo.org/
  • שבילי גן החיות רחבים ונגישים לטובת מבקרים עם מוגבלות פיזית והם יוכלו להנות אפילו מנסיעה ברכבת (בתשלום של 7 דולר מגיל 3), ניתן להשכיר כיסאות גלגלים במקום.