1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סן פרנסיסקו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | San Francisco
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בסן פרנסיסקו
  8. »
  9. אקדמיית המדעים של קליפורניה, סן פרנסיסקו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | California Academy of Sciences

אקדמיית המדעים של קליפורניה, סן פרנסיסקו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | California Academy of Sciences

עדכון אביב 2024

בעונה זו בסן פרנסיסקו עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס באקדמיית המדעים של קליפורניה עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש לאקדמיית המדעים של קליפורניה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

אקדמיית המדעים של קליפורניה בכמה מילים

אקדמיית המדעים של קליפורניה (California Academy of Sciences) ממוקמת בסן פרנסיסקו שבקליפורניה, בתוך פארק שער הזהב (Golden Gate Park) שהוא אחד הפארקים הגדולים בעולם וכולל מגוון פעילויות ומוקדי תיירות נוספים. האקדמיה היא מכון מחקר ומוזיאון המאכלס יותר מ46 מיליון דגימות שונות של אוצרות טבע ונחשבת לאחד ממוזיאוני ההיסטוריה של הטבע הגדולים בעולם. האקדמייה מתחילה את סיפורה ב1853 כשמייסדי האקדמיה יצרו אוסף גדול של דגימות מחקר מדעיות והחליטו להציג אותן בשוק הרחוב לטובת הציבור הרחב. כבר אז התחילה האקדמייה למדעים למשוך אליה מספר רב של מבקרים שבאו לצפות בדגימות יצורים, צמחים וחפצים ייחודים. לאחר שתי רעידות אדמה שגרמו להרס מבנה האקדמייה ולאובדן רב של דגימות הוחלט לנצל את ההזדמנות כדי לחשוב על חזון חדש למוזיאון שיכלול מבנה מודרני שיחקור ויציג את החידושים האחרונים בעולם המדע. ב2008 נפתחה האקדמייה שוב, במבנה אדריכלי ידידותי לסביבה וכיום תוכלו למצוא בה אקווריום, פלנטריום, יער גשם ומוזיאון להיסטוריה של הטבע, כל אלו תחת קורת גג אחת.

מבנה מודרני המשקף את החזון החדשני של המוזיאוןמבנה מודרני המשקף את החזון החדשני של המוזיאון

מה עושים באקדמיית המדעים של קליפורניה

באקדמיית המדעים של קליפורניה תוכלו למצוא מגוון תערוכות של חיות, יצורים, צמחים, ממצאים ארכיאולוגים ואסטרולוגיים ואוצרות טבע רבים. המוזיאון כולל ארבעה מתחמים מרכזיים: הראשון הוא אקווריום עצום שמאכלס שוניות של דגים, יצורים וצמחי מים, זוחלים, צבים ופינגווינים. השני הוא הפלנטריום בו תוכלו לצפות בהדמיות של ממצאים חדשים, תיאוריות לגבי היקום ומופעים וירטואלים מרהיבים של גלקסיות ופלנטות רחוקות. המתחם השלישי הוא יער גשם המתפרס על ארבע קומות ושופע בציפורים שעפות בחופשיות, זוחלים אקזוטיים, חרקים, דו חיים, פרפרים וצמחיה טרופית. המתחם הרביעי והאחרון הוא מוזיאון להיסטוריה של הטבע שמציג את העבר, ההווה והעתיד של כדור הארץ באמצעות תערוכות של מאובנים, ממצאים ארכיאולוגיים ותגליות מדעיות חדשות. בנוסף לתערוכות שתוכלו לראות, האקדמייה מציעה גם מגוון פעילויות כמו מתחם משחקים לימודי לילדים ומרחב חיצוני של מבנים טבעיים מעוררי חושים וחקירה. בתאריכים מסוימים האקדמיה עורכת אירועי לילה למבוגרים בהם תוכלו לצפות בחיות המוזיאון במהלך הלילה, להינות מדוכני מזון, ברים ומוזיקה, ומסיבת פיג’מות לילדים שכוללת בילוי במוזיאון במהלך הלילה ושינה במקום.

גג-חי של המוזיאון מעורר פליאה ויצר סקרנותגג-חי של המוזיאון מעורר פליאה ויצר סקרנות

כרטיסים לאקדמיית המדעים של קליפורניה

ישנן מגוון כרטיסי כניסה המציעים חוויות שונות ומגוונות באקדמייה למדעים של קליפורניה. ראשית, ניתן לרכוש כרטיסים דרך האתר הרשמי של אקדמיית המדעים של קליפורניה עבור שלל האטרקציות שהמקום מציע ועלותם משתנה בהתאם לזמן בשנה, ליום בשבוע ולפעילות עצמה. כרטיס כניסה רגיל הוא בעלות של בערך 45 דולר למבוגרים ועד בערך 35 דולר לילדים (גיל 3-17). ישנם כרטיסים מוזלים לסטודנטים וגימלאים בעלות של בערך 38 דולר. מחיר כרטיס לאירועי הלילה למבוגרים (מעל גיל 21) ינוע בין 15-20 דולר. מחיר למסלול VIP שכולל מתחם פרטי, 2 קוקטיילים, סיור והטבות נוספות יעלה 74.25 דולר. כרטיס למסיבת פיג’מות שכולל לינה במוזיאון, פעילויות מיוחדות, נשנושי לילה וארוחת בוקר, מופע לילי בפלנטריום וחנייה במהלך הלילה ועד הבוקר שלמחרת יעלה 129 דולר לילד (גיל 5-17) ולמבוגר (18-64). בנוסף, קיימים גם כרטיסים שמשלבים כניסה לאקדמיית המדעים של קליפורניה יחד עם אתרים נוספים כמו כרטיס שמשלב גם כניסה למוזיאון משפחת וולט דיסני שניתן למצוא כאן, כרטיס משולב עם כניסה למוזיאון דה יאנג הסמוך ניתן למצוא בקישור הזה, או כרטיס שמשלב סיור רכיבה על אופניים בגשר גולדן גייט שתוכלו למצוא בקישור הזה. לאלו שמעוניינים לרכוש כרטיס אחד שמספק כניסה לאטרקציות נוספות רבות בסן פרנסיסקו מלבד האקמייה למדעים ולחסוך בעלויות, מומלץ לרכוש כרטיס Go City הכולל כניסה ליותר מ25 אטרקציות בעיר למשך מספר ימים לבחירתכם כאן, או כרטיס CityPASS שכולל כניסה לארבע מהאטקרציות המובילות של העיר בקישור הזה.

הזמנת כרטיסים לאקדמיית המדעים של קליפורניה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור באקדמיית המדעים של קליפורניה מומלץ לחובבי היסטוריה של הטבע ומדע בזכות הממצאים המרתקים שהמוזיאון מציע בתחום ההיסטוריה וגם החדשנות. הביקור מומלץ גם לכל המשפחה שכן תוכלו להינות בו ממגוון פעילויות שמתאימות לילדים.
  • מומלץ לבקר באקדמיית המדעים של קליפורניה בימי אמצע השבוע כדי להימנע מעומס מבקרים בסוף השבוע.
  • בשביל לחוות את חווית המוזיאון במלואה מומלץ להקדיש לביקור באתר בין 3-4 שעות.
  • אקדמיית המדעים ממוקמת בתוך פארק גולדן גייט (Golden Gate), פארק רחב ידיים המציע הפסקה מהמולת העיר סן פרנסיסקו. אנו ממליצים לשלב את הביקור באקדמיה למדעים עם אתנחתא נעימה בפארק וכן עם מוזיאון דה יונג השוכן גם הוא בתוך הפארק.
  • הגעה למקום באמצעות תחבורה ציבורית מאוד מומלצת ונגישה
  • עלות הביקור משתנה לפי האטרקציות בהן תבחרו לבקר בתוך האקדמיה. עלות הכניסה הרגילה למשפחה הכוללת שני מבוגרים ושני ילדים נעה בין 150-170 דולר.
  • מומלץ לרכוש כרטיסי כניסה למקום מראש כדי לחסוך בעלויות. בנוסף, יש הנחות לסטודנטים וגימלאים.
  • כדאי להימנע מהגעה למקום עם רכב בעקבות עומס תנועה וסגירות תכופות של כבישים באזור. אם בכל זאת תעדיפו הגעה עם רכב יש אפשרות לחנות ברחוב הסמוך האקדמייה בחינם או להשתשמש בחניון The Music Concourse Garage בעלות של 5.25 דולר בשעה במהלך ימי השבוע או 6.25 דולר בסופי השבוע או לאחר שעה 17:30.

שאלות ותשובות

הביקור באקדמיית המדעים מומלץ בעיקר בימי אמצע השבוע מכיוון שבסופי השבוע (בין שישי לראשון) עומס המבקרים גדל.

הביקור באקדמיה למדעים של קליפורניה מומלץ לציבור הרחב ובמיוחד עבור חובבי הטבע ואוהבי החי

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: בין ימי שני- שבת בשעות 09:30-17:00 ובימי ראשון בשעות 11:00-17:00. אירועי לילה למבוגרים בימי חמישי בשעות 18:00-22:00.
  • מחירי כרטיסי הכניסה לאקדמיה משתנים בין כרטיס לכרטיס. כניסה רגילה היא בעלות של בערך 45 דולר למבוגרים ועד בערך 35 דולר לילדים (גיל 3-17), לסטודנטים וגימלאים יש כרטיסים מוזלים בעלות של בערך 38 דולר. מחיר כרטיס לאירועי הלילה למבוגרים (מעל גיל 21) ינוע בין 15-20 דולר, מחיר למסלול VIP שכולל מתחם פרטי, 2 קוקטיילים, סיור והטבות נוספות יעלה 74.25 דולר. כרטיס למסיבת פיג’מות שכולל לינה במוזיאון, פעילויות מיוחדות, נשנושי לילה וארוחת בוקר, מופע לילי בפלנטריום וחנייה במהלך הלילה ועד הבוקר שלמחרת יעלה 129 דולר לילד (גיל 5-17) ולמבוגר (18-64).
  • כתובת: Golden Gate Park, 55 Music Concourse Drive, San Francisco, CA 94118
  • אקדמיית המדעים של קליפורניה ממוקמת בפארק שער הזהב שנמצא בלבה של סן פרנסיסקו לכן הגעה למקום בתחבורה ציבורית נגישה ומומלצת בהחלט. קווי האוטובוס 44 ,5 ו7 של חברת MUNI עוצרים בתחנות סמוכות לאקדמיה וניתן גם להגיע באמצעות המטרו לרחוב Juda ומשם ללכת כ-10 דקות אל הפארק, ניתן להתעדכן באתר הזה. בנוסף, יש אפשרות להשכרת אופניים בתוך פארק שער הזהב ומקומות חניה לאופניים סמוך לאקדמייה.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.calacademy.org/
  • חשוב לציין שאירועי לילה באקדמיית המדעים של קליפורניה למבוגרים או ילדים לא נערכים באופן קבוע ויש להתעדכן באתר הרשמי של האקדמייה במועדים ותאריכים. בנוסף, כניסה למופע הפלנטריום מותנית בהזמנה מראש.