סיוורלד, סן דייגו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | SeaWorld San Diego

עדכון אפריל, 2024

מספר התיירים בסן דייגו והאזור בתקופה זו במגמת עלייה, והדבר מורגש בעומס באטרקציות המובילות כמו סיוורלד - מגמה שתגיע לשיאה בחודשי הקיץ. לכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש לפארק, במיוחד אם מתכננים להגיע בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לסיוורלד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

סיוורלד בכמה מילים

עולם המים סן דייגו (SeaWorld San Diego) נמצא צפונית למרכז העיר בתוך מפרץ מישן ביי (Mission Bay) ולמעשה זה פארק המים הגדול ביותר שנעשה ע”י אדם. הפארק נמצא בבעלות ומופעל על ידי סי-וורלד פארקס אנד אנטרטיינמנט- אחד מהארגונים הגדולים בעולם שעוסקים בין היתר בהצלת בעלי חיים ימיים. הפארק נפתח לראשונה בשנת 1964 בשטח של 8.9 דונם עם 45 עובדים וכבר בשנה הראשונה ביקרו בו 400,000 מבקרים, מאז ההצלחה הוא רק הולך וגדל. וכיום הפארק כולל שתי אטרקציות ייחודיות בבת אחת, מצד אחד הוא ביתם של מספר רב מאד של חיות ים ממגוון מינים וגם של קצת ציפורים, ומצד שני זהו פארק שעשועים מושקע במיוחד עם מגוון של מתקנים עם רמות ריגוש שונות שמתאימות לכולם, מילדים, דרך מתקנים משפחתיים ועד מתקנים עם ריגוש גבוה במיוחד. מקום אידאלי לבילוי משפחתי בו ניתן לשלב למידה עם הנאה.

סיוורלד סן דייגו1 עולם המים משמש כיום כבית גידול לבע”ח ימיים ופארק שעשועים חוויתי המתאים לכל הגילאים (צילום: Nirajkasar, רישיון)

מה עושים בסיוורלד

זהו פארק ענק שכולל גן חיות ימיות וגם מגוון מתקנים ואטרקציות מלהיבות נפרט על כל חלק מהפארק:

גן חיות ימי

ישנו מגוון עצום של חיות ים, למשל תוכלו לפגוש קרוב ל400 פינגווינים ממינים שונים ואולי תופתעו לגלות שם זן שלא חי בשלג אלא באקלים חם בחופי צ’ילה וארגנטינה, מוזמנים לבקר את 5 הוולרוסים וכן את שלושת לווייתני בלוגה הלבנים או את לווייתני פיילוט שנתקעו וצוות הפארק חילץ אותם. 85% מהיונקים שהפארק הציל הם אריות הים על מגוון מיניו מחופי קליפורניה (כלבי ים נמלים, פילי ים צפוניים וכלבי ים פרוותיים של גואדלופה), כמו כן הפארק הציל ומגדל ומטפל בלוטרות ים שנמצאות בסכנת הכחדה. בנוסף תוכלו לראות את החיות החזקות והמרשימות ששולטות באוקיינוס, כמו את 8 האורקות המרהיבות שבפארק או את הטורפים הפרהיסטוריים הלא הם הכרישים. אין מקום מתאים יותר מלראות את הטחן הקליפורני או בכינוי המפורסם יותר שלו עטלף הים, כמו כן תוכלו לראות מגוון מינים של צבי ים צלופחי מוריי ואיך לא את החיות ים האהובות על כולם- דולפינים. ישנם גם מספר חיות שאינם ימיות, למשל תוכלו לפגוש את העצלנים וכן את ציפור הארקארי הצבעונית ואת מקאו ירוק הכנפיים וגם כחול וצהוב ופלמינגו מרהיבים. עוד אטרקציה חוויתית (אינה כלולה בכרטיס כניסה) היא מפגש עם מספר חיות ימיות כמו הדולפינים, לווייתני הבלוגה וולרוס ועוד.

מתקנים ואטרקציות

יש למעלה מ15 מתקנים ברמות אקסטרים שונות שמתאים לילדים לחוויה משפחתית משותפת או למחפשי הריגושים. למי שמעדיף מתקנים רגועים יותר, תוכלו למצוא את מערבולות הזרועות של המדוזה מסתובבות, וכן לעלות על הדג המעופף אלמו ולהסתובב איתו למעלה ולמטה, כמו כן כדאי לעלות על מגדל הצילום של דרקון הים. לכל המשפחה אנחנו ממליצים לנסות את הנסיעה בשמים על צד המפרץ– עלו על גונדולה ותהנו מהנופים עוצרי הנשימה של הפארק והמפרץ הקסום. בנוסף, ממליצים לעלות לתצפית על מגדל בגובה 98 מטרים ותוכלו להתפעל מנוף פנורמי ל360 מעלות. 3. צאו להצלת צבי ים בסירות, אומנם תשארו יבשים אבל זה עלול לגרום לסחרחורות (מתקן ברמת ריגוש בינונית). מה שייחודי בפארק שרוב רכבות הרים (מתקנים ברמות ריגוש גבוהות) מתאימות גם לכלל המשפחה, למשל ‘מנטה’ או ‘טוויסטר גאות ושפל’ רכבת ייחודית מסוגה בעולם, כמו גם רכבת הסטרדל המהירה והארוכה ביותר בחוף המערבי. לבסוף, ישנם 2 אטרקציות אקסטרומיות במיוחד שמתאימות לאמיצים בלבד, ‘הקיסר’– בהשראת פינגווין קיסרי צוללים ב90 מעלות במהירות של עד 100 קמ”ש, ו‘הצלופח החשמלי’– 260 מטר של התרגשות טהורה בהם צונחים מגובה של 50 מטרים במהירות של 60 קמ”ש עם פיתולים וסיבובים.

סיוורלד סן דייגו2 הפארק מכיל מעל חמישה עשר מתקנים בעלי רמות ריגוש שונות (צילום:Rockclaw1030, רישיון)

כרטיסים לסיוורלד

סיוורלד הוא פארק בו תוכלו להיחשף למגוון רחב של בעלי חיים ימיים ובנוסף להנות משלל מתקנים ואטרקציות, אפילו רכבות הרים תמצאו שם, זו חוויה אידאלית לבילוי משפחתי ולתיירים שאוהבים חיות ים ומתקנים אטרקטיבים.

כרטיס כניסה בדילוג על התור

בקיץ העומס בפארק גדול ועלולים להמתין מעל שעה בתורים כדי רק להיכנס לפארק, כרטיס זה יבטיח את מקומכם בפארק ויחסוך לכם זמן המתנה בתורים כך שתוכלו לנצל אותו בתוך הפארק ניתן לבחור עם הכרטיס אפשרות לסעודה במשך היום, להזמנת כרטיסים עם ביטול והחזר כספי לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לסיוורלד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בפארק מומלץ למשפחות עם ילדים שיהנו במשך היום לגלות את העולם התת ימי המרחק ומהמתקנים המגוונים, כמו כן מומלץ לתיירים שאוהבים ומתעניינים בחיות ימיות.
  • הזמן המומלץ להגיע לפארק הינו בימי השבוע, על מנת להימנע מעומס מבקרים בסופי השבוע. כמו כן, העונה המומלצת ביותר לבקר בפארק היא האביב, כאשר בחורף מזג האוויר, מהווה מורכבות ובקיץ, עומס המבקרים.
  • מומלץ להקדיש לפחות יום לבילוי בפארק העצום שמציע מגוון של פעילויות.
  • המקום מומלץ מאד למשפחות עם ילדים בם הם יהנו מעולם החי וגם מהמתקנים.
  • למעוניינים להישאר ללון באזור הפארק מוזמנים להתעניין במלון 4 כוכבים Hyatt Regency Mission Bay Spa and Marina  המומלץ בשל בריכת השחייה שלו וחדר הכושר כמו כן מוזמנים להתעניין באתר הנופש Paradise Point Resort & Spa המומלץ בשל חדרי המשפחה שלו ובריכת השחייה.
  • מומלץ להזמין כרטיסים מראש כדי להזיל את העלות שלהם.
  • ניתן להגיע לפארק עם רכב, יש במקום חניה גדולה.

שאלות ותשובות

הביקור בפארק מומלץ למשפחות עם ילדים שיהנו במשך היום לגלות את חיות הים ומהמתקנים המגוונים, כמו כן מומלץ לתיירים שאוהבים את חיות הים.

במהלך עונות הקיץ וסופי השבוע הפארק יחסית עמוס, על כן אנחנו ממליצים לכוון את הביקור למהלך ימות השבוע, אם בכל זאת יצא שהגעתם בתקופת עומס נסו להגיע כמה שיותר מוקדם ולרכוש כרטיסים מראש על מנת להימנע מהתורים הארוכים.

מומלץ להקדיש לביקור בפארק יום שלם על מנת להספיק להנות מכל מה שיש לפארק להציע לכם לעשות ולראות.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה משתנות ע”פ החודשים לרוב הפארק פתוח כל יום בין השעות 10:00-17:00, בחודשי הקיץ הוא נסגר מאוחר יותר.
  • מחיר כרטיס כניסה לפארק הינו 109.99 דולר.
    ילדים מתחת לגיל 3- חינם.
  • 500 Sea World Dr., San Diego, CA 92109 :כתובת
  • רוב המלונות מציעים הסעות חינם לפארק- בקשו מידע נוסף במקום בו אתם לנים, או לחלופין תוכלו להגיע עם אוטובוס 9 ולרדת בתחנה ‘SeaWorld’.
  • לאתר הרשמי