1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. סן דייגו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | San Diego
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בסן דייגו
  8. »
  9. מוזיאון מידווי USS, סן דייגו – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | USS Midway Museum

מוזיאון מידווי USS, סן דייגו – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | USS Midway Museum

עדכון אביב 2024

בעונה זו בסן דייגו כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון מידווי USS עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון מידווי USS: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון מידווי USS בכמה מילים

מוזיאון מידווי (uss midway museum) נמצא במרכז העיר של סן דייגו (Downtown San Diego) במזח הצי, והפך את נושאת המטוסים ההיסטורית מידוויי (USS Midway) למוזיאון ספינות המלחמה הימי הפופולרי ביותר בקרב תיירי ואזרחי ארצות הברית. זו הייתה הספינה הגדולה בעולם עד שנת 1955 והכי ותיקה בשירותה לארצות הברית במאה ה20, בין היתר פעלה במלחמת וייטנאם ושירתו בה 200 אלף מלחים בסיפון המנשא עד 1992. ב7 ביוני בשנת 2004 מידווי נפתח כמוזיאון למבקרים, ושוחזרו למענו מטוסים רבים, ניתן לעלות על הסיפון לראות ואף לעלות על המטוסים וגם לסייר בחדר המכונות ובחדרי השינה ולהנות ממגוון פעילויות שהמוזיאון מציע, המוזיאון עוסק גם בחינוך ומארח בתי ספר לסיורים והפעלות.

נושאת המטוסים האגדית- מידוויינושאת המטוסים האגדית- מידוויי

מה עושים במוזיאון מידווי USS

בתוך מוזיאון נושאת המטוסים המתפרס על כמעט 10 דונם של 60 תערוכות ותצוגות יש המון מה לראות ולעשות. ב’תערוכות סיפון האנגר’ תכנסו לחלל העצום של הספינה ותוכלו להיחשף לתצוגות אינטראקטיביות הכוללת שחזור של מטוסי קרב כמו למשל F4F Wildcat, וגם ‘כלב הציפורים’ שעזר בהצלת משפחות ועוד מגוון רחב של מטוסים, וכמובן לראות את חדרי השינה הצפופים של המלחים. התערוכות העיקריות ביותר בסיפון שלא שווה לפספס הם ‘חדר העוגן’ (FO’C’SLE) שם תראו את שרשראות העוגן ותוכלו ללמוד קשרים, ‘מרכז מידע פיקודי’- שם תוכלו ללמוד על הטקטיקה של הספינה ועוד.

‘תערוכות סיפון טיסה’ כוללת 5 תצוגות מרשימות: ב’מידוויי איירווינג’ תוכלו לראות 26 מטוסים ומסוקים ששוחזרו במדויק, ב’תערוכת קציצות’ יוסבר לכם איך נוחתים על הסיפון וכמובן תוכלו להכניס לחדרי טייסים ולהרגיש כמוהם, או לעלות על האי/הגשר ולהיות בנעליו של קפטן הספינה ולסייר בחדרו.

‘מתחת לסיפונים’- לא תאמינו שקיימת עיר של ממש הכוללת הכנת למעלה מ14 אלף מנות ביום, חדרי האוכל, המענה לצורך הרוחני של המלחים סיירו בקפלה, או לחלופין איך היו נותנים מענה רפואי הכולל טיפלי שיניים ואף ניתוחים, וכמובן ניתן לסייר בחדר המנועים המסקרן.

בין היתר המוזיאון כולל עוד מגוון פעילות כמו הצגת סרט סוחף למשך 15 דקות על הקרב של מידוויי ששוחזר עם הגיבורים שלחמו שם, הדרכות שמתבצעות באי הספינה שנמצא על הסיפון ואחראי על הטיסות ועל תפקוד הספינה כולה, תוכלו גם לשמוע ממתנדבים על קשיי הנחיתה וההמראה מהסיפון. אם אתם מגיעים עם ילדים תוכלו להנות מקובץ שמע ייחודי שמותאם להם ושמאתגר אותם בשאלות ברחבי המוזיאון – אם הם מצליחים במשימות הם יזכו לכנפי טייסים. כמובן שמומלץ ללוות את הביקור במוזיאון עם מדריך אודיו שיעשיר לכם את החוויה. אטרקציה ייחודית במוזיאון שדורשת תשלום נוסף הם סימולטורים לטיסה ‘קרב אוויר 360’ בו עולים 2 אנשים לסימולטור המשוכלל ומתנסים בקרב אווירי שאתם מנהלים, ניתן להתגלגל, להסתחרר, להסתובב ולולאה בזמן שאתם טסים למשימות. או מוזמנים לנסות את חווית טיסה במציאות מדומה: נשרים צורחים VR בה מתנסים בחוויית טיסה בF18.

הסיפון העליון עם מטוסי קרב שוניםהסיפון העליון עם מטוסי קרב שונים

כרטיסים למוזיאון מידווי USS

מוזיאון מידווי חושף אותך לספינת נושאת המטוסים ההיסטורית וכולל 60 תערוכות ומיצגים כדי שתחווה מה זה להיות מלח, בביקור רואים 30 מטוסי קרב ומסוקים, מסיירים גם בבטן הספינה ומגיעים אפילו לחדר המכונות, ניתן להתנסות בחוויית טיסה חדשניות ולסיורים.

כרטיס כניסה עם דילוג על התור

בעונת התיירות יש עומס מבקרים במוזיאון מה שעלול ליצור תסכול אם ממתינים יותר מידי זמן בקופות, כרטיס זה מבטיח את מקומך וחוסך לך זמן ללא המתנה בקניית כרטיסים כך שתוכל לנצל אותו במוזיאון, הכרטיס כולל גם מדריך אודיו בשפות רבות (ספרדית, אנגלית, סינית, צרפתית, גרמנית, יפנית) יש להצטייד באוזניות, עלות של הכרטיס היא 20 יורו לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי לרכישה לחץ כאן.

כרטיס כניסה עם דילוג על התור והנחות נוספות

אף אחד לא אוהב לבלות את הזמן בהמתנה בתורים ארוכים, כרטיס זה מבטיח את מקומך וחוסך לך זמן ללא המתנה בקניית כרטיסים כך שתוכל לנצל אותו במוזיאון, הכרטיס כולל גם מדריך אודיו בשפות רבות (ספרדית, אנגלית, סינית, צרפתית, גרמנית, יפנית) יש להצטייד באוזניות. אם אתם מעוניינים לבלות הרבה זמן במוזיאון או לחלופין רוצים לעשות הפסקה ולאכול ארוחה טובה באזור הכרטיס מאפשר לכם כניסה חוזרת באותו יום למוזיאון וכולל הנחות לאטרקציות ומסעדות אחרות בקרבת מקום, עלות של הכרטיס היא 26 יורו לאדם וקיימת הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 לרכישה לחץ כאן.

הזמנת כרטיסים לטיול מסן פרנסיסקו לפארק יוסימיטי

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מומלץ לכל מי רוצה להנות מסיור על נושאת המטוסית ההסטורית, מתאים גם למשפחות עם ילדים.
  • מומלץ לבקר במוזיאון בחורף, או לחלופין להימנע מזמני חופשות בית ספר, בקיץ מומלץ להגיע באמצע שבוע וכמה שיותר מוקדם.
  • מומלץ להשקיע בין 2-4 שעות לביקור במוזיאון.
  • המוזיאון מתאים גם למשפחות עם ילדים שיתלהבו מלראות את השחזורים של מטוסי הקרב ולסייר בספינה, יש מדריך אודיו מותאם לילדים עם שאלות וכנפי טייס בסוף המשימות.
  • למעוניינים להישאר בקרבה למוזיאון במרכז העיר קרוב למזח מומלץ להתעניין במלון 4 כוכבים Embassy Suites by Hilton San Diego Bay Downtown פרטים בקישור הבא או לחלופין במלון 3 כוכבים שקרוב גם הוא SpringHill Suites by Marriott San Diego Downtown/Bayfront פרטים בקישור הבא.
  • מומלץ להימנע מלהגיע למרכז העיר עם רכב, אם בכל זאת החלטתם להגיע ברכב יש חניון בתשלום צמוד למוזיאון ובקרבתו.

שאלות ותשובות

מומלץ להשקיע בין 2-4 שעות לביקור במוזיאון.

מומלץ לבקר במוזיאון בחורף, או לחלופין להימנע מזמני חופשות בית ספר, בקיץ מומלץ להגיע באמצע שבוע וכמה שיותר מוקדם.

הביקור במוזיאון מומלץ לכל מי רוצה להנות מסיור על נושאת המטוסית ההסטורית, מתאים גם למשפחות עם ילדים.

מידע שימושי

  • המוזיאון פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-17:00.
  • כרטיסים:
    מבוגר (13+): 26 דולר.
    צעיר (6-12): 18 דולר.
    ילדים עד גיל 5 חינם.
  • 910 N Harbor Dr, San Diego, CA 92101 :כתובת
  • התחנות הסמוכות למוזיאון במרחק 5 דקות הליכה הם תחנת הרכבת Santa Fe ותחנת הטרולי Plaza Trolley.
  • יש לשיב לב כניסה אחרונה למוזיאון בשעה 16:00, שעה לפני הסגירה.