גן החיות ספארי פארק, סן דייגו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | San Diego Zoo Safari

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בסן דייגו וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן גן החיות ספארי פארק, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לגן החיות ספארי פארק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

גן החיות ספארי פארק בכמה מילים

גן החיות ספארי פארק (San Diego Zoo Safari), ממוקם באזור עמק סן פסקוואל (San Pasqual Valley) בסן דייגו, קליפורניה והוא אחד מאתרי התיירות הפופולריים ביותר בעיר. ספארי פארק הוא מקלט לחיות בר המהווה בית למגוון רחב של בעלי חיים מכל רחבי העולם, 3,500 בעלי חיים המייצגים למעלה מ-400 מינים, המשתרעים על פני 1,800 דונם. הפארק מחולק למספר אזורים שונים, שכל אחד מהם מוקדש לסוג מסוים של בעל חיים או בית גידול. חלק מגולות הכותרת של פארק הספארי כוללים את תערוכת המישורים האפריקאים, המהווה בית למגוון בעלי חיים אפריקאיים כגון אריות, קרנפים וגורילות, תערוכת הסוואנה האסייתית, המשמשת כביתם של הטיגריסים, הפילים ובעלי חיים אחרים, ושלל תערוכות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות המאפשרות למבקרים ללמוד יותר על בעלי החיים ובתי הגידול שלהם. גן החיות ספארי פארק, הינה אטרקציה מומלצת במיוחד עבור משפחות, זוגות צעירים ומבוגרים וכן עבור חובבי הטבע ובעלי החיים.

גן החיות ספארי פארק סן דייגו 1
תערוכת המישורים האפריקאים, אחת מהתערוכות המוצגות בספארי (צילום: Tcc8, רישיון)

מה עושים בגן החיות ספארי פארק בסן דייגו

בגן החיות ספארי פארק, יש מגוון רחב של בעלי חיים לראות ודברים רבים לעשות בספארי של גן החיות של סן דייגו. חלק מהחיות שניתן לראות בפארק כולל אריות, נמרים, פילים, ג’ירפות, קרנפים, גורילות, דובים, זברות, ברדלסים, היפופוטמים, פלמינגו ועוד רבים. בנוסף לצפייה בבעלי החיים, יש מספר תערוכות אינטראקטיביות ותוכניות חינוכיות המאפשרות למבקרים ללמוד עוד על בעלי החיים ובתי הגידול שלהם. בספארי פארק תוכלו להנות ממגוון אפשרויות כגון: יציאה לסיור מודרך, יציאה לטיול ספארי דרך תערוכת המישורים האפריקאים, פגישה עם כמה מהחיות מקרוב ב-Pitting Kraal, צפייה בהדגמות אילוף בעלי חיים, השתתפות בהרצאה או מצגת של אחד המומחים בפארק, ביקור בגן החיות לילדים, בו הילדים יכולים לקיים אינטראקציה עם חיות קטנות יותר, ועוד הרבה פעילויות מרתקות למבוגרים ולילדים. כמו כן, פארק הספארי מחויב לשימור הטבע ופועל להגנה על מינים בסכנת הכחדה ובתי הגידול שלהם. בביקור בפארק ניתן ללמוד על מאמצי השימור ולתרום לעבודה החשובה הנעשית להגנה על בעלי החיים ובתי הגידול שלהם.

גן החיות ספארי פארק סן דייגו 2
הפארק מכיל מעל 400 מינים שונים של בעלי חיים (צילום: Jim1138, רישיון)

כרטיסים לספארי פארק בסן דייגו

לאלו המעוניינים לבקר בגן החיות ספארי פארק, בעת שהותכם בסן דייגו, אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש דרך האינטרנט, על מנת לחסוך זמן יקר של עמידה והמתנה בתור לקופות בכניסה למקום, אשר לעיתים עשוי להיות ארוך ומייגע.

מחירו הרשמי של כרטיס כניסה בודד לספארי פארק הוא 71 דולר למבוגר או 61 דולר לילד (עד גיל 11), אך ישנם מספר סוגי כרטיסים אותם ניתן לרכוש, החל מכרטיס כניסה בודד לפארק בהנחה מהמחיר המקורי ועד לכרטיסים אשר משלבים מספר אטרקציות נוספות בעיר, המשתלמים יותר מאשר לרכוש כרטיסים בנפרד למספר אטרקציות.

לאלו המעוניינים בכרטיס כניסה בסיסי לספארי פארק, אנו ממליצים על כרטיס המציע כניסה לספארי פארק ולמתחים השונים במקום, בעלות של כ244 שקלים (72 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיסים, עם אופציה לביטול בחינם, לחצו כאן. כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיס דומה, בעלות של כ234 שקלים (70 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיסים, וקבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן. הכרטיס מתאים למי שמעוניין להזמין כרטיס מראש לספארי ולחסוך את התור לרכישת הכרטיסים בקופות וכן, מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים, ולאלו המגיעים לסן דייגו ומטיילים בה, ללא הישארות ממושכת בעיר.

לאלו המעוניינים באטרקציות נוספות:

  • כרטיס המשלב את שני גני החיות המומלצים בסן דייגו, גן החיות ספארי פארק וגן החיות של סן דייגו, ומאפשר לכם להנות ממגוון רחב יותר של אטרקציות וכן לפגוש יותר זנים ומינים של בעלי חיים, בעלות של כ418 שקלים (123 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיסים, עם אופציה לביטול בחינם, לחצו כאן. כרטיס זה מומלץ לחובבי הטבע ובעלי החיים, לאלו שמעוניינים להעמיק באטרקציה, קיימת אפשרות לבקר באותו מקום פעמיים במקום בשני המקומות, ולחוות יותר במחיר מוזל יותר.
  • כרטיס עיר המציע כניסה ל2-7 אטרקציות מתוך כ45 אטרקציות מובילות ברחבי סן דייגו, בניהם גן החיות ספארי פארק, גן החיות של סן דייגו, אוטובוס התיירים של סן דייגו, סוגי שייט שונים ועוד, בעלות התחלתית של כ315 שקלים (93 דולר) לשתי אטרקציות, לאדם. לרכישת הכרטיס, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן. כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיס דומה, המציע כניסה ל3-7 אטרקציות מתוך כ45 אטרקציות מובילות ברחבי סן דייגו, בעלות התחלתית של כ370 שקלים (109 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיסים, וקבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן. כרטיס זה מומלץ לאלו המעוניינים לחוות מספר אטרקציות וכן לחסוך בעלויות רכישת כרטיסים בודדים.

לאלו המעוניינים בחוויה מעמיקה וארוכה יותר:

  • כרטיס עיר המציע כניסה לכ55 אטרקציות מובילות בסן דייגו במשך כ1-7 ימים, בניהם גן החיות ספארי פארק, גן החיות של סן דייגו, אוטובוס התיירים של סן דייגו, סוגי שייט שונים ועוד, בעלות התחלתית של כ421 שקלים (124 דולר) ליום, לאדם. לרכישת הכרטיס, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן. כרטיס זה מומלץ לאלו המעוניינים לבלות מספר ימים בסן דייגו ולהנות מהמגוון הרחב שיש לעיר להציע, בעלות נמוכה יותר.

הזמנת כרטיסים לגן החיות ספארי פארק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • גן החיות ספארי פארק של סן דייגו הוא יעד מצויין עבור משפחות וכן אטרקציה פופולרית עבור אוהבי בעלי חיים, חובבי טבע, מבקרים שאוהבים ללמוד על מינים שונים ובתי הגידול שלהם ואפילו כאלו שפשוט נהנים מיום בילוי בחוץ המאפשר לחוות את הטבע.
  • הזמן המומלץ להגיע לספארי פארק הינו בימי השבוע, על מנת להימנע מעומס מבקרים בסופי השבוע. כמו כן, העונה המומלצת ביותר לבקר בפארק היא האביב, כאשר בחורף מזג האוויר, מהווה מורכבות ובקיץ, עומס המבקרים.
  • מומלץ להקדיש לפחות 3-4 שעות לבילוי בפארק הספארי אם אתם רוצים לראות את כל התערוכות ולהשתתף בחלק מהתוכניות והתערוכות האינטראקטיביות.
  • מומלץ לשלב את הביקור בגן החיות ספארי פארק עם גן החיות של סן דייגו, סייורלד סן דייגו ופארק בלבואה.
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע לגן החיות ספארי פארק של סן דייגו, הינה ברכב. הפארק ממוקם כ-30 מייל צפונית-מערבית למרכז העיר סן דייגו. לאלו המעוניינים להגיע לפארק ברכב, הפארק נגיש בקלות מרוב חלקי אזור סן דייגו דרך הכביש המהיר של סן דייגו (Interstate 15). בפארק יש שפע של חניה חינם זמינה למבקרים. לאלו המעוניינים להגיע בתחבורה ציבורית, מערכת התחבורה הציבורית של סן דייגו (MTS) מפעילה קו אוטובוס המשרת את פארק הספארי. כדי להגיע לפארק באוטובוס, ניתן לעלות על אוטובוס MTS 15 ממרכז העיר סן דייגו ולרדת בתחנת San Pasqual Valley Road/San Diego Safari Park. משם ניתן ללכת ברגל או לקחת מונית לפארק. אפשרות נוספת היא לקחת את רכבת ה-Coaster Commuter ל-Oceanside Transit Center ולעבור לאחר מכן לאוטובוס MTS Bus Route 280, שעוצר ב-Safari Park. מסלול זה פועל בימי חול בלבד ואינו פועל בסופי שבוע או בחגים.
  • גן החיות ספארי פארק של סן דייגו הוא יעד נהדר למשפחות ולילדים אשר יוכלו להנות ולפגוש מגוון רב של חיות וזנים וכן ללמוד ולחקור באמצעות התערוכות האינטראקטיביות.
  • ישנם מספר מלונות הממוקמים ליד גן החיות ספארי פארק של סן דייגו שעשויים להיות אופציה טובה ללינה. להלן מספר המלצות:
    Paradise Point Resort & Spa: אתר נופש מפואר הממוקם במפרץ מיסיון (Mission Bay), במרחק נסיעה קצר בלבד מפארק הספארי. אתר הנופש כולל חוף פרטי, בריכות מרובות, ומגוון אפשרויות לסעודה ופנאי.
    Hilton San Diego Resort & Spa: אתר נופש יוקרתי זה ממוקם רק כמה קילומטרים מפארק הספארי וכולל ספא בשירות מלא, בריכות מרובות ומגוון אפשרויות לסעודה.
    Homewood Suites by Hilton San Diego-Del Mar: מלון סוויטות זה ממוקם בעיירת החוף דל מאר (Del Mar), כ-16 מיילים מפארק הספארי. המלון מציע סוויטות מרווחות עם מטבחים מאובזרים, ויש בו גם בריכה חיצונית ומרכז כושר.
    Residence Inn San Diego Rancho Bernardo/Carmel Mountain Ranch: מלון זה לשהייה ממושכת ממוקם בפרבר רנצ’ו ברנרדו (Rancho Bernardo), כ-15 מיילים מפארק הספארי. המלון מציע סוויטות מרווחות עם מטבח מאובזר במלואו וכולל בריכה חיצונית ומרכז כושר.
    אלו הן רק כמה דוגמאות מהמלונות הרבים הממוקמים ליד פארק הספארי. תוכל למצוא אפשרויות נוספות על ידי חיפוש מקוון או פנייה לסוכן נסיעות מקומי.
  • על מנת להוזיל עלויות תוכלו לרכוש כרטיסים משולבים ובכך להנות ממספר אטרקציות רב יותר.
  • נסיעה לגן החיות ספארי פארק של סן דייגו היא אפשרות נוחה שכדאי לשקול, במיוחד אם יש לכם רכב משלכם ונוח לכם לנהוג באזור סן דייגו. הפארק נגיש בקלות ברכב, כך שלא אמורה להיות לכם בעיה למצוא את דרככם לשם. בפארק יש גם שפע של חניה חינם זמינה למבקרים.

שאלות ותשובות

גן החיות ספארי פארק של סן דייגו הוא יעד מצויין עבור משפחות וכן אטרקציה פופולרית עבור אוהבי בעלי חיים, חובבי טבע, מבקרים שאוהבים ללמוד על מינים שונים ובתי הגידול שלהם ואפילו כאלו שפשוט נהנים מיום בילוי בחוץ המאפשר לחוות את הטבע.

הזמן המומלץ להגיע לספארי פארק הינו בימי השבוע, על מנת להימנע מעומס מבקרים בסופי השבוע. כמו כן, העונה המומלצת ביותר לבקר בפארק היא האביב, כאשר בחורף מזג האוויר, מהווה מורכבות ובקיץ, עומס המבקרים.

מומלץ להקדיש לפחות 3-4 שעות לבילוי בפארק הספארי אם אתם רוצים לראות את כל התערוכות ולהשתתף בחלק מהתוכניות והתערוכות האינטראקטיביות.

גן החיות של סן דייגו ספארי הוא רק אחת מאטרקציות רבות באזור סן דייגו, מומלץ לשלב את הביקור בו עם יעדים אחרים כדי להפיק את המרב מהטיול שלכם.

כמה אטרקציות פופולריות אחרות באזור סן דייגו שאולי כדאי לשקול לבקר בהן כוללות:

- SeaWorld סן דייגו: פארק השעשועים פופולרי הממוקם במפרץ מיסיון (Mission Bay) וכולל תערוכות של בעלי חיים ימיים, מופעים חיים וטיולים מרתקים.

- פארק בלבואה (Balboa Park): הפארק העירוני יפהפה המשמש ביתם של מספר מוזיאונים, גנים ואטרקציות תרבותיות, זהו מקום נהדר ליום בילוי.

- לה ג'ולה (La Jolla): קהילת חוף יוקרתית הממוקמת רק כמה קילומטרים צפונית למרכז העיר סן דייגו וידועה בחופים היפים שלה, בקניות ובמסעדות.

- העיר העתיקה (Old Town): שכונה היסטורית המשמשת ביתם של מספר מסעדות, חנויות ומוזיאונים, והיא מקום נהדר לחוות חלק מההיסטוריה והתרבות העשירה של סן דייגו.

הדרך הנוחה ביותר להגיע לגן החיות ספארי פארק של סן דייגו, הינה ברכב. הפארק ממוקם כ-30 מייל צפונית-מערבית למרכז העיר סן דייגו. לאלו המעוניינים להגיע לפארק ברכב, הפארק נגיש בקלות מרוב חלקי אזור סן דייגו דרך הכביש המהיר של סן דייגו (Interstate 15). בפארק יש שפע של חניה חינם זמינה למבקרים. לאלו המעוניינים להגיע בתחבורה ציבורית, מערכת התחבורה הציבורית של סן דייגו (MTS) מפעילה קו אוטובוס המשרת את פארק הספארי. כדי להגיע לפארק באוטובוס, ניתן לעלות על אוטובוס MTS 15 ממרכז העיר סן דייגו ולרדת בתחנת San Pasqual Valley Road/San Diego Safari Park. משם ניתן ללכת ברגל או לקחת מונית לפארק. אפשרות נוספת היא לקחת את רכבת ה-Coaster Commuter ל-Oceanside Transit Center ולעבור לאחר מכן לאוטובוס MTS Bus Route 280, שעוצר ב-Safari Park. מסלול זה פועל בימי חול בלבד ואינו פועל בסופי שבוע או בחגים.

מומלץ לרכוש כרטיסים מראש לספארי בגן החיות של סן דייגו, במיוחד אם אתם מתכננים לבקר בעונת השיא. קניית כרטיסים מראש יכולה לחסוך לכם זמן ולמנוע תורים ארוכים בכניסה. זה גם יכול לאפשר לכם לנצל את כל המבצעים וההנחות המיוחדות שעשויות להיות זמינות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: הפארק פתוח בכל ימי השבוע בשעות 9:00-17:00.
    היום היחיד בשנה שבו הפארק סגור יום חג המולד. יחד עם זאת, מומלץ להתעדכן באתר הרשמי של הפארק טרם ההגעה אליו לגבי אירועים מיוחדים המתקיימים בו שבהם שעות הפתיחה עשויות להשתנות.
  • נכון לשנת 2023, המחיר הרשמי לכרטיס בודד ליום ביקור בפארק הוא 61 דולר לילד (בגיל 3-11) או 71 דולר למבוגר (מעל גיל 11).
    לתינוקות מתחת לגיל 3 הכניסה חינם.
  • כתובת: 15500 San Pasqual Valley Rd, Escondido, CA 92027, USA
  • גן החיות של סן דייגו ספארי ממוקם כ-30 מייל צפונית-מערבית למרכז העיר סן דייגו, ואינו נגיש בקלות באמצעות תחבורה ציבורית. הפארק מונגש ע”י מערכת התחבורה הציבורית של סן דייגו (MTS), אך תחנת האוטובוס הקרובה ביותר נמצאת במרחק של כשני מיילים מהפארק. כדי להגיע לפארק הספארי באוטובוס, ניתן לקחת את האוטובוס MTS 15 ממרכז העיר סן דייגו ולרדת בתחנת San Pasqual Valley Road/San Diego Safari Park. משם תוכלו ללכת ברגל או לקחת מונית לפארק.
    אפשרות נוספת היא לקחת רכבת למרכז המעבר Oceanside ולאחר מכן אוטובוס קו MTS Bus Route 280, שעוצר בפארק הספארי. מסלול זה פועל בימי חול בלבד ואינו פועל בסופי שבוע או בחגים.
    אם אינכם רוצים להסתמך על תחבורה ציבורית, ניתן גם לנסוע לפארק הספארי במונית או שירות נסיעה שיתופית.
  • האתר הרשמי: https://sdzsafaripark.org/