שייט בניו אורלינס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Cruise New Orleans

עדכון אביב 2024

שייט הוא דרך נהדרת לחוות את האביב בניו אורלינס שמביא איתו תיירים רבים. מזג האוויר עוד מעט הפכפך בעונה זו, ואם יוצאים לשייט בשעות הערב כדאי לקחת גם משהו ארוך. בגלל הפופולאריות של שייט בנהר המיסיסיפי מרגישים גם בו את העומס ההולך וגובר של התיירים. אומנם במרבית המקרים ישארו כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון (לעומת סופי שבוע בקיץ למשל), אך למי שרוצה להבטיח שעה מסויימת לשייט כדאי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד במידה ומדובר בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט בניו אורלינס: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

שייט בניו אורלינס בכמה מילים

העיר ניו אורלינס נחצית לשתיים ע”י הנהר השני באורכו באמריקה הצפונית והרביעי באורכו בעולם, הלוא הוא נהר המיסיסיפי. הוא מתחיל בצפון מינסוטה וזורם דרומה לאורך 3,730 קילומטרים לדלתת נהר המיסיסיפי במפרץ מקסיקו דרך המדינות מינסוטה, ויסקונסין, איווה, אילינוי, מיזורי, קנטאקי, טנסי, ארקנסו, מיסיסיפי ולואיזיאנה. תיירים רבים המגיעים לניו אורלינס אוהבים לנצל את ההזדמנות ולהכיר את העיר דרך שייט רומנטי עם ארוחה מקומית טעימה או לחלופין לעלות על שייט מחכים שמלווה במדריך טיולים. עוד מסלול מלהיב ומרתק זה לצאת לשייט בביצות דרומית לעיר ניו אורלינס עם מדריך בסירות אוויר בה תיפגשו בחיות בר אפילו בתנינים לבנים.

ספינת קיטור שטה על פני נהר המיסיסיפיספינת קיטור שטה על פני נהר המיסיסיפי

מה עושים בשייט בניו אורלינס

כמובן שאופי השייט משתנה בהתאם לכרטיסים, משך הזמן ומה הוא כלול, ישנם 2 סוגי שייט עיקריים בניו אורלינס:

  • נהר המיסיסיפי בו ניתן לגלות את העיר על המים עם מוזיקה קצבית המתנגנת ברקע, בחלק מהכרטיסים ניתן לשדרג את החוויה עם מדריך טיולים או לחלופין להנות מארוחה מהמטבח המקומי.
  • שייט בביצות דרומית לעיר שמור לסקרנים ולחובבי האקסטרים, מדריך הטיולים מגלה למבקרים את הטבע הפראי והקסם, מראה להם חיות מרהיבות וכמובן שטים במהירות על הביצות בסירות אוויר, ע”פ הכרטיס ניתן להחליט האם תחוו זאת בקבוצה גדולה או בקבוצה מצומצמת יותר.

סירת אוויר שטה בביצות ניו אורלינססירת אוויר שטה בביצות ניו אורלינס

כרטיסים לשייט בניו אורלינס

תיירים רבים המגיעים לעיר ניו אורלינס נהנים לגלות אותה דרך האטרקציות הרבות והייחודיות שלה ביבשה, אך לא פחות דרך המים. ניתן להכיר את העיר גם דרך שייט על נהר המיסיסיפי החוצה אותה בליווי מדריך טיולים ומוזיקה מקפיצה ברקע, או כמובן ניתן להנות מבילוי רומנטי ולשדרג את השייט בארוחה מהמטבח המקומי. תיירים שאוהבים טבע ייחודי מוזמנים להתעניין בשייט בביצות דרומית לעיר, השייט נעשה בסירות אוויר במהירות גדולה ובעזרת המדריך מגלים עולם, היות ויש מגוון רחב של אפשרויות שייט בעיר נעשה לכם סדר:

שייט ג’אז על ספינת קיטור

  • כרטיס זה מאפשר לכם להנות מחוויה על מי המיסיסיפי האורכת כשעתיים בה אתם מלווים עם מדריך טיולים (בשפה האנגלית) שיסביר לכם על העיר, תוכלו להנות מלהקה איכותית המנגנת ג’אז ולשדרג את החוויה בבראנץ’ עם תפריט עשיר ומגוון, כל העונג הזה קורה על ספינת קיטור אותנטית, כרטיס זה מתאים לתיירים כמו למשפחות עם ילדים שרוצים לגלות את העיר לצליליה וטעמי של התרבות המקומית, עלות של הכרטיס היא 34 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי לרכישה לחצו כאן.
  • כרטיס אחר מציע כמעט את אותה החוויה על ספינת הקיטור רק בשעות הצהרים, השייט אורך כשעתיים ומלווה בלהקת ג’אז מקפיצה, בנוסף תוכלו לבקר בחדר מכונות הקיטור שהשתמר בקפידה, הכרטיס מומלץ למי שאוהב להתחיל את היום שלו בנחת ולהתחיל עם האטרקציות לקראת הצהרים, עלות של הכרטיס היא 34 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי לרכישה לחצו כאן.
  • כרטיס נוסף על אותה ספינת קיטור ואותם הטבות אך קורה מאוחר יותר אל תוך הלילה, ניתן להנות משייט וההדרכה והלהקה, כמובן שניתן לשדרג בארוחת ערב, הכרטיס מומלץ למי שמעוניין לגלות העיר בלילה ולראות אותה נוצצת באורות, או למי שרוצה לבלות ערב רומנטי, עלות של הכרטיס היא 44 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי לרכישה לחצו כאן.

שייט עם ביקור הדרכה בפארק לאומי עם אפשרות לשדרוג בארוחה

כרטיס זה כולל חוויה בלתי נשכחת למשך שעתיים וחצי, בה תעלו על ספינה ותשוטו לאורך נהר המיסיסיפי ותהנו מבר ומדריך טיולים (בשפה האנגלית) תרדו בפארק ובשמורה ההיסטורית הלאומית ז’אן לאפיט (Jean Lafitte) שם תקבלו הדרכה למשך שעה מריינג’רס על הקרב צ’אלמט, תוכלו לשדרג את החוויה בארוחת צהרים טעימה, כרטיס זה מומלץ למי שמעוניין להנות משייט ולהחכים לעומק על ההיסטוריה של ניו אורלינס, עלות של הכרטיס היא 34 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי לרכישה לחצו כאן.

שייט בביצות

כרטיס זה יקח אתכם אל מחוץ לעיר ניו אורלינס (ויחזיר אתכם) ויגלה לכם את הביצות הנמצאות במרחק 35 דקות נסיעה, שם תצטרפו אל המדריך שלכם (בשפה האנגלית) שיעלה איתכם על סירת אוויר שיכולה להגיע למהירות של 35 מייל לשעה ובנוסף למהירות הוא גם עם מקומות ישיבה בסגנון אצטדיון כך שלא יסתירו לכם אם אתם לא יושבים בשורה הראשונה, ולמשך 100 דקות תוכלו לגלות אזורים קסומים בביצות ולהיחשף לחיות הבר אפילו לתנינים. חשוב לציין כי נשים בהריון או אנשים עם בעיות צוואר או גב אינם יכולים להשתתף בחוויה זו. כרטיס זה מתאים למי שרוצה לגלות את פרוורי העיר ואת הטבע המסתורי שלה. סה”כ החוויה אורכת 4 שעות לקבוצה של עד 16 אנשים, עלות של הכרטיס היא 54 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי לרכישה לחצו כאן, למעוניינים להשקיע מעט יותר כסף כדי לחוות את החוויה הזו בצורה אינטימית יותר, בקבוצה של 6-9 מוזמנים לרכוש את הכרטיס שעולה 74 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים לשייט בניו אורלינס

המלצות "הכל על"

  • שייט מומלץ לכל מי שרוצה להכיר את העיר מזווית חדשה, מתאים לתיירים סקרנים שאוהבים מוזיקה ואוכל, זוגות צעירים מובגרים וחלקן מתאימות גם למשפחות עם ילדים.
  • אורך השייט משתנה בין סוגי הכרטיסים, רוב סוגי השייט בעיר אורכים כשעתיים, שייט מחוץ לעיר אורך 4 שעות.
  • מומלץ לצאת לשייט כשאר יש מזג אוויר (אביב/קיץ/ סתיו) כך שתוכלו להנות מראות טובה ופחות מתאים בחורף.

שאלות ותשובות

מומלץ לצאת לשייט כשאר יש מזג אוויר (אביב/קיץ/ סתיו) כך שתוכלו להנות מראות טובה ופחות מתאים בחורף.

אורך השייט משתנה בין סוגי הכרטיסים, רוב סוגי השייט בעיר אורכים כשעתיים, שייט מחוץ לעיר אורך 4 שעות.

שייט מומלץ לכל מי שרוצה להכיר את העיר מזווית חדשה, מתאים לתיירים סקרנים שאוהבים מוזיקה ואוכל, זוגות צעירים מובגרים וחלקן מתאימות גם למשפחות עם ילדים.

מידע שימושי

  • שעות השייט משתנות בהתאם לכרטיס הנבחר.
  • עלות הכרטיס משתנה בין סוגי השייט וההטבות הנבחרות, המחירים נעים בין 34- 74 דולר לאדם.