מלונות ודירות בסאות ביץ’ – סקירת מומחים (2024)

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

הסקירה המקיפה על מלונות ודירות בסאות ביץ' - אזורי הלינה המומלצים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על המלונות המומלצים במיאמי.

7 מלונות ודירות מומלצים במיאמי

Sonder 17WEST

מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא באזור המרינה של סאות’ ביץ’ שהינו פחות פופולארי מאשר רצועת החוף. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדר כושר, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת קפה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, והיא מומלצת למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

The Setai, Miami Beach

זהו אתר נופש אשר מתאים למי שמעוניין ללון במקום לינה מפנק ומתכנן חופשה רגועה בה מבלים את מרבית הזמן בריזורט. האתר נמצא באזור רצועת החוף של סאות’ ביץ’, אזור הלינה הפופולארי ביותר בעיר. בין השאר מקום הלינה מציע חדר כושר, חדרי משפחה ומוצרי טיפוח בחינם. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

W South Beach

מדובר באתר נופש אשר מתאים למי שמחפש מקום לינה מפנק בו אפשר לבלות שעות רבות במתקנים השונים שמציע. האתר נמצא באזור רצועת החוף של סאות’ ביץ’, אזור הלינה הפופולארי ביותר בעיר. בין השאר מקום הלינה מציע חדר כושר, טרסה ואחסון מטען. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא יכולה להתאים גם לתיירים המחפשים מקום לינה למעשנים מאחר ומציעה אזור מיועד לעישון. למידע נוסף לחצו כאן.

1 Hotel South Beach

⭐⭐⭐⭐⭐
זהו מלון בעל דירוג של חמישה כוכבים המתאים למי שמחפש מקום לינה בסטנדרט גבוה. המלון נמצא באזור רצועת החוף של סאות’ ביץ’, אזור הלינה הפופולארי ביותר בעיר. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדר כושר, חדרי משפחה וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, והיא יכולה להתאים גם לצמחונים או טבעונים המחפשים אפשרות לינה עם ארוחות מתאימות או אפשרות להכין אוכל. למידע נוסף לחצו כאן.

Hilton Bentley Miami/South Beach

זהו אתר נופש אשר מתאים למי שמעוניין ללון במקום לינה מפנק ומתכנן חופשה רגועה בה מבלים את מרבית הזמן בריזורט. האתר נמצא באזור רצועת החוף של סאות’ ביץ’, אזור הלינה הפופולארי ביותר בעיר. בין השאר מקום הלינה מציע חדר כושר, חדרי משפחה ומוצרי טיפוח בחינם. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא מתאימה גם לדתיים ושומרי מסורת מאחר ונמצאת בקרבה לבית כנסת. למידע נוסף לחצו כאן.

Queen 1bd+balcony 5 min from Ocean Dr FREE PARKING

מדובר בדירה, אפשרות לינה אשר מומלצת למי שמעוניין ביותר עצמאות ומרחב מאלו שמוצעות בלינה במלון. דירה זו נמצאת באזור פיפס ולומוס שנמצא בחלק הדרומי של מיאמי ביץ’. בין השאר מקום הלינה מציע חדרי משפחה, מרפסת ומכונת כביסה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא מומלצת למי שמגיע עם רכב בזכות החניה שמציעה לאורחים. למידע נוסף לחצו כאן.

Sobe Lux

מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא באזור המרינה של סאות’ ביץ’ שהינו פחות פופולארי מאשר רצועת החוף. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת קפה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

שאלות נפוצות על מלונות ודירות בסאות ביץ'

בין מקומות הלינה המומלצים למגיעים עם רכב לסאות' ביץ' ניתן למנות את דירת ארבעה כוכבים Queen 1bd+balcony 5 min from Ocean Dr FREE PARKING ומלון דירות ארבעה כוכבים Sonder 17WEST (חניה פרטית במקום בחינם), דירת ארבעה כוכבים Carlyle Hotel Ocean Dr South Beach 2 Bedroom Luxury Apartment (חניה ציבורית במיקום סמוך במחיר של 25$ לכל שעה), מקום האירוח שלושה כוכבים Miami Beach Rooms BandB (חניה ציבורית במיקום סמוך במחיר של 20$ לכל יום) ומקום האירוח שלושה כוכבים villa venezia bb (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים). כך תוכלו להגיע עם ראש שקט ולא להסתבך במציאת מקום חניה קרוב או להסתכן בתשלום קנס על חניה במקום אסור.

למשפחות המחפשות ללון באזור סאות' ביץ' אנו ממליצים להסתכל מלון דירות ארבעה כוכבים Sonder 17WEST, מלון דירות שלושה כוכבים Sobe Lux, אכסניה ארבעה כוכבים Viajero Miami, אתר נופש חמישה כוכבים W South Beach ואתר נופש ארבעה כוכבים Hilton Bentley Miami/South Beach המתאימים למשפחות עד 6 נפשות. מקומות לינה אלו מקבלים ילדים וקיבלו חוות דעת חיוביות על ידי משפחות שבחרו ללון בהן.

בין מקומות הלינה המציעים מתקנים נגישים בסאות' ביץ' אפשר למנות את אתר נופש חמישה כוכבים The Setai, Miami Beach, מלון ארבעה כוכבים Lennox Miami Beach ומלון ארבעה כוכבים Hotel Greystone - Adults Only שיש בהם גם חניית נכים ומלון ארבעה כוכבים Berkeley Park MGallery Hotel Collection ומלון ארבעה כוכבים Esme Miami Beach . מאחר ותיירים שונים זקוקים לרמה שונה של הנגשה כדאי מאוד לבדוק שהמתקנים המוצעים במקומות אלו תואמים את הצרכים שלכם וכי ישנם חדרים מונגשים פנויים בתאריכי החופשה שלכם.

מאחר והרוב המוחלט של בתי המלון השונים והדירות לא מאפשרים עישון במקום עצמו, בעבור מעשנים המגיעים לסאות' ביץ' ישנן שתי אפשרויות, או מקום אירוח המציע אזור המיועד לעישון, או מקום אירוח עם מרפסת אשר מאפשר עישון במרפסת. למעשנים המחפשים מקומות הלינה באזור סאות' ביץ' מומלץ להסתכל על אתר נופש חמישה כוכבים W South Beach, אתר נופש ארבעה כוכבים Hilton Bentley Miami/South Beach ומלון ארבעה כוכבים Pestana South Beach Hotel שמציעים אזורים המיועדים לעישון, מרפסת וגן ומלון חמישה כוכבים The Betsy Hotel, South Beach ומלון ארבעה כוכבים The Local House שמציעים אזורים המיועדים לעישון ומרפסת.

לצמחונים וטבעונים שמחפשים לינה בסאות' ביץ' כדאי להסתכל על אפשרויות המציעות ארוחות צמחוניות או מטבחון בו אפשר להכין אוכל למהלך היום. בין אפשרויות הלינה המומלצות בהקשר זה ניתן למנות את מלון חמישה כוכבים 1 Hotel South Beach שמגיש אוכל טבעוני ומלון ארבעה כוכבים The Villa Casa Casuarina שמגיש אוכל צמחוני.

בין מקומות הלינה המומלצים עבור דתיים ושומרי מסורת בסאות' ביץ' ניתן למצוא את אתר נופש ארבעה כוכבים Hilton Bentley Miami/South Beach, מקום האירוח שלושה כוכבים Miami Beach Rooms BandB, מלון ארבעה כוכבים Hotel Greystone - Adults Only, מלון ארבעה כוכבים The Goodtime Hotel ומלון ארבעה כוכבים Kimpton - Hotel Palomar South Beach, an IHG Hotel שנמצאים בקרבת בית כנסת ומאפשרים כניסה לחדרים באמצעות מפתח רגיל. במידה ואתם מגיעים לחופשה הכוללת סוף שבוע בדקו קודם האם מקום ההארחה מאפשר לכם שמירת שבת והאם יוכל לסייע בנושא - לא רק בקבלת מפתח רגיל ולא אלקטרוני אלא גם בנושאים שונים, כמו אורות שנדלקים באופן אוטומטי.

בין מקומות הלינה המומלצים באזור פיפס ולומוס ניתן למצוא את דירת ארבעה כוכבים Queen 1bd+balcony 5 min from Ocean Dr FREE PARKING, מקום האירוח שלושה כוכבים Miami Beach Rooms BandB, מקום האירוח שלושה כוכבים villa venezia bb, דירת שלושה כוכבים Lovely apartment in the heart of South Beach ומלון ארבעה כוכבים Urbanica Fifth.

בין מקומות הלינה המומלצים באזור רצועת החוף ניתן למצוא את דירת ארבעה כוכבים Carlyle Hotel Ocean Dr South Beach 2 Bedroom Luxury Apartment, אתר נופש חמישה כוכבים The Setai, Miami Beach, מלון ארבעה כוכבים Uma House by Yurbban South Beach, אכסניה ארבעה כוכבים Viajero Miami ואתר נופש חמישה כוכבים W South Beach.

בין מקומות הלינה המומלצים באזור המרינה של סאות' ביץ' ניתן למצוא את מלון דירות ארבעה כוכבים Sonder 17WEST, מלון ארבעה כוכבים Hotel Gaythering - Gay Hotel - All Adults Welcome, מלון דירות שלושה כוכבים Sobe Lux, מלון ארבעה כוכבים ABAE Hotel by Eskape Collection ואכסניה Crates at the Gaythering - Men Only.

עדכון אפריל, 2024

אזור סאות ביץ’ הוא מאזורי הלינה הפופולאריים ביותר במיאמי ובתקופה זו הביקוש ללינה באזור גבוה, ובסופי שבוע יכול להתקרב לתפוסה מלאה במלונות המבוקשים. לכן, למי שמגיע לחופשה בפסח או אחריו מומלץ להזמין מקום לינה בהקדם. כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש.

כל מה שתצטרכו לדעת על מלונות ודירות בסאות ביץ'

סאות’ ביץ הוא האזור המרכזי והמועדף ללינה על ידי מרבית התיירים שמגיעים למיאמי, שהיא אחד מהיעדים הפופולארים והאהובים בארצות הברית. סאות’ ביץ ידועה לא רק בשל חיי הלילה השוקקים שבה, אלא גם בשל החופים היפהפיים שלה, ששמם יצא למרחקים. ישנן אפשרויות לינה רבות בסאות’ ביץ’, החל ממלונות יוקרתיים המתאימים למי שמתכנן חופשה מפנקת ועד לאפשרויות המתאימות גם למי שמגיע לחופשה בתקציב מוגבל. הלינה בסאות’ ביץ מאפשרת לכם להיות קרובים למרבית המקומות המרכזיים בעבור תיירים בעיר, ויש באזור זה מסעדות רבות, אטרקציות ותחבורה ציבורית נוחה. לצד כל היתרונות הללו יש לקחת בחשבון שאזור זה הומה יחסית לאזורים אחרים במיאמי ולכן גם רועש יותר. כמו כן, לינה אזור זה לרוב יקרה יותר בהשוואה ללינה במלון או דירה ברמה דומה באזורים פחות מרכזיים.
כאשר מחפשים מקום לינה בסאות’ ביץ, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי למצוא את המלון או הדירה המתאימים ביותר לכם ולאופי החופשה שלכם:

  • מיקום: סאות’ ביץ הוא אזור יחסית גדול, למי שרוצה להיות ממש במרכז העניינים כדאי לחפש מקום לינה ברחובות המרכזיים בה כמו ocean drive האייקוני.
  • מתקנים: חשבו אילו מתקנים ושירותים חשובים לכם, למשל חדר כושר או בריכה במלון, ומטבח מאובזר ומכונת כביסה בדירה. בנוסף, כדאי לב שיש אפשרות לשלוט במיזוג אוויר. למתכננים לשכור רכב במיאמי או שכבר הגיעו למיאמי עם רכב שכור, חשוב לדעת שההתניידות עם רכב במרכז העיר לרוב מסובכת יותר. אבל אם בכל זאת חשקה נפשכם להתמקם בסאות’ ביץ עם רכב כדאי לבדוק שמקום הלינה מציע לכם חניה כחלק מהשהות.
  • סוג מקום הלינה: לכל סוג מקום לינה ישנם יתרונות וחסרונות, דירות למשל מרווחות יותר ולעיתים גם זולות יותר מאשר מלונות, אך לא מציעות את השירותים שהמלונות מציעים, הן יכולות להתאים מאוד למי שרוצה להוזיל את עלות החופשה או למשפחות וקבוצות של מעל 4 אנשים שמגיעות לסאות’ ביץ ומתקשות למצוא חדר מספיק גדול במלון או מלון שמציע חדרים מחוברים. מנגד, מלונות מציעים שירותים רחבים יותר – למשל אחסון כבודה במידה ותרצו להשאיר את המזוודות לפני הצ’ק אין או אחרי הצ’ק אאוט.
  • תקציב: הלינה היא אחת מההוצאות המשמעותיות בחופשה, ולכן למחיר הלינה ישנו משקל משמעותי בבחירה של מקום אחד על פני אחר. כדאי להסתכל על מנעד המחירים בעבור תאריכי השהות שלכם על מנת להבין האם עלות הלינה יקרה או זולה בהשוואה לאפשרויות לינה אחרות ביעד. יש לקחת בחשבון שלא רק סוג מקום הלינה משפיע על המחיר אלא גם המיקום שלו. הבחירה ללון במיקום מרכזי כמו סאות’ ביץ יכולה להוביל לפשרות על מחיר גבוה יותר על לינה או ירידה ברמת השירותים שתקבלו. למי שחשוב לחסוך בעלויות הלינה אך לשמור על רמת אירוח גבוה, כדאי לשקול לאזורים מרוחקים יותר.
  • חוות דעת: כדאי לקרוא חוות דעת וביקורות מאורחים קודמים כדי לקבל יותר מידע על האווירה ורמת השירות של מקום הלינה.




המלצות על מלונות ודירות בסאות ביץ'

  • בין מקומות הלינה המומלצים הנוספים באזור סאות’ ביץ’ ניתן למנות את דירת ארבעה כוכבים Carlyle Hotel Ocean Dr South Beach 2 Bedroom Luxury Apartment, מקום האירוח שלושה כוכבים Miami Beach Rooms B&B, מקום האירוח שלושה כוכבים villa venezia bb, מלון ארבעה כוכבים Hotel Gaythering – Gay Hotel – All Adults Welcome ודירת שלושה כוכבים Lovely apartment in the heart of South Beach.
  • במיאמי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

הנחות למלונות ודירות בסאות ביץ’

  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות במיאמי.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את מקומות הלינה המומלצים במיאמי?

ניתחנו כ-1,400 אפשרויות לינה במיאמי עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר במיאמי בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות לסוגי התיירים השונים המגיעים לעיר ומבין אפשרויות הלינה הללו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים במיאמי (למשל מיאמי ביץ’ ובפרט סאות’ ביץ’) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.

Booking.com