1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. מיאמי, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Miami
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות במיאמי
  8. »
  9. גני הפלמינגו, מיאמי – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Flamingo Gardens

גני הפלמינגו, מיאמי – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Flamingo Gardens

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות במיאמי ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם גני הפלמינגו, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לגני הפלמינגו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

גני הפלמינגו בכמה מילים

גני הפלמינגו (flamingo gardens) הם גן בוטני ומקלט לחיות בר בפלורידה, מערבית לפורט לודרדייל ומצפון לדיווי, ונחשבת לאחת האטרקציות הפופולריות. הגנים המשתרעים על פני 60 דונם, שופעים חיות בר מרתקות. בגן ניתן לראות יותר מ3000 זנים מקומיים ואקזוטיים של צמחים ובעלי חיים. הגן מהווה מקום מחיה ליותר מ85 זנים מקומיים, ביניהם תנינים, נשרים, לוטרות, פנתרים, טווסים וכמובן ציפור הפלמינגו שעל שמה נקרא הגן. גן העדן הטרופי כולל גנים בוטניים, מקלט לחיות בר, מקום מחייה לציפורים ועופות וכן גם מוזיאון. הגן הוא לא רק אטרקציה מומלצת ואתנחתא של טבע טרופי, אלא גם מחסה לבעלי חיים שנפצעו בטבע או שאי אפשר להחזירם למקום המחייה הטבעי שלהם. גני הפלמינגו מומלצים ביותר לחובבי הצפרות, חיות, טבע ושקט, ומהווים חוויה יוצאת דופן, הודות לזנים הנדירים הגדלים במקום והיותו בית לצמחים ואוספים שוברי שיאים, בקנה מידה עולמי.

ציפור הפלמינגו מסתובבת בגן, על שמה הוא נקרא כךציפור הפלמינגו מסתובבת בגן, על שמה הוא נקרא כך

מה רואים בגני הפלמינגו

בגני הפלמינגו תוכלו להנות מהגנים הבוטניים, חיות הבר והמוזיאון.

  • הגנים הבוטניים, מכילים מאות עצים מקומיים ואקזוטיים, בעלי שורשים שופעים מתחת לאדמה, בריכות, נחלים ומפל. לגני הפלמינגו מספר אוספים, בניהם האוסף הגדול ביותר של עצי הצ’מפיון המתנשאים, וכן העץ הגדול ביותר בפלורידה ואוסף הסחלבים, בעל אלפי מינים, וסוגים שונים של הכלאות אשר מאפשרות תצוגה מתמשכת של הסחלב לאורך כל השנה, וכן אוסף הפרפרים, בזכות אחד הגנים בו צומחים פרחים ושיחים שמטרתם למשוך מינים רבים ושונים של פרפרים וציפורים, כגון יונק הדבש, פרפר המלאכיט הדרום אמריקאי, ופרפר הגופרית הורוד נקודה הנדיר. כמו כן, סיור בגן המהודר פרחים ריחניים ובגן, המכיל את אחד האוספים הגדולים ביותר, של זני הקרוטון, ישאירו אתכם פעורי פה. בנוסף, תוכלו לראות את עצי האלון הגבוהים אשר בתוכם שוכנים שפע של סחלבים, ברומליה וצמחי אוויר אחרים ובסמוך אליהם את בית מר וגברת ריי. בדונם האחורי, ניתן לסייר באמצעות סיור מודרך ברכבת בו תעברו באזורי יערות גשם טרופיים, אזורי ביצות ומטעי עצי פרי, ולבסוף תגיעו אל הגן המוגן לשימור צמח הציקאד שנמצא בסכנת הכחדה, וכן תצפו באוסף הנדיר של הצמח.
  • המקלט לחיות הבר הפצועות, מכיל תנינים, שנתפסו מסחר בלתי חוקי בחיות, חלון ראווה אל ציפורי טרף, בניהם ינשופים, נשרים, נצים, ובזים אשר נפצעו בטבע, דוב שחור, שמגיל ינקותו שימש לשעשועי אדם וכעת נבנה לו בית גידול מותאם בגני הפלמינגו, בריכת הפלמינגו, המהווה דימוי מושלם לסביבה הטבעית שלהם של צמחייה טרופית ומפלים נוצצים, לוטרות, שמתרבות בקצב מסחרר, פנתרים, מגוון זנים של תוכים, עופות ים, בניהם תוכלו למנות חסידות, עגורים, ברבורים ואווזים, עופות מים נוספות, וצבים משלל זנים שונים.
  • המוזיאון, בשטחי הגנים שימש בעבר כבית נופש לזוג ריי וכיום, עורך סיורים ומוצג על מנת לתאר בית כפרי טיפוסי בדרום פלורידה של שנות ה30. כמו כן, ניתן לבקר במפגש מיוחד, בתוספת תשלום, את חיות הבר: ג’וש הדוב, הפנתר והפלמינגו. (שימו לב! הכניסה לחיות הבר היא למבקרים מעל גיל 8, תלויה בשיתוף הפעולה של החיות, ויש להצטייד בנעליים סגורות אשר מחוטאות בבריכה במקום.)

גני הפלמינגו גם מציעים אירועים מיוחדים לאורך השנה. כגון: פסטיבל פלמינגו בו תתבצע תחרות פסלי פלמינגו ופסטיבל אורות. כמו כן, ישנן תערוכות זמניות משתנות של צילומי וציורי הגן במהלך השנים. לאלו המעוניינים, תוכלו להתעדכן באירועים המתרחשים, באתר הרשמי של גני הפלמינגו.

כרטיסים לגני הפלמינגו

בכל הנוגע לכרטיסים לגני הפלמינגו אין יותר מידי אופציות, מדובר בכרטיס כניסה בסיסי. עם זאת, באמצעות רכישת הכרטיס בעל ההטבה המתאימה, תוכל להמנע מתורים ובכך לחסוך זמן רב, או לחסוך באמצעות קנייה מראש וכן באמצעות כרטיסים משולבים ובכך להנות ממגוון רחב יותר של אטרקציות.. שימו לב, רכישה במקום מייקרת כל כרטיס בכ2 דולר לאדם!!

לאלו המעוניינים בכרטיס כניסה בסיסי לגני הפלמינגו, אנו ממליצים לכם על כרטיס המציע כניסה לגני הפלמינגו בעלות של כ73 שקלים (20 דולר) לאדם. לרכישת כרטיס עם אופציה לביטול בחינם, לחצו כאן

כמו כן, באותו מחיר, תוכלו לרכוש כרטיס כניסה לגני הפלמינגו המציע גם דילוג על התור. כרטיס זה יחסוך לכם זמן בתורי הכניסה ויעניק לכם זמן לטייל ולהנות מגני הפלמינגו ומהמגוןן הרב שיש למקום להציע. לרכישת כרטיס עם דילוג על התור וקבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על”, לחצו כאן (HAKO5)

לאלו המעוניינים בחוויה מעמיקה יותר, ישנם מספר אפשרויות:

הזמנת כרטיסים לגני הפלמינגו - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ עבור משפחות עם ילדים, אך זוהי חוויה ייחודית לכלל האוכלוסייה.
  • מומלץ להגיע בשעות הבוקר על מנת להימנע מעומס. כמו כן מומלץ להגיע בחודשי הקיץ כאשר מזג האוויר חם ונעים. בעת מזג אוויר חורפי, הכולל גשמים וסופות, גני הפלמינגו נסגרים.
  • מומלץ להשקיע בביקור כ2-3 שעות לפחות.
  • מומלץ לשלב יחד עם יום טיול במיאמי עצמה ועם שלל אטרקציות נוספות שיש באזור, כמו גן החיות של מיאמי.
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע למקום הינה ברכב.
  • הגנים ממוקמים במקום מרוחק מהעיר, אך ישנה חניה חינם במקום.

שאלות ותשובות

הביקור מומלץ במיוחד עבור משפחות עם ילדים ולחובבי הטבע אך מתאים לקהל הרחב.

מומלץ להגיע בחודשי הקיץ כאשר מזג האוויר חם ונעים וכן בשעות הבוקר על מנת להימנע מעומס. במזג אוויר חורפי, הכולל גשמים וסופות, גני הפלמינגו יהיו סגורים.

מומלץ להשקיע בביקור כ2-3 שעות לפחות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: גני הפלמינגו פתוחים כל יום בשעות: 17:00-9:30 כאשר הכניסה האחרונה היא בשעה 16:00, שעות הפתיחה למוזיאון כל יום בשעות: 16:30-10:00 (הכניסה לחיות הבר היא בשעות 13:00 או 13:30, וביצוע צ’ק אין בשער 30 דקות לפני כן)
  • עלות הכניסה: נכון לשנת 2022, מחיר הכרטיס מתחיל מ20$ למבוגר ו15$ לילד בקנייה מוקדמת, ומתייקר בכ2$ בקנייה במקום.
  • כתובת: Flamingo Gardens, 3750 S. Flamingo Rd, Davie, FL 33330-1614
  • האתר הרשמי: https://flamingogardens.org/
  • הכניסה לחיות הבר מחייבת: מבקרים מעל גיל 8, הזמנה של לפחות 7 ימים מראש, נעליים סגורות,חתימה על הסכם שיכלול כללים נאותים ומנומסים, ביטול של המבקרים עד 24 שעות לפני המועד לקבלת החזר מלא וכן ביטול התוכנית במקרה של תנאי מזג אוויר קיצוניים.