גן החיות של מיאמי – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Zoo Miami

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות במיאמי וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן גן החיות של מיאמי, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לגן החיות של מיאמי: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

גן החיות של מיאמי בכמה מילים

גן החיות של מיאמי (Zoo Miami) או בשמו השני הפארק והגנים הזואולוגי של מיאמי-דייד (The Miami-Dade Zoological Park and Gardens) הוא אחד מעשרות גני החיות המובילים בפלורידה ומהווה גן החיות היחיד הסובטרופי בארצות הברית כולה. שטחי גן החיות מונים כ750 דונם, בו תוכלו למצוא למעלה מ-3,000 חיות בר שחיות במערכות אקולוגיות מדומות הכוללות עצים וצמחיה המאפיינים את סביבת חייהם הטבעית של בעלי החיים. גן זה ידוע במחויבותו העזה לייצר עבור בעלי החיים סביבת מחייה מאפשרת, דבר שבא לידי ביטוי בהסתובבות בעלי החיים בשטחים פתוחים לרווחה. במהלך החקר הרגליי המתרחש בסיור תוכלו להאכיל ג’ירפות, עזים וכבשים ולהנות מאינטראקציה שלא חווים בכל גן חיות ברחבי העולם.

מה עושים בגן החיות של מיאמי

גן החיות של מיאמי מאופיין ביכולות שלו לייצר סביבת חיים קרובה לסביבת חייהם המקורית של בעלי החיים. תנאי מזג האוויר בפלורידה מאפשרים לגן החיות לטפל במגוון רחב של בעלי חיים מקצוות עולם שונים ביניהם : חיות מאסיה, אוסטרליה, אפריקה ואמריקה, אשר חלקם נמצאים כיום תחת סכנת הכחדה. בגן החיות יש חלוקה גאוגרפית ברורה כאשר המינים שחיים יחד בטבע מוצגים יחדיו בתערוכות בגן החיות, בנוסף צוות הגן דואג יום יום לייצר בתי גידול מותאמים ככל האפשר שיעניקו לבעלי החיים את סביבתם הטבעית. בגן החיות יש מגוון פעילויות אינטראקטיביות עם בעלי החיים, בין המרכזיים שביניהם הוא “חוויות בעלי החיים” (Animal Experience) שם תינתן עבורכם ההזדמנות להאכיל ג’ירפות ותוכים, לנקות את שירוני הצבים ולפגוש מקרוב את ההיפופוטמים של גן החיות. כמו כן, תוכלו לבקר במתחם “שומר גן החיות” (The Zookeeper), שם תקבלו את הסקופ הפנימי על הטיפול בבעלי החיים, דרכי הפינוק האהובים עליהם ואפילו תוכלו לעזור להגן על בני הדודים שלהם בטבע. יתר על כן, בגן החיות יש מתחם שלם עבור משפחות המגיעות עם ילדיהם לביקור בגן החיות אשר נקרא “אזורי הילדים” (Kid Zones). אלו הם שטחי משחק עבור ילדים בהם יש מגוון פעילויות עבור ילדים, במתחם זה יוכלו להנות ממגרש המשחקים של Ocean Voyage וממזרקות המים הפעילות. זהו אזור העוסק בנושא האוקיינוס ומאפשר למידה ומשחק עבור ילדיכם. בנוסף, ישנו מתחם שעשועים רחב ידיים הבנוי בצורת ג’ונגל שיעניק לילדיכם חוויה נהדרת של משחק תוך היכרות עם החיות השונות. מעבר לאטרקציות ומגוון הפעילויות בגן, יש מגוון מתחמי אוכל, דוכני מזון מהיר ובתי קפה בהם תוכלו לנוח ולהנות מאוכל ושתייה טובים לצד אווירת גן החיות הנהדרת.

ג'ירפות בגן החיות של מיאמי

פינת האכלה של הג’ירפות בגן החיות של מיאמי (צילום: Jedi94 , רישיון)

כרטיסים לגן החיות מיאמי

עבור גן החיות במיאמי יש מגוון כרטיסים, חלקם יאפשרו לכם כניסה רק לגן החיות וחלקם יקנו לכם כניסה משולבת לגן החיות יחד עם כניסה לאטרקציות נוספות בעיר. גן החיות במיאמי יעניק למבקריה הסתכלות מעוררות השראה על היצורים החיים המגוונים בפארק, גן החיות מותאם לכל הגילאים ומכיל פעילויות אינטראקטיביות עבור מבוגרים וילדים כאחד.

אפשרות רכישה ראשונה היא רכישת כרטיס כניסה לאתר זה בלבד, כרטיס זה מקנה דילוג על תורי הכניסה וכניסה חינמית למתחמי המים עבור ילדים. כרטיס זה מתאים למבקרים המעוניינים לבקר באתר זה ללא שילוב עם אטרקציות נוספות בעיר. עלות כרטיס זה היא 20.39 יורו לאדם, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה שנייה היא כרטיס משולב שמאפשר כניסה לגן החיות יחד עם כניסה לסיקווריום של מיאמי (Miami Seaquarium). כרטיס זה יאפשר לכם כניסה למתחם הטרופי המונה 38 דונמים ומכיל מגוון בעלי חיים ימיים שחלקם תחת סכנת הכחדה, תוכלו להנות ממגוון מופעים ופעילויות אינטראקטיביות. כרטיס זה יקנה לכם דילוג על תורי הכניסה גם בגן החיות של מיאמי וגם באקווריום של מיאמי, עלות הכרטיס הינה 57.37 יורו לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה שלישית היא כרטיס משולב שיאפשר לכם כניסה לגן החיות של מיאמי יחד עם עלייה על סירת מנוע מהירה Thriller Miami. אטרקציית סירת המנוע פופולארית בקרב מבקרי מיאמי, היא משלבת אקסטרים ונקודות ציון על פני מפרץ ביסקיין (Biscayne Bay), אי סטאר (Star Island), נמל מיאמי (PortMiami) וריקנבקאר קוזוויי (Rickenbacker Causeway). משך האטרקציה הוא 45 דקות מרגע היציאה עם הסירה ועלות הכרטיס הינה 52.26 יורו לאדם, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לגן החיות של מאימי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ עבור חובבי בעלי החיים והטבע כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.
  • הזמן המומלץ לביקור בגן החיות של מיאמי הוא בעת פתיחתו, סביב השעה 10 בבוקר. מוקדם בבוקר, גן החיות אינו עמוס מדי ובעלי החיים עדיין ערניים ופעילים. יתרה מכך, אם אתם מבקרים בקיץ, אחר הצהריים נהיים די חמים.
  • מומלץ להשקיע בביקור בגן החיות בין 2-3 שעות לטובת מיצוי הנקודות המרכזיות באתר.
  • את ביקורכם בגן החיות של מיאמי מומלץ לשלב יחד עם אטרקציות מיאמי סיקוואריום (Miami Seaquarium) וסופרבלו מיאמי (Superblue Miami).
    אטרקציית סיקוואריום תעניק לכם חוויה עוצמתית תת ימית ומפגש עם מגוון רחב של בעלי חיים ימיים כמו : פנגווינים, צבי ים, אריות ים אשר חלקם תחת סכנת הכחדה. באתר תוכלו להנות ממופעי לוויתנים עם צוות מקצועי ומגוון הפעלות לילדים, להזמנת כרטיסים לחצו כאן.
    אטרקציית סופרבלו תעניק לכם חוויה עוצמתית ומרגשת מלאה באומנות המתאימה לכל הגילאים, תוכלו לצלול לעולם היצירות ועבודות האמנות באתר. להזמנת כרטיסים לחצו כאן.
  • תחנת האוטובוס הקרובה ביותר נמצאת בשדרות SW 124 ורחוב 152, הוא יעצור בכניסה הראשית. מומלץ להיעזר גם בשירותי ההסעה המגיעים אל גן החיות של מיאמי, באמצעות קו האוטובוס 252 תוכלו להגיע לשער הראשי של הגן, הוא פעיל מדי שעה בסופי שבוע ובששת החגים הגדולים בין השעות 09:00-18:00. ששת החגים העיקריים הם יום השנה החדשה, יום הזיכרון, ה-4 ביולי, יום העבודה, חג ההודיה ויום חג המולד.
  • בקרבת גן החיות יש מגוון פתרונות לינה איכותיים, שיאפשרו לכם גישה נוחה לאטרקציות מרכזיות בעיר. בין המומלצים שביניהם הוא מלון המפטון אין אנד סוויטס מיאמי, קנדל, אקזקיוטיב איירפורט (Hampton Inn & Suites Miami, Kendall, Executive Airport). המלון ממוקם במרחק של כ3.3 ק”מ מגן החיות של מיאמי ובמרחק של כ23 ק”מ נמצא מרכז הקניות קוקווק (Cocowalk), שדה התעופה הקרוב ביותר הוא נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי, שנמצא במרחק של 23 ק”מ ממקום האירוח, לביצוע הזמנה לחצו כאן. אפשרות נוספת היא לינה בבית המלון הולידיי אין אקספרס אנד סוויטס מיאמי קנדל (Holiday Inn Express & Suites Miami Kendall, an IHG Hotel), אשר ממוקם במרחק של כ12 דקות נסיעה מגן החיות של מיאמי ובקרבת נמל התעופה אשר נמצא במרחק של כ2.5 ק”מ. לביצוע הזמנה לחצו כאן.

שאלות ותשובות

הביקור בגן החיות מומלץ בשעות הבוקר בסמוך לפתיחת הגן, כאשר בעלי החיים פעילים וערניים ואין עומס משמעותי בפארק.

הביקור בגן החיות של מיאמי מומלץ עבור חובבי היצורים החיים והטבע, כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים.

גן החיות של מיאמי פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-17:00.

ניתן להיעזר בקו 252 אשר יביא אתכם עד לשער המרכזי של הגן, כמו כן גן החיות ממוקדם על שדרה מרכזית.

לא ניתן להכניס אוכל למתחם גן החיות, אך בגן החיות תוכלו להנות ממגוון דוכני המזון המהיר ובתי הקפה הפזורים באתר. כמו כן ישנם כרטיסים באתר Tiqets דרכם תוכלו להנות מכניסה לאתר כולל שתייה חמה ו2 עוגיות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה : גן החיות של מיאמי פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-17:00.
  • עלות כרטיס מבוגר (+13) שאינו כולל אוכל ושתייה במחיר הכרטיס, הינה 20.36 יורו לאדם. עלות כרטיס מבוגר הכולל שתייה חמה ו2 עוגיות במתחם האוכל בגן, הינה 25.73 יורו לאדם. מחיר כרטיס בסיסי עבור ילד (3-12) הוא 19.12 יורו לילד, וכרטיס הכולל שתייה חמה ו2 עוגיות הינו 23.71 יורו עבור ילד. יש לציין כי ילדים מחוייבים בליווי מבוגר ובעת ההזמנה לא ניתן לבצע לרכוש עבור ילד לפני רכישת כרטיס מבוגר, כמו כן כניסת ילדים מתחת לגיל 3 היא ללא תשלום.
  • כתובת : 12400,Southwest 152nd Street, 33177, Miami
  • תחנת האוטובוס הקרובה ביותר נמצאת בשדרות SW 124 ורחוב 152, הוא יעצור בכניסה הראשית. מומלץ להיעזר גם בשירותי ההסעה המגיעים אל גן החיות של מיאמי, באמצעות קו האוטובוס 252 תוכלו להגיע לשער הראשי של הגן, הוא פעיל מדי שעה בסופי שבוע ובששת החגים הגדולים בין השעות 09:00-18:00. ששת החגים העיקריים הם יום השנה החדשה, יום הזיכרון, ה-4 ביולי, יום העבודה, חג ההודיה ויום חג המולד.
  • לאתר הרישמי לחצו כאן