ספינת איווה, לוס אנג’לס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Battleship Iowa

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בלוס אנג’לס וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן ספינת איווה, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לספינת איווה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

ספינת איווה בכמה מילים

ספינת איווה (Battleship USS Iowa Museum) אשר עוגנת בנמל לוס אנג’לס במדינת קליפורניה בחוף המערבי של ארה”ב היא ספינת-מוזיאון ויש לה עבר מפואר. היא נוצרה בסוף שנות ה30 כחלק מסדרה של ספינות קרב מהירות וחדישות במיוחד עבור הצי האמריקני במסגרת מלחמת העולם השנייה במטרה להביס את הספינות המתקדמות של הצי היפני. לאחר מלחמת העולם השנייה איווה המשיכה לשרת והשתתפה ב-11 קרבות, עד שלבסוף פרשה לאחר כבוד ב-2012 ושטה למקום עגינתה הסופי- נמל לוס אנג’לס בטקס חגיגי בו עברה תחת גשר הגולדן גייט (Golden Gate Bridge) המפורסם. אז הוסבה ספינת איווה למוזיאון מרתק בו מתקיימים סיורים, תערוכות חינוכיות, אירועי תרבות, טקסים צבאיים ועוד.

הספינה כיום עוגנת בנמל לוס אנג'לס על מי האוקיינוס השקטהספינה כיום עוגנת בנמל לוס אנג’לס על מי האוקיינוס השקט

מה עושים בספינת איווה

ספינת איווה היא חוויה שלמה ויש באתר המון מה לראות ולעשות. המוזיאון עצמו ממוקם בספינה שעוגנת במים מול החוף כך שניתן לסייר ברחבי הספינה ולהתרשם מכלי המלחמה הימי הגדול. ממקומכם על הסיפון תוכלו לחזות בנופים המרהיבים של האוקיינוס השקט ממערב ולוס אנג’לס ממזרח. במוזיאון יש תערוכות רבות ושונות ואפשר לקבוע סיור עם מדריך או לרכוש אודיו-גייד שפועל באפליקציה בסמארטפון. לסיורים יש נושאים שונים והמבקרים יכולים לבחור לפי עיניינם האישי, למשל סיור מכונאות שמציג את המכניקה והמבנה של הספינה, או סיור בנושא רובים. בנוסף המוזיאון מציע משחק אינטראקטיבי שנקרא Vicky the Dog Scavenger Hunt. מלבד זאת יש במוזיאון אטרקציית חדר בריחה בשם Escape the Mothball Fleet וחנות מזכרות.

בספינה תערוכות שונות ומרתקות ומומלץ לערוך סיור ולהתרשם בספינה תערוכות שונות ומרתקות ומומלץ לערוך סיור ולהתרשם

כרטיסים לספינת איווה:

באתר הרשמי של מוזיאון ספינת איווה ניתן להזמין כרטיסי כניסה מסוגים שונים. יש כרטיס כניסה בסיסי שכולל את המשחק האינטראקטיבי (Vicky the Dog Scavenger Hunt) ואודיו-גייד בסמארטפון. חבילה נוספת כוללת סיור מודרך בנושא לבחירה. ניתן להוסיף לכרטיסים האלה כניסה לחדר בריחה (Escape the Mothball Fleet). עלות הכרטיסים היא 24 דולר למבוגר ובחינם לילדים (עד גיל שנתיים).

באתר גטיורגייד יש כרטיסי כניסה לאתר בעלות של 23 דולר לאדם, כולל המשחק האינטראקיבי. עבור מי שמעוניין לבקר בעוד אטרקציות ואתרים בלוס אנג’לס מומלץ לרכוש חבילת “סיטי-פס” לוס אנג’לס שמקנה כניסה למספר רב של מקומות במחיר משתלם. החבילה זמינה במחיר של 83 דולר לאדם עם 2-7 אטרקציות לבחירה, או ב100 דולר לאדם עם מעל 40 אטרקציות לבחירה. כדאי להזמין בגטיורגייד המאפשר ביטול בחינם עם כל הזמנה וכך להישאר גמישים במהלך הטיול.

האתר טיקטס מציע כרטיס כניסה לספינת איווה בעלות של 24 דולר לאדם, כולל המשחק האינטראקטיבי ואודיו-גייד. כמו כן ניתן לרכוש באתר חבילת סיטי-פס לוס אנג’לס בעלות של 100 דולר לאדם שמקנה גישה למעל 35 אטרקציות ברחבי העיר. אפשרות נוספת בטיקטס היא כרטיס משולב לספינת איווה ולאקווריום הפסיפיק (Aquarium of the Pacific) ב53 דולר לאדם. האתר טיקטס מקנה הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5.

הזמנת כרטיסים לספינת איווה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בספינת איווה מומלץ לחובבי המוזיאונים המרתקים והחווייתים ולאוהבי ההיסטוריה.
  • כדאי לבקר בספינת איווה בשעות הבוקר על מנת להימנע מהעומס של הצהריים ואחר הצהריים.
  • מומלץ להשקיע בביקור בספינת איווה בין שעה וחצי לשלוש.
  • ניתן לשלב את הביקור בספינת איווה עם אחת או כמה מהאטרקציות הרבות שברחבי לוס אנג’לס. למשל אקווריום הפסיפיק (Aquarium of the Pacific), מוזיאון עולם האשליות (World of Illusions), או אולפני האחים וורנר (Warner Bros. Studio Tour Hollywood).
  • האזור הפופולארי ביותר ללינה בסמוך לספינת איווה הוא לונג ביץ’ (Long Beach), שם יש מבחר גדול של מקומות אירוח מצוינים ומומלצים. עבור מי שמעוניין להתארח בבית מלון מומלץ ללון בHotel Royal שמציע חדרים נעימים ונוחים בקירבה לחוף הים. המלון הייאט סנטריק דה פיק לונג ביץ’ (Hyatt Centric the Pike Long Beach) הוא נהדר גם כן ויש בו בריכת גג מחוממת, חדר כושר, שירותי כביסה ועוד. אפשרות מומלצת נוספת היא המלון Residence Inn Long Beach Downtown בו תמצאו סוויטות מאובזרות היטב הכוללות מטבח ונופים לאוקיינוס, בופה ארוחת בוקר, בריכה וחדר כושר. כדאי להזמין באתר בוקינג שמאפשר ביטול בחינם עם כל הזמנה ולהישאר גמישים במהלך הטיול.

שאלות ותשובות

הביקור בספינת איווה מומלץ לחובבי המוזיאונים המרתקים והחווייתים ולאוהבי ההיסטוריה.

כדאי לבקר בספינת איווה בשעות הבוקר על מנת להימנע מהעומס של הצהריים ואחר הצהריים.

מומלץ להשקיע בביקור בספינת איווה בין שעה וחצי לשלוש.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: 7 ימים בשבוע בשעות 10:00-17:00.
  • מחיר הכניסה לספינת איווה הוא כ-24 דולר לאדם וחינם לילדים (עד גיל שנתיים).
  • כתובת: 250 S Harbor Blvd, Los Angeles, CA 90731.
  • ניתן להגיע לספינת איווה ממרכז לוס אנג’לס ברכב פרטי ובאמצעות תחבורה ציבורית בקלות. ברכב הנסיעה אורכת כחצי שעה, יש לעלות על כביש CA-110‬‏ ולהמשיך לכביש ‪I-110 S‬‏ וממנו לצאת ביציאה 1A, להמשיך ליציאה 1C לרחוב N Harbor Blvd עד היעד. בתחבורה ציבורית הנסיעה אורכת כשעה ורבע, יש לנסוע במטרו בקו Metro J Line (Silver) מספר 950 או 910 ולרדת בתחנת Beacon / 1st ואז ללכת כחמש דקות.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.pacificbattleship.com/