מוזיאון עולם האשליות, לוס אנג’לס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | World of Illusions

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בלוס אנג’לס עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון עולם האשליות בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון עולם האשליות ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

מוזיאון עולם האשליות בכמה מילים

מוזיאון עולם האשליות (World of Illusions) בלוס אנג’לס הוא אטרקציה ייחודית ואינטראקטיבית הכוללת מגוון אשליות אופטיות ומתקנים סוחפים. חלק מהדברים שהופכים את המוזיאון לייחודי כוללים תערוכות מהנות ואינטראקטיביות שנועדו לאתגר ולשעשע את המבקרים, החל מחדר שנראה הפוך ועד לתערוכה שתגרום לכם להרגיש שאתם מתכווצים וגדלים.
הביקור במוזיאון הוא חינוכי, מרתק ומספק הזדמנות מצוינת למבקרים ללמוד על המדע מאחורי אשליות אופטיות והדרכים שבהן המוח שלנו מעבד מידע. רבות מהתערוכות במוזיאון הן אינטראקטיביות, ומאפשרות למבקרים התנסויות מעשיות. בנוסף, המוזיאון מהווה פעילות מהנה עבור אנשים בכל הגילאים, מה שהופך אותו ליעד מצוין למשפחות וקבוצות חברים וכן לבילוי אחר הצהריים מאתגר ומבדר.

מה עושים במוזיאון עולם האשליות בלוס אנג’לס

מוזיאון עולם האשליות בלוס אנג’לס הוא אטרקציה מהנה ואינטראקטיבית הכוללת מגוון אשליות אופטיות . במוזיאון תוכלו להנות מצפייה במוצגים המאתגרים את תפיסת המציאות של בני האדם, כמו חדר שנראה הפוך או תערוכה שתגרום לכם להרגיש שאתם מתכווצים או גדלים, כניסה למבוך מראות וניסיון למצוא את הדרך החוצה, צפייה בהולוגרמות ולמידה על הטכנולוגיה שמאחוריהן וכן, צילום תמונות עם חברים ובני משפחה מול רקעים מהנים ויוצאי דופן, כמו חדר מלא בקלפי משחק ענקיים או קיר של גלגלי עיניים מרחפים.
המוזיאון הוא מקום נהדר לבלות בו את אחר הצהריים. מומלץ ביותר למשפחות, זוגות צעירים ומבוגרים וכן קבוצות המעוניינים בפעילות מהנה וייחודית שתאתגר ותבדר אתכם.

כרטיסים למוזיאון עולם האשליות

ישנם מספר אופציות ברכישת כרטיסים למוזיאון עולם האשליות, הן באינטרנט והן בקופות המוזיאון. הזמנת הכרטיסים מראש תוכל לעזור לכם לחסוך כסף. כמו כן תוכלו להנות ממספר הטבות שהאתר שלנו מציע.

לאלו המעוניינים בכרטיס כניסה בסיסי למוזיאון, אנו ממליצים על כרטיס המציע כניסה לתערוכות המוזיאון בעלות של כ103 שקלים (30 דולר) לאדם. כמו כן, באפשרויות הכרטיס תוכלו לרכוש גם כניסה לתערוכות המפורסמות כמו הבית ההפוך והבית הענק, בעלות של כ257 שקלים (75 דולר) לאדם.  לרכישת הכרטיס וקבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן. כרטיס זה מומלץ למי שמעוניין להזמין כרטיס מראש למוזיאון ולחסוך את התור לרכישת הכרטיסים בקופות, ולאלו המגיעים ללוס אנג’לס לזמן קצוב.

לאלו המעוניינים לחסוך ולהנות ממספר אטרקציות:

אנו ממליצים על הכרטיס המשלב בין מוזיאון עולם האשליות לבין אולפני יוניברסל בהוליווד, איתו תוכלו להנות משתי אטרקציות שיגרמו לכם להרגיש בחלומות ולהנות מהעולמות השונים, בעלות של כ 460 שקלים (134 דולר) לאדם, החוסך לכם כ10% לרכישת הכרטיס וקבלת קוד 5% הנחה נוספים לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן. כרטיס זה מומלץ למי שמעוניין במספר אטרקציות במחיר מוזל יותר וכן לאלו המעוניינים בחוויה אינטראקטיבית יוצאת דופן.

כמו כן, ישנו כרטיס המשלב בין מוזיאון עולם האשליות לבין מוזיאון נשיונל גיאוגרפיק, איתו תוכלו להנות משתי אטרקציות שיגרמו לכם ללמוד ולהתחבר אל הטבע, היופי והפשטות, בעלות של כ247 שקלים (72 דולר) לאדם, החוסך לכם כ10% לרכישת הכרטיס וקבלת קוד 5% הנחה נוספים לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן. כרטיס זה מומלץ למי שמעוניין במספר אטרקציות במחיר מוזל יותר וכן לאלו המעוניינים בחוויה אינטראקטיבית יוצאת דופן.

הזמנת כרטיסים למוזיאון עולם האשליות - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • מוזיאון עולם האשליות בלוס אנג’לס מהווה פעילות מהנה ויוצאת דופן המאפשרת למבקרים לחוות את העיר בצורה אחרת, המתאימה לאנשים בכל הגילאים, בין אם אתם מבוגרים המחפשים פעילות ייחודית ומעניינת לעשות עם חברים או משפחה, או ילד המחפש טיול מרגש ומלמד, מוזיאון האשליות הוא מקום נהדר לבקר בו.
  • מוזיאון עולם האשליות הינו מתחם סגור המאפשר לכם להנות גם ביום חמים וגם ביום קריר וגשום. הזמן המומלץ, תלוי בהעדפות האישיות ובסוג הפעילויות שכל מבקר רוצה לעשות בזמן שהותו בעיר. יש לזכור כי חודשי הקיץ הם גם עונת התיירות העמוסה ביותר בלוס אנג’לס, כדאי להזמין כרטיסים ומקומות לינה מראש כדי להבטיח זמינות.
  • משך הזמן שמומלץ להשקיע בבילוי במוזיאון עולם האשליות בלוס אנג’לס הינו בין שעה ל3 שעות כאשר התלות הינה בתחומי העניין האישיים של כל מבקר ובתערוכות הזמינות בזמן הביקור. לאלו שרוצים להפיק את המירב מזמנם במוזיאון, מומלץ להגיע מוקדם ביום כדי להימנע מהמונים ולאפשר מספיק זמן ליהנות ממגוון התערוכות.
  • מוזיאון האשליות בלוס אנג’לס ממוקם בלב העיר, מה שהופך אותו ליעד נוח לשילוב עם מגוון אטרקציות ופעילויות אחרות.
    ישנם מספר יעדים נוספים שאנו ממליצים לכם לשלב בביקור במוזיאון כמו שדרת הכוכבים של הוליווד, שדרת הכוכבים של הוליווד היא יעד חובה לכל מבקר בלוס אנג’לס. המדרכה האייקונית הזו כוללת את טביעות הידיים והחתימות של כמה מהשמות הגדולים בעולם הבידור וממוקמת רק מספר קילומטרים מהמוזיאון. כמו כן, מצפה הכוכבים של גריפית’, הממוקם על מורדות הר הוליווד, מציע נופים מדהימים של העיר ושלל תערוכות אינטראקטיביות בנושאי אסטרונומיה ומדע, אולפני יוניברסל בהוליווד, מוזיאון האמנות של מחוז לוס אנג’לס (LACMA)ועוד מספר יעדים פופולריים ומעניינים איתם תוכלו ליצור חווית חופשה מהנה ובלתי נשכחת.
  • ישנן מספר דרכים נוחות להגיע למוזיאון האשליות בלוס אנג’לס, בהתאם למיקומכם ולאמצעי התחבורה המועדף עליכם.
    לאלו המגיעים בתחבורה ציבורית, מוזיאון האשליות ממוקם ליד מספר קווי אוטובוס (217, 2) ורכבת תחתית מרכזיים (הקו האדום), מה שמקל על הגעה בתחבורה ציבורית. כמו כן, תוכלו להגיע במונית או נסיעה שיתופית, גם מוניות ושירותי נסיעה שיתופית כמו Uber ו- Lyft הם אפשרויות נוחות להגיע למוזיאון. ניתן להשתמש באפליקציית נסיעה שיתופית או להזמין מונית מהרחוב או בתחנת מוניות.
  • למשפחות המבקרות במוזיאון, רכישת כרטיסים באינטרנט יכולה לחסוך לכם זמן ולהבטיח שיהיה מספיק מקום שמור במוזיאון בעת הביקור שלכם. בנוסף, אנו ממליצים לכם לתכנן את הביקור שלכם לשעות הבוקר או אחר הצהריים המוקדמות: ביקור במוזיאון מוקדם ביום יכול לעזור לכם להימנע מהמוני מבקרים ולתת לכם יותר זמן להתרשם ממגוון התערוכות.
  • על מנת להוזיל עלויות אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים משולבים איתם תוכלו לחסוך בקנייה בודדת של כל כרטיס וכן להנות ממגוון אטרקציות נוספות.
  • הגעה למקום ברכב פחות נוחה, יש לזכור שהתנועה בלוס אנג’לס יכולה להיות כבדה לפעמים, וחניה בעיר יכולה להיות יקרה.

שאלות ותשובות

מומלץ לאנשים בכל הגילאים, בין אם אתם מבוגרים המחפשים פעילות ייחודית ומעניינת לעשות עם חברים או משפחה, או ילד המחפש טיול מרגש ומלמד, מוזיאון האשליות הוא מקום נהדר לבקר בו.

מוזיאון עולם האשליות הינו מתחם סגור המאפשר לכם להנות גם ביום חמים וגם ביום קריר וגשום. הזמן המומלץ, תלוי בהעדפות האישיות ובסוג הפעילויות שכל מבקר רוצה לעשות בזמן שהותו בעיר. יש לזכור כי חודשי הקיץ הם גם עונת התיירות העמוסה ביותר בלוס אנג'לס, כדאי להזמין כרטיסים ומקומות לינה מראש כדי להבטיח זמינות.

מומלץ להשקיע בבילוי במוזיאון עולם האשליות בלוס אנג'לס בין שעה ל3 שעות כאשר התלות הינה בתחומי העניין האישיים של כל מבקר ובתערוכות הזמינות בזמן הביקור. לאלו שרוצים להפיק את המירב מזמנם במוזיאון, מומלץ להגיע מוקדם ביום כדי להימנע מעומסים ולאפשר מספיק זמן ליהנות ממגוון התערוכות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: המוזיאון פתוח כל יום בין השעות 11:00-22:00.
  • נכון לשנת 2022, המחיר הרשמי של כרטיס בודד למוזיאון הוא 30 דולר
  • כתובת: 6751 Hollywood Blvd, Los Angeles, CA 90028, USA
  • מוזיאון האשליות בלוס אנג’לס ממוקם ליד מספר קווי אוטובוס ורכבת תחתית מרכזיים, מה שמקל על הגעה בתחבורה ציבורית.
    להלן מספר אפשרויות להגיע למוזיאון באמצעות תחבורה ציבורית:
    – באוטובוס: למוזיאון מגיעים מספר קווי אוטובוס, לרבות קווי המטרו מקומיים 180, 181, 210, 212, 217 ו-780. כדאי לבדוק באתר רשות התחבורה של מחוז לוס אנג’לס (מטרו) כדי לתכנן את המסלול שלכם ולמצוא מידע נוסף על תעריפים ולוחות זמנים.
    – ברכבת התחתית: המוזיאון ממוקם במרחק הליכה מתחנת הוליווד/היילנד, אליה מגיע הקו האדום של מערכת הרכבת התחתית של המטרו. מומלץ לבדוק באתר המטרו כדי לתכנן את המסלול שלכם וללמוד עוד על תעריפים ולוחות זמנים.
    לסיכום, ישנן מספר אפשרויות נוחות להגיע למוזיאון האשליות בלוס אנג’לס באמצעות תחבורה ציבורית. כדאי לבדוק באתר האינטרנט של מטרו או להשתמש באפליקציית תכנון טיול כדי למצוא את המסלול הטוב ביותר לטיול שלכם.
  • האתר הרשמי: https://laillusions.com/