לגולנד קליפורניה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | LEGOLAND® California Resort

עדכון אביב 2024

חודשים אלו של האביב, מביאים איתם לא רק צמיחה והתחדשות של הטבע אל גם של הפארקים בלוס אנג’לס והסביבה. הימים הולכים והופכים נעימים יותר, וכמות עולה של מבקרים פוקדים את לגולנד קליפורניה וכדאי להזמין כרטיסים מראש. אומנם הפארק לא עמוס כמו הקיץ, והתורים עוד לא ארוכים כמו בשיא עונת התיירות, אבל ככל שנתקרב לקיץ ככה כמות המבקרים תגדל. בעיקר אם אתם מתכננים להגיע בסוף שבוע (או מתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ שלכם) כדאי להזמין כרטיסים מראש וככה להיכנס ישירות לפארק בלי להמתין לרכישת הכרטיסים בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש ללגולנד קליפורניה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

לגולנד קליפורניה בכמה מילים

לגולנד קליפורניה הוא פארק שעשועים ענק המורכב בחלקו מחלקי משחק הלגו. הפארק נמצא בסמוך לעיר קרלסבד (Carlsbad) הממוקמת בין הערים לוס אנג’לס וסן דייגו (מרחק של חצי שעה נסיעה מסן דייגו). הפארק הוא אטרקציה שמיועדת לכל המשפחה והוא שילוב מנצח של פארק שעשועים, פארק מיניאטורי ופארק מים. לגולנד קליפורניה מורכב מאזורים שונים ומיוחדים ומציע 60 אטרקציות שונות כמו המינילנד (ערים מיניאטוריות) והלגולנד אקספרס (שיעורי נהיגה לילדים). הביקור בלגולנד אינו רק חוויה מהנה לכל המשפחה, אלא גם חוויה חינוכית ומעשירה לילדים ולמבוגרים כאחד. כמובן שלגולנד קליפורניה חשבו על הכל מראש, וכדי שלא תמהרו להספיק הכל ביום ישנה אפציית לינה ממש בסמוך לפארק שהיא הלגולנד ריסורט (LegoLand Caliornia Resort) אשר מספקת לינה חווייתית בתוך הפארק, וכך החוויה תוכל להתפרס על כמה זמן שתרצו. הפארק הוא חוויה מיוחדת לא רק עבור חובבי הלגו ומומלץ לשלב את הביקור בו כאשר מטיילים באזור סן דייגו.

לגולנד קליפורניה לגולנד קליפורניה מתאים לכל המשפחה ואף לפעוטות (צילום: lori05871, רישיון)

מה רואים ועושים בלגולנד קליפורניה

בלגולנד קליפורניה לא ניתן להשתעמם לרגע ולא חסרות אטרקציות מיוחדות ושונות לבקר בהן. הביקור עשוי להמשך שעות ארוכות ואף מעל ליום ולכן חשוב להכיר את מגוון הפעילויות שיש לפראק להציע. הפארק מחולק לאזורים שונים למשל איזור הכיף (Fun Twon), אי החוקרים (Explorer Island), אזור הדימיון (Imagine Land) ועוד אזורים רבים ומיוחדים שהבולט מבינהם הוא המינילנד (Miniland). המינילנד הוא איזור המדמה ערים שונות בעולם אך בצורה מיניאטורית וכמובן כל הערים עשויות מלגו, זהו אזור מושקע ויכול ללמד ילדים על גיאוגרפיה וערים שונות. בכל אחד מאזורי הנושא יש פעילויות כמו מתקני שעשועים, משחקים חוויתיים, שיט וחללי משחק מלגו. לפני הביקור בפארק מומלץ לבדוק את ההופעות וההרצאות השונות שמתקיימות בימים בהם מבקרים. אזור נוסף בלגולנד קליפורניה הוא פארק המים המושקע בו ניתן לבלות ולהתרענן שעות רבות ביום חם וקיצי. פארק המים מתאים לכל המשפחה ומציע בריכות, מגלשות מים, שייט בסירות קטנות ועוד מגוון פעילויות. החלק השני של הפארק נקרא “עולם המים” (SeaLife) והוא אקווריום אינטראקטיבי המציע פעילויות שונות ויש בו יותר מ-350 זנים שונות של חיות ים. באקווריום ניתן לראות חיות ים שונות ואף גם לדעת בחלקן. בנוסף יש הרצאות חינוכיות ופעילויות אינטראקטיביות כמו האכלה של חיות שונות. לגולנד מציעה פעילויות רבות ומומלץ לתכנן מראש את איזורי הביקור ולחשוב על אופי הביקור במקום.

לגולנד קליפורניה 1 בפארק ישנם מלא מתחמים מהנים למשפחה ביניהם שייט חוויתי לילדים (צילום: John Martinez Pavliga, רישיון)

כרטיסים ללגולנד קליפורניה

לפארק יש המון סוגי פעילויות להציע ולכן יש כמה סוגי כרטיסים שמתאימים לכל מיני חוויות בפארק, חשוב להבין כמה זמן ואיזו חוויות תרצו להכיר בפארק ובהתאם לכך להזמין כרטיס.

כרטיס כניסה ליום אחד עם גישה חופשית לכל המתקנים

הכרטיס הבסיסי שתוכלו לרכוש מקנה כניסה לפארק ליום אחד וגישה חופשית לכל המתקנים והאטרקציות שיש לפארק להציע. הכרטיס הבסיסי עולה 113 דולר לאדם וניתן לרכוש אותו עם או]פציה לביטול בחינם.

  • לרכישת כרטיס כניסה ליום אחד ללגולנד עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

כרטיס כניסה דו יומי ללגולנג כולל כניסה לאקווריום

. מבקרים המעוניינים לבקר בפארק יותר מיום אחד יכולים לרכוש כרטיס דו יומי לפארק והביקור השני בו יכול להעשות תוך חמישה ימים מהביקור הראשון. הכרטיס הדו יומי כולל בו את כל המתקנים שיש בפארק ובנוסף מקנה כניסה לאקווריום (SeaLife) ופעילויות חינוכיות שיש באקווריום כמו הרצאות. עלות הכרטיס הדו יומי היא

  • לרכישת כרטיס כניסה דו יומי הכולל גם כניסה לאקווריום בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

כרטיס סן דייגו פאס- כניסה ללגולנד ולעוד מגוון אתרים באזור

. קיימת אפשרות נוספת לרכישת כרטיס “סן דייגו פאס” אשר מתאים למי שמתכנן לבקר באטרקציות נוספות באיזור סן דייגו. הכרטיס מקנה כניסה יומית ללגולנד קליפורניה ולגן חיות של סן דייגו, בנוסף ניתן לבחור עוד 3 אטרקציות שונות שיש לסן דייגו להציע כמו ביקור בספארי, יום שייט בסירה, מוזיאונים ועוד. בנוסף הכרטיס כולל בתוכו סיור אוטובוס בסגנון “הופ און הופ אוף” בסן דייגו ושייט באיזור.

  • לרכישת כרטיס סן דייגו פאס עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

הגעה ללגולנד קליפורניה

הדרך הטובה ביותר להגיע ללגולנד היא בעזרת רכב פרטי מכיוון העיר סן דייגו בנסיעה שאורכת כחצי שעה על כביש מהיר. חשוב לציין שעלות החנייה לרכב פרטי בלגולנד היא 27 דולר ליום.

הזמנת כרטיסים ללגולנד קליפורניה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים אך גם מתאים לכל חובבי הלגו בגילאים השונים.
  • הביקור בלגולנד יכול להמשך שעות רבות וגם כמה ימים, ולכן מומלץ להגיע משעות הפתיחה של הפארק ועד לסגירתו. העונות המומלצות ביותר לביקור הן עונות המעבר שלפני ואחרי הקיץ כדי לעמוד בפחות תורים ולא לחוות הרבה עומס.
  • מומלץ להשקיע לפחות יום שלם באתר, תלוי ברמת ההתעיינות בנושא.
  • מומלץ לבקר בערים הסמוכות סן דייגו ולוס אנג’לס. ניתן לשלב את הביקור עם אטרקציות שונות בסן דייגו כמו גן החיות של סן דייגו.
  • הביקור בפארק נמשך שעות רבות ולכן כדאי לנוח לפני הביקור, לבוא עם ביגוד נוח ולארוז אוכל למשך היום.
  • לגולנד מציעה חווית לינה ייחודית שנמצאת במתחם הפארק ומשלבת את אופי המקום גם אחרי שעות הפעילות. לגולנד קליפורניה ריסורט (LegoLand California Resort). הייתרון הגדול ביותר בלינה בכפר הנופש היא הקרבה למקום שחוסכת את הנסיעות הלוך וחזור. בנוסף ניתן ללון בחדרים בנושא לגו והמלון מציע פעילויות ערב שונות בנושא לגו. לינה בכפר הנופש של הפארק מציעה חווייה ייחודית ובלתי נשכחת ואף נוחה מבחינת נסיעה ואוכל. מלונות נוספים מומלצים הנמצאים בסמוך לפארק הם אתר הנופש Grand Pacific Palisades Resort (לחצו כאן להזמנה) ואתר הנופש LEGOLAND California Hotel and Castle Hotel (לחצו כאן להזמנה).
  • על מנת להוזיל את הביקור מומלץ לרכוש כרטיס כניסה משולב המקנה ביקור דו יומי או כניסה לאתרים נוספים בסן דייגו.
  • בחודשי הקיץ ישנו עומס של מבקרים באתר הגדול ולכן חשוב לשמור היטב על הילדים מפני העלמות בהמון.
  • מומלץ להגיע למקום עם רכב אך יש להתחשב בכך שהחניה כרוכה בתשלום.

שאלות ותשובות

הביקור בלגולנד מומלץ לאוהבי פארקי השעשועים וכן לכל אוהבי הלגו, ילדים, מבוגרים ומשפחות.

התקופה המומלצת לביקור בלגולנד היא בעונות המעבר, בתקופות אלו עומס המבקרים יורד.

מומלץ להשקיע לפחות יום שלם (אם לא יותר) בביקור בלגולנד.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה של לגולנד קליפורניה: הפארק פתוח כל ימות השבוע בין השעות 10:00-20:00. חשוב לציין ששעות הפתיחה בתקופה הפחות תיירותית (חורף) משתנות בהתאם וחשוב לבצע בדיקה לפי תאריכי הביקור. שעות הפתיחה בחורף: ימים שני, חמישי ושישי: 10:00-17:00 ימים שבת וראשון: 10:00-18:00
  • כרטיס הכניסה לפארק משתנה בהתאם לסוג הכרטיס הנבחר והמחירים נעים בין 100-120$ לאדם.
  • כתובת: One LEGOLAND Drive, Carlsbad, CA 92008
  • הדרך הנגישה ביותר לפארק היא בעזרת רכב פרטי מכיוון שאין תחבורה ציבורית נגישה לאתר
  • https://www.legoland.com/california/