1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. לוס אנג’לס, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Los Angeles
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בלוס אנג’לס
  8. »
  9. אקווריום הפסיפיק, לוס אנג’לס – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Aquarium of the Pacific

אקווריום הפסיפיק, לוס אנג’לס – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Aquarium of the Pacific

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בלוס אנג’לס ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם אקווריום הפסיפיק, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום הפסיפיק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אקווריום הפסיפיק בכמה מילים

האקווריום הפסיפי הוא אקווריום ציבורי בנמל לונג ביץ’ שבקליפורניה. באקווריום מוצגות מעל ל-100 תצוגות שונות, בהן תוכלו להתרשם מכ-12,000 בעלי חיים שמקורם באוקיינוס המגוון ביותר בעולם. באקווריום הפסיפיק תוכלו להנות ממגוון מופעים, תערוכות מתחלפות ופסטיבלים שמנגישים את מדעי הים לציבור ומציעים הזדמנויות ללמוד על האוקיינוס וסביבתו ממדענים וממומחים אחרים.
הגלריות השונות באקווריום מייצגות מגוון אזורים של האוקיינוס השקט ובהן תצוגה של צפון האוקיינוס השקט בו המים קפואים, תצוגה של אזור דרום קליפורניה הממוזג, ותצוגה של שוניות האלמוגים והלגונות החמות של האזורים הטרופיים באוקיינוס.
ב-2019 נפתח אגף Pacific Visions החדש. האגף הוא מבנה בר קיימא בן שתי קומות שמכיל תיאטרון חדיש, גלריה לאמנות וגלריה עם משחקים אינטראקטיביים. האגף מאפשר למבקרים לחקור נושאים מהותיים הקשורים לסביבה ולקיימות.

אקווריום הפסיפיק הלגונה הטרופית
לגונת האזורים הטרופיים באקווריום (צילום: exquisitur, רישיון)

מה עושים באקווריום הפסיפיק

באקווריום הפסיפיק מוצגות יותר מ-100 תצוגות שונות, בהן תוכלו להתרשם מכ-12,000 בעלי חיים שמקורם באוקיינוס המגוון ביותר בעולם. באקווריום ישנן שלוש גלריות מרכזיות: דרום קליפוניה, צפון האוקיינוס והשוניות הטרופיות.
בגלריה של דרום קליפוניה ובאחה תוכלו לצפות במגוון בתי הגידול של האזור. התערוכה הראשונה היא ה-Blue Cavern, שבנויה ממיכל בגובה שלוש קומות המאכלס בתוכו בעלי חיים הגדלים בסביבת האי קטלינה הסמוך ללונג ביץ’. אחריה תוכלו לעבור לתערוכת יער ענבר, בה תוכלו לצפות ביער עצום של אצות עם דגי גריבלדי ובעלי חיים ימיים אחרים. אזורים אחרים כוללים את תערוכת מפרץ קליפורניה שמציגה מגוון של דגים ייחודיים, תצוגה של כלבי ים ואריות ים, בריכת חתולי ים שאפשר ללטף ומקלט לציפורי חוף.
בגלריית צפון האוקיינוס השקט תוכלו לצפות בבעלי חיים שמקורם במים הקפואים הקרובים לקוטב הצפוני תמנונים, אלקות, מדוזות ואפילו כלניות-ים.
בגלריה של השוניות הטרופיות נמצא המיכל הגדול ביותר באקווריום ומוצגים בו בעלי חיים מאזור האיים של פלאו, כמו צבי-ים, כרישי זברה, סוסוני ים ומגוון אצות צבעוניות.
בנוסף לשלושת הגלריות האלה, תוכלו לבקר בלגונת הכרישים ולצפות במיני כרישים שונים, בתערוכת הפינגווינים המגלניים ובמתחם Pacific Visions החדש שבו תוכלו להנות מגליה לאמנות, תיאטרון חדיש שמארח הצגות מתחלפות וגלריה של משחקים אינטראקטיביים שיאפשרו לכם לחקור וללמוד על מדעי הים ועל סביבה וקיימות.
אקווריום הפסיפיק מארח לעתים קרובות מופעים, תערוכות מתחלפות ופסטיבלים תרבותיים וקהילתיים שעוסקים במדעי הים ובנושאי סביבה נוספים. מומלץ להתעדכן בתערוכות המתחלפות ובאירועים הקרובים באתר הרשמי של האקווריום (באנגלית).

תערוכת Blue Cavern האקווריום הפסיפיק
תערוכת Blue Cavern הבנויה בגובה של 3 קומות ובה מגוון רב של בעל חיים (צילום: Clinton Steeds, רישיון)

כרטיסים והגעה לאקווריום הפסיפיק

ישנן כמה אפשרויות לרכישת כרטיסים לאקווריום הפסיפיק, למשל בקישור זה בו יש לגולשי הכל על הנחה ייחודית של 5% על כרטיסי הכניסה (מה שהופך לאפילו כדאי יותר כאשר רוכשים כרטיסים למשפחה או כמה אנשים, אז ההנחה הופכת משמעותית מאוד). אפשרויות נוספת היא לרכוש את כרטיס הכניסה בקישור הזה, בו ניתן לבטל את הכרטיס עד 24 שעות לפני מעוד הביקור. בשני המקרים הכרטיסים אותם תרכשו יאפשרו לכם לדלג על התור בכניסה לאקווריום ולהיכנס בתור מהיר שמיועד לבעלי כרטיסים אלו ופשוט להציג את הכרטיס בנייד בכניסה.

שימו לב! בסופי שבוע וחגים אין אפשרות להיכנס ללא הזמנת מקום מראש, ולכן במידה ואתם מתכננים ביקור במועדים אלו יש לרכוש כרטיס מראש או להזמין מקום באתר הרשמי ולרכוש את הכרטיס עם ההגעה למקום.

אפשרות נוספת היא לרכוש כרטיס Go City אשר כולל בתוכו גם כניסה לאקווריום הפסיפיק בנוסף לכניסה לאתרים פופולאריים אחרים בלוס אנג’לס. הכרטיס יכול לחסוך לא מעט כסף בעבור חלק מהתיירים ולהיות בזבוז כסף בעבור אחרים – הכל תלוי באטרקציות אליהן אתם מעוניינים להגיע, האם הן נכללות בכרטיס והאם עלות הרכישה של הכרטיס זולה יותר מאשר רכישה של כל כרטיס בנפרד. תוכלו לראות אילו אטרקציות נכללות בכרטיס והאם הוא משתלם עבורכם בקישור הזה.

הזמנת כרטיסים לאקווריום הפסיפיק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ למי שמעניין באוקיינוס ובבעלי חיים ימיים. במיוחד למשפחות ולילדים.
  • אפשר לבקר באקווריום בכל ימות השנה, המקום פתוח בין 9:00 ל-18:00 והשעות הנפוצות לביקור בו הן שעות הצהריים.
  • כדאי להשקיע כשעתיים בביקור באקווריום כדי שתוכלו להינות מכל מה שאפשר לראות בו.
  • אפשר לשלב את הביקור באקווריום עם ביקור באנדרטה לאניה קווין מרי שנמצאת בקרבת מקום או עם יום רגוע בחוף לונג ביץ’.
  • אפשר להגיע למקום באמצעות המטרו או ברכב. ישנה חנייה באקווריום בתשלום נוסף.

שאלות ותשובות

הביקור באקווריום הפסיפיק מומלץ לחובבי הים ולכל מי שמתעניין במערכת האקולוגית ובבעלי החיים הימיים.

האקווריום הוא ברובו מקום סגור ולכן מתאים לביקור בכל חודשי השנה.

כדאי להשקיע בביקור באקווריום כשעתיים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: 9:00 עד 18:00 בכל ימות השבוע
  • מחיר הכניסה הוא כ-37 דולר למבוגר או כ-25 דולר לילד עד גיל 12.
  • כתובת: 100 Aquarium Way, Long Beach, CA 90802, ארצות הברית
  • האקווריום ממוקם בלונג ביץ’, במרחק של כ-10 דקות הליכה מתחנת ה-1st street של הקו הכחול במטרו. אפשרות נוספת היא להגיע ברכב, במקום קיימת חנייה בתשלום נוסף של 8 דולר.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.aquariumofpacific.org/