1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. לוס אנג’לס, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Los Angeles
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בלוס אנג’לס
  8. »
  9. אולפני האחים וורנר, לוס אנג’לס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Warner Bros. Studio Tour Hollywood

אולפני האחים וורנר, לוס אנג’לס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Warner Bros. Studio Tour Hollywood

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים כמות התיירים בלוס אנג’לס במגמת עלייה שתגיע לשיא שלה בקיץ. כאשר מתכננים ביקור באחת מהאטרקציות האהובות ביותר בעיר, כמו אולפני האחים וורנר מומלץ להזמין כרטיסים מראש - וכך להבטיח את הכניסה שלכם בזמן המתאים לכם ביותר ולחסוך את ההמתנה בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לאולפני האחים וורנר: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אולפני האחים וורנר בכמה מילים

אולפני האחים וורנר, הידועים גם בשם Warner Bros. Pictures או פשוט Warner Bros, הוא אולפן סרטים גדול וחברת בת של WarnerMedia. הוא ממוקם בבורבנק, קליפורניה, ממש מחוץ ללוס אנג’לס. האולפן הוא אחד מאולפני “ששת הגדולים” בהוליווד, והוא הפיק סרטים פופולריים ומשפיעים רבים במהלך השנים, כולל קלאסיקות כמו “קזבלנקה” ו”הקוסם מארץ עוץ“, כמו גם שוברי קופות עדכניים יותר כמו ” סדרות “הארי פוטר” ו”האביר האפל”. האולפן הוא גם ביתם של מספר תוכניות טלוויזיה פופולריות, כולל “חברים” (Friends), “ER” ו”תיאוריית המפץ הגדול”. אם אתם חובבי סרטים או טלוויזיה, ביקור באולפני האחים וורנר יכול להיות חוויה מהנה ומעניינת.

מה עושים באולפני האחים וורנר בלוס אנג’לס

אולפני האחים וורנר מציעים מגוון סיורים למבקרים, שכל אחד מהם מספק הצצה אל מאחורי הקלעים של הסטודיו וההיסטוריה שלו. הסיור הפופולרי ביותר הוא סיור אולפן VIP של האחים וורנר, שלוקח את המבקרים למסע במגרש האחורי ובבמות הקול של האולפן, שם הם יכולים לראות תפאורות, תלבושות ואביזרים מכמה מהסרטים ותוכניות הטלוויזיה האהובים עליהם. הסיור כולל גם ביקור במוזיאון האחים וורנר, המציג תערוכות על ההיסטוריה של הסטודיו ואוסף של תלבושות, אביזרים ומזכרות נוספות מהסרטים ותוכניות הטלוויזיה שלו. אפשרויות סיור אחרות כוללות את סיור הטלוויזיה הקלאסי של האחים וורנר, שלוקח את המבקרים למסע בהיסטוריה של הטלוויזיה וכולל ביקורים בתכניות טלוויזיה קלאסיות כמו “חברים” ו”המפץ הגדול”, וסיור הכולל הכל, החל מסיור ה-VIP וכן ביקור בבניין האנימציה של האחים וורנר והצצה אל מאחורי הקלעים של תהליך הפוסט-פרודקשן.שימו לב שהמראות והחוויות הספציפיות הכלולים בסיור עשויים להשתנות, מכיוון שהסטודיו עובד תמיד על הפקות חדשות ומעדכן את התערוכות שלו.
כל הסיורים מודרכים על ידי מדריכים מנוסים ונמשכים בין 2.5 ל-3 שעות. ניתן לרכוש כרטיסים מראש באינטרנט או בקופות הסטודיו. מומלץ להזמין את הסיור זמן רב מראש, מכיוון שהם עלולים להימכר, במיוחד בשיא עונת התיירות. 

כרטיסים לאולפני האחים וורנר בלוס אנג’לס

ישנן מספר אופציות לרכישת כרטיסים לסיור באולפני האחים וורנר. מכרטיס בסיסי ועד כרטיסים המשלבים מספר אטרקציות ובכך תוכלו לחסוך וכן להנות ממספר אטרקציות גדול יותר. שימו לב, הזמנת כרטיסים מראש תבטיח לכם חסכון משמעותי בכסף ואפילו בזמן אם תבחרו בכרטיס המציע דילוג על התור.

לאלו המעוניינים בכרטיס כניסה בסיסי לסיור:

לאלו המעוניינים במספר אטרקציות וחוויה מעמיקה יותר:

לאלו המעוניינים בחווית אקסטרים לקבוצות:

ישנו כרטיס המציע סיור פרטי לקבוצות, עד 14 איש, ברחבי לוס אנג’לס, במשך יום שלם. במהלך הסיור, תוכלו להנות, עם מדריך טיולים באנגלית, מביקור במספר מקומות אייקונים בהוליווד: אולפני הסרטים יוניברסל, פרמאונט, סוני ופוקס. אחוזות מפורסמות, נופי רצועת השקיעה, שדרת התהילה, רודיאו דרייב וכן השלט המפורסם של הוליווד. כל הסיור מתבצע באמצעות הסעה מאורגנת (משירות TMZ), שתאסוף ותחזיר אתכם בתחילת היום ובסופו למלון שלכם. שימו לב, כרטיס זה עדיין כולל הליכה קלה ברגל. עלות הכרטיס הינו כ3570 שקלים (1040 דולר) לקבוצה, עד 14 איש. לרכישת הכרטיס הקבוצתי, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן. כרטיס זה מומלץ עבור קבוצות אשר מעוניינות להנות מהמגוון שיש להוליווד להציע וכן להנות ממעבר קל בין האטרקציות השונות באמצעות הסעה מאורגנת, ואיסוף והחזרה למלון.

הזמנת כרטיסים לאולפני האחים וורנר - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • אולפני האחים וורנר בלוס אנג’לס הם יעד תיירותי פופולרי עבור אנשים מכל הגילאים שמתעניינים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. חובבי סרטים וטלוויזיה ייהנו במיוחד מהמבט מאחורי הקלעים של האולפן והפקות שלו, כמו גם מההזדמנות לראות תפאורות, תלבושות ואביזרים מכמה מהתוכניות והסרטים האהובים עליהם.
    סיורי הסטודיו הם גם פעילות נהדרת למשפחות, שכן הם מספקים מבט חינוכי ומשעשע על פעולתה הפנימית של תעשיית הבידור. ילדים ומבוגרים כאחד ייהנו לראות את התפאורות והתלבושות וללמוד על האפקטים המיוחדים וטכניקות אחרות המשמשות ליצירת כמה מהסצנות האהובות עליהם.
  • אולפני האחים וורנר פתוחים לסיורים בכל ימות השנה ומציעים מגוון תערוכות וחוויות מעניינות למבקרים. עם זאת, הסטודיו יכול להיות עמוס למדי בתקופות מסוימות של השנה, לכן מומלץ לקחת זאת בחשבון בעת תכנון הביקור.
  • מומלץ הקדיש לפחות חצי יום לביקור באולפני האחים וורנר, כולל הסיור והזמן לביקור במוזיאון ובתערוכות נוספות.
  • ישנם יעדי תיירות פופולריים רבים אחרים בלוס אנג’לס ובסביבתם שניתן לשלב אותם עם ביקור באולפני האחים וורנר.
    כמה הצעות למקומות לבקר באזור כוללות:
    – שדרת הכוכבים של הוליווד: קטע מדרכה איקוני זה כולל כוכבים של כמה מהשמות הגדולים בבידור.
    – מצפה הכוכבים של גריפית: ציון דרך איקוני זה בלוס אנג’לס מציע נופים נהדרים של העיר ומגוון תערוכות על אסטרונומיה ומדע.
    – אולפני יוניברסל בהוליווד: פארק שעשועים זה בנושא סרטים מציע מגוון אטרקציות ואטרקציות המבוססות על סרטים ותוכניות טלוויזיה פופולריות.
    – מרכז גטי: מתחם המוזיאון הזה בגבעות שמעל לוס אנג’לס כולל מגוון רחב של אמנות וחפצים, כמו גם גנים יפים ונופים של העיר.
    – חוף ונציה: שכונת חוף איקונית זו ידועה בטיילת הצבעונית, באמני רחוב ובאווירה הנינוחה שלה.
    – מוזיאון האמנות של מחוז לוס אנג’לס (LACMA): מוזיאון האמנות הגדול הזה ברובע מירקל מייל של לוס אנג’לס כולל מגוון רחב של יצירות מרחבי העולם.
  • בעבור אלו השוהים במלון בלוס אנג’לס, רכב, נסיעה במונית או שירות נסיעה שיתופית, כגון Uber או Lyft, עשויה להיות האפשרות הנוחה ביותר. הסטודיו ממוקם ממש ליד הכביש המהיר של הוליווד (Highway 101), כך שקל יחסית לנסוע אליו גם כן. חנייה ציבורית מוגבלת זמינה בסטודיו, אך מומלץ להגיע מוקדם כדי להבטיח מקום. אם אתם נוסעים ממקום אחר באזור ואין לכם רכב, נסיעה בתחבורה ציבורית עשויה להיות גם היא אפשרות נוחה. קו התחבורה המהיר של Metro Red Line ו- Metro Orange Line משרתים שניהם את תחנת Warner Bros. Studios, הממוקמת במרחק הליכה קצר מהכניסה הראשית לסטודיו. קו 222 של Metro Local וקו רכבת הנוסעים Metrolink משרתים גם הם את האזור, עם תחנות הממוקמות במרחק קצר מהסטודיו.
  • למשפחות המבקרות בסטודיו, הקפידו להזמין כרטיסים לסיורים מראש, במיוחד בעונת שיא התיירות. כמו כן, מומלץ לבדוק באתר הסטודיו כל אירוע או תערוכות מיוחדים שעשויים לעניין את משפחתכם. כמו כן, שימו לב כי הסיורים כרוכים בהליכה רבה, לכן הקפידו לנעול נעליים נוחות ולהתלבש בהתאם למזג האוויר.בנוסף, סיורי הסטודיו נועדו להיות מהנים ומלמדים לכל הגילאים. הקפידו ליהנות ולשאול הרבה שאלות, מדריכי הסיור ישמחו לענות לכם על כולן.
  • על מנת להוזיל עלויות אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים משולבים איתם תוכלו לחסוך בקנייה בודדת של כל כרטיס וכן להנות ממגוון אטרקציות נוספות.
  • נסיעה לסטודיו ברכב עשויה להיות האפשרות הנוחה ביותר, במיוחד אם אתם שוהים במלון או לינה אחרת מחוץ ללוס אנג’לס. הסטודיו ממוקם ממש ליד הכביש המהיר של הוליווד (Highway 101) וקל יחסית לנסיעה אליו. שימו לב, יש מספר מוגבל של חניה ציבורית בסטודיו ותצטרכו לשלם עבור החניה.
  • התקופות העמוסות ביותר בשנה עבור הסטודיו הן בדרך כלל חודשי הקיץ (יוני-אוגוסט) ותקופות החגים, כגון חג המולד וחופשת האביב. אם אתם רוצים להימנע מההמונים, אולי עדיף לבקר בסטודיו בעונות הביניים (אפריל-מאי או ספטמבר-אוקטובר), כאשר תנועת התיירים בדרך כלל דלילה יותר.

שאלות ותשובות

הביקור באולפני האחים וורנר מומלץ ביותר למשפחות גם בעלות ילדים, לחובבי הסדרות והסרטים וכן לכל מי שמתעניין בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה.

הזמן המומלץ לבקר באולפני האחים וורנר הינו בשעות הבוקר המוקדמות כאשר אין עומס תיירותי. כמו כן, התקופות העמוסות ביותר בשנה עבור הסטודיו הן בדרך כלל חודשי הקיץ (יוני-אוגוסט) ותקופות החגים, כגון חג המולד וחופשת האביב. אם אתם רוצים להימנע מההמונים, אולי עדיף לבקר בסטודיו בעונות הביניים (אפריל-מאי או ספטמבר-אוקטובר), כאשר תנועת התיירים בדרך כלל דלילה יותר.

מומלץ להקדיש לפחות חצי יום לביקור באולפני האחים וורנר, כולל הסיור והזמן לביקור במוזיאון ובתערוכות נוספות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: כל יום במשך השבוע, בשעות 8:30-15:30
  • נכון לשנת 2022, המחיר הרשמי של כרטיס בודד למוזיאון הוא 69 דולר
  • כתובת: 3400 Warner Blvd, Burbank, CA 91505, USA
  • אולפני האחים וורנר ממוקמים בבורבנק, קליפורניה, ממש מחוץ ללוס אנג’לס. ישנן מספר אפשרויות תחבורה ציבורית להגיע לסטודיו מלוס אנג’לס ומחלקים אחרים של האזור.
    – אפשרות אחת היא לקחת את קו המטרו האדום לתחנת צפון הוליווד ולהעביר לקו התחבורה המהיר של אוטובוס מטרו אורנג’ קו. הקו הכתום משרת את תחנת אולפני האחים וורנר, הממוקמת במרחק הליכה קצר מהכניסה הראשית לסטודיו.
    – אפשרות נוספת היא לנסוע בקו 222 של Metro Local או ברכבת הנוסעים Metrolink. קו 222 פועל בין צפון הוליווד לאולפני האחים וורנר, בעוד שקו הרכבת מטרולינק משרת מספר תחנות באזור לוס אנג’לס, כולל תחנת Burbank-Bob Hope Airport, שנמצאת במרחק קצר מהסטודיו.
    – אפשר גם לקחת מונית או שירות נסיעה שיתופית, כמו Uber או Lyft, לסטודיו. הסטודיו ממוקם ממש ליד הכביש המהיר של הוליווד (Highway 101), כך שקל יחסית לנסוע אליו גם כן. חנייה ציבורית מוגבלת זמינה בסטודיו, אך מומלץ להגיע מוקדם כדי להבטיח מקום.
  • האתר הרשמי: https://www.wbstudiotour.com/