אוטובוס התיירים של לוס אנג’לס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hop-on Hop-off Bus

עדכון אביב 2024

האביב המגיע אל הרחובות בלוס אנג’לס מביא איתו אווירה אחרת וקסומה לעיר מצד אחד ומזג אוויר משתנה מצד שני - יכולים להיות ימים של גשם וגם ימים של שמש חמה. אוטובוס התיירים הוא פתרון נהדר לשני המקרים האלו. תוכלו לסוע ברחבי העיר ולראות את כל האתרים המפורסמים כמו סנטה מוניקה באוטובוס מקורה לימים בהם יש גשם או ממוזג לימים החמים. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של לוס אנג’לס: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אוטובוס התיירים של לוס אנג’לס בכמה מילים

לוס אנג’לס היא עיר הנמצאת בדרום מדינת קליפורניה, וממקומת על חופה המערבי של ארצות הברית. העיר היא מוקד עלייה לרגל של תיירים מכל העולם, בעיקר בזכות שכונת “הוליווד” המוכרת בה נמצאת תעשיית הקולנוע הגדולה והמופורסמת בארצות הברית ובעולם בכלל. לוס אנג’לס היא עיר הידועה באתריי התיירות המרובים והמפורסמים שלה, ותיירים המגיעים לעיר בעיקר אלו שבאים לזמן מוגבל, מתקשים להספיק לבקר בכל האתרים שהם תיכננו לטיולם ולכן אוטובוס התיירים הוא פיתרון נוח שיכול להתאים במיוחד לטיול בעיר זאת. אוטובוס התיירים של חברת הופ-און הופ-אוף בלוס אנג’לס הוא פיתרון נוח זמין ופופלארי בקרב תיירים שרוצים להספיק לראות כמה שיותר ממה שהעיר יכולה להציע בפרק זמן מוגבל, ובלי צורך בהתעסקות עם תחבורה ציבורית, הליכה או השכרה של רכב. האוטבוס יוצא ממיקום מרכזי בעיר ונוסע בין תחנות שונות בלוס אנג’לס. בהן האוטובוס עוצר בכדי לאפשר לנוסעים לרדת ולבקר באטרקציה או אתר התיירות. האוטובוס הוא בעל גג פתוח מה שמאפשר נסיעה חוויתית וראות אופטימלית על העיר במשך כל המסלול. החברה מציעה כרטיסים לנסיעה באוטובוס הנבחר למשך מסלול מלא, וכמו כן ניתן לרכוש כרטיס המאפשר גישה חופשית לאוטובוס לפרקי זמן שונים. כרטיסים אלו מאפשרים יותר גמישות במסלולים השונים ובזמני הנסיעה. רוכשי כרטיסים מסוג זה לא מוגבלים למספר נסיעות, ולכן יכולים להישאר באטרקצייה מסוימת למשך הזמן שהם רוצים ולעלות על האוטובוסים הבאים עד לסוף שעת הפעילות

מה עושים באוטובוס התיירים של לוס אנג’לס

אוטובוסי התיירים הופ-און הופ-אןף בלוס אנג’לס יוצאים בתדירות גבוהה, ונוסעים בשלושה מסלולים קבועים שונים (המחולקים לפי צבעים) וכל אחד מהם מציע עצירה בתחנות ואתרים שונים כאשר כל אחד מהמסלולים השונים מספקת חוויה והתמקדות בחלק אחר של עיר המלאכים.

המסלול האדום

אוטובוס התיירים שנוסע במסלול האדום נוסע דרך אתרים ידועים בעיר, הוא מתחיל את נסיעתו בתיאטרון “דולבי” המפורסם (Dolby Theatre), וממשיך בניסעתו דרך תחנות מרובות בניהן חנות המוזיקה “גיטר סנטר” (guitar center), שדרות “סנטה מוניקה”, ה”קומדי סטור”, ועוד ועוד כל הדרך עד לתחנתו הסופית במסעדת בופה Hollywood & Vine הנמצאת סמוך לאולפני דיסני ומשלבת בתוכה דמויות דיסני מוכרות. הנסיעה במסלול האדום חוויתית, האוטובוס עוצר בתחנות מגוונות שעוסקות באומנות, קולנוע, תרבות וכן במסעדות, במקומות מסחר ובחנויות שמאפשרות שופינג מהנה בעיר המפורסמת בעולם.

המסלול הצהוב

אוטובוס התיירים שנוסע במסלול הצהוב יוצא מהמזח של “סנטה מוניקה” (santa monica pier), ונוסע כל הדרך אל מרכז המבקרים ברחוב הראשי דרך תחנות כמו “ווסטווד” (Westwood), שכונת בוורלי הילס המפורסמת, ועוד תחנות רבות שכוללים שדרות עמוסות בחנויות ואתרים, מלונות מפורסמים, אתרים היסטורים ועוד.

המסלול הסגול

אוטובוס התיירים שנוסע במסלול הסגול מתחיל את נסיעתו בתיאטרון “קפיטל” (El Capital theater), ועוצר במגוון תחנות ברובע הסיני צ’יינה טאון (China town), רובע האופנה של אל.איי, רובע היהלומים, ומסיים את נסיעתו במוזיאון הגראמי (Grammy museum).
כל אחד מהמסלולים השונים עוצר בכ20 תחנות שרובם המוחלט שונה בין הקוים השונים, נסיעה בכל שלושת המסלולים מאפשרת ביקור במגוון רחב של אתרים ומקומות ומאפשרת הכרה של העיר המפורסמת מקרוב.

שני מסלולים ממסלולי אוטובוס התיירים עוברים בסנטה מוניקה היפיפייהשני מסלולים ממסלולי אוטובוס התיירים עוברים בסנטה מוניקה היפיפייה

כרטיסים לאוטובוסי התיירים הופ-און הופ-אוף

בעיר לוס אנג’לס פועלים אוטובוסי תיירים רבים שנוסעים במסלולים שונים ומציעה למבקרים כרטיסים מגוונים.

כרטיסים מוגבלים למספר נסיעות: למרות שרוב הכרטיסים מאפשרים גישה חופשית לאוטובוס, ניתן גם לרכוש כרטיסים שכוללים נסיעה אחתאו שתיים לפי היום ומסגרת הזמן שנבחרים מראש. כרטיסים מסוג זה מתאימים יותר למבקרים שמגיעים לעיר לזמן מוגבל, תיכננו את טיולם מראש, ויודעים בדיוק מתי הם רוצים ויתאפשר להם להצטרף למסלול של האוטובוס. החברה מציעה כרטיס שמאפשר נסיעה אחת ביום נבחר, וגם כרטיס “דלוקס” שמאפשר 2 נסיעות באוטובוס במסגרת זמן של 2 ימים. לכרטיסים לסוג אוטובוס זה לחצו כאן.

כרטיסים עם עלייהירידה חופשית: כרטיסים אלו הן סימן ההכר של אוטובוסי הופ-טון הופ-אוף. כרטיסים אלו מאפשרים גישה חופשית לאוטובוס למשכי זמן שונים בהם ניתן להצטרף לנסיעה באוטובוס ללא הגבלה של מסלול או מספק פעמים. חברת האוטובוסים מציעה כרטיסים המאפשרי גישה חופשית לאוטובוסים למשכי זמן של 24, 48, או 72 שעות תלוי בסוג הכרטיס. לרכישת כרטיסים מסוג זה לחצו כאן. כרטיס זה מומלץ למבקרים שרוצים לחוות כמה שיותר ממה שיש לעיר המלאכים להציע בזמן קצר, במחיר משתלם למדי.

הזמנת כרטיסים לדיסנילנד פריז ליום אחד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הנסיעה באוטובוס התיירים מתאימה במיוחד למשפחות שרוצות לחוות ביחד את הנסיעה המגבשת ואת הבילוי באתרים השונים, כמו כן היא מתאימה לתיירים שלא ביקרו לפני ועיר המלאכים מעניינת אותם במיוחד על שלל אתריה.
  • האוטובוסים פעילים בכל ימות השנה, אם זאת פחות מומלץ לבקר בעיר בחודשי הקיץ של יוני עד אוקטובר, בהם מזג האוויר עלול להיות לח מעיק וחם במיוחד. אם מגיעים במהלך חודשי החריף מזג האוויר בעיר נוח, אך מומלץ לוודא לפני הביקור היתכנות של גשם, שיכול לפגום בחווית הנסיעה והביקור במיוחד באתרים הנמצאים במרחב הפתוח ללא מחסה.
  • הזמן המומלץ לביקור הוא 2-3 ימים. זמן זה יאפשר נסיעה בכל המסלולים השונים ולבלות בלי לחץ של זמן בכל אחד מהעצירות.
  • חובבי הקולנוע שמגיעים ללוס אנגלס לא יכולים להפסיד גם ביקור באולפנים המופרסמים של האחים וורנר, למשפחות עם ילדים מאוד מומלץ לשלב גם ביקור בפארק הלגו הקסום שבעיר – לגולנד.
  • מכ40$ ועד כ70$ (למבוגר, תלוי בסוג הכרטיס)
  • הנסיעה חינמית לתינוקות עד גיל 3 וילדים עד גיל 13 משלמים מחיר מופחת. כמו כן קנייה מראש ולכמות גדולה של אנשים תוזיל את המחיר גם היא.
  • לא מומלץ להגיע עם רכב. לוס אנג’לס היא עיר הידועה גם בכבישים הסואנים והפקוקים שלה, וגם במחסור חמור בחנייה. בשל כך מומלץ להסמך ככל האפשר על הליכה או אופניים על מנת להגיע לתחנות היציאה של האטובוסים, עוד אופצייה מעט פחות נוחה אך עדיפה מרכב היא שימוש בתחבורה ציבורית.
  • אם מגיעים בחדשי החורף מומלץ לוודא לפני ההזמנה שלא מתוכנן גשם לאותו יום. אמנם האוטובוסים פעילים תמיד ובימי הגשם סוגרים את הגג שלהם, אך גשם עלול לפגוע בחווית הנסיעה והביקור בחלק מהאתרים (בעיקר אלו הנמצאים בחוץ).

שאלות ותשובות

אוטובוס התיירים מתאים במיוחד למשפחות עם ילדים שרוצות לחוות כמה שיותר ממה שלעיר יש להציע מבלי להסתבך עם סידורי תחבורה, ובייחוד לחובבי תעשיית הקולנוע, התיאטרון, התרבות, והקולינריה המיוחדים הנמצאים בעיר. חשוב עם זאת לקחת בחשבון שההדרכה באוטובוסים ובאתרי התיירות מועברת באנגלית ובעוד כמה שפות מרכזיות שלמרבה הצער לא כוללים עברית.

חווית אוטובוס התיירים מומלצת בכל השנה, אך פחות מומלצת בחודשי הקיץ, בהם מזג האוויר בעיר חם ומחניק במיוחד.

כדאי להשקיע בביקור כיומיים-שלושה על מנת לנסוע בכל המסלולים ולחוות את כל החוויות שאוטובוסי התיירים בעיר יכולים להציע.

מסלול מלא באוטובוס לוקח כשעתיים וחצי, אם זאת עם הכרטיס החופשי תוכלו פשוט להישאר במקום מסוים כרצונכם ולעלות על האוטובוסים הבאים שיגיעו לתחנה. (עד סוף זמני פעילות האוטובוסים כמובן).

מידע שימושי

  • שעות פעילות:
    האוטובוס האדום יוצא למסלולו מתיאטרון דולבי משעה 10 בבוקר בכל 45 דקות עד השעה ארבע וחצי אחר הצהריים. האוטובוס הצהוב יוצא ממזח סנטה מוניקה באותה תדירות אך שעות הפעילות שלו מעט שונות: מ9:30 בבוקר ועד 16:15 אחר הצהריים.
  • הכרטיס הקלאסי לאוטובוסי התיירים מאפשר נסיעה חופשית באוטובוסי למשך 24 שעות ומחירו כ41 דולר, כרטיס הפרמיום מאפשר נסיעה חופשית למשך זמן של 48 שעות ומחירו 56 דולר, לקניית כרטיסים לחצו על הקישור: https://www.getyourguide.com/los-angeles-l179/los-angeles-1-or-2-day-hop-on-hop-off-sightseeing-bus-tour-t206787/?lang=en&date_from=2023-02-13&_pc=1,1
  • האוטובוס האדום יוצא מתיאטרון דולבי שנמצא בשדרת הליווד בכתובת 6801 Hollywood Blvd, האוטובוס הצהוב מתחיל את נסיעתו מהמזח של סנטה מוניקה, והמסלול הסגול בתיאטרון “El Capital” בכתובת 6838 Hollywood Blvd.
  • https://www.hop-on-hop-off-bus-tours.com/city/los-angeles-bus-tours
  • תינוקות עד גיל שלוש שנים נוסעים בחינם, וילדים בגלאי 3-13 זוכים להנחה משמעותית במחיר הכרטיס.