טיול יום מלאס וגאס לעמק האש – המדריך המקיף ביותר בעברית | Valley Of Fire

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו כמות התיירים בלאס וגאס הולכת ועולה, וכך גם הביקוש לאטרקציות התיירות הפופולאריות. אם אתם מתכננים להצטרף לאחד הסיורים המבוקשים, כמו טיול יום מלאס וגאס לעמק האש, מומלץ להזמין מקום בסיור לפחות כמה ימים מראש, שכן הסיורים מתמלאים במהירות, במיוחד בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לטיול יום מלאס וגאס לעמק האש: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

טיול יום מלאס וגאס לעמק האש בכמה מילים

במרחק נסיעה של כפחות משעה מלאס וגאס, עיר הפנטזיה והאורות הנוצצים, תוכלו להגיע לגן הלאומי הותיק, היפיפה והעוצמתי ביותר במדינת נוודה – עמק האש (Fire Valley). הגן הלאומי קיבל את שמו בזכות הצבע האדום העז המשלט עליו, וכאשר השמש מאירה עליו בחוזקה הוא נראה כמעט כאילו הוא עולה באש. השטח של הגן הלאומי מלא בגווני המדבר, חול צבעוני וצורות עתיקות בתוך הסלעים והגבעות. יש מספר מסלולי הליכה שאפשר לצאת אליהם שבהם המטיילים נחשפים אל ציורים של האדם הקדמון ושבטים אינדאנים שונים שציירו חיות וסימבולים לא מוכרים אחרים. הגן הלאומי הוא אוצר של טבע ופרה-היסטוריה, ואנחנו ממליצים לא לוותר על הביקור בו.

את החולות הצבעוניים היפיפיים של עמק האש תפגשו כבר במהלך הדרךאת החולות הצבעוניים היפיפיים של עמק האש תפגשו כבר במהלך הדרך

מה עושים בטיול יום בלאס וגאס לעמק האש

טיול יום מלאס וגאס לעמק האש היא דרך נהדרת לקחת הפסקה מאורות הנאון, הרעש והנצנצים של לאס וגאס ולצאת לחווית טבע בלתי נשכחת. תוכלו לנסוע באופן עצמאי, או לתכנן טיול עם מדריך האוסף אתכם ישירות מבית המלון. הנסיעה אל עמק האש עורכת כ45 דקות, במדבר ענק עוצר נשימה. בדרך תראו את אגם מיד (Lake Mead) , האגם הכי גדול בארצות הברית שנעשה על ידי אדם, ותוכלו לבחור בין מסלולי הליכה ברמות שונות- קל, בינוני או קשה. הגן הלאומי מלא בתצורות אבן מיוחדות, סלעים וחול בצבעי אדום, חום, ורוד, וצהוב. בנוסף תוכלו לראות חיות בר ולהתרשם מאומנות עתיקה. בפארק קיים גם מרכז המבקרים שם תוכלו לקבל הסברים על הטבע והחיות בעמק. למעוניינים ישנם מדריכי הטיולים שתוכלו לצאת איתם לסיורים ולשמוע עוד על ההיסטוריה והטבע המטורף שמקיף אתכם. לאלו שרוצים טיול יותר ארוך מיום, יש אופציה להשאר לישון באזור הקמפינג של הגן הלאומי.

אגם מיד, האגם הגדול ביותר בארהאגם מיד, האגם הגדול ביותר בארה”ב הנוצר ע”י בני אדם, נמצא בדרך אל העמק

כרטיסים לטיול יום מלאס וגאס לעמק האש

סיור יום בעמק האש

טיול יום האורך בין 4-6 שעות עם מדריך מקצועי. המדריך יאסוף אתכם מהמלון עם קבוצה שלא עולה על 12 איש. תוכלו לבחור בין מסלול קל שבו תצעדו 4 שעות למסלול קשה שבו תצעדו 5-6 שעות, עם הדרכה של ההיסטוריה והגאולוגיה של האזור. הסיור כולל איסוף והחזרה למלון, ותקבלו אוכל ושתיה. סיור זה לא מתאים לנשים בהריון ולילדים מתחת לגיל 8, חובה להביא תיק קטן עם מים ולנעול נעלי הליכה נוחות. כרטיס לסיור זה הוא בעלות 119 דולר, ניתן לרכוש אותו כאן

סיור יום בעמק האש והרי הקסם

טיול יום המשלב את עמק האש וביקור בהרי הקסם (Magic Mountains). הסיור יוצא בקבוצה שלא עולה על 13 איש, הוא מתאים לכל המשפחה ותוכלו אפילו לבקש כסא לילד. המדריך אוסף את הקבוצה מהמלונות השונים ב6:00 בבוקר ומתחילים בנסיעה אל הגן הלאומי עמק האש. הקבוצה תצא למסלול הליכה מודרך בתוך הגן הלאומי בין הבהות ותצורות האבן האורך כ4 שעות, ולאחר מכן תהנו מנסיעה אל הרי הקסם, יצירת אמנות של הפסל השווייצרי יוגו רונדינון (Ugo Rondinone), אינסליישן של שבעה טוטמים במדבר, המדברים על החיבור בין הטבע לתרבות. זאת סגירת מעגל לקראת הנסיעה חזרה אל העיר. עלות הכרטיס הוא 150 דולר לאדם, ניתן לרכוש אותו כאן.

הזמנת כרטיסים לטיול יום מלאס וגאס לעמק האש - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הסיור מומלץ לכל המשפחה, לזוגות, ליחידים. רק שימו לב שאתם בוחרים את מסלול ההליכה המתאים לרמת הקושי שלכם.
  • מומלץ לבקר בין נובמבר למרץ- בעונה זו יש מזג אוויר נעים להליכה בחוץ. בעונץ הקיץ המדבר חם מדי בשביל טיול יום.
  • מומלץ להשקיע בין 4-6 שעות בטיול יום מלאס וגאס לעמק האש.
  • ניתן לשלב את טיול היום עם עוד אטרקציות בלאס וגאס עצמה. מוזאון מאדאם טוסו ותצפית ממגדל האייפל של לאס וגאס הם פעילויות המתאימות לכל המשפה. מאדאם טוסו לאס וגאס הוא מוזיאון שעווה הממוקם על שדרת פרדייז בלאס וגאס. זהו חלק מרשת מוזיאוני השעווה הגדולה יותר של מאדאם טוסו. המיקום בלאס וגאס נפתח בשנת 1999 וכולל דמויות שעווה של ידוענים ודמויות היסטוריות שונות, כמו גם תערוכות ופעילויות אינטראקטיביות. מגדל האייפל של לאס וגאס גם הוא חיקוי מעניין וחדשני למציאות. הוא נמצא בלב ההרחוב המרכזי, במלון הקזינו “פריז” המוקדש כולו לעיר האורות הצרפתית. המגדל נבנה בשנת 1997 ביחד עם בית המלון, ובמקור תוכנן להיות חיקוי בגודל מלא של המגדל המקורי, אך לבסוף הוקטן לאור נתיב טיסות שעובר מעליו. על אף המגבלות, המגדל עדיין מספק את התצפית הגבוהה והמרשימה ביותר על הסטריפ של לאס וגאס.
  • הכי נוח להגיע לעמק האש עם מדריך האוסף אתכם מהמלון. לאלול המטיילים עם רכב גם מאוד נוח להגיע לשם בנסיעה.
  • אנו ממליצים למשפחות המגיעות ליעד לוודא מראש שהטיול אליו הם נרשמים או המסלול אליו הם מתכננים לצאת מתאים לרמת הקושי של כל אחד בילדיהם.
  • מפני שמדובר בטיול יום אזור הלינה הוא חזרה בעיר לאס וגאס, אך לאלו המעוניינים להישאר ללילה בגן הלאומי עמק האש, יש אופציה לישון באזור הקמפינג המוסדר לכך.
  • עלות הביקור נעה בין 10 דולר לאדם ל150 דולר לאדם – תלוי במסלול בו תבחרו.
  • אם אתם מתכננים לטייל עם רכב שכור הכי זול לטייל בשמורת הטבע עם כרטיס כניסה רגיל ב10 דולר. אם אתם מעוניינים בסיור מודרך הגן הלאומי מציע עם כרטיס הכניסה סיור זריחה בו מטפסים יחד לראות זריחה מנקודה גבוהה. כדי להצטרף צריך לישון בפארק באזור הקמפינג ולהגיע עם רכב עצמאי.
  • חשוב לבוא עם נעליים נוחות להליכה מדברים והררית, בגדים בשכבות, והרבה מים ואוכל ליום (אוכל לא תמיד כלול בסיור מודרך, כלולים נשנושים).
  • כן, מומלץ מאוד להגיע עם רכב, יש המון מרחבים לנסוע בהם ולגלות את הפארק.

שאלות ותשובות

טיול יום מלאס וגאס לעמק האש מתאים לכל מי שצריך הפסקה מהעיר ואוהב לצאת לטבע. מתאים למשפחות, זוגות ויחידים.

העונה המומלצת, או יותר נכון, העונה המתאימה לטיול יום כזה היא בין נובמבר למרץ. בעונת הקיץ חם מדי בכדי לטייל במדבר.

אנו ממליצים להשקיע לפחות 4-5 שעות בטיול מסוג זה.

כן, אבל רוב המסלולים הם על אדמה פתוחה ואין איך לדחוף שם כיסא גלגלים. הביקור עם כיסא גלגלים מתאים בעיקר במרכז המבקרים ובאזור הלינה. שימו לב שחלק מההסעות מוכנות לקחת רק כיסא גלגלים שמתקפל עד הסוף וחלק שבכלל אין להם מקום לכיסא.

החיות שמסתובבות בשמורה (בעיקר יוצאות בלילה) הם לרוב דובים (יש הרבה דובים בנוודה), נחשים, המינק האמריקאי, חתולי בר, ועוד המון.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה משתנות לפי העונות, הגן הלאומי פתוח בשעת הזריחה עד שעת השקיעה. אזור הקמפינג פתוח 24 שעות ביממה.
  • מחיר כניסה לגן הלאומי: 10 דולר לאדם סיור. בסיור יום מודרך מלאס וגאס וחזרה נע בין 119-150 דולר.
  • 29450 Valley of Fire Hwy, Overton, NV 89040, Las Vegas :כתובת
  • בטיול מאורגן המדריך יאסוף אתכם מהמלון. לאלו המגיעים ברכב יש לסוע מהעיר דרך הכביש המהיר I-15 צפון ומשם להתחבר לכביש המהיר “עמק האש” ( Valley of Fire Hwy).
  • לאתר הרשמי
  • ישנם מסלולי הליכה ברמות קושי שונות, שימו לב שאתם בוחרים את רמת הקושי המתאימה ליכולות שלכם. אם אתם מטיילים עם רכב יש אופציה להשאר בגן הלאומי לישון באזור הקמפינג.