1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. לאס וגאס, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Las Vegas
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בלאס וגאס
  8. »
  9. טיול יום לגראנד קניון מלאס וגאס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Grand Canyon Day Trip

טיול יום לגראנד קניון מלאס וגאס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Grand Canyon Day Trip

עדכון אפריל, 2024

בשבועות אלו כמות התיירים בלאס וגאס הולכת ועולה, וכך גם הביקוש לאטרקציות התיירות הפופולאריות. אם אתם מתכננים להצטרף לאחד הסיורים המבוקשים, כמו טיול יום לגראנד קניון מלאס וגאס, מומלץ מאוד לשריין מקום מראש - במיוחד אם אתם מגיעים לחופשה קצרה או רוצים להצטרף לסיור בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לטיול יום לגראנד קניון מלאס וגאס: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

טיול יום לגראנד קניון מלאס וגאס בכמה מילים

לאס וגאס היא עיר שוקקת חיים ומבקרים רבים (קרוב ל6 מיליון בשנה) מגיעים אליה דווקא בזכות הקרבה לאחד מפלאי העולם המרהיבים ביותר ואחד מהפארקים הלאומיים הפופלארים ביותר בארצות הברית. אם אתם בביקור בלאס וגאס, מומלץ מאוד לתכנן טיול יום לפארק הלאומי גראנד קניון. הגראנד קניון שוכן בנחל קולורדו וההערכות אומרות שהוא נוצר לפני 5-6 מיליון שנים בתהליך גאולוגי ארוך. הגראנד קניון הוא אתר עצום המוערך באורך של 450 ק”מ של טבע מרהיב הנחשב אתר מורשת עולמית על ידי אונסק”ו. 
המבקרים ביעד הקסום ויוצא הדופן הזה יזכו לחוות מגוון רחב של נופים עוצמתיים המשתרעים לאורך הגראנד קניון ולחוות את הטבע במלוא עוצמתו. במשך אלפי שנים הגראנד קניון היווה מקום להתיישבות ומגורים של שבטים אינדיאניים שונים ונותרו בו שרידים רבים של מבנים ומערות מהתקופה אשר ניתן לראות באתר. האתר גם נחשב מקום קדוש לשבטים מסויימים בו מתקיימים טקסים פולחניים. טיול יום מלאס וגאס לגראנד קניון מקנה חוויה מרהיבה של מעבר בין קדמה לטבע ובין העבר להווה. בטיול היום ניתן לעבור דרך תצפיות בדרך ולבסוף להגיע לנופים עוצרי נשימה ולהכיר מקרוב תופעות גאולוגיות היסטוריות. הגראנד קניון הוא אתר שמומלץ לבקר בו לפחות פעם בחיים ואם אתם נמצאים בלאס וגאס לא כדאי לוותר על ההזדמנות הזו. 

במהלך הביקור תעצרו בתצפיות עוצרות נשימה על הגראנד קניוןבמהלך הביקור תעצרו בתצפיות עוצרות נשימה על הגראנד קניון

מה עושים בטיול יום לגראנד קניון?

הגראנד קניון הוא אתר עצום בגודלו ובו ניתן לטייל במשך ימים ואף שבועות. האתר מחולק לארבעה איזורים עיקריים בהם הגדה הדרומית (South Rim), הגדה הצפונית, המערבית והמזרחית, שהפופולרית מבניהן היא הגדה הדרומית. למבקרים המעוניינים לעשות טיול יום מלאס וגאס מומלץ בעיקר לבקר בגדה המערבית או הדרומית. הנסיעה מלאס וגאס לגראנד קניון אורכת בין ארבע לחמש שעות ונהוג לעצור בדרך במספר עצירות. העצירה הפופולרית ביותר היא סכר הובר דאם (Hoover Dam) הנמצא בעיר קינגמן ושם תוכלו לצפות בתצפית יפייפיה ולצלם תמונות.
הגדה הדרומית נגישה לרוב המבקרים כולל לכיסא גלגלים, ובה ניתן למצוא נופים עוצרי נשימה כמו המאדר פוינט (Mather Point) שהיא אחת התצפיות הכי מוכרות ומומלצות באתר. המאדר פויינט היא תצפית נגישה הנמצאת כמה דקות הליכה ממרכז המבקרים והיא תצפית פנורמית על האתר, מומלץ ביותר לבקר בה בזריחה.
אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את הגראנד קניון היא מסלולי ההליכה אשר את חלקן ניתן להתאים לטיול יום ולבצע שעתיים של הליכה מתוך המסלול. המסלולים המומלצים ביותר לטיולי יום הם רים טרייל (Rim trail) אשר מתחיל בגדה הדרומית וברייט אנג’ל טרייל (Bright Angel Trail) המתחיל מהגדה המערבית. במסלולי ההליכה האלו ניתן לראות נופים מרהיבים ועוצרי נשימה.
למבקרים המתעניינים בהסטוריה והגאולוגיה של האתר מומלת לבקר ב’דרך הזמן’ (Trail of Time) הנמצא במרכז ההיסטורי ומסביר דרך הליכה בשביל את ההתפתחות ההיסטורית והגאולוגית של הגראנד קניון. פעילות ייחודית ומרגשת שאפשר לחוות בגראנד קניון היא סיור הליקופטר מעל האתר בו ניתן לראות את כל הנופים מלמעלה ולראות את הטבע המרביב מזווית אחרת, יש להזמין סיור מראש.
שתי אטרקציות נוספות מומלצות הן צפייה בסרט IMAX המספר על ההתפתחות הגראנד קניון וביקור בביתם של שבטים אינדיאניים קדומים, במשך מאות שנים נותרו שרידים מיוחדים מתקופת שהותם אותם תוכלו לראות ובניהם בית הופי (Hopi House) אשר נמצא בגדה הדרומית ושימש את השבטים כמרכז קניות ומלאכה. בבית הופי תוכלו לראות ולרכוש מלאכות יד שונות וללמוד על ההיסטוריה, המקום פתוח כל השנה בין 9:00-17:00.

סכר הובר דאם, נקודת עצירה מומלצת ופולארית לנוסעים לגראנד קניוןסכר הובר דאם, נקודת עצירה מומלצת ופולארית לנוסעים לגראנד קניון

כרטיסים לטיול יום לגראנד קניון מלאס וגאס

הגראנד קניון הוא אתר עצום ויש מבחר רב של פעילויות ומקומות לראות. קיימות מספר אפשרויות לטיולי יום מאורגנים שונים מלאס וגאס המתאימות לצרכים של מטיילים שונים –

טיול יום מאורגן בסיסי

האפשרות הראשונה והבסיסית מבניהם היא טיול יום מאורגן האורך כשלוש שעות בו תבקרו באטרקציות פופולריות באתר והוא מומלץ למטיילים הרוצים טיול רגוע ופחות מאתגר. הכרטיס כולל הסעות מלאס וגאס, שלוש שעות באתר כולל כרטיס כניסה וארוחת צהריים. הכרטיס עולה 100$ לאדם. להזמנת כרטיס זה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.

טיול מאורגן משודרג

הכרטיס השני שניתן לרכוש הוא טיול יום מאורגן לגדה הדרומית אשר מומלצת מאוד בקרב מטיילים רבים. הכרטיס עולה 112$ לאדם והוא כולל הסעות מלאס וגאס, סיור מודרך בגדה הדרומית, הקרנת סרט, ארוחת צהריים ואפשרות של סיור בהאמר. להזמנת כרטיס זה בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

טיול מאורגן לגדה המערבית

אפשרות פופלרית נוספת היא טיול יום מלאס וגאס לגדה המערבית. ניתן לרכוש כרטיסים הכוללים פעילויות ייחודיות שונות כגון הליכת סקיילין, סיור בהליקופטר, סיור באוטובוס ועוד עצירות ייחודיות. הכרטיס הבסיסי לטיול יום לגדה המערבית כולל הסעות מאורגנות, מדריך, ארוחת צהריים ואפשרות להליכה על גשר מיוחד והכרטיס עולה 111$ לאדם. להזמנת כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור עם אפשרות ביטול לחצו כאן

אופציות נוספות

ישנן אפשרויות רבות לחבילה של טיולי יום מלאס וגאס לגראנד קניון וניתן לראות את כל האפשרויות כאן. למטיילים המעוניינים לבקר עצמאית באתר ללא טיול מאורגן יכולים לקנות כרטיס מעבר לרכב העולה 35$ לרכב (ללא קשר לכמה נוסעים יש ברכב) וניתן לרכוש אותו בכניסה לאתר או באתר האינטרנט הרשמי של הגראנד קניון.

הזמנת כרטיסים לטיול יום לגראנד קניון מלאס וגאס - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • טיול יום לגראנד קניון מומלץ לכל מי שאוהב טבע ומחפש שינוי מהאווירה האורבנית של לאס וגאס. מומלץ להתאים את הטיול לדרגת הקושי כאשר מגיעים עם ילדים.
  • מומלץ לבקר באתר בחודשי הקיץ והאביב ולהגיע כמה שיותר מוקדם בבוקר.
  • מומלץ להשקיע לפחות יום שלם בביקור.
  • לאס וגאס היא עיר עם הרבה אטרקציות ומגוון פעילויות ומומלץ גם לעשות סיור עם אוטובוס התיירים של לאס וגאס כדי להכיר את העיר לעומק ולבקר במוזיאון השעווה “מדאם טוסו” בלאס וגאס.
  • הצורה הנוחה ביותר להגיע למקום היא דרך הסעה של טיול מאורגן מכיוון שזו נסיעה מאוד ארוכה.
  • מומלץ לנוח יום לפני הטיול ולצטייד עם מספיק מים ואוכל.
  • מאחר ומדובר בטיול יום מלאס וגאס ולכן ניתן לחזור ללאס וגאס אך למבקרים הרוצים לקצר את הנסיעה בלילה קיימות אפשרויות לינה בסמוך לאתר כמו מלון https://www.booking.com/hotel/us/holiday-inn-express-zion-park.he.html שלושה כוכבים הקרוב לגדה הצפונית Holiday Inn Express Springdale ומציע אירוח ומפנק ובריכת שחייה.
    אפשרות נוספת היא מלון ארבעה כוכבים Little America Hotel Flagstaff https://www.booking.com/hotel/us/little-america-flagstaff.he.html המציע גם הוא בריכת שחייה ומרכז כושר.
    למשפחות המבקרות באתר מומלץ ללון במלון שלושה כוכבים Residence Inn by Marriott Flagstaff https://www.booking.com/hotel/us/residence-inn-by-marriott-flagstaff.he.html המציע חדרי משפחה ובריכת שחייה.
  • עלות הביקור באתר באופן עצמאי עם רכב עולה 35$ לרכב ומחיר טיול יום מאורגן נע בין 100$-200$ לאדם, תלוי בסוג הסיור.
  • המון מהמסלולים נגישים ובטוחים אך מומלץ לטייל בקבוצה ולהצטייד בנעליים מתאימות וביגוד מתאים. חשוב להצטייד במים ואוכל כאשר מטיילים באתר יום שלם.
  • ניתן להגיע לאתר עם רכב פרטי אך יש לקחת בחשבון שהנסיעה אורכת כחמש שעות ומומלץ לנסוע עם נהגים הרגילים לנהיגה באיזור ולשעות נסיעה ארוכות.

שאלות ותשובות

הביקור בגראנד קניון מלאס וגאס מומלץ לחובבי הטבע וההיסטוריה המחפשים לראות נופים חדשים ומיוחדים כחלק מהביקור בלאס וגאס. גם ילדים קטנים יכולים להנות מהביקור באתר אך יש לתכנן את הביקור בהתאם.

מומלץ לבקר באתר בחודשי הקיץ והאביב בהם אין סכנה לגשמים ושטפונות וקיימת ראות טובה.

מומלץ להשקיע יום שלם מהזריחה עד השקיעה כאשר עושים טיול יום לגראנד קניון מלאס וגאס.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: האתר פתוח בכל ימות השבוע והוא פתוח 24 שעות ביממה. מומלץ להתעדכן לגבי תאריכים ספציפיים באתר הרשמי.
  • מחיר כניסה: 35$ לרכב ללא סיור מודרך.
  • כתובת: 20 South Entrance Road
    Grand Canyon, AZ 86023
  • דרכי הגעה: אין גישה לאתר בתחבורה ציבורית ולכן מומלץ להגיע בהסעה מסודרת של טיול מאורגן או ברכב פרטי. הנסיעה מלאס וגאס אורכת כחמש שעות.
  • לאתר הרשמי.
  • חלקים מסויימים באתר נסגרים בחורף לפי מזג האוויר ומומלץ להתעדכן טרם ההגעה לאתר. בנוסף טיול יום לגראנד קניון כרוך בשעות נסיעה רבות ויכול להיות אינטנסיבי אם אין תכנון מראש ולכן חשוב לתכנן ולהזמין סיור מותאם לדרגת הקושי של המבקרים.