הגלגל הענק, לאס וגאס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | The LINQ High Roller

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בלאס וגאס ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם גלגל הענק, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לגלגל הענק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

הגלגל הענק בכמה מילים

שדרת הסטריפ בלאס וגאס (Las Vegas Strip) מכילה רבים מבתי המלון, הקזינו והבילוי בעיר לאס וגאס, בתוכם גם את ההיי רולר (The LINQ High Rolle), שאותו לא ניתן לפספס. הגלגל מתנשא לגובה של לא פחות מ167 מטרים והוא מהווה כיום נקודת עצירת חובה לכל באי העיר. גובהו של הגלגל העניק לו (אחרי שהביס את הגלגל בסינגפור), את התואר “גלגל הענק הגבוה בעולם” לאורך שבע שנים, אבל כאשר נבנה הגלגל בדובאי בשנת 2021 (בגובה של 250 מטר) התואר נלקח ממנו. מלבד גובהו העצום של הגלגל המהווה סימן היכר, הוא מעוטר בכ-2000 נורות לד צבעוניות המשנות את צבען וקצבן בהתאם למוזיקה המושמעת דבר שבהחלט מוסיף לאווירה הססגונית והשמחה של השדרה. בנייתו של הגלגל החלה בשנת 2011 והוא נפתח לציבור באופן רשמי בסוף מרץ 2014 והוא כולל 28 תאים המכילים כל אחד מהם עד 40 איש. הסיבוב בגלגל הענק אורך כחצי שעה ובמהלכו תראו תצפית של 360 מעלות מהעיר ונופיה ביום ובלילה. אתם מוזמנים להיכנס, להתיישב על אחת מכורסאות התא, לצלם ולהנות.

הגלגל מואר בלדים בשלל גווניםהגלגל מואר בלדים בשלל גוונים

מה רואים בהיי רולר?

גלגל הענק הוא דרך ייחודית וקסומה לראות את העיר מלמעלה בדרך בה אף פעם לא זכיתם. מהירות הגלגל איטית יחסית והוא אינו עוצר בכל פעם בה תא הנוסעים מגיע לרציף, כלומר אתם זוכים לנסיעה רציפה ויחד עם זאת מוכרחים להיות זריזים כדי להספיק לעלות או לרדת מתא הנוסעים. תאי הנוסעים בגלגל הענק מרווחים ובנויים ממעטפת זכוכית על מנת להיטיב ולשפר את הצפייה על הנוף הנפרש תחתיכם. בתוך תא הנוסעים מוצגת על מסכי הטלוויזיה הדרכה מוקלטת המתארת את ההיסטוריה של העיר והאתרים הנמצאים בה, ההדרכה מתואמת עם מהירות הגלגל כך שהתיאור תואם לנוף ולציוני הדרך. אם תבחרו לקחת את הגלגל הענק ביום תזכו לראות את נופי המדבר המקיפים את העיר, ואת בנייני העיר, ובנסיעה בלילה כל העיר הופכת למוארת וקסומה מאלפי הנורות הנדלקות בעיר והמראה עוצר נשימה. בנסיעה בלילה קיימת אפשרות לרכוש כרטיס משודרג המקנה תא נוסעים ובו בר משקאות פתוח (happy half hour) לכל אורך הסיור, שימו לב שאפשרות זו זמינה רק מגיל 21 ומעלה.

כרטיסים להיי רולר

קיימים מספר סוגי כרטיסים להיי רולר. את כרטיסי הכניסה ניתן לרכוש בקופות במקום כמובן אך כדי להבטיח את מקומכם בתאריך ובשעה שתבחרו מומלץ לקנות כרטיסים מראש מכיוון שהגלגל מתוייר ועלול להיות עמוס.

כרטיסי כניסה לסיור יום:

כרטיסים אלו מקנים נסיעה של 30 דקות בגלגל הענק בשעות אחר הצהריים (בין 14:00-18:00), והם מיועדים ומולצים בעיקר למבקרים שמעוניינים לראות את נופי העיר בשעות היום דווקא.

את הכרטיסים אפשר לקנות באתר הרשמי, או לחלופין, ניתן לרכוש כרטיס המאפשר דילוג על תור ההמתנה הארוך בכניסה ותוספת הנחה בסך 5% ממחיר הכרטיס המלא לגולשי הכל על (קוד קופון (HAKO5).

את הכרטיס ניתן לרכוש כאן.

כרטיסי כניסה לסיור לילה:

כרטיסים אלו מקנים סיור של 30 דקות בשעות הערב והלילה (18:00-00:00), שימו לב שהכניסה האחרונה היא בשעה 23:30 והם מיועדים ומומלצים בעיקר למבקרי העיר שסקרנים לראות אותה בשעות הערב דווקא כשהיא כולה מנצנצת ומוארת.

את הכרטיסים אפשר לקנות באתר הרשמי, או לחלופין, ניתן לרכוש כרטיס המאפשר דילוג על תור ההמתנה הארוך בכניסה במיוחד בשעות הערב יחד עם תוספת הנחה בסך 5% ממחיר הכרטיס המלא (קוד קופון (HAKO5), בכרטיס זה קיימת אפשרות לשדרוג הכרטיס והוספת בר משקאות חופשי לאורך כל זמן הנסיעה (מגיל 21+).

את הכרטיס ניתן לרכוש כאן.

כרטיס משולב למגדל אייפל לאס וגאס:

כרטיס זה הוא כרטיס המשלב כניסה מוזלת למגדל האייפל בלאס וגאס (Eiffel Tower) שנחשב אתר אהוב ומתוייר מאוד, בנוסף לכניסה ונסיעה בגלגל הענק. הכרטיס מומלץ בעיקר למבקרים המעוניינים לבקר במגדל האייפל ומעוניינים לחסוך במחיר הכרטיס ובזמן ההמתנה היקר.

הכרטיסים כוללים אפשרות דילוג על תור ההמתנה בכניסה בשני האתרים יחד עם הנחה בסך 5% לגולשי הכל על (קוד קופון (HAKO5)

ניתן לרכוש את הכרטיסים כאן.

כרטיס משולב עם מספר אטרקציות:

כרטיס משולב- GO CITY מאפשר לכם לבקר ב2-7 אטרקציות ברחבי העיר לבחירתכם למשך חודשיים מרגע הפעלת הכרטיס ולחסוך 45% מהמחיר. הכרטיס מומלץ עבור מבקרים המעוניינים לחוות את העיר ולהיכנס לאטרקציות נוספות כמו. הכרטיס מקנה אפשרות ביטול בחינם ללא קנס ודילוג על תורי הכניסה באתרים השונים.

לרכישת כרטיס עם אפשרות ביטול בחינם, לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לגלגל הענק The LINQ High Roller - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הנסיעה בהיי רולר מומלצת לחברים ומשפחות וילדים. הנסיעה ממוזגת עם מקומות ישיבה וללא מאמץ והנוף עוצר נשימה
  • ההי רולר הפך להיות אטרקציה פופולרית מאוד והוא עמוס ברב שעות היממה. העומס מתחיל בעיקר בנסיעות הליליות ועל כן מומלץ לתאם נסיעה במהלך היום ובאמצע השבוע.
  • הנסיעה לוקחת כחצי שעה אבל מומלץ להוסיף עוד חצי שעה לכניסה ויציאה.
  • מגדל האייפל נמצא בקרבת מקום לגלגל הענק והוא אתר מומלץ ואהוב.
  • לגלגל נוח להגיע גם ברגל וגם באוטובוס או רכבת מרחבי העיר. אם אתם מגיעים מחוץ לעיר קיימים חניוני רכבים בסמוך בהם ניתן להחנות את הרכב בתשלום
  • גלגל הענק הוא חוויה ייחודית ומומלצת לבילוי של חצי שעה ממזוג ונעים עם נוף מדהים, משפחות וילדים ייהנו.
  • גלגל הענק נמצא ברחוב הסטריפ ובו נמצאים מספר רב של מלונות ובאפשרויות לינה רבות, רבים מהתיירים נוהגים ללון בקרבת הרחוב.

    מבין המלונות המומלצים נמצא מלון Hilton המספק לאורחיו חדר כושר, בריכה וחניה חינם ומרחק הליכה רגלי עד לגלגל הענק.

    מלון נוסף מומלץ הוא מלון The Venetian המספק לאורחיו מרכז ספא, מסעדה לאורחי המלון, חניה חינם ואינטרנט אלחוטי, גם הוא ממוקם במרחק קצר מגלגל הענק.

  • עלות הביקור נעה בין 40-230 שקלים, בהתאם לגיל, שעת הנסיעה ושדרוג הכרטיס
  • על מנת להוזיל את הביקור ניתן לרכוש כרטיסי go city משולבים לאטרקציות נוספות
  • ההגעה לגלגל הענק עם רכב תלויה בשאלה מהיכן אתם מגיעים והאם יש ברשותכם רכב. באופן כללי הגלגל ממוקם בלב העיר דבר המיקל על הנייידות בתחבןרה ציבורית בעזרת רכבת או אוטובוס ומאפשר לכם להנות מהנסיעה ללא פקקים או חיפושים אחר חניה

שאלות ותשובות

הביקור בגלגל הענק מומלץ למבוגרים וצעירים כאחד.

כדי להימנע מעומס בכניסה מומלץ לכוון את הביקור לשעות הצהריים או לאמצע השבוע.

מומלץ לשריין חצי שעה נוספת לטובת הכניסה והיציאה (בסך הכל שעה).

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: גלגל הענק פתוח למבקרים בין השעות 14:00-18:00 לטובת סיורי יום ובין השעות 18:00-00:00 לסיורי לילה
  • מחיר: המחיר למבוגר נע בין 95-230 ולילד 40-80, בהתאם לשעת הסיור
  • 3545 S Las Vegas Blvd, Las Vegas, NV 89109: כתובת
  • הגעה: גלגל הענק ממוקם בלב השדרה והוא נגיש ברגל ובתחבורה ציבורית. אפשר לנסוע ברכבת ולרדת בתחנת Harrah’s & The LINQ Monorail Station, או לקחת אוטובוס ולרדת בתחנה WB Flamingo after Linq.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.caesars.com/linq/things-to-do/attractions/high-roller?utm_campaign=GMB&utm_source=google&utm_medium=local&utm_term=HighRoller&utm_content=attractions#0