אוטובוס התיירים בלאס וגאס – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hop-on Hop-off Tours

עדכון אביב 2024

האביב המגיע אל הרחובות בלאס וגאס משרה אווירה אחרת על העיר, אך איתו מגיע גם מזג אוויר לא צפוי - ויום אחד יכול להיות גשום מאוד ויום אחר שימשי. אוטובוס התיירים הוא דרך נפלאה לראות את המקומות המרכזיים של העיר כך או כך, ועובר ליד המקומות האהובים ביותר בעיר כמו הגלגל הענק High Roller LINQ אך בלי צורך ללכת בגשם או בשמש, אלא לשבת בנוחות באוטובוס ולשמוע את ההסברים על המקומות השונים לידם תעבור באוזניות. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים בלאס וגאס: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אוטובוס התיירים בלאס וגאס בכמה מילים

“עיר החטאים” או בשמה הרשמי לאס וגאס (Las Vegas), מדורגת מדי שנה בין האתרים הפופולריים והמתוירים בעולם כולו הודות למרכזי הקניות והנופש ובעיקר מרכז ההימורים הגדול והמפורסם שלה. לאס וגאס נמצאת במערב ארה”ב באזור המוגדר כנווה מדבר עירוני, מוקף נוף פסטורלי מדברי של הרים אדומים. מבקרי העיר נפעמים אל מול שפע האורות המנצנצים המשרים אווירה קסומה, מופעי מזרקות, רחובות הומי אדם ומגוון האטרקציות והאתרים שפועלים לאורך כל שעות היממה ויוצרים יחד תדמית של עיר חיה ונושמת ללא הפסקה. אוטובוס התיירים ( Las Vegas Hop-On Hop-Off ) הפועל ברחובותיה הוא הזדמנות מצוינת לספוג את המראות ואת האפשרויות הטמונות בעיר גם אם הביקור מוגבל לזמן קצר ובמיוחד בתחילת הטיול כדי להתרשם מהעיר בכללותה. אוטובוס התיירים מאפשר למבקרים להכיר וללמוד על העיר בעזרת הדרכה מסודרת, בתנאי מיזוג וישיבה נעימים בלי רדיפה אחרי תחבורה ציבורית, חניה או מרחק. האוטובוס עובר ב9 תחנות אייקוניות ברחבי העיר ומסלול הנסיעה בשלומו אורך כשעתיים. האוטובוס hop on hop off כשמו, מזמין את המבקרים בכל תחנה לקפוץ מהאוטובוס, להתרשם ולהצטלם כאוות נפשם ללא הגבלת זמן לאורך שעות הפעילות וכאשר מגיע האוטובוס הבא, לקפוץ עליו בחזרה להמשך הסיור. האוטובוס הוא חוויה בפני עצמה ובמיוחד הקומה העליונה שלו שהיא בעלת גג נפתח המאפשר נסיעה חווייתית במיוחד וזוויות ראייה מצוינות על כל המתרחש ברחוב.

מה רואים באוטובוס התיירים בלאס וגאס?

בעיר לאס וגאס קיים אוטובוס תיירים המאפשר עליה וירידה חופשית (hop on hop off) בכל תחנות הקו לאורך המסלול. האוטובוס נוסע במסלול “האדום” ועוצר ב9 נקודות עצירה אייקוניות ולאורך המסלול נמצאות נקודות נוספות בעיר שהאוטובוס חולף על פניהם. האוטובוסים יוצאים בתדירות מרובה יחסית, בכל 40 דקות בין השעות 10:00-17:20, וכך ניתן לבלות בכל אחת מהתחנות בנחת. תחנת האיסוף של האוטובוסים היא מול החנות אמריקן איגל וזוהי גם התחנה האחרונה. בין התחנות הבולטות במסלול האדום נמצא הגלגל הענק (High Roller LINQ ) המתנשא לגובה 170 מטר, שלט הכניסה “ברוכים הבאים לעיר המופלאה לאס וגאס” המזמין אתכם להצטלם איתו, הסהרה בלאס וגאס (Sahara Las Vegas ) עם הנוף המשגע, מלון סטראט (Strat ) לעצירה בקזינו ועוד ועוד. הסיור מלווה בהדרכה בשפה האנגלית בהתאם לנקודות הציון בסיור ומולץ בעיקר לדוברי השפה אך גם מי שלא יהנה בהחלט מהחוויה והמראות. המסלול עובר במרכז העיר וברחבי הסטריפ ומציג למבקרי העיר את שלל גווניה בתחנות האומנות, התרבות והנופש מתוך גמישות רבה והתאמה ללוח הזמנים האישי של כל אדם.

גלגל ענק LINQ, אחת האטרקציות הפופולאריות בעיר אליה תחשפו כחלק מהמסלול האדוםגלגל ענק LINQ, אחת האטרקציות הפופולאריות בעיר אליה תחשפו כחלק מהמסלול האדום

כרטיסים לאוטובוס התיירים?

קיימים מספר סוגי כרטיסים לאוטובוס התיירים. את הכרטיסים השונים ניתן לרכוש בתחנות המידע של קו האוטובוסים, אך ההמלצה שלנו לשמור על ראש שקט ולהזמין מראש כך לא תצטרכו לרדוף אחרי תחנות מודיעין ותוכלו להבטיח את מקומכם בתאריך ובשעה שתבחרו. קנייה מראש מומלצת בעיקר בתקופות התיירות בהן העיר עמוסה יותר מהרגיל, סופי שבוע ועונות הקיץ והחגים. שימו לב שילדים מתחת גיל 5 אינם זקוקים לכרטיס.

כרטיסי נסיעה ליום אחד:

כרטיס נסיעה זה מאפשר לכם להשתמש בשירותי קו האוטובוס לכל אורך היום בו תיסעו והוא מומלץ למבקרים המעוניינים לקבל זווית כוללת על העיר בפרק זמן קצר.

את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר הרשמי של החברה, או לחלופין ניתן לרכוש כרטיס המאפשר דילוג על תור ההמתנה בעת הצורך, ואפשרות ביטול בחינם.

לרכישת כרטיס נסיעה קלאסי עם אפשרות ביטול בחינם- לחצו כאן.

כרטיסי נסיעה משודרגים:

כרטיסים אלו משדרגים את כרטיס הנסיעה הקלאסי ומיועדים למבקרים המעוניינים בזמן ממושך יותר לחקור את העיר. השדרוג הוא עבור 48 או 72 שעות. השדרוג ל48 שעות מקנה סיור לילי תחת האורות המנצנצים של העיר, והשדרוג הנוסף ל-72 שעות מקנה בנוסף לסיור הלילי גם נסיעה בגלגל הענק של העיר (The LINQ High Rolle).

את הכרטיסים ניתן לרכוש באתר הרשמי של החברה, או לחלופין ניתן לרכוש כרטיס המאפשר דילוג על תור ההמתנה בעת הצורך, ואפשרות ביטול בחינם.

לרכישת כרטיסי נסיעה משודרגים עם אפשרות ביטול בחינם, לחצו כאן.

כרטיס נסיעה לסיור לילי:

כרטיס נסיעה לסיור לילי מאפשר השתתפות בסיור מודרך למשך שעתיים-שלוש בשעות החושך בעיר כאשר היא מתחילה להאיר ולנצנץ, והוא מומלץ בעיקר למי שרוצה לקבל זווית ייחודית לילית על העיר ומעוניין להשתתף בסיור הלילי בלבד בלי לשדרג את הכרטיס היומי בתוספת מחיר.

את הכרטיס ניתן לרכוש באתר הרשמי של החברה, או לחלופין ניתן לרכוש כרטיס המאפשר דילוג על תור ההמתנה בעת הצורך, ואפשרות ביטול בחינם.

לרכישת כרטיס נסיעה לסיור הלילי עם אפשרות ביטול בחינם, לחצו כאן

כרטיס משולב עם מספר אטרקציות:

כרטיס משולב- GO CITY מאפשר לכם לבקר ב2-7 אטרקציות נוספות ברחבי העיר לבחירתכם למשך חודשיים מרגע הפעלת הכרטיס ולחסוך 45% מהמחיר. הכרטיס מומלץ עבור מבקרים המעוניינים לחוות את העיר ולהיכנס לאטרקציות נוספות ייעודיות למשפחות וילדים (כמו, גלגל הענק The LINQ High Roller , מגדל אייפל Eiffel Tower ועוד) או מוזיאונים ותערוכות (כמו מוזיאון המאפיה The Mob Museum ועוד) . הכרטיס מקנה אפשרות ביטול בחינם ללא קנס ודילוג על תורי הכניסה באתרים השונים.

לרכישת כרטיס עם אפשרות ביטול בחינם, לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים בלאס וגאס - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הנסיעה באוטובוס מומלת בעיקר למי שהגיע לעיר ורוצה לחוות אותה בפרק זמן קצר יחד עם הדרכה מאורגנת
  • השעות העמוסות בעיקר באוטובוס הן שעות הבוקר, ועל כן מומלץ לתאם את שעות הטיול לצהריים המוקדמים והלאה כדי להימנע מהעומס ולוודא שיש עבורכם מושבים פנויים.
  • הסיור הכולל נמשך כשעתיים אך ניתן בכל נקודה לרדת ולהתרשם באופן עצמאי כך שמשך הזמן תלוי בעיקר ברצונכם
  • האוטובוס עוצר באתרים נוספים בעיר כמו גלגל הענק (LINQ high rooler), תצפית סטראט (The Strat Skypod) ומוזיאון המאפיה (The Mob Museum) ועוד.
  • למשפחות עם ילדים נמליץ לעלות לקומה הפתוחה באוטובוס להנות מחוויה ייחודית ונסיעה מהנה.
  • הסטריפ בלאס וגאס הוא אזור מתוייר מאוד ומבקרים רבים נוהגים ללון בקרבת מקום באחד מהמלונות. בין מקומות הלינה המומלצים נמצא מלון  Polo Towers, המספק לאורחיו מרכז בריאות וספא, אינטרנט אלחוטי וקרבה לתחנת תחבורה ציבורית בעיר. מלון נוסף מומלץ באזור, הוא מלון Home2 Suites המספק לאורחיו בריכת שחיה ומרכז כושר, אינטרנט אלחוטי, כניסה לחיות מחמד ומרחק הליכה מתחנת היציאה של קווי אוטובוס התיירים.
  • יש לשים לב ששפת ההדרכה היא אנגלית דבר שעלול לגרום שעמום בקרב הילדים, אך המראות והנופים מדברים מצד עצמם
  • העיר בשעות הערב משנה את פניה והוםכת קסומה, מבקרים המעוניינים לחזות בנוף המנצנץ וירכשו את הסיור הלילי לא יתחרטו

שאלות ותשובות

הנסיעה באוטובוס התיירים מומלצת למבקרים שמעוניינים לחוות את העיר בנוחות ללא הליכה וזמני נסיעה מייגעים, כל הגילאים.

העומס העיקרי באוטובוס הוא בשעות הבוקר המוקדמות ועל כן מומלץ לתאם את הנסיעה לצהריים המוקדמים והמאוחרים

משך הנסיעה אורכת כשעתיים ותיארך ככל שתבחרו לעצור בנקודות השונות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: קווי האוטובוס פעילים בין השעות 10:00-19:00, שימו לב האוטובוס האחרון יוצא בשעה 17:20 מתחנת המוצא
  • מחיר כניסה: לילד (5-12) המחיר הוא 138 ולמבוגר (13+) 170
  • כתובת לנקודת המפגש והעלייה לאוטובוס: 3791 S Las Vegas Blvd, 89109
  • לאוטובוס תחנות רבות בעיר בהן תוכלו להצטרף לסיור, דרכי ההגעה בקווי האוטובוס השונים יהיו בהתאם למיקומכם בעיר. יחד עם זאת, תחנת המוצא של המסלול היא על יד אמריקן איגל במלון MGM אליו ניתן להגיע בקו אוטובוס 119 עד לתחנה SB Koval after Tompkins
  • https://www.bigbustours.com/en/las-vegas/las-vegas-bus-tours
  • באוטובוס קיים WIFI חופשי