דירות בוושינגטון די.סי. – סקירת מומחים (2024)

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

הסקירה המקיפה על דירות בוושינגטון די.סי. - אזורי הלינה המומלצים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על המלונות המומלצים בוושינגטון די.סי..

7 דירות מומלצות בוושינגטון די.סי.

Upscale Townhouse Flat in Hip Neighborhood, Near Metro

זוהי דירה אשר מתאימה למי שמעדיף להינות מעצמאות רבה יותר מזו שמוצעת בלינה במלון. הדירה נמצאת בוושינגטון DC. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר כיסא גבוה לילדים, מכונת כביסה ומקרר. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

WhyHotel by Placemakr, Union Market

זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא בוושינגטון DC. בין השאר מקום הלינה מציע חדר כושר, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת קפה. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

Heaven on Washington Fully Furnished Apartments

מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא בוושינגטון DC. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדר כושר, חדרי משפחה ומוצרי טיפוח בחינם. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר, והיא יכולה להתאים גם לתיירים המחפשים מקום לינה למעשנים מאחר ומציעה אזור מיועד לעישון. למידע נוסף לחצו כאן.

Sonder Georgetown C&O

זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא בוושינגטון DC. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדר כושר, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת קפה. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד, והיא מתאימה גם לדתיים ושומרי מסורת מאחר ונמצאת בקרבה לבית כנסת. למידע נוסף לחצו כאן.

Sonder Europa

זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא בוושינגטון DC. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר מוצרי טיפוח בחינם, מכונת קפה ומכונת כביסה. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים, והיא מומלצת למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

Sonder The Quincy

זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא בוושינגטון DC. בין השאר מקום הלינה מציע חדר כושר, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת קפה. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא יכולה להתאים לאורחים עם מוגבלות תנועה ומציעה מספר מתקנים מונגשים. למידע נוסף לחצו כאן.

AKA White House

מדובר במלון דירות, אפשרות המתאימה למי שרוצה מצד אחד להנות מהעצמאות והמרחב שדירה מאפשרת ומצד שני לא לוותר על היתרונות של מלון. מלון הדירות נמצא בוושינגטון DC. בין השאר מקום הלינה מציע חדר כושר, חדרי משפחה ומיקרוגל. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות, והיא יכולה להתאים גם לתיירים המחפשים מקום לינה למעשנים מאחר ומציעה אזור מיועד לעישון. למידע נוסף לחצו כאן.

שאלות נפוצות על דירות בוושינגטון די.סי.

בין הדירות המומלצות הנוספות באזור וושינגטון DC ניתן למנות את דירת שלושה כוכבים Sojourn Capitol Hill 2 BR condo with parking, דירת שלושה כוכבים Urban Retreat Only Two Blocks From Metro! OFF STREET PARKING!, מלון דירות שלושה כוכבים Sonder Callisto ודירות ארבעה כוכבים Oakwood Suites and Studios DuPont Circle Washington DC.

בין הדירות המומלצות למגיעים עם רכב לוושינגטון DC ניתן למנות את דירת שלושה כוכבים Upscale Townhouse Flat in Hip Neighborhood, Near Metro (חניה ציבורית במיקום סמוך בחינם), מלון דירות ארבעה כוכבים AKA White House (חניה ציבורית במקום במחיר של 64$ לכל יום), דירת שלושה כוכבים Urban Retreat Only Two Blocks From Metro! OFF STREET PARKING! (חניה פרטית במקום בחינם), דירת שלושה כוכבים Sojourn Capitol Hill 2 BR condo with parking (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים) ומלון דירות ארבעה כוכבים Heaven on Washington Fully Furnished Apartments (חניה ציבורית במיקום סמוך במחיר של 20$ לכל יום). כך תוכלו להגיע עם ראש שקט ולא להסתבך במציאת מקום חניה קרוב או להסתכן בתשלום קנס על חניה במקום אסור.

למשפחות המחפשות ללון באזור וושינגטון DC אנו ממליצים להסתכל דירת שלושה כוכבים Upscale Townhouse Flat in Hip Neighborhood, Near Metro, מלון דירות שלושה כוכבים Sonder Europa, מלון דירות ארבעה כוכבים Sonder Georgetown CandO ומלון דירות שלושה כוכבים Sonder Callisto המתאימים למשפחות עד 6 נפשות ומלון דירות ארבעה כוכבים Heaven on Washington Fully Furnished Apartments המתאים למשפחות עד 5 נפשות. מקומות לינה אלו מקבלים ילדים וקיבלו חוות דעת חיוביות על ידי משפחות שבחרו ללון בהן.

בין הדירות המציעות מתקנים נגישים ב וושינגטון DC אפשר למנות את מלון דירות ארבעה כוכבים WhyHotel by Placemakr, Union Market ומלון דירות שלושה כוכבים Sonder The Quincy . מאחר ותיירים שונים זקוקים לרמה שונה של הנגשה כדאי מאוד לבדוק שהמתקנים המוצעים במקומות אלו תואמים את הצרכים שלכם וכי ישנם חדרים מונגשים פנויים בתאריכי החופשה שלכם.

מאחר והרוב המוחלט של בתי המלון השונים והדירות לא מאפשרים עישון במקום עצמו, בעבור מעשנים המגיעים לוושינגטון DC ישנן שתי אפשרויות, או מקום אירוח המציע אזור המיועד לעישון, או מקום אירוח עם מרפסת אשר מאפשר עישון במרפסת. למעשנים המחפשים הדירות באזור וושינגטון DC מומלץ להסתכל על מלון דירות ארבעה כוכבים Heaven on Washington Fully Furnished Apartments שמציע אזורים המיועדים לעישון וגן ומלון דירות ארבעה כוכבים AKA White House שמציע אזורים המיועדים לעישון.

לצמחונים וטבעונים שמחפשים לינה בוושינגטון DC כדאי להסתכל על אפשרויות המציעות ארוחות צמחוניות או מטבחון בו אפשר להכין אוכל למהלך היום. בין אפשרויות הלינה המומלצות בהקשר זה ניתן למנות את .

בין הדירות המומלצות עבור דתיים ושומרי מסורת ב וושינגטון DC ניתן למצוא את מלון דירות ארבעה כוכבים Sonder Georgetown CandO, מלון דירות שלושה כוכבים Sonder Europa, מלון דירות שלושה כוכבים Sonder Callisto, מלון דירות ארבעה כוכבים Heaven on Washington Fully Furnished Apartments ודירת שלושה כוכבים Sojourn Capitol Hill 2 BR condo with parking שנמצאים בקרבת בית כנסת. במידה ואתם מגיעים לחופשה הכוללת סוף שבוע בדקו קודם האם מקום ההארחה מאפשר לכם שמירת שבת והאם יוכל לסייע בנושא - לא רק בקבלת מפתח רגיל ולא אלקטרוני אלא גם בנושאים שונים, כמו אורות שנדלקים באופן אוטומטי.

בין הדירות המומלצות בצפון מערב העיר ניתן למצוא את דירת שלושה כוכבים Upscale Townhouse Flat in Hip Neighborhood, Near Metro.

בין הדירות המומלצות בגבעת הקפיטול ניתן למצוא את דירת שלושה כוכבים Sojourn Capitol Hill 2 BR condo with parking.

בין הדירות המומלצות בדאונטאון וושינגטון בסמוך לבית הלבן ניתן למצוא את מלון דירות ארבעה כוכבים AKA White House.

בין הדירות המומלצות בדרום מזרח ניתן למצוא את דירת שלושה כוכבים Urban Retreat Only Two Blocks From Metro! OFF STREET PARKING!.

בין הדירות המומלצות באזור נייבי יארד ניתן למצוא את מלון דירות שלושה כוכבים Sonder Europa ומלון דירות שלושה כוכבים Sonder Callisto.

בין הדירות המומלצות באזור המוזאונים ניתן למצוא את מלון דירות ארבעה כוכבים Heaven on Washington Fully Furnished Apartments.

בין הדירות המומלצות בצפון מזרח וושינגטן ניתן למצוא את מלון דירות ארבעה כוכבים WhyHotel by Placemakr, Union Market.

בין הדירות המומלצות באזור ג'ורג'טאון ניתן למצוא את מלון דירות ארבעה כוכבים Sonder Georgetown CandO.

בין הדירות המומלצות בדאונטאון וושינגטון באזור דופונט סירקל ניתן למצוא את דירות ארבעה כוכבים Oakwood Suites and Studios DuPont Circle Washington DC.

בין הדירות המומלצות בדאונטאון וושינגטון באזור גולדן טריאנגל ניתן למצוא את מלון דירות שלושה כוכבים Sonder The Quincy.

עדכון אפריל, 2024

בתקפה זו הביקוש ללינה בוושינגטון די.סי. במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת על דירות בוושינגטון די.סי.

וושינגטון די.סי. הינה מהיעדים הידועים ביותר בארצות הברית והיא ידועה לא רק בשל היותה עיר הבירה של ארצות הברית, אלא גם כמרכז וזירה פוליטית משמעותית עם שפע מרכזים חשובים ומרתקים והיסטוריה ששינתה את פני היבשת ואף את פני העולם. תיירים רבים בוחרים באפשרויות לינה אלטרנטיביות למלונות, ואחת הפופולאריות שבהן היא לינה בדירה או במלון דירות. הדירות לרוב מרווחות יותר מאשר החדרים בבתי המלון, ומאפשרות לחסוך בעלות החופשה – לא רק במחיר הלינה, אלא גם בזכות האפשרות להכין אוכל למהלך היום בדירה וכך להוציא פחות כסף על ארוחות במסעדות במהלך היום. נוסף על כך, לינה בדירה יכולה להיות חסכונית ונוחה יותר במיוחד למשפחות המגיעות לוושינגטון, מאחר ולרוב ניתן למצוא דירות של כמה חדרים במחירים נמוכים יותר מאשר סוויטות וחדרים מחוברים בבתי מלון.
כאשר מחפשים דירה בוושינגטון, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כדי למצוא את המלון המתאים לכם ביותר ולאופי החופשה שלכם:

  • מיקום: קחו בחשבון את השכונה בה נמצאת הדירה והקרבה שלה לאטרקציות, מסעדות ותחבורה ציבורית – במיוחד אם בוחרים דירה שאינה נמצאת במרכז. האזור המרכזי ביותר, וגם הפופולארי ביותר ללינה הוא הדאון טאון של וושינגטון, במיוחד באזור הבית הלבן- במידה ואתם אוהבים ללון במרכז העניינים זהו האזור המתאים לכם.
  • מתקנים: חשבו אילו מתקנים חשובים לכם, כמו מטבח מלא (ולא רק מטבחון), מכונת כביסה או חנייה במידה ואתם מגיעים עם רכב שכור או מתכננים לשכור רכב בוושיגנטון. בנוסף, למתכננים להגיע בחורף, חשוב לשים לב שלחדרים יש הסקה ראויה כיוון שהטמפרטורות עשויות לצנוח למעלה אחת מתחת לאפס בשיא החורף.
  • חלוקת חדרים ומיטות: בדקו כמה חדרים ישנם בדירה, וכמה מיטות ואילו יש בכל חדר.
  • תקציב: לכל אחד מתאים תקציב שונה, גם לחופשה באופן כללי וגם תקציב שמוכנים להשקיע בלינה. כדאי להסתכל על מנעד המחירים בעבור תאריכי השהות שלכם ובהתאם אליו ולתקציב שלכם להחליט מהו סוג הלינה המתאים לכם ביותר. כדאי לקחת בחשבון שלא רק סוג וגודל הדירה משפיעים על המחיר אלא גם המיקום שלה, ככל שתהיה קרובה יותר לדאון טאון וושינגטון כך גם סביר שעלות הלינה תהיה יקרה יותר בהשוואה למקומות ברמה דומה שרחוקים יותר מאזור זה.
  • חוות דעת: כדאי לקרוא חוות דעת וביקורות מאורחים קודמים כדי לקבל יותר מידע על האווירה ורמת השירות של המארחים.




המלצות על דירות בוושינגטון די.סי.

  • דירות מומלצות נוספות באזור וושינגטון DC: בין הדירות המומלצות הנוספות באזור וושינגטון DC ניתן למנות את דירת שלושה כוכבים Sojourn Capitol Hill 2 BR condo with parking, דירת שלושה כוכבים Urban Retreat Only Two Blocks From Metro! OFF STREET PARKING!, מלון דירות שלושה כוכבים Sonder Callisto ודירות ארבעה כוכבים Oakwood Suites & Studios DuPont Circle Washington DC.
  • ב יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

הנחות לדירות בוושינגטון די.סי.

  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות בוושינגטון די.סי..
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את הדירות המומלצות בוושינגטון די.סי.?

ניתחנו כ-300 אפשרויות לינה בוושינגטון די.סי. עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את הדירות הטובות ביותר בוושינגטון די.סי. בדקנו אילו דירות מתאימות לסוגי התיירים השונים המגיעים לעיר ומבין האפשרויות הללו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים בוושינגטון די.סי. (למשל הדאון טאון) ובחנו אילו מהן זוכות לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את הדירה המתאימה לכם ביותר.

Booking.com