מוזיאון התנ”ך, וושינגטון – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Museum of the Bible

עדכון אביב 2024

בעונה זו בוושינגטון עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון התנ”ך בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון התנ”ך: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון התנ”ך בכמה מילים

מוזיאון התנ”ך (Museum of the Bible) שנמצא בוושינגטון די סי בארה”ב הוא מוזיאון ייחודי שמציג סיפורי התנ”ך מנקודת מבט היסטורית. המוזיאון הוקם על בסיס אוסף פרטי של משפחת גרין המכיל מעל 40,000 פריטים ארכיאולוגים עתיקים הקשורים בתנ”ך ובברית החדשה. כל אחת מששת קומות הבניין היא קומת גלריה ויש בהן תערוכות בנושאים שונים, חלקן קבועות וחלקן מתחלפות. בין התערוכות השונות ניתן למצוא גלריה מרתקת במיוחד של פריטים עתיקים שנמצאו על אדמת ישראל והובאו למוזיאון במסגרת הסכם משותף עם רשות העתיקות של ישראל. התערוכות מוצגות בשילוב נפלא בין פריטי עתיקות היסטוריים לבין טכנולוגיות הולגרמה מתקדמות, ביחד נוצרת חוויה אסתטית מרהיבה ולימודית. באמצעות טכנולוגיות של מציאות מדומה המוזיאון מעיר לחיים את סיפורי התנ”ך המפורסמים ומעניק למבקרים חוויה של חזרה בזמן. מיקומו של מוזיאון התנ”ך הוא מרכזי מאוד בעיר ונמצא בשדרת מוזיאונים בסמוך לשלל מקומות בילוי, חנויות, מסעדות ובתי קפה.

מה עושים במוזיאון התנ”ך

התערוכות והמיצגים במוזיאון התנ”ך הם מושקעים מאוד והביקור שם מעניק חווית הנאה שלמה של העשרה ואמנות בנושא שכולנו מכירים ולמדנו בבית הספר, אולם מעולם לא מנקודת המבט כמו של המוזיאון הזה. בקומה הראשונה יש תערוכה קבועה הנקראת “אוצרות מהמוזיאונים של הוותיקן וספריית הוותיקן” (Treasures from the Vatican Museums and the Vatican Library), בה מוצגים כתבים עתיקים בעלי חשיבות היסטורית מהוותיקן. התצוגה הבאה היא בקומה השנייה, שמה הוא “ההשפעה של התנ”ך” (The Impact of the Bible) והיא עוסקת באופן שבו סיפורי התנ”ך חילחלו להיבטים השונים של חיי היומיום באמריקה לאורך ההיסטוריה. התערוכה “סיפורי התנ”ך” (The Stories of the Bible) נמצאת בקומה השלישית, שם תוכלו לחזות בסיפורים המוכרים והאייקונים ביותר קמים לתחייה. לאחר מכן ממשיכים למעלה לקומה הרביעית, שם נמצאת הגלריה “ההיסטוריה של התנ”ך” (The History of the Bible) שמספרת את סיפורו של הספר הפופולארי ביותר בעולם. בקומה החמישית נמצאת אחת מהתצוגות המרכזיות והמרתקות ביותר: “אנשיה של האדמה: היסטוריה וארכיאולוגיה של ישראל העתיקה” (The People of the Land: History and Archaeology of Ancient Israel). שם מוצגים פריטים ארכיאולוגים שנמצאו בישראל ובסביבתה, חלקם עתיקים ביותר ומתאורכים למעל אלפיים שנים. מלבד התערוכות הקבועות האלו יש במוזיאון תערוכות מתחלפות בנושאים שונים. שתיים מהמרתקות שביניהן הן “השומרונים: אנשים תנ”כיים” (The Samaritans: A Biblical People) ותערוכה שעוסקת בקשר שבין התנ”ך לעולם המדע הנקראת “כתבי קודש ומדע: העולם שלנו, עצמנו, המקום שלנו” (Scripture and Science: Our Universe, Ourselves, Our Place). במוזיאון יש גם חנות מזכרות, בית קפה ומסעדה. כמו כן ניתן לערוך במקום סיורים מודרכים.

כרטיסים והגעה למוזיאון התנ”ך

ניתן לרכוש כרטיסי כניסה למוזיאון התנ”ך באתר גטיורגייד עם אפשרות לביטול בחינם, או באתר טיקטס שמקנה 5% הנחה (קוד קופון HAKO5).

הזמנת כרטיסים למוזיאון התנ"ך - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון התנ”ך מומלץ לכל מי שמתעניין בסיפורים המרתקים של כתבי הקודש, בהיסטוריה, במורשת ובהשפעות של התנ”ך על התרבות והחברה האנושית של ימינו. מוזיאון התנ”ך הוא מושקע מאוד והביקור בו הוא חוויה אינטראקטיבית מהנה, לכן יכול להתאים גם למשפחות עם ילדים. מומלץ בייחוד לחובבי מוזיאון ייחודיים.
  • כדאי לבקר במוזיאון התנ”ך בשעות הבוקר בסמוך לפתיחה, על מנת להימנע מעומס מבקרים וצפיפות.
  • כדאי להשקיע בביקור במוזיאון התנ”ך בין שעה וחצי לחמש שעות. תלוי בקצב ההתקדמות שלכם בין קומות התצוגות.
  • אפשר לשלב את הביקור במוזיאון התנ”ך יחד עם ביקור במקום נוסף בוושינגטון שמלאה במוזיאונים מצוינים, כמו המוזיאון לאמנות דיגיטלית (ARTECHOUSE) או מוזיאון הריגול (Spy Museum).
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע למוזיאון התנ”ך היא בתחבורה ציבורית, יש להגיע לתחנת L’Enfant Plaza שנמצאת במרחק של כ-5 דקות הליכה מהמקום. יש לנסוע בקווים מספרי 30.
  • חלק גדול מן המבקרים הלנים בוושינגטון יבחרו לעשות זאת באזור קפיטול היל (Capitol Hill), שם שוכן מוזיאון התנ”ך, וזאת בזכות המיקום המרכזי שיש באזורו אטרקציות, חנויות ומסעדות רבות. אם תרצו להתפנק במלון יוקרתי ביחס לאזור Riggs Washington DC תהיה בחירה מומלצת. לעומת זאת, מבקרים המחפשים לינה זולה יותר יכולים לבחור ב Embassy Suites by Hilton Washington DC Convention Center . במידה ואתם מעדיפים דירה על פני מלון אנו ממליצים על WhyHotel by Placemakr, Union Market . בתקופת הסתיו (ספטמבר-נובמבר) והאביב (מרץ-מאי) רוב המלונות מלאים ולכן למבקרים בחודשים אלו מומלץ להזמין לינה מראש אפשר למצוא בקישור הזה מקומות לינה רבים בוושינגטון להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם.
  • עדיף להימנע מלהגיע למוזיאון התנ”ך עם רכב פרטי. המוזיאון נמצא במיקום מרכזי בעיר ומאוד נוח להגיע בתחבורה ציבורית. עם רכב יכול להיות קצת קשה למצוא חנייה, והדרכים במרכז העיר עשויות להיות עמוסות ופקוקות.

שאלות ותשובות

הביקור במוזיאון התנ"ך מומלץ לכל מי שמתעניין בסיפורים המרתקים של כתבי הקודש, בהיסטוריה, במורשת ובהשפעות של התנ"ך על התרבות והחברה האנושית של ימינו. מוזיאון התנ"ך הוא מושקע מאוד והביקור בו הוא חוויה אינטראקטיבית מהנה, לכן יכול להתאים גם למשפחות עם ילדים. מומלץ בייחוד לחובבי מוזיאון ייחודיים.

כדאי לבקר במוזיאון התנ"ך בשעות הבוקר בסמוך לפתיחה, על מנת להימנע מעומס מבקרים וצפיפות.

כדאי להשקיע בביקור במוזיאון התנ"ך בין שעה וחצי לחמש שעות. תלוי בקצב ההתקדמות שלכם בין קומות התצוגות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: 10:00-17:00 בכל ימי השבוע.
  • מחיר כניסה: 20 דולר למבוגר ו-14 דולר לילדים (גילאי 5-17). נכון לשנות 2023.
  • כתובת: 400 4th St SW, Washington, DC 20024.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.museumofthebible.org/