שייט בהונלולו – המדריך המקיף ביותר בעברית | Cruise Honolulu

עדכון אביב 2024

שייט הוא אחת הדרכים המקסימות לחוות את את האביב בהונלולו שמביא איתו תיירים רבים. מזג האוויר עוד מעט הפכפך בעונה זו, ואם יוצאים לשייט בשעות הערב כדאי לקחת גם משהו ארוך. בגלל הפופולאריות של שייט בים סביב האי כדאי להזמין כרטיסים מראש. למרות שעוד לא מדובר על העומס של הקיץ, ובמרבית המקרים אפשר למצוא כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון, הכרטיסים הזמינים לשעות הפופולאריות מתחילים להיות מוגבלים בשל הביקוש, במיוחד בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט בהוואי ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

שייט בהונלולו בכמה מילים

ההגעה האי אואהו (O‘ahu) עשויה להיות אטרקציה בפני עצמה, כיוון שהדרך היחידה להגיע אל האי הקסום הזה היא בשייט. ישנו מגוון רחב של אפשרויות שייט לאי ובחזרה, רובם יוצאים מהעיר הונולולו (Honolulu) מנמל קוואלו (Kewalo Basin) הנמצא סמוך למרכז העיר, וחלק יוצאים מצפון האי מנמל סירות קטן בשם Haleiwa וגם ממזרח האי מנמל סירות הקרוי Wai’anae. החוויה מומלצת לכל מי שאוהב מים ורוצה לגלות צד ייחודי וקסום באי אואהו.

נמל אגן קוואלו- ממנו יצאות רוב ההפלגותנמל אגן קוואלו- ממנו יצאות רוב ההפלגות

מה עושים בשייט בהונלולו

יש מגוון רחב של שייט באי וכל אחת מהאופציות כוללת חוויה אחרת וחושפת אתכם אל אספקט אחר באי, למשל תוכלו להכיר את מה שקורה מתחת לפני הים בשייט ויציאה לטיול שנורקלים מודרך, או להנות משייט על ספינה ולראות את נופי האי מהים. חלקם יאפשרו לכם לראות מתחת למים ולהישאר יבשים. לאמיצים ומחפשי הריגושים תוכלו להנות מצלילה עם כרישים, כמובן אופי השייט ומה תחוו בו משתנה בהתאם לסוג השייט שתבחרו.

כרטיסים לשייט בהונלולו

שייט בהונלולו בפרט ובאי אואהו בכלל מאפשר לכם לגלות את האי מזווית נוספת שמאד משמעותית ויוצאת דופן ביופיה עוצר הנשימה, האוקיינוס תופס מקום משמעותי בתרבות המקומית ואין מתאים מלגלות אותו באי הקסום הזה, נציג בפניכם את מבחר הכרטיסים הקיימים לשייט:

רוב סוגי השייט באי יוצאים ממרכז העיר הונלולו

שייט בסירה עם תחתית זכוכית

כרטיס זה יאפשר לכם לצאת לשייט מנמל אגן קוואלו (Kewalo Basin Harbour) ולמשך שעה תשוטו אל עבר הדיאמונד הד ותוכלו להנות מנוף מרהיב עליו ובו זמנית להנות מנוף אל קרקעית הים הצלולה ולגלות את העולם הפלאי שמתחת למים מבלי להתרטב- ניתן לעלות לסיפון משקאות גם אלכוהולים, כרטיס זה מתאים לזוגות ותיירים וגם משפחות שרוצים לחוות חוויה ימית מבלי להירטב, עלות של הכרטיס היא 40 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי.

שייט בשקיעה עם לוויתנים

כרטיס זה יאפשר לכם להנות משייט למשך 2.5 שעות ובו תהנו ממוזיקה מקומית אותנטית ותחפשו לווייתנים, כמובן שתהנו לצפות בשקיעה למרגלות הר הגעש ונמל וואיקיקי מוזמנים להביא משקאות כדי לשדרג את השייט, החוויה מתאימה לזוגות שמעוניינים לחוות ערב רומנטי, או למשפחה עם ילדים שרוצים לגלות לוויתנים, עלות של כרטיס היא 80 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי.

שייט בקניון צבים עם טיול שנורקלים

כרטיס זה יאפשר לכם לצאת לשייט למשך 3 שעות שיוצא מDive Oahu – Ala Moana שנמצא בנמל אגן קוואלו (Kewalo Basin Harbour) שם תעברו תדרוך בנושא השנורקלים ותצאו לשוט כשקו החוף נעלם מעינכם ותגלו את אחד המקומות האהובים ביותר לצלילה בהונולולו- קניון הצבים, לאחר הצלילה תחזרו עם הסירה לנמל שממנו יצאתם- חוויה זו מתאימה לתיירים, זוגות ומשפחות ששוחים היטב ואוהבים חיות ים, עלות של הכרטיס היא 106.63 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי.

צלילה בכלוב עם כרישים

כרטיס זה יאפשר לכם להצטרף לשייט שיוצא מצפון האי, מנמל סירות קטן בHaleiwa כך שלמשך שעתיים תוכלו להנות מהפלגה במים הצלולים ולראות את חיות הים בליווי מדריך שיתן מענה לכל מבוקשכם (בשפה אנגלית), גולת הכותרת של ההפלגה היא לראות את כרישי הענק – תוכלו להסתפק ולראות אותם מהסיפון ולאמיצים ומחפשי הריגושים ניתן לצלול (עד 8 אנשים בבת אחת) בכלוב בטוח שיקרב אתכם אל הכרישים, חוויה זו מתאימה לזוגות ולאוהבי חיות הימיות, עלות של כרטיס היא 73.30 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי.

שנורקל יוקרתי עם דולפינים

כרטיס זה יאפשר לכם להצטרף לשייט שיוצא ממערב האי מנמל סירות קטן בWai’anae, ולמשך 3 שעות תוכלו להנות ממשקאות מוגזים ומיצים ללא הגבלה וארוחת בוקר מפנקת, זכרו לשמור את העיניים פתוחות כדי לא לפספס את הדולפינים, קצפו למים כדי לגלות את העולם שמתחת למים וחזרו לארוחת צהרים טעימה, תוכלו להנות משירותים ומקלחות על הסיפון ו2 משקאות מהבר, חוויה זו מומלצת לזוגות שמעוניינים לעבור בילוי רומנטי בלב ים, עלות של הכרטיס היא 161.98 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי.

תוכלו לשחות עם צבי ים הקסומיםתוכלו לשחות עם צבי ים הקסומים

הזמנת כרטיסים לשייט בהונולולו

המלצות "הכל על"

  • ישנם מגוון של הפלגות באי שיכולות להתאים למגוון תיירים למשל זוגות, משפחות צעירות, בני הגיל השלישי – יש לבדוק על כל כרטיס בנפרד.
  • כמובן שאין זמן אידאלי יותר מחודשי הקיץ כדי לצאת להפלגות אך בהם יש גם עומס, ניתן להנות גם בהפלגות בין חודשים דצמבר עד אפריל שמזג האוויר מתחיל להתחמם אך ללא העומס התיירותי.
  • הזמן משתנה בין הפלגה להפלגה – הזמן נע בין שעה לשלוש שעות.
  • ישנם הפלגות שיכולות להתאים גם למשפחות עם ילדים, מומלץ להתעניין בשייט בסירה עם רצפת הזכוכית וכן בשייט בשקיעה, לאנשים ששוחים היטב קיימת אופציה לצאת לשייט שכולל גם שנורקלים.

שאלות ותשובות

יציאה לשייט יכולה להתאים לכל אחד, יש מגוון רחב של אופציות וכל אחד יכול לבחור את השייט המתאים והמהנה לו ביותר.

עונה המומלצת היא עונת הקיץ, אבל למי שמעדיף לבקר בעונה רגועה יותר מבחינת עומס של מבקרים, מדצמבר עד אפריל מזג האוויר כבר נעים.

זמן ההפלגה נע בין שעה לשלוש שעות, תלוי בסוג ההפלגה בה בחרתם.

מידע שימושי

  • רוב ההפלגות קורות בשעות היום, משתנה בין כרטיס לכרטיס.
  • המחיר משתנה בין שייט לשייט בהתאם לאופיו, המחירים נעים בין 40-160 דולר.
  • מירב ההפלגות יוצאות ממנמל אגן קוואלו (Kewalo Basin Harbour).
  • ניתן להגיע לנמל באוטובוסים 20/42/60/65/67/88A- לרדת בתחנה ‘Ala Moana Bl + Opp Kamakee St’.