1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. הונלולו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Honolulu
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בהונלולו
  8. »
  9. ספינת המלחמה מיזורי, הונולולו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Battleship Missouri Memorial

ספינת המלחמה מיזורי, הונולולו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Battleship Missouri Memorial

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בהונלולו ומספר התיירים שמגיעים עולה. העומס מתחיל להיות מורגש וכמות המבקרים באתרים השונים בעיר, וכך גם ספינת המלחמה מיזורי, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לספינת המלחמה מיזורי: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

ספינת המלחמה מיזורי בכמה מילים

ספינת המלחמה מיזורי (Battleship Missouri Memorial) היא מוניומנט היסטורי מרשים, היא עוגנת במפרץ פרל הארבור באי אואהו שבמדינת הוואי, ארה”ב. זוהי ספינת קרב שהייתה בשירות הצי של צבא ארה”ב במהלך מלחמת העולם השנייה והיא השתתפה במספר קרבות נגד יפן. באוגוסט 1945 ארה”ב הטילה את פצצות האטום על הירושימה ונאגסקי ויפן נכנעה. טקס הכניעה של האימפריה היפנית נערך ב-2 בספטמבר על סיפון הספינה מיזורי ובשל כך היא מפורסמת. לאחר מכן הספינה המשיכה בשירותה בצבא ואף השתתפה במלחמת המפרץ הראשונה ב-1991. לבסוף היא שוחררה משירות לאחר כבוד במרץ 1992 ועברה לעגון בפרל הארבור- הבסיס הימי של צבא ארה”ב שבהונלולו, והוסבה לספינת-מוזיאון אשר מספרת את הסיפור ההיסטורי המרתק דרך ההרפתקאות והתלאות של קורותיה.

ספינת המלחמה עוגנת במפרץ מאז 1992ספינת המלחמה עוגנת במפרץ מאז 1992

מה עושים בספינת המלחמה מיזורי

בביקור במוזיאון ספינת המלחמה מיזורי ניתן לשוטט בין המפלסים השונים ולהתרשם מכלי השייט הגדול והמרשים. במהלך הסיור רואים את חדר הקפטן, חדר האוכל של החיילים, מחסן כלי הנשק שבו יש תערוכה של הכלים המקוריים ששימשו את הספינה ונקודת שיגור טילי הטומהוק ממלחמת המפרץ, גשר הפיקוד ממנו הספינה נווטה, חדר המנועים והדוודים, וכמובן שהמבקרים זוכים בנקודת מבט חדשה על הנופים היפים של מפרץ פרל הארבור מהסיפון הראשי. במקום מתקיימים סיורים מודרכים מסוגים שונים כאשר כל אחד מתמקד בנושא אחר. למשל, המוזיאון מציע סיור בשם “סיור הקפטן” שבו מבקרים בחדר הפרטי והיוקרתי של הקפטן ולומדים על עבדותו בתור מפקד. סוג נוסף הוא “סיור המהנדס הראשי” שמתחקה אחר ההיבטים הטכניים של השטת הספינה.

תוכלו לסייר בכל מפלסי הספינהתוכלו לסייר בכל מפלסי הספינה

כרטיסים והגעה לספינת המלחמה של מיזורי

באתר הרשמי של המוזיאון ניתן לרכוש כרטיסי כניסה בסיסיים בעלות של 35 דולר למבוגר ו17.5 דולר לילדים, ויש שם גם אפשרות לסיורים מודרכים.
האתר גטיורגייד מציע סיורים מודרכים בספינהבאתר הרשמי של המוזיאון ניתן לרכוש כרטיסי כניסה בסיסיים בעלות של 35 דולר למבוגר ו17.5 דולר לילדים, ויש שם גם אפשרות לסיורים מודרכים.
האתר גטיורגייד מציע סיורים מודרכים בספינה מיזורי מסוגים שונים, חלקם כוללים אתרים נוספים באזור, כך שאפשר להתאים באופן מדויק את סוג הביקור המתאים לכם. למשל חבילה בעלות של 150 דולר שכוללת כניסה לספינה והסעה הלוך וחזור ושייט בסירת מנוע. סוג נוסף הוא חבילה שכוללת את הספינה, מוזיאון פרל הארבור, סיור בעיר הנולולו, הסעה ועוד. האתר מקנה לגולשי הכל על אפשרות לביטול הזמנות בחינם.
האתר טיקטס מציע חבילה שכוללת סיור מודרך בספינה וסיור עצמי באפליקציה בסמארטפון בעלות של 33 דולר. אפשרות זאת מתאימה למי שמעוניין להרחיב את הביקור בספינה מעבר לסיור המודרך ולהסתובב בין מפלסיה בקצב שלו. האתר טיקטס מקנה הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5. מיזורי מסוגים שונים, חלקם כוללים אתרים נוספים באזור, כך שאפשר להתאים באופן מדויק את סוג הביקור המתאים לכם. למשל חבילה בעלות של 150 דולר שכוללת כניסה לספינה uהסעה הלוך וחזור ושייט בסירת מנוע. סוג נוסף הוא חבילה שכוללת את הספינה, מוזיאון פרל הארבור, סיור בעיר הנולולו, הסעה ועוד. האתר מקנה לגולשי הכל על אפשרות לביטול הזמנות בחינם.
האתר טיקטס מציע חבילה שכוללת סיור מודרך בספינה וסיור עצמי באפליקציה בסמארטפון בעלות של 33 דולר. אפשרות זאת מתאימה למי שמעוניין להרחיב את הביקור בספינה מעבר לסיור המודרך ולהסתובב בין מפלסיה בקצב שלו. האתר טיקטס מקנה הנחה של 5% בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5.

הזמנת כרטיסים לספינת המלחמה מיזורי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בספינת המלחמה מיזורי מומלץ לחובבי ההיסטוריה ולמי שמתעניין לחזות בפיסת ההיסטוריה המרשימה שהיא כלי השייט המלחמתי “מיזורי”.
  • התקופות האידיאליות לביקור בהונלולו הן בחודשים אפריל-יוני או ספטמבר-דצמבר, אז מזג האוויר נוח ואין את העומס של שיא עונת התיירות.
  • כדאי להשקיע בביקור בספינת המלחמה מיזורי בין שעה לשעתיים.
  • כדאי לשלב את הביקור בספינת המלחמה מיזורי עם המפרץ פרל הארבור (Pearl Harbor) שבו היא עוגנת ועם אנדרטת USS אריזונה (Pearl Harbor National Memorial).
  • נוח להגיע לספינת המלחמה מיזורי ברכב פרטי, מגיעים למוזיאון צי צוללות הפיספיק (Pacific Fleet Submarine Museum) ומשם לוקחים שאטל למוזיאון. ניתן להגיע בקלות גם באמצעות תחבורה ציבורית, יש לקחת את אוטובוס מספר 40 ולרדת בתחנת Kamehameha Hwy + Kalaloa St.
  • עבור מי שרוצה ללון בסמוך לספינת המלחמה מיזורי מומלץ לבחור במקום בתוך העיר הונלולו משום שבאזור שקרוב לאתר אין היצע גדול של מקומות לינה מומלצים. הונלולו נמצאת במרחק קצר של בין רבע שעה לחצי שעה נסיעה, ומרכז העיר הוא איזור פופולארי ללינה. למי שמעוניין באירוח במלון מומלץ ללון בAston at the Executive Centre Hotel שנמצא במיקום מרכזי ומציע חדרים עם נוף לאוקיינוס או להרים, ובחלקם יש מטבח מאובזר. אפשרות נוספת היא המלון פרינס וואייקיקי (Prince Waikiki) שנמצא בסמוך לחוף ים יפהפה ומציע מתקני ספא ומסעדה מצוינת. עבור מי שמחפש אופציה מעט זולה יותר כדאי ללון באחד מההוסטלים המומלצים שבעיר כמו אכסניית HI הונולולו יוניברסיטי (HI – Honolulu University Hostel) שנמצאת בסמוך לאוניברסיטת הונלולו ובמרחק 10 דקות נסיעה מהים ויש בה חדרי מעונות עם הפרדה בין לנשים לגברים ומטבח משותף, או אכסניית הבוטיק ’דה ביץ’ וואיקיקי’ (The Beach Waikiki Boutique Hostel) שממוקמת במרכז העיר ומציעה חדרים משותפים או חדרי משפחה, טרקלין וטרסה נעימה. כדאי להזמין באתר בוקינג עם אפשרות לביטול וכך להיות גמישים בתכנון הטיול שלכם.

שאלות ותשובות

הביקור בספינת המלחמה מיזורי מומלץ לחובבי ההיסטוריה ולמי שמתעניין לחזות בפיסת ההיסטוריה המרשימה שהיא כלי השייט המלחמתי "מיזורי".

כדאי להשקיע בביקור בספינת המלחמה מיזורי בין שעה לשעתיים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: 8:00-16:00 בכל ימי השבוע.
  • מחירי חבילות הכניסה לספינת המלחמה מיזורי נעים בין 33 לבין 150 דולר לאדם. המחיר משתנה בהתאם לסוג החבילה ומה שכלול בה.
  • כתובת: 63 Cowpens St, Honolulu, HI 96818.
  • ניתן להגיע לספינת מיזורי ברכב פרטי. כמו כן אפשר להגיע גם בתחבורה ציבורית, יש לקחת את אוטובוס מספר 40 ולרדת בתחנה Kamehameha Hwy + Kalaloa St.
  • קישור לאתר הרשמי: https://ussmissouri.org/