סיי לייף פארק, הונולולו – המדריך המקיף ביותר בעברית | Sea Life Park

עדכון אביב 2024

חודשים אלו של האביב, מביאים איתם לא רק צמיחה והתחדשות של הטבע אל גם של הפארקים בהונלולו והסביבה. עם התחממות הימים וההתקרבות לקיץ, תיירים חוזרים אל הפארקים וגם אל סיי לייף פארק וכדאי להזמין כרטיסים מראש. אומנם הפארק לא עמוס כמו הקיץ, והתורים עוד לא ארוכים כמו בשיא עונת התיירות, אבל ככל שנתקרב לקיץ ככה כמות המבקרים תגדל. בעיקר אם אתם מתכננים להגיע בסוף שבוע (או מתכננים כבר עכשיו את חופשת הקיץ שלכם) כדאי להזמין כרטיסים מראש וככה להיכנס ישירות לפארק בלי להמתין לרכישת הכרטיסים בכניסה. להזמנת כרטיסים מראש לסיי לייף פארק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

סיי לייף פארק בכמה מילים

סיי לייף פארק (Sea Life Park) נמצא קרוב לנקודה המזרחית ביותר באי אואהו (O‘ahu) (נקודת מקאפו באנגלית Makapuʻu Point) ודרומית לחופי וואימנלו (Waimanalo Beach) סמוך לים, המקום נפתח בשנת 1964 ומהווה פארק חינוכי שמטרתו היא לשמר אוכלוסיות ובתי גידול של בעלי החיים הימיים כדי להביא לשינוי בהתנהגות האדם ולרתום אותו בשמירה על המערכת האקולוגית הייחודית של האי. הפארק עושה זאת ע”י מפגש עם חיות ימיות קסומות למשל דולפינים, אריות ים, קרניים, כרישים, דגים מקומיים ושמורת ציפורים ועוד, כמו כן ישנם מספר מופעים של מגוון חיות וגם אפשרות למפגש ישיר עם דולפינים ואריות ים.

הפארק הוא כמעט הנקודה המזרחית ביותר באיהפארק הוא כמעט הנקודה המזרחית ביותר באי

מה עושים בסיי לייף פארק

המקום מציע שפע של אטרקציות כך שתוכלו לבלות שם לפחות חצי יום חוויתי אם לא יותר, בפארק תוכלו להיכנס למערת הכרישים הכולל אקווריום ענק (300,000 גלון מים) ובו תראו שלל חיות בניהם כרישי חול, כרישי שונית לבנים ושחורים ועוד. ישנה “בריכת מגע” שמאפשרת למבקרים לגעת בזהירות בכוכבי ים, קיפודים ואפילו בצבי ים ירוקים מהוואי. כמובן שתוכלו לראות דולפינים, פינגווינים, אריות ים וציפורי ים שהפארק שיקם, עוד תוכלו לראות תערוכה של מגוון דגי השונית או ביקור בלגונת השונית בה תראו סטינגריי, כרישי שונית לבנים ודגי שונית טרופית. חוויה ייחודית נוספת בפארק היא מפגש עם דולפינים ואריות ים בצורה הכי קרובה שאפשר וכך תוכלו ללמוד עליהם הכי טוב. בשעות ערב הפארק מקיים ‘אלוהה קאי לואאו’- ערב תרבותי חוויתי הכולל למידה על השורשים, אוכל מסורתי ופעילויות וריקודים.

ניתן להנות בפארק גם בהליכה מתערוכה למופעניתן להנות בפארק גם בהליכה מתערוכה למופע

תוכלו לראות את אחת החיות הימיות האהובות ביותר- דולפיניםתוכלו לראות את אחת החיות הימיות האהובות ביותר- דולפינים

כרטיסים לסיי לייף פארק

סיי לייף פארק הוא מקום משכנם של המון חיות ימיות קסומות עם מטרה חינוכית– להכיר למבקרים את חיות הים ולרתום אותם לשמירה על המארג האקולוגי של האי, בנוסף לשלל המיצגים של החיות הרבות הפארק מאפשר מפגש מקרוב עם החיות האהובות עלינו- דולפינים ואריות ים, בנוסף במקום מתקיים ערב שמפגיש עם התרבות המקומית ע”י לימוד, ריקוד אכילה מסורתית ופעילויות. הפארק מהווה מקום אידאלי לחוויה משפחתית, נפרט בפניכם את הכרטיסים:

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה כולל כניסה לפארק וגישה לכלל המופעים והתערוכות ביום הביקור שלכם, תוכלו להאכיל את הציפורים והדגים, כרטיס זה מתאים למשפחות עם ילדים שרוצים לבלות יום בילוי ימי, עלות של כרטיס היא 47.11 דולר לאדם ועבור גולשי הכל על קיימת הנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5.

כניסה לפארק וערב תרבותי ייחודי

כרטיס זה כולל כניסה לפארק ויאפשר לכם להנות מכלל המיצגים והפעילויות הקיימות, בנוסף כרטיס זה כולל ערב תרבותי חוויתי במיוחד שלא תשכחו, הערב אורך כ2.5 שעות וכולל מגוון פעילויות תרבותיות, ריקודים אותנטיים וכמובן א. ערב מסורתית, חוויה שמתאימה למשפחה עם ילדים שרוצים לבלות ערב מהנה עם העשרה תרבותית, מתאים גם לזוגות שרוצים לבלות ערב רומנטי, עלות של הכרטיס היא 108.90 דולר לאדם ועבור גולשי הכל על קיימת הנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5.

הזמנת כרטיסים לסיי לייף פארק - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הפארק מומלץ למשפחות שרוצות לגלות את העולם שמתחת למים וגם להנות מזה. הפעילות התרבותית בערב מתאימה לא רק למשפחות אלא גם לזוגות.
  • הפארק פתוח כל ימות השנה- מוזמנים להגיע מתי שרק אתם רוצים, מומלץ כמובן להנות ממזג אוויר חמים בחודשי האביב והקיץ.
  • ניתן לבלות שם חצי יום (5-6 שעות) אך אם אתם לחוצים בזמנים מומלץ להקדיש לפחות שעתיים לבילוי בפארק.
  • המקום מומלץ לביקור משפחתי הכולל העשרה בבעלי החיים הימיים הכוללת הנאה.
  • האפשרות הנוחה ביותר היא ללון בוואיקיקי (Waikiki) המרוחקת כ-24 ק”מ מסיי לייף פארק, מומלץ לבדוק על מלון 4 כוכבים Queen Kapiolani Hotel המומלץ בשל בריכת השחייה וחדרי המשפחה, כמו כן מוזמנים להתעניין במלון 3 כוכבים OHANA Waikiki East by Outrigger המומלץ בשל חדרי המשפחה ושירות הצוות.
  • ניתן להגיע לפארק עם רכב ולהנות מחניה סמוכה בתשלום- 10 דולר ליום.

שאלות ותשובות

הפארק מומלץ למשפחות שרוצות לגלות את העולם שמתחת למים. הפעילות התרבותית בערב מתאימה לא רק למשפחות אלא גם לזוגות.

הפארק פתוח כל ימות השנה- מוזמנים להגיע מתי שרק אתם רוצים, מומלץ כמובן להנות ממזג אוויר חמים בחודשי האביב והקיץ.

ניתן לבלות שם חצי יום (5-6 שעות) אך אם אתם לחוצים בזמנים מומלץ להקדיש לפחות שעתיים לבילוי בפארק.

מידע שימושי

  • שעות פעילות הפארק:
    כל יום בין השעות 10:00-16:00.
  • מחיר כניסה:
    מבוגר (4+): 44.99 דולר.
    ילד עד גיל 3 חינם.
  • 41-202 Kalanianaʻole Hwy, Waimanalo Beach, HI 96795 :כתובת
  • ניתן להגיע לפארק עם אוטובוס בקווים 23/69- לרדת בתחנה ‘Sea Life Park’.
  • לאתר הרשמי
  • מפגש מקרוב עם הדולפינים ואריות הים לא כלול בכרטיס כניסה ונדרשת תוספת תשלום.