1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. הונלולו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Honolulu
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בהונלולו
  8. »
  9. מוזיאון פרל הארבור, הונולולו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Pearl Harbor Aviation Museum

מוזיאון פרל הארבור, הונולולו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Pearl Harbor Aviation Museum

עדכון אביב 2024

בעונה זו בהונלולו עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון פרל הארבור בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון פרל הארבור: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון פרל הארבור בכמה מילים

מוזיאון פרל הארבור (Pearl Harbor Aviation Museum) נמצא על האי פורד (Ford Island) המתפרס על פני 441 דונם ונמצא בלב נמל פרל הארבור באואהו. האי רווי בהסטוריה ממלחמת העולם השניה, המוזיאון הוקם בשנת 2006 במטרה לתעד את ההסטוריה של קרבות האוויר של ארה”ב מהמלחמה הזו, בהתמקדות ב7 בדצמבר 1941 בה אמריקה החליטה להיכנס למלחמה, דרך סיפורים אישיים ועד הצגת ממצאים ששרדו. המוזיאון כולל 2 האנגרים היסטוריים מתקופת המלחמה המציגות תערוכות ומגוון רחב שלמטוסים ומסוקים, בנוסף יש את ביתן ריית’און ותערוכות חוץ בו מוצגות תערוכות מתחלפות.

אחד ממטוסי המלחמה הרבים שמוצגים במוזיאוןאחד ממטוסי המלחמה הרבים שמוצגים במוזיאון

מה עושים במוזיאון פרל הארבור

במוזיאון תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של הקרבות האוויריים של ארה”ב במלחמת העולם השנייה, המוזיאון מחולק ל3 חלקים:

  • האנגר 37– האנגר אותנטי עוד מימי המלחמה מתפרס על פני 25 אלף מ”ר, בו תמצאו מפות ואספים של מטוסים משוחזרים, וגם לצפות בסרט האורך 12 דק’ שמוקרן כל רבע שעה.
  • האנגר 79– תוכלו לראות את הפגיעות בחלונות כדי להבין שגם הוא אותנטי מהמלחמה, בשטח של 8 אלף מ”ר הוא ממשיך לספר איפה שהאגר 37 הפסיק ומראה את עליונות האווירית של ארה”ב מסוף מלחמה העולם השניה אל מלחמות שקרו מאוחר יותר במלחמת קוריאה דרך מלחמת וייטנאם ועד מלחמות המפרץ.
  • ביתן ריית’און ותערוכות חוץ– נמצא סמוך לאוסף המסוקים ומכיל תערוכות נודדות לאומיות ובין לאומיות בכל נושא.

אטרקציות נוספות שאינם כלולות בכרטיס כניסה למוזיאון הם סימולטור טיסה שיאפשר לכם להיכנס לתא הטייס ולחוות מה שהטייסים חוו בימי המלחמה, הסימולטור אינו מוגבל ויאפשר לכם לטוס ב360 מעלות. וסיור לראש המגדל ששימש כמגדל פיקוח של פורד איילנד בימי המלחמה, הוא בן 15 קומות ומתנשא לגובה 168 מטרים ומציע תצפית עם נוף פנורמי של 360 מעלות.

כרטיסים למוזיאון פרל הארבור

מוזיאון פרל הארבור הציב לעצמו מטרה לתעד את ההיסטוריה האווירית של קרבות ארה”ב במלחמת העולם השנייה, בביקור ב2 האנגרים מקוריים מימי המלחמה ולמעלה מ50 מטוסים ומסוקים תוכלו ללמוד על ההיסטוריה העשירה והכאובה של המלחמה. המוזיאון מומלץ לכל מי שרוצה לקבל זווית אווירית על מלחמת העולם השנייה בכלל וסביב פרל הארבור בפרט, ישנם מספר כרטיסים שנפרט בפניכם:

כרטיס כניסה בסיסי עם מדריך קולי

כרטיס זה כולל כניסה אל המוזיאון וגישה אל כלל התערוכות, בנוסף תקבלו מדריך אודיו במגוון שפות (קנטונזית, אנגלית, יפנית, קוריאנית, מנדרינית, ספרדית) ואפשרות להנות משירות הסעות חינם (כל 15 דקות) לאי וחזור ממרכז המבקרים של האתרים ההיסטוריים פרל הארבור, עלות של הכרטיס היא 25.99 דולר לאדם ועבור גולשי הכל על קיימת הנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5.

כרטיס כניסה במסלול מהיר עם סיור מודרך

כרטיס זה כולל כניסה מהירה אל המוזיאון וגישה אל כלל התערוכות, בנוסף תהנו מהדרכה מקצועית האורכת כ60 דקות, בנוסף תוכלו להנות משירותי ההיסעים החינמיים היוצאים ממרכז המבקרים של האתרים ההיסטוריים פרל הארבור אל האי וחזור כל רבע שעה, עלות של הכרטיס היא 35.99 דולר לאדם ועבור גולשי הכל על קיימת הנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5.

כרטיס כניסה במסלול מהיר עם סיור במגדל

כרטיס זה כולל כניסה אל המוזיאון ואל כלל המיצגים והתערוכות, בנוסף תוכלו להנות מסיור מודרך על מגדל הפיקוח של האי פורד המתנשא לגובה 168 מטרים ומציע נוף פנורמי מרהיב של 360 מעלות, עלות של הכרטיס היא 45.98 דולר לאדם ועבור גולשי הכל על קיימת הנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5.

הזמנת כרטיסים למוזיאון פרל הארבור - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • המוזיאון מומלץ לכל מי שרוצה לקבל זווית אווירית על מלחמת העולם השניה בכלל ועל פרל הארבור בפרט, מתאים לזוגות וגם למשפחות עם ילדים.
  • המוזיאון פתוח כל השנה – מוזמנים להגיע מתי שרק תרצו, כמובן שמומלץ להימנע מסופי שבוע בהם נהיה עומס ולהגיע כמה שיותר מוקדם כדי להנות מהמקום בלי יותר מידי תיירים נוספים.
  • סיור עצמאי במוזיאון אורך בין שעה לשעה וחצי, אם אתם לוקחים סיור מודרך יש לחשב את הזמן בנוסף (הדרכה במוזיאון עם מדריך- עוד שעה, במגדל חצי שעה).
  • אם אתם מבקרים כבר באי פורד מומלץ לשלב את הביקור גם בספינת המלחמה מיזורי, מוזיאון ופארק הצוללות USS Bowfin ובפרל הארבור.
  • המקום מתאים גם למשפחות עם ילדים שיתלהבו לראות את המטוסים והמסוקים וגם ללמוד על ההסטוריה.
  • האפשרות הנוחה ביותר היא ללון במרכז העיר הונולולו (Honolulu) בוואיקיקי (Waikiki) הנמצאת במרחק של כ-20 ק”מ מומלץ לבדוק את מלון 4 כוכבים Prince Waikiki המומלץ בשל בריכת השחייה החיצונית וחדרי המשפחה כמו כן מומלץ להתעניין במלון הדירות Aston at the Executive Centre Hotel המומלץ בשל תפקוד הצוות ובריכת השחייה החיצונית.
  • אין אפשרות להגיע לאי ורד עם רכב, ניתן להגיע עם שירות ההסעות החינמי ממרכז המבקרים של פרל הארבור.

שאלות ותשובות

הביקור במוזיאון מתאים למשפחות עם ילדים, זוגות, בני הגיל השלישי, בעיקר אנשים שמתעניינים בהיסטוריה ואמצעי לחימה.

המוזיאון פתוח לאורך כל ימות השנה, אך מומלץ להימנע מתקופות עמוסות כמו חופשות האביב והקיץ, וכמו כן גם ביקורים במהלך סופי שבוע שבהם המוזיאונים יותר מלאים באופן טבעי.

לסיור במוזיאון כדאי להקדיש בין שעה לשעה וחצי, אלא אם כן בחרתם להוסיף זמן יחד עם מדריך וביקור במגדל, ובמקרה כזה סיור במוזיאון עשוי לקחת בין שעתיים לשלוש שעות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    כל יום (למעט בחג ההודיה, חג המולד ויום השנה החדשה) בין השעות 09:00-17:00.
  • מחיר כניסה למוזיאון:
    מבוגר( 12+): 25.99 דולר.
    ילדי (4-12): 14.99 דולר.
    ילדים עד גיל 3- חינם.
  • 319 Lexington Blvd, Honolulu, HI 96818 :כתובת
  • ניתן להנות משירות הסעות חינם שיוצא בערך כל 15 דקות ממרכז המבקרים פרל הארבור בין השעות 08:00-16:00, ההסעה האחרונה בשעה 17:00.
  • לאתר הרשמי