אוטובוס התיירים בהונלולו – המדריך המקיף ביותר בעברית | Hop-on Hop-off Tours

עדכון אביב 2024

האביב המגיע אל הרחובות בהונלולו משרה אווירה אחרת על העיר, אך איתו מגיע גם מזג אוויר לא צפוי - ויום אחד יכול להיות גשום מאוד ויום אחר שימשי. אוטובוס התיירים הוא דרך נפלאה לראות את המקומות המרכזיים של העיר כך או כך, ועובר ליד המקומות האהובים ביותר בעיר כמו חוף וואיקיקי באוטובוס מקורה לימים בהם יש גשם או ממוזג לימים החמים. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים בהונלולו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אוטובוס התיירים בהונלולו בכמה מילים

אוטובוס התיירים של הונולולו, הופ און הופ אוף (Hop On Hop Off Honolulu) נותן לכם הזדמנות לראות את העיר בקצב שלכם. אוטובוס התיירים הוא בעל מראה איקוני: גדול, רחב, וגבוה בעל שתי קומות, בו הקומה העליונה היא פתוחה לשמיים. אלו הבוחרים לשבת בקומה העליונה יוכלו לתצפת מזווית ראייה לא שגרתית ולהביט על כל הנקודות הידועות והחשובות של העיר, לספוג את הנוף האנושי ולחוות את הדרך בין המוקדים החשובים של העיר מבלי לכתת רגליים. לאורך הנסיעה נשמעת הדרכה המסבירה על האתרים החשובים בעיר וניתנת האופציה לרדת ולעלות בכל מקום שמושך את עיניי הנוסעים. התייר מקבל הזדמנות לחוות את העיר רגלית, לצלם, לחקור, ולחזור שוב אל המסלול עם האוטובוס הבא שחולף. ארבעה קווי אוטובוס עם דגש שונה על אופנה, הסעדה, טבע והיסטוריה יציגו לתייר את הונולולו וסביבתה. אוטובוס התיירים של הונולולו הוא אפשרות נהדרת עבור המבקרים בעיר הרוצים לטייל עצמאית עם תמיכה קלה ובלי לפספס את המקומות החשובים.

מה עושים ומה רואים באוטובוס התיירים בהונולולו

לאוטובוס התיירים של הונולולו ישנם ארבעה קווים, הקו הכחול, הקו האדום הקו הוורוד והקו הירוק. כל תייר בהתאם לאופיו ותחומי העניין שלו יוכל לבחור בקו המתאים ביותר עבורו בעת ביקור בהונולולו.
חובבי הטבע יוכלו לבחור בקו הכחול המציע נוף עוצר נשימה, מסלולו על קו החוף ודרכו ניתן לחזות בראש היהלום (Diamond head), הר הגעש הכבוי שבהוואי, ליד חוף וואיקיקי המפורסם. זו היא אחת מנקודת ציון המפורסמות של הוואי וידועה בזכות הצוקים הסלעיים המתנוססים מעל נוף האוקיינוס ​​הדרמטי של הוואי.
הקו האדום, הוא עבור חובבי היסטוריה ותרבות, דרכו ילמד התייר על העבר התרבותי העשיר של הוואי עד להווה המודרני. הקו האדום מציע לסייר בהוואי מתקופת המלכים דרך חשיבותה במלחמת העולם השנייה ועל התרבויות המשפיעות עליה היום. בקו בוורוד בחרו, אם הנכם חובבי קניות, קו זה יחשוף בפניכם את ספקטרום רחב של אופנה יוקרתית ועד לבגדי רחוב פופולריים שמתאימים לנוחות ולסגנון של כולם. הקו הירוק יחשוף את הבוחרים בו להסעדה הייחודית של האוקיינוס השקט. בקו נוסע בסמוך לכמה מהמסעדות המקומיות הטובות ביותר של האי ומשלב טיול בלתי נשכח במעלה ראש היהלום.

המסלול הכחול עובר לאורך קו החוף ומעניק נוף עוצר נשימה על הר הגעש ראש היהלוםהמסלול הכחול עובר לאורך קו החוף ומעניק נוף עוצר נשימה על הר הגעש ראש היהלום

כרטיסים לאוטובוס התיירים של הונולולו

בכל הנוגע לכרטיסים לאוטובוס התיירים של הונולולו, ההבדל העיקרי בין הכרטיסים הוא כמות הימים בהם ניתן להשתמש בקווי האוטובוס, וכן ההטבה שתרצו לקבל. בכל אחת מהאפשרויות תוכלו לעלות על כל הקווים, עם אותו כרטיס. שימו לב, ההבדל בין מחירי הכרטיסים אינו גדול, ולכן גם אם תנצלו רק חלק מן הימים מומלץ לכם לקנות את הכרטיסים לזמן ארוך יותר, על מנת להנות מהנחת ולראות כמה שיותר. בעבור ילד מתחת לגיל שנתיים, הכניסה חינם בליווי מבוגר.

  • לאלו המעוניינים בחוויה קצרה למשך יום אחד, אנו ממליצים על כרטיס התקף ליום שלם ובאמצעותו ניתן לעלות כל כל אחד מארבעת קווי אוטובוס התיירים של הונולולו, בעלות של כ160 שקלים (47 דולר) למבוגר (12+) ולילד כ89 שקלים (26 דולר). מאחר ואורכו של כל קו נע בין שעה לשעתיים נסיעה, תוכלו לבחור בכרטיס זה ולהספיק לעלות על שני קווי אוטובוס ואף יותר באותו היום. כרטיס זה מומלץ למי שימיו בהונולולו מעטים.
  • לאלו המעוניינים בחוויה מעמיקה יותר, אנו ממליצים על כרטיס התקף לארבעה ימים ואין ספק שהוא הכרטיס האידיאלי לאלו המעוניינים לחוות את ארבעת קווי אוטובוס התיירים של הונולולו, בנחת ומרחב זמן. עלות הכרטיס למבוגר (12+) הינה כ231 שקלים (68 דולר) ולילד (3-11) כ142 (42 דולר).
  • לאלו המתכננים חופשה ארוכה יותר, תוכלו להנות מכרטיס המציע עלייה על כל אחד מקווי האוטובוס במשך שבעה ימים, בעלות של כ266 שקלים (78 דולר) בעבור מבוגר (12+) ולילד (3-11) כ174 שקלים (51 דולר). כרטיס זה מספק גמישות רבה לאלו שיש להם זמן בהונולולו ומתכוונים להשתמש באוטובוס התיירים כאמצעי תחבורה ואף לחקור את העיר באופן רגלי. לחובבי הערים שבנינו, תוכלו להקדיש יותר מיום אחד לחלק מהקווים, ובכך לחזור לאותו מקום פעמיים ולטייל באיטיות לרבדי ועומקי העיר.

לרכישת הכרטיסים, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן.

לרכישת הכרטיסים עם קבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים בהונלולו - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • אוטובוס התיירים מומלץ לאנשים שרוצים להכיר את הונולולו וסביבתה בנוחות ובאופן חוויתי.
  • לתיירים הבוחרים לרכוש כרטיס ליום אחד מומלץ להתחיל את הנסיעה עם תחילת שעות פעילות האוטובוס ב 08:00 בבוקר, כדי שיוכלו לחוות יותר מקו אחד אם תחומי העניין מתפרשים מעבר לקו בודד.
  • אורכי הנסיעה בין הקווים משתנה, אורך הקו הכחול והאדום הוא כשעתיים נסיעה. אורך הקו הירוק הוא כשעה וחצי בעוד שהקו הוורוד הוא כשעה נסיעה. על כן, זה תלוי בתחומי העניין ובחירת התייר לרדת מהאוטובוס ולסייר רגלית בסביבת קווי האוטובוס.
  • האוטובוס עוצר ליד מספר אטרקציות ידועות בהונולולו וסביבתה המתאימות לכל המשפחה, מומלץ לשלב את הביקור עם מפלי מנואה (Manoa Falls‬) וכניסה לדיאמונד הד (Diamond Head).
  • אנו ממליצים בין אם אתם יחידנים, זוג או למשפחות עם ילדים לתפוס מקום ישיבה על הגג הפתוח של האוטובוס, ולצאת למסע חקירה בהונולולו וסביבתה.
  • אנו ממליצים על מלון דירות שלושה כוכבים Ilikai Hotel & Luxury Suites ממנו מתחיל הקו הירוק של אוטובוס התיירים של הונולולו. בנוסף מלון הילטון ארבעה כוכבים Hilton Waikiki Beach הנמצא בסמוך לחוף ואיקיקי בו עובר הקו הכחול. אלה המחפשים חוויה בלתי נשכחת יכולים לבחור במלון חמישה כוכבים Trump International Hotel Waikiki, הנמצא על מסלול הקו הוורוד.
  • טיפ להוזלת הביקור רלוונטי לאלה המעוניינים להשתמש בקו אחד בלבד, הוא לרכוש כרטיס לקו המסוים ולנסיעה בודדה דרך האתר הרשמי, עלות הכרטיס תהיה 30$. אך אם ברצונכם לחוות מספר קווי נסיעה, מומלץ לרכוש כרטיס באתר הזה, עם אופציה לביטול חינם או באתר הזה, עם קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5).
  • מאחר והונולולו היא עיר, מומלץ להימנע בשימוש ברכב בתוכה, בייחוד ואוטובוס התיירים מכסה את מרביתה עם ארבעה קווים ועשרות תחנות והמפוזרות בתוך הונולולו ואף מחוצה לה.

שאלות ותשובות

הביקור בהונולולו באמצעות אוטובוס התיירים מומלץ ליחידנים, זוגות ובייחוד משפחות עם ילדים המעדיפים חופש תנועה מיירבי בעת ביקורם בעיר, חופש לצעוד, לנסוע, לצלם ולחקור משעות הבוקר ועד הלילה.

מומלץ להתחיל את הסיור באוטובוס התיירים בשעות הבוקר עם פתיחת הקווים בשעה 08:00, בייחוד אם נקנה כרטיס ליום בודד למספר קווים.

אורכי קווי האוטובוס משתנים בין שעה לשעתיים נסיעה, על כן מומלץ להשקיע בין שלוש לארבע שעות לכל קו לאלה המעוניינים לחקור את התחנות רגלית מדי פעם.

מידע שימושי

  • שעות פעילות: אוטובוס התיירים של הונולולו פועל בכל ימות השבוע בין השעות 08:00 בבוקר עד 22:00 בערב.
  • מחיר כניסה: מחיר הכרטיס נע בין 45$ ליום אחד ועד 75$ לשבעה ימים.
  • לאתר הרשמי: https://waikikitrolley.com/