לינה למשפחות בבוסטון – סקירת מומחים (2024)

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

הסקירה המקיפה על לינה למשפחות בבוסטון - אזורי הלינה המומלצים, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על המלונות המומלצים בבוסטון.

7 מקומות לינה מומלצים למשפחות בבוסטון

Marriott Vacation Club Pulse at Custom House, Boston

מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות לבוסטון מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה. זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא באזור המרינה של בוסטון בדאון טאון, מאזורי הלינה הפופולארים ביותר בעיר בזכות הקרבה לאטרקציות התיירותיות שיש לעיר להציע. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

The Verb Hotel

⭐⭐⭐
אפשרות לינה זו היא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות בבוסטון, היא מאפשרת אירוח עם ילדים והיא מציעה לאורחיה חדרי משפחה ומעלית. זהו מלון שלושה כוכבים אשר מתאים למי שמחפש מקום לינה פונקציונאלי – שיהיה נוח ונעים מצד אחד אך לא יקר מצד שני. מלון זה נמצא באזור המערבי של מרכז בוסטון בו נמצאים כמה ממוזיאוני האמנות הנחשבים ביותר בעיר. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה. למידע נוסף לחצו כאן.

The Lenox

⭐⭐⭐⭐
מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות לבוסטון מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה ומעלית. מדובר במלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים שמהווה אופציה מעולה בעבור מי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא באזור בק ביי המרכזי, שהינו אחד מהאזורים הפופולארים ביותר ללינה בקרב תיירים המגיעים לבוסטון. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות ממי שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

The Eliot Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
אפשרות לינה זו היא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות בבוסטון, היא מאפשרת אירוח עם ילדים והיא מציעה לאורחיה חדרי משפחה ומעלית. זהו מלון בעל דירוג של חמישה כוכבים המתאים למי שמעוניין במקום לינה מפנק וברמה גבוהה. המלון נמצא באזור בק ביי המרכזי, שהינו אחד מהאזורים הפופולארים ביותר ללינה בקרב תיירים המגיעים לבוסטון. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה. למידע נוסף לחצו כאן.

Seaport Hotel® Boston

⭐⭐⭐⭐
אפשרות זו מומלצת למשפחות המגיעות לבוסטון מאחר ומאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה, משחקי לוח ופאזלים ומעלית. זהו מלון בעל דירוג של ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה ברמה גבוהה יחסית. מלון זה נמצא באזור הנמל של בוסטון (Seaport) בו מקומות הלינה לתיירים מועטים יחסית. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת וביקורות חיוביות מאוד בפלטפורמות השונות מתיירים שבחרו ללון בה בעבר. למידע נוסף לחצו כאן.

The Godfrey Hotel Boston

⭐⭐⭐⭐
אפשרות לינה זו מתאימה למשפחות המחפשות מקום לינה בבוסטון בזכות כך שמאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה ומעלית. מלון זה מדורג כמלון בעל ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה עם מתקנים ברמה גבוהה יחסית. המלון נמצא ברובע התיאטרון של בוסטון (Theater District) בו תוכלו כמובן לראות הצגות ומחזות זמר בתיאטראות השונים. אפשרות לינה זו זוכה לחוות דעת חיוביות ממי שבחר ללון בה בעבר בפלטפורמות השונות והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

Omni Boston Hotel at the Seaport

⭐⭐⭐⭐
אפשרות לינה זו מתאימה למשפחות המחפשות מקום לינה בבוסטון בזכות כך שמאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה ומעלית. מלון זה מדורג כמלון בעל ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה עם מתקנים ברמה גבוהה יחסית. המלון נמצא באזור הנמל של בוסטון (Seaport) בו מקומות הלינה לתיירים מועטים יחסית. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים. למידע נוסף לחצו כאן.

שאלות נפוצות על לינה למשפחות בבוסטון

מקומות לינה מומלצים נוספים למשפחות המגיעים לבוסטון הינם מלון חמישה כוכבים Boston Hotel Commonwealth המתאים למשפחות עד 5 נפשות, מלון שלושה כוכבים Courtyard Boston Downtown/North Station המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Hotel AKA Back Bay המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון שלושה כוכבים Hampton Inn Boston Seaport District המתאים למשפחות עד 6 נפשות ומלון ארבעה כוכבים Hyatt Regency Boston Harbor המתאים למשפחות עד 4 נפשות.

מבין המלונות המתאימים למשפחות בבוסטון אנו ממליצים להסתכל על דירות שלושה כוכבים 94 Charles Street by Thatch המתאים למשפחות עד 6 נפשות ומלון דירות ארבעה כוכבים Sonder at Pierce Boston המתאים למשפחות עד 6 נפשות.

בעבור משפחות אשר מתכננות לשכור רכב בבוסטון או להגיע לבוסטון עם רכב שכור כדאי להזמין מקום לינה עם חניה - ובכך לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש חניה במקרה הטוב וקבלת קנס על חניה במקום לא חוקי במקרה הרע. אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - אורחן ארבעה כוכבים Boston Yacht Haven (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים), מלון חמישה כוכבים Encore Boston Harbor (חניה פרטית במקום בחינם), מלון שלושה כוכבים The Verb Hotel (חניה פרטית במקום במחיר של 68$ לכל יום), מלון דירות שלושה כוכבים Marriott Vacation Club Pulse at Custom House, Boston (חניה ציבורית במקום במחיר של 48$ לכל יום) ומלון ארבעה כוכבים The Lenox (חניה פרטית במקום במחיר של 65$ לכל יום).

כאשר משפחות מגיעות לבוסטון עם תינוקות בחירת מקום הלינה המתאים נעשית מורכבת מעט יותר, מאחר ויש לקחת בחשבון היבטים אשר לא עומדים בפני משפחות עם ילדים גדולים יותר. כדאי מאוד לבדוק ראשית שמקום הלינה מספק עריסות או מיטת תינוק - בין אם בתוספת תשלום או בחינם, ובמידה ומדובר בבניין בן כמה קומות שישנה מעלית. בנוסף כדאי לבחור במקום לינה בו תוכלו לשלוט על מיזוג האוויר ושיהיה לכם בו גישה לקומקום. כמה ממקומות הלינה המומלצים בבוסטון ומתאימים למשפחות עם תינוקות הם מלון The Eliot Hotel המתאים למשפחות עד 7 נפשות.

מקומות הלינה המתאימים למשפחות עם תינוקות מציעים מיטות תינוק או עריסות, אולם חלקם לוקחים על שירות זה תשלום נוסף - שיכול להגיע גם לסכום גבוה יחסית. כדי להוזיל מעט את עלות הלינה עם תינוקות כדאי להסתכל על מקומות לינה בהם אין תוספת תשלום בעבור מיטת תינוק או עריסה. כדאי להסתכל למשל על מלון The Colonnade Hotel המתאים למשפחות עד 4 נפשות.

אחד מהדברים שיכולים לשדרג חופשה משפחתית הוא בריכה במלון. מבין המלונות המתאימים למשפחות בבוסטון ויש בהם בריכה אנו ממליצים להסתכל על מלון The Verb Hotel, מלון Seaport Hotel® Boston, מלון Omni Boston Hotel at the Seaport, מלון Hilton Garden Inn Boston Logan Airport ומלון Boston Marriott Copley Place המתאימים למשפחות עד 4 נפשות. מלונות אלו מאפשרים אירוח עם ילדים ומציעים גם חדרי משפחה.

ישנם מקומות לינה המתאימים למשפחות ומציעים חדרים יחסית גדולים בהם יש מספר קבוע של מיטות, אך ניתן להוסיף לחדר מיטה (או שתיים) נוספות בעבור ילדים. הוספת מיטה לחדר של ארבעה אנשים לרוב תהיה זולה יותר מאשר הזמנת חדר המתאים לחמישה אנשים (מה גם שאפשרות זו פחות נפוצה). כדאי להסתכל למשל על מלון Encore Boston Harbor, מלון The Lenox ומלון Seaport Hotel® Boston המתאימים למשפחות עד 4 נפשות, אורחן Inn at St. Botolph המתאים למשפחות עד 2 נפשות ומלון Omni Boston Hotel at the Seaport המתאים למשפחות עד 4 נפשות- אשר מאפשרים הוספת מיטות לחדר. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה שניתן להוסיף מיטה לחדר שהזמנתם, במלונות רבים יש אפשרות להוסיף מיטה רק לחלק מהחדרים - כתלות בגודל החדר.

אוכל יכול להיות עניין לא פשוט כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לכן בעבור מי שמעוניין לקחת מלון ולאכול במלון - בין אם רק ארוחת בוקר או גם ערב - כדאי לבדוק האם המלון לוקח בחשבון בתפריט גם את האורחים הקטנים. בין המלונות שמספקים ארוחות ילדים בבוסטון אפשר למנות את מלון Encore Boston Harbor, מלון Seaport Hotel® Boston, מלון Hyatt Place Boston/Seaport District, מלון Omni Boston Hotel at the Seaport ומלון Courtyard Boston Downtown/North Station המתאימים למשפחות עד 4 נפשות.

עדכון אפריל, 2024

בתקופה זו הביקוש לינה בבוסטון במגמת עליה. לכן, למשפחות שמתכננות להגיע לחופשה פסח מומלץ מאוד להזמין מקום לינה בהקדם אם עוד לא עשיתם זאת. המלצה זו תקפה כמובן גם למי שמתכנן להגיע בשבועות שאחרי החג, שכן ככל שנתקרב לקיץ הביקוש ללינה רק ילך ויעלה עוד. כדאי לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו אפשרויות רבות המתאימות למשפחות שמציעות ביטול בחינם, ככה שתוכלו לשמור על פתח לשינויים. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא משמעותית, משתלם לבדוק האם יש הנחות רלוונטיות עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת על לינה למשפחות בבוסטון

בוסטון היא יעד תיירותי פופולרי ואהוב על מבקרים בארצות הברית והיא ידועה לא רק בשל המקומות האייקונים כמו שביל החירות, אלא גם בשל ההיסטוריה הגדושה והארכיטקטורה המרשימה שבה. ישנן משפחות רבות שמגיעות לבוסטון חלק מטיול ברחבי ארצות הברית. בבוסטון קיימות מגוון אפשרויות לינה שיתאימו למשפחות מכל הסוגים. בעבור משפחות המגיעות לבוסטון ישנן שתי אפשרויות מומלצות עיקריות ללינה – הראשונה היא לינה בדירה והשנייה היא לינה במלון המתאים למשפחות.

לינה בדירה

בחירה בדירה לרוב משתלמת מאוד למשפחות ואנו ממליצים לשקול אופציה זו בחיוב למרות שהיא פחות מוכרת לתייר הישראלי. בהזמנת דירה אולי מפסידים את היתרונות של לינה במלון – לא מנקים אחריכם, אין קבלה (אלא עם מדובר במלון דירות) ואת ארוחת הבוקר והקפה של תחילת היום תכינו בעצמכם. ומצד שני, תרוויחו אפשרות לינה יותר נוחה ומרווחת, הכוללת מטבח שמאפשר הכנה של ארוחות בעצמכם ובחלק לא מבוטל תמצאו גם אביזרים נוספים כמו מכונת כביסה – אילו יתרונות שהרבה יותר חשובים להרבה מאוד משפחות, במיוחד כאשר מגיעים לטיול ארוך בארצות הברית.

לינה במלון

לינה במלון זול ברמה של שני כוכבים, שלושה כוכבים או ארבעה כוכבים (למי שרוצה להתפנק) אפשרית על ידי התפצלות בחדרים או בחירה במלונות הכוללים חדרים לשלוש, ארבעה או יותר אורחים. כדאי לקחת בחשבון שאומנם אפשרות הלינה בחדר אחד זולה יותר (במידה והמלון מציע חדר גדול מספיק), אבל המחיר של הוא בצפיפות שיכולה להיות מעיקה, במיוחד אם מזמינים את חדר המלון למספר לילות. כך או אחרת מרוויחים את השירות של המלון ואת רמת האירוח. ישנם מלונות רבים בעיר מציעים שירותים המתאימים למשפחות כמו חדרים מחוברים, עריסות או מיטות מתקפלות ובחלק מהמלונות יש גם בריכות מתאימות לילדים, אזורי משחקים ופעילויות ספציפיות לילדים שיכולים לשדרג את החופשה המשפחתית שלכם.

בין אם תבחרו ללון בדירה או במלון, לפני שמזמינים את אפשרות הלינה המועדפת עליכם כדאי לבדוק מספר היבטים:

  1. למשפחות עם ילדים קטנים – שהמקום הלינה מארח ילדים קטנים, ישנם מלונות יוקרתיים (לא הרבה) ודירות שאינם מאפשרים אירוח של ילדים בגילאים מסוימים.
  2. אם הילדים שלכם ממש קטנים, כדאי לוודא שבמקום יש את התנאים לארח אתכם ולספק את כל הצרכים שלכם (עריסת תינוק ואפשרות להרתיח מים למשל).
  3. סוגיות של מחיר – מקומות לינה רבים מאפשרים למשל לינה של ילדים עד גיל מסוים ללא עלות נוספת כאשר לא מוסיפים מיטה על אילו הקיימות. בנוסף ישנם מקומות שמאפשרים אף תוספת של עריסה ואירוח של תינוקות ללא עלות נוספת (לרוב ההגבלה לאפשרות זו היא שנה עד שלוש). דבר זה יכול להוזיל לכם מאוד את המחיר.




המלצות על לינה למשפחות בבוסטון

  • מקומות לינה מומלצים נוספים למשפחות המגיעות לבוסטון הינם מלון חמישה כוכבים Boston Hotel Commonwealth המתאים למשפחות עד 5 נפשות, מלון שלושה כוכבים Courtyard Boston Downtown/North Station המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Hotel AKA Back Bay המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון שלושה כוכבים Hampton Inn Boston Seaport District המתאים למשפחות עד 6 נפשות ומלון ארבעה כוכבים Hyatt Regency Boston Harbor המתאים למשפחות עד 4 נפשות.
  • בבוסטון יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

הנחות ללינה למשפחות בבוסטון

  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות בבוסטון.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.

כיצד בחרנו את מקומות הלינה המומלצים למשפחות בבוסטון?

ניתחנו כ-270 אפשרויות לינה בבוסטון עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר בבוסטון בדקנו אילו אפשרויות לינה מתאימות למשפחות אשר מגיעות לבוסטון, תוך לקיחה בחשבון שראשית צריך שמקום הלינה יאפשר לינה עם ילדים, שיציע חדרים המתאימים לאירוח של יותר משני אנשים ושיציע מתקנים נוספים המתאימים לילדים ומשפחות – כמו משחקים, ארוחות ילדים או שירותי בייביסיטר. מבין אפשרויות הלינה הללו איתרנו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לצרכים שונים של משפחות בבוסטון (למשל דאון טאון בוסטון) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמבקרים שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.

Booking.com