שייט בבוסטון – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Boston Cruise

עדכון אביב 2024

שייט הוא אחת הדרכים המקסימות לחוות את את האביב בבוסטון שחוץ מהתעוררות של הטבע מביא עימו תיירים רבים, ומבשר את פתיחת עונת התיירות. הימים אומנם הולכים ומתחממים, אבל מזג האוויר עדיין הפכפך, כך שכדאי להתכונן עם לבוש בהתאם, ולקחת בחשבון שיכול להיות שבשייט יהיה קריר יותר בגלל הרוח, במיוחד עם מדובר בשייט בשעות הערב. בגלל הפופולאריות של שייט בים מבוסטון כדאי להזמין כרטיסים מראש. למרות שעוד לא מדובר על העומס של הקיץ, ובמרבית המקרים אפשר למצוא כרטיסים לשייט גם ברגע האחרון, הכרטיסים הזמינים לשעות הפופולאריות מתחילים להיות מוגבלים בשל הביקוש, במיוחד בסופי שבוע. להזמנת כרטיסים מראש לשייט בבוסטון: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

שייט בבוסטון בכמה מילים

השייט בבוסטון (Miami Boston) יוצא מהנמל הטבעי, מהותיקים ביבשת, השוכן למרגלות העיר, בוסטון , ונפרש על שטח של כמעט 2000 דונם, באחת השכונות המפורסמות בעיר אשר התפתחה לאחרונה למרכז חדשנות ותרבות מודנית, ומשך אליו חברות גדולות רבות ומפתחים. לפני היציאה לשיט תעברו לצד גורדי שחקים מרשימים, בטיילת ציורית ומרינה נעימה, חנויות בוטיק, מסעדות משובחות וברי רופטופ הצופים לנוף העיר והמרינה. כדי להנות מקו הרקיע היפייפה של העיר, תוכלו להצטרף למאות אלפי נוסעים בשנה השטים בספינות היוצאות מהנמל. בשיט תהנו מתצפית על העיר והמרינה מכיוון הים, משייט לאיים קרובים, או לערים קרובות בשקיעה, דרך מסע בזמן להיסטוריה נרחבת הכוללת את אירוע “מסיבת התה” המפורסם, בתוספת ארוחה או צפייה בלוויתנים לבחירתכם. השיט בבוסטון מהווה אטראקציה מהנה וחוויתית למעוניינים בחוויה ייחודית ושונה אשר תהווה מנוחה מרגיעה.

מה עושים בשייט בבוסטון

ישנן דרכים מגוונות לצאת לשיט מהנמל בבוסטון, אשר ברובן ניתן לצפות בחופים עוצרי נשימה, בנמל החיצוני והפנימי ובקו הרקיע של העיר תוך התרעננות מבריזת הים. השיט יאפשר לכם מנוחה מהעיר והנאה כוללת מכל מה שיש לעיר להציע- גם לראות את הים וגם לחוות אותו.
ניתן להנות משיט רגוע בשקיעה בסירה (האורך כשעה) או ביאכטה המעוצבת בסגנון שנות ה20, ולראות את השמש שוקעת מאחורי העיר, לרומנטיקה מירבית. כמו כן ישנו סיור מודרך למתעניינים בהיסטוריה המרתקת של העיר, תוכלו לשמוע ממיטב המומחים בנושא, ולשמוע אגדות וסיפורי גבורה המסופרים במלואם על העבר והווה של בוסטון, ואיך הפך הנמל לאחד מנתיבי המים הנקיים במדינה. בדרך תעברו לצידה של אנדרטת בונקר היל והצריח האגדי של הכנסייה העתיקה, אותן תוכלו לראות ממרפסות צפייה חיצוניות עם מזג האוויר הנעים, או מחללים פנימיים עם חלונות גדולים. בנוסף, למעוניינים בחווית שיט אינטגרטיבית, ניתן להנות גם מארוחה טרייה במהלך השייט, באמצעות שייט המציע צפייה במגוון סוגים של לוויתנים ודולפינים החיים בסביבתם הטבעית, או באמצעות שייט בסירת הסקונר, השטה סמוך לנמל ומתמקדת באזור מזח הדגים. בדרך תעברו סמוך לבית המשפט הפדרלי של מוקלי, אי הטירה, אנדרטת דונלד מקיי, ותתפעלו מהצמחיה השופעת של פארק ווטרפרונט. לסיכום, חווית השיט בבוסטון הינה חוויה יוקרתית וייחודית ממנה תוכלו להנות מהים ומקו הרקיע של העיר וכן לנשום עמוק ולנוח מהחוויה הסוערת של העיר.

במהלך השייט תוכלו לראות את אנדרטת בונקר היל והצריח האגדי של הכנסייה העתיקהבמהלך השייט תוכלו לראות את אנדרטת בונקר היל והצריח האגדי של הכנסייה העתיקה

כרטיסים לשייט בבוסטון

למעוניינים בחווית השיט בבוסטון, אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש דרך האינטרנט, על מנת לבחור את אורך השיט, סוגו והתוספות שהוא מציע. ישנו מגוון רחב של כרטיסים המציעים הפלגות היוצאות מנמל בוסטון, ביניהן תוכלו לבחור את כלי השיט וכן להוסיף ארוחה והדרכה. כדי לבחור את האופציה המתאימה ביותר לכם, ריכזנו עבורכם מספר אפשרויות מומלצות:
לאלו המעוניינים בכרטיס הבסיסי ביותר אנו מציעים את הכרטיס לשיט בשקיעה, שעלותו הינה כ90 ש”ח (כ30 דולר). השיט אורך כשעה וחצי ובו תוכלו להנות מצפייה בקו הרקיע של העיר ובשמש השוקעת אל מעבר לעיר בחוויה רומנטית וקסומה. לרכישת הכרטיס עם אופציה לביטול חינם לגולשי “הכל על” לחצו כאן הכרטיס מתאים למי שמעוניין בחוויית שיט קצרה אך ייחודית עם נקודת מבט מיוחדת על העיר, אשר מומלצת לזוגות מבוגרים וצעירים כאחד.

למעוניינים בחווית שיט מלאה ואטרקטיבית:

לאלו המעוניינים בשיט המציע סיור מודרך ממיטב המומחים בהיסטוריית העיר. הסיור אורך כשעה ובו תוכלו לשמוע על האירועים המשמעותיים ששינו את פניה של העיר והפכו אותה למה שהיא היום תוך כדי סיור במקומות בהם אירועים אלו התרחשו. תוכלו לרכוש כרטיס לחוויה זו בעלות של כ150 ש”ח (כ45 דולר), לרכישת הכרטיס עם ביטול חינם לגולשי “הכל על” לחצו כאן
כמו כן תוכלו להנות מכרטיס דומה בעלות של כ120 ש”ח (כ40 דולר), עם קבלת קוד 5% הנחה. לרכישת הכרטיס עם קבלת קוד קופון 5% הנחה לגולשי אתר “הכל על” לחצו כאן כרטיס זה מומלץ לאלו המעוניינים להכיר לעומק את האזור בו הם שטים ובו הם מטיילים.

לאלו המעוניינים לשלב את חווית השיט עם ארוחה, אנו ממליצים על כרטיס לשיט בתוספת ארוחת צהריים או ערב אשר עלותו הינה כ260 ש”ח (כ82 דולר) לאדם. כרטיס זה מציע שיט האורך כ3 שעות ומגיש ארוחה טרייה בסגנון בופה לצלילי מוזיקה נעימה ונוף מקסים. לרכישת הכרטיס עם אופציה לביטול חינם לגולשי “הכל על” לחצו כאן כרטיס זה מומלץ למעוניינים להקדיש את הזמן המושקע בחיפוש ובחירת מסעדה בתוספת של שהות בשיט ובישיבה בנחת בספינה כאשר מוגשת הארוחה.

למעוניינים להוסיף אטראקציה מרגשת לשיט, אנו ממליצים על כרטיס לשיט המשלב צפייה בדולפינים ולוויתנים החיים בסביבתם הטבעית, אשר עלותו הינה כ200 ש”ח (כ68 דולר) לאדם. כרטיס זה מציע שיט האורך כ3 וחצי שעות ובו תצפו מקרוב במבחר סוגים של לוייתנים ודולפינים החיים באוקיינוס האטלנטי לצד מומחים מקצועיים בעלי ידע רב בתחום הלוויתנים. לרכישת כרטיס עם ביטול חינם לגולשי “הכל על” לחצו כאן כרטיס זה מומלץ במיוחד לאוהבי החיות, ולאלו המעוניינים להוסיף לשיט שלהם מידע על חיות המים האלו ואטראקציה חווייתית והרפתקנית.

כמו כן, למעוניינים לצאת לשיט על ספינה או סירה מיוחדות ופוטוגניות יוכלו לרכוש כרטיס ליאכטה המעוצבת בסגנון המאה ה20 אשר תעלה כ150 ש”ח (כ48 דולר) לאדם. כרטיס זה מציע שיט האורך כשעתיים בשקיעה, על ספינה המעוצבת על פי סירות הקיטור הקלאסיות בסגנון ניו אינגלנד בשנות ה20. לרכישת כרטיס עם ביטול חינם לגולשי “הכל על” לחצו כאן כרטיס זה מומלץ לאלו המעוניינים לחוות את השיט באווירה המותאמת לאזור ולהיסטוריה המאפיינת אותו.

כמו כן תוכלו לרכוש כרטיס לסיור על כלי שיט מיוחד נוסף שהינו סירת הסקונר, שעלותו הינה כ220 ש”ח (כ72 דולר) לאדם. כרטיס זה מציע סיור של כשעתיים על סירה נמוכה המשרה תחושה של קרבה למים. בשיט תסיירו במזח הדייגים של הנמל תוך שמיעה של עובדות מרתקות ואגדות עתיקות יומין על העולם הימי של בוסטון. לרכישת כרטיס עם ביטול חינם לגולשי אתר “הכל על” לחצו כאן כרטיס זה מומלץ לאוהבי המים והקרבה לים, וכן למעוניינים בחוויה אינטימית באווירת תרבות האזור.

כמו כן, אטרקציית השיט הינה פופולורית ולכן מומלץ לרכוש אליה כרטיסים מבעוד מועד. יש לציין כי המחירים עשויים להשתנות בהתאם לעונה.

הזמנת כרטיסים לשייט בבוסטון - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • השיט מומלץ למטיילים המעוניינים במנוחה ושקט מהעיר, לזוגות וכן למשפחות.
  • בבוסטון, חודשי הקיץ קרים ולכן אטרקציות רבות אינן פועלות, וביניהן ישנן הפלגות שאינן פועלות בחודשים אלו (למשל השיט המשלב צפייה בלוויתנים). עם זאת, ישנן הפלגות הפועלות בכל עונות השנה (כדגומת השיט המציע סיור מודרך). חודשי הפעילות הינם בהתאם לכלי השיט ולסוג הסיור שתבחרו. כמו כן, ישנו עומס של מבקרים בחודשי הקיץ.
  • השיט אורך בין שעה ל3 שעות תלוי בסוג שתבחרו,כמו כן אנו ממליצים לשלב את השיט עם סיור במרינה ולהקדיש כמה שעות לצפייה בספינות ובאוקיינוס
  • מומלץ לשלב את הביקור עם מוזיאון מסיבת התה (Boston Tea Party Ships & Museum) הממוקם במרחק קצר מהנמל ועליו יתכן שתשמעו גם במהלך שהותכם בשיט. בנוסף, תוכלו לבקר באקווריום של ניו אינגלנד הממוקם בנמל, סמוך למקום ממנו יוצאות הספינות. האקווריום ענק עם למעלה מ2000 חיות ים. כמו כן, כדאי לבקר לפני או אחרי השיט בפארק כריסטופר קולומבוס (Christopher Columbus Waterfront Park) המציע אזור משחקים, גנים ירוקים ונוף למים וכן אירועים משתנים רבים. בנוסף, אוהבי השופינג יוכלו להנות משוק פאניול הול (Faneuil Hall), שוק היסטורי ומקסים במרחק של כ6 דקות הליכה מהנמל.
  • ניתן להגיע אל המקום עם רכב. שימו לב, החניון בתשלום.
  • בעלי חיים אינם מורשים לעלות אל הספינה, אלא אם מסייעים לאדם פיזית.
  • שימו לב, חלק מסוגי השיט אינם זמינים בעונת החורף.

שאלות ותשובות

השיט אורך בין שעה ל3 שעות תלוי בסוג שתבחרו, כמו כן אנו ממליצים לשלב את השיט עם סיור במרינה ולהקדיש כמה שעות לצפייה בספינות ובאוקיינוס

מומלץ לבקר באזור בחודשי הקיץ בהם אטרקציות רבות פועלות. בהתאם לכך, בחודשי החורף יתכנו שינויים בפעילות של אטראקציות רבות

השיט מומלץ למטיילים המעוניינים במנוחה ושקט מהעיר, לזוגות וכן למשפחות.

מידע שימושי

  • שעות השיט משתנות בהתאם לבחירת סוג השיט
  • מחירו שלכרטיס לשיט בסיסי היוצא מנמל בוסטון מתחיל מכ90 ש”ח (כ30 דולר) לאדם. כמו כן ישנם סוגים שונים של שיט המציעים חוויות מגוונות וייחודיות אשר עלותם נעה בין 100 ש”ח ל300 ש”ח לאדם.
  • בנמל שני רציפים מרכזיים מהם יוצאות הספינות לשיט: רציף הרוז (Rowes Wharf), שכתובתו: Rowes Wharf, Boston, MA 02110, ארצות הברית. והרציף הארוך (Long Wharf) שכתובתו: Harborwalk, Boston, MA 02110, ארצות הברית.
  • השיט יוצא מנמל בוסטון אליו תוכלו להגיע בקלות ובנוחות באמצעות תחבורה ציבורית, באצמצעות הרכבת התחתית בלו ליין (blueline), וכן באמצעות אוטובוס בקו 4.
  • יש להגיע כרבע שעה לפני השעה הכתובה.
  • הכניסה לתינוקות הינה בחינם, עם זאת הזמינו כרטיס מראש לשמירת מקום.