1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. בוסטון, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Boston
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בבוסטון
  8. »
  9. מוזיאון מסיבת התה, בוסטון – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Boston Tea Party Ships & Museum

מוזיאון מסיבת התה, בוסטון – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Boston Tea Party Ships & Museum

עדכון אביב 2024

בעונה זו בבוסטון כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים במוזיאון מסיבת התה בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון מסיבת התה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון מסיבת התה בכמה מילים

מוזיאון מסיבת התה (Boston Tea Party Ships & Museum) אשר ממוקם בבוסטון מנציח את אחד האירועים המשמעותיים בהיסטוריה האמריקאית שהתרחש ב-16 בדצמבר 1773. כמחאה על המיסים הגבוהים שנאלצו לשלם לבריטים, ושליטת הבריטים שכונתה “העריצות הבריטית”, השליכו למים את כל התכולה של אוניית המשא אשר ייבאה תה מבריטניה לארצות הברית. אירוע זה היה לאחד מהטריגרים המשמעותיים ביותר שהובילו למלחמת העצמאות האמריקאית. המוזיאון ממוקם על רחוב הקונגרס (Congress Street) בו המבקרים במוזיאון יכולים לערוך סיור בהעתקי הספינות וללמוד על האירועים שהובילו למסיבת התה, ועל ההשפעה שהייתה לה על המהפכה האמריקאית. במוזיאון יש תערוכות על ההיסטוריה של התה והתפקיד שמילא במושבות, כמו כן ישנן תערוכות אינטראקטיביות המאפשרות למבקרים להשתתף באירועי מסיבת התה. ספינות ומוזיאון מסיבת התה של בוסטון היא אטרקציה תיירותית פופולרית והיא דרך נהדרת ללמוד על היסטוריית בוסטון.

bnk נמל בוסטון היום - בו נמצא מוזיאון מסיבת התהנמל בוסטון היום – בו נמצא מוזיאון מסיבת התה

מה עושים במוזיאון מסיבת התה בבוסטון

מוזיאון מסיבת התה הינו אתר אינטראקטיבי המאפשר למבקרים ללמוד על ההיסטוריה של מסיבת התה בבוסטון והאירועים שקדמו לה. המבקרים במוזיאון יכולים לבקר בתערוכות המגוונות, ללמוד על ההקשר החברתי והכלכלי של מסיבות התה של בוסטון, והאירועים הפוליטיים שהובילו למחאה. במוזיאון שלוש נקודות מרכזיות, בעת הכניסה תוכלו להצתות למדריך מקצועי שילווה אתכם לאורך סיורכם באתר. מיד לאחר ההיכרות, תגיעו אל הנקודה הראשונה בה המדריך יחשוף בפניכם את ההיסטוריה מאחורי מסיבת התה המפורסמת, במוזיאון המדריכים מעבירים סיורים בתחפושות הקשורות לתקופה כך שהחוויה הופכת לעוצמתית יותר. לאחר מכן, תגיעו לתחנה הבאה והיא עלייה לסיפון. המוזיאון נמצא בסמוך לנהר בו עוגנת ספינה משוחזרת מאותו האירוע, בסיור תעלו יחד עם המדריך לספינה שם תוכלו ללמוד אודות האירוע ולהנות מחוויה זריקת התה לחוף, בדומה לאירוע ההיסטורי. תחנה אחרונה היא חדר התה והמרפסת של אביגיל (Abigail’s Tea Room and Terrace) חווית שתיית התה המפורסם לצד כמה עוגיות שנאפו במוזיאון, זוהי חוויה מומלצת עבור חובבי ההיסטוריה ועבור משפחות עם ילדים.

בעת הביקור במוזיאון תוכלו לערוך סיור בספינות מהן הושלך התה במסיבת התה בבוסטוןבעת הביקור במוזיאון תוכלו לערוך סיור בספינות מהן הושלך התה במסיבת התה בבוסטון

כרטיסים למוזיאון מסיבת התה בבוסטון

עבור מוזיאון מסיבת התה יש כרטיסי כניסה רק לאטרקציה זו וישנם כרטיסים המשלבים כניסה למוזיאון התה יחד עם כניסה לאטרקציה נוספת בעיר, הכרטיסים מומלצים לחובבי ההיסטוריה ולמשפחות עם ילדים.

אפשרות רכישה ראשונה היא כרטיס כניסה לאטרקציה זו בלבד, ללא שילוב עם אטרקציות נוספות. כרטיס זה מקנה לכם כניסה למוזיאון הכולל סיור מודרך הנמשך כ70 דק’, הכרטיס אינו כולל כניסה לחדר התה של אביגיל. עלות הכרטיס הינה 35.04 יורו, לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

אפשרות רכישה שנייה היא כרטיס משולב המאפשר כניסה למוזיאון התה יחד עם כניסה לאקווריום ניו אינגלנד (New England Aquarium ). באקווריום תוכלו להתרשם מתערוכת האוקיינוס העצומה אשר מכילה 200,000 ליטרים, בה יש מגוון רחב של יצורים ימיים שחלקים תחת סכנת הכחדה. אטרקציה זו מומלצת עבור חובבי בעלי החיים ולמשפחות עם ילדים, עלות הכרטיס המשולב הינה 61.59 יורו לאדם. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לאקווריום ניו אינגלנד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מסיבת התה בבוסטון מומלץ עבור כל הגילאים, לחובבי ההיסטוריה האמריקאית ,ומשפחות עם ילדים. התערוכות האינטראקטיביות והתוכניות החינוכיות של המוזיאון הופכות אותו למקום כדאי ופופולארי בבוסטון.
  • הזמן המומלת ביותר לביקור במוזיאון מסיבת התה בבוסטון הוא בחודשי הקיץ, מיוני עד ספטמבר. זוהי תקופה נוחה מבחינת מזג האוויר בבוסטון, שאינה תגביל אתכם במהלך הסיור על הספינה והסתובבות בחוץ באופן כללי.
  • מומלץ להקדיש לביקור במוזיאון בין שעה לשעה וחצי לטובת מיצוי הסיור המודרך ובילוי בחדר התה של אביגיל.
  • את ביקורכם במוזיאון מסיבת התה מומלץ לשלב יחד עם ביקור אקווריום ניו אינגלנד (New England Aquarium) וביקור בגן החיות פרנקלין (Franklin Park Zoo).
    אקווריום ניו אינגלנד הינו אחד מהנקודות הפופולאריות בבוסטון, באתר 200,000 ליטרים של מים בהם חיים מגוון יצורים ימיים אשר חלקם תחת סכנת הכחדה. אטרקציה זו מומלצת עבור חובבי בעלי החיים הימיים כמו כן מומלץ עבור משפחות עם ילדים, למידע נוסף לחצו כאן.
    בנוסף, מומלץ לשלב את ביקורכם יחד עם גן החיות פרנקלין שם תוכלו להתרשם מ-220 מינים של בעלי חיים מכל רחבי הגלובוס, ביניהם: נמרים, היפופוטמים, גורילות, תנינים, למורים, זברות ורבים אחרים. זהו גן החיות הגדול ביותר בניו אינגלנד, המשתרע על פני 72 דונם, אטרקציה זו מומלצת עבור משפחות עם ילדים ועבור חובבי היצורים החיים ככלל. למידע נוסף לחצו כאן.
  • ישנן מספר דרכים נוחות להגיע ל”מוזיאון מסיבת התה” בבוסטון, בהתאם למיקומכם ולאמצעי התחבורה המועדף עליכם. המוזיאון ממוקם בלב העיר בוסטון, ונמצא בקרבת אמצעי תחבורה רבים. ניתן לקחת את ה-MBTA כדי להגיע למוזיאון. כמו כן המוזיאון ממוקם ליד תחנת האקווריום בקו הכחול, משם תוכלו להגיע בקלות למוזיאון.
  • בקרבת מוזיאון התה תוכלו למצוא מגוון פתרונות לינה ברמה גבוה, בהם תוכלו להנות משירות איכותי וקרבה לאטרקציות מרכזיות בעיר.
    בין המומלצים שביניהם הוא מלון הייאט סנטריק פאניול הול בוסטון (Hyatt Centric Faneuil Hall Boston) אשר ממוקם במרכז העיר ונמצא במרחק של כ600 מטרים מאטרקציית מסיבת התה, בנוסף המלון נמצא בקרבת הרכבת התחתית. לביצוע הזמנה לחצו כאן.
    פתרון לינה נוסף הוא מלון קלאב קוורטרס (Club Quarters Hotel Faneuil Hall, Boston) ממוקם ברובע הפיננסי של בוסטון (Boston’s Financial District) ובמרחק של כ700 מטרים מאטרקציית מסיבת התה של בוסטון. לביצוע הזמנה לחצו כאן.
  • מומלץ לצפות לפני הביקור במחזמר עטור השבחים המילטון – בין אם בגרסה המוקלטת או באחת מההצגות החיות, אשר עוסק במלחמת העצמות האמריקאית והקמת ארצות הברית.

שאלות ותשובות

הביקור במוזיאון מסיבת התה מומלץ עבור חובבי ההיסטוריה ומשפחות עם ילדים.

מומלץ להשקיע בביקור במוזיאון בין שעה לשעה וחצי.

ניתן לצלם תמונות וסרטונים במהלך חווית הסיור במוזיאון, בספינות ובסיפונים באויר הפתוח אך לא בחלק הפנימי של המוזיאון.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: המוזיאון פתוח כל ימות השבוע, בין השעות 10:00-16:00.
  • עלות כרטיס עבור מבוגר (13+) הינה 35.04 יורו לאדם ועבור ילד (3-12) הינה 23.05 יורו לאדם. נציין כי עבור ילדים מתחת לגיל 3, הכניסה לאתר בחינם.
  • כתובת:  306 Congress St, Boston, MA 02210, USA.
  • מוזיאון מסיבת התה ממוקם ליד תחנת האקווריום על הקו הכחול של MBTA (מערכת התחבורה הציבורית של בוסטון), אל המוזיאון תוכלו להגיע ברכבת או באוטובוס. תוכלו להיעזר בקו הכחול, ניתן לעלות על הקו בכל תחנה לאורך המסלול ולרדת בתחנת “אקווריום”. המוזיאון נמצא במרחק הליכה קצר מהתחנה, והוא ממוקם ברחוב הקונגרס.
  • אתר רשמי: https://www.bostonteapartyship.com/