מוזיאון המדע בבוסטון – המדריך המקיף ביותר בעברית | Museum of Science

עדכון אביב 2024

בעונה זו בבוסטון עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון המדע בבוסטון עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון המדע בבוסטון ניתן להיכנס לקישור הזה בו ניתן לרכוש כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם.

מוזיאון המדע בבוסטון בכמה מילים

מוזיאון המדע בבוסטון (Museum of Science), מסצ’וסטס, ארצות הברית, הוא מוזיאון המתמקד במדע וטכנולוגיה, ומוקדש לחקר עולם המדע והטכנולוגיה והשפעתו על החברה. באמצעות שלל תערוכות אינטראקטיביות, במגוון נושאי המדעים והטכנולוגיה, הפלנטריום של המוזיאון, בו תוכלו להנות ממופעים חינוכיים דרכם תוכלו להבין כיצד תחומים אלו מעצבים את עולמנו, וכן מגוון תוכניות חינוכיות, סדנאות הרצאות והדגמות, המוזיאון מעביר אתכם חוויה לימודית אינטראקטיבית מעניינת ומיוחדת עבור ילדים ומבוגרים כאחד ובייחוד עבור חובבי המדע והטכנולוגיה.

מוזיאון המדע בבוסטון
המוזיאון מנגיש את עולם החקר והמדע למבקרים בו (צילום: Georgerhoads, רישיון)

מה עושים במוזיאון המדע בבוסטון

במוזיאון המדע בבוסטון תוכלו להנות משלל אטרקציות מהם תוכלו ללמוד אודות עולם המדע הטכנולוגיה וכן על ההשפעות על החברה. במוזיאון קיים מגוון תערוכות אינטראקטיביות, המתרכזות בפיזיקה, כימיה, ביולוגיה, הנדסה ומדעי המחשב, ומאפשרות למבקרים ללמוד על מדע וטכנולוגיה באמצעות פעילויות מעשית. בנוסף, המוזיאון מקיים לעתים קרובות הדגמות ומופעים, הכוללים ניסויים, סימולציות או תצוגות אינטראקטיביות אחרות, המאפשרים למבקרים לראות עקרונות מדעיים בפעולה, ולהשלמת החוויה, הפלנטריום המציע, עבורכם, מופעים חינוכיים על היקום, בניהם הקרנות של שמי הלילה ומצגות בנושאים, לדוגמא: מערכת השמש, קבוצות כוכבים ואירועים שמימיים.

כמו כן, המוזיאון מקיים מספר תכניות חינוכיות, סדנאות, הרצאות והדגמות במגוון נושאים מדעיים וטכנולוגיים, לילדים ולמבוגרים, ומחלקת מחקר, המבצעת מחקר מדעי ומפתחת מוצגים חדשים עבור המוזיאון, אשר משקף כיצד נושאים אלו מקדמים את הבנתנו והעולם סביבנו.

דגם מיוחד במוזיאון המתאר ברק הנוצר באמצעות זרמים חשמליים דגם מיוחד במוזיאון המתאר ברק הנוצר באמצעות זרמים חשמליים

כרטיסים למוזיאון המדע בבוסטון

כרטיסים למוזיאון המדע בבוסטון ניתן לרכוש הן בקופות המוזיאון והן מראש באינטרנט. אנו ממליצים לכם להזמין כרטיסים מראש על מנת להבטיח מקום, וכן לחסוך את התור לקופות. כמו כן, ברכישת כרטיס מראש תוכלו להנות ממגוון רחב יותר של אופציות המשלב גם מספר אטרקציות ובכך גם לחסוך בכסף.

לאלו המעוניינים בכרטיס כניסה בסיסי:

לאלו המעוניינים בכרטיס כניסה בסיסי למוזיאון המדע בבוסטון, אנו ממליצים על כרטיס המציע כניסה למרכז התגלית ולרוב התערוכות הזמניות של המוזיאון וכן דילוג על התור, בעלות של כ89 שקלים (26 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיסים וקבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן. שימו לב, כרטיסים אלו לא זמינים כעת. 

לאלו המעוניינים בחוויה מעמיקה יותר ישנם מספר אפשרויות:

  • כרטיס עיר המציע כניסה לכ4 אטרקציות: מוזיאון המדע בבוסטון, אקווריום ניו אינגלנד וכן בחירה של 2 אטרקציות נוספות, שייט בבוסטון, גן החיות של פרנקלין או מוזיאון הרווארד להיסטוריה של הטבע, בעלות של כ228 שקלים (67 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיסים וקבלת קוד 5% הנחה לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5), לחצו כאן. כמו כן, תוכלו לרכוש כרטיס דומה, בעלות של כ238 שקלים (69 דולר) לאדם עם אופציה לביטול חינם. לרכישת הכרטיס, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן.  כרטיס זה מומלץ לאלו המעוניינים לחוות מספר אטרקציות וכן לחסוך בעלויות רכישת כרטיסים בודדים.
  • כרטיס עיר המציע כניסה ל2-5 אטרקציות מתוך כ20 אטרקציות מובילות בעיר, בניהם מוזיאון המדע בבוסטון, אקווריום ניו אינגלנד, שייט בבוסטון, אוטובוס התיירים ועוד, בעלות התחלתית של כ185 שקלים (54 דולר) לשתי אטרקציות, לאדם. לרכישת הכרטיס, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן.  כרטיס זה מומלץ לאלו המעוניינים לחוות מספר אטרקציות וכן לחסוך בעלויות רכישת כרטיסים בודדים.
  • כרטיס עיר המציע כניסה לכ40 אטרקציות מובילות בעיר במשך כ1-7 ימים, בניהם מוזיאון המדע בבוסטון, אקווריום ניו אינגלנד, שייט בבוסטון, אוטובוס התיירים ועוד, בעלות התחלתית של כ245 שקלים (72 דולר) ליום, לאדם. לרכישת הכרטיס, עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן.  כרטיס זה מומלץ לאלו המעוניינים לבלות מספר ימים בבוסטון ולהנות מהמגוון הרחב שיש לעיר להציע, בעלות נמוכה יותר.

 

הזמנת כרטיסים למוזיאון המדע בבוסטון - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • מוזיאון המדע בבוסטון הוא מקום נהדר לאנשים מכל הגילאים שמתעניינים במדע וטכנולוגיה. במוזיאון יש תערוכות אינטראקטיביות, תוכניות חינוכיות והזדמנויות מחקר שנועדו להיות מרתקים ואינפורמטיביים עבור מבקרים בכל הגילאים.
  • הזמן המומלץ לבקר במוזיאון המדע בבוסטון הינו במהלך השבוע ובשעות הבוקר המוקדמות, על מנת להימנע מעומס מבקרים. כמו כן, מזג האוויר בבוסטון יכול להיות קר ומושלג בחודשי החורף, וחם ולח בקיץ, לכן הזמנים המומלצים בשנה הם בחודשי האביב והסתיו, כאשר מזל האוויר מתון יותר. שימו לב, במוזיאון ישנם אירועים מיוחדים או תערוכות הזמינות רק בתקופות מסוימות של השנה, אנו ממליצים לכם להתעדכן באתר הרשמי בנוגע לתערוכות השונות.
  • מומלץ להקדיש בין כשעתיים לחצי יום לביקור במוזיאון המדע של בוסטון, בהתאם לתחומי העניין שלכם ולפעילויות והתערוכות הספציפיות שתרצו לחוות. לאלו המעוניינים לחקור ולהנות מהתערוכות בנחת וללא תחושת דוחק של זמן, אנו ממליצים לכם להקדיש כחצי יום.
  • אנו ממליצים לכם לשלב את הביקור במוזיאון המדע בבוסטון יחד עם האקווריום ניו אינגלנד, ומוזיאון מסיבת התה. כמו כן, תוכלו להנות מפנווי פארק, אצטדיון בייסבול, בוסטון קומון, פארק ציבורי בלב העיר, וכן הFreedom Trail, שביל הליכה באורך 2.5 מייל שלוקח מבקרים ל-16 אתרים היסטוריים בבוסטון. השביל מכסה מגוון נושאים, כולל המהפכה האמריקאית, היסטוריה קולוניאלית וביטול העבדות. מומלץ לחובבי היסטוריה ולאלו המעוניינים בשילוב אטרקציה ספורטיבית יותר.
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע למוזיאון המדע בבוסטון הינה באמצעות הקו הירוק של הרכבת התחתית או בקווי האוטובוס ( 1, CT1, CT2 ו-CT3) המגיעים לתחנת המוזיאון. לאלו המעוניינים בחווית נסיעה מעניינת, תוכלו גם להגיע באמצעות השאטלים הימיים של בוסטון.
  • מוזיאון המדע בבוסטון הוא יעד נהדר, חוויתי, חינוכי, מלמד ומסקרן למשפחות בעלות ילדים. כמו כן, המוזיאון מספר תערוכות אינטראקטיביות שיסחפו אתכם ואת ילדיכם.
  • בכדי להוזיל עלויות אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים מראש או כרטיסים משולבים.
  • ביקור במוזיאון המדע בבוסטון ברכב הוא אופציה נוחה עבור מבקרים רבים. למוזיאון יש חניון עם למעלה מ-500 מקומות, והמבקרים יכולים לחנות בחניון בתשלום.
    שימו לב, התנועה באזור בוסטון יכולה להיות כבדה, במיוחד בזמני השיא. אם אתם מבקרים במוזיאון בשעות עמוסות ביום, ייתכן שההגעה למוזיאון ברכב תסרבל ותקח יותר זמן מן הצפוי.

שאלות ותשובות

מוזיאון המדע בבוסטון הוא מקום נהדר לאנשים מכל הגילאים שמתעניינים במדע וטכנולוגיה. במוזיאון יש תערוכות אינטראקטיביות, תוכניות חינוכיות והזדמנויות מחקר שנועדו להיות מרתקים ואינפורמטיביים עבור מבקרים בכל הגילאים.

הזמן המומלץ לבקר במוזיאון המדע בבוסטון הינו במהלך השבוע ובשעות הבוקר המוקדמות, על מנת להימנע מעומס מבקרים. כמו כן, מזג האוויר בבוסטון יכול להיות קר ומושלג בחודשי החורף, וחם ולח בקיץ, לכן הזמנים המומלצים בשנה הם בחודשי האביב והסתיו, כאשר מזג האוויר מתון יותר. שימו לב, במוזיאון ישנם אירועים מיוחדים או תערוכות הזמינות רק בתקופות מסוימות של השנה, אנו ממליצים לכם להתעדכן באתר הרשמי בנוגע לתערוכות השונות.

מומלץ להקדיש בין שעתיים לחצי יום בביקור במוזיאון המדע של בוסטון, בהתאם לתחומי העניין שלכם ולפעילויות והתערוכות הספציפיות שתרצו לחוות. לאלו המעוניינים לחקור ולהנות מהתערוכות בנחת וללא תחושת דוחק של זמן, אנו ממליצים לכם להקדיש כחצי יום.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: המוזיאון פתוח למבקרים בכל ימי השבוע, בין השעות: יום ש’-ה’: 9:00-17:00, יום ו’: 9:00-21:00
    מומלץ להתעדכן באתר הרשמי של המקום, לגבי מועדי הפתיחה בערבי חג וחגים.
  • נכון לשנת 2022, המחיר הרשמי לכרטיס כניסה בודד למוזיאון הוא 29 דולר.
  • כתובת: 1 Museum Of Science Driveway, Boston, MA 02114, USA
  • מוזיאון המדע של בוסטון נגיש באמצעות מספר קווי תחבורה ציבורית. המוזיאון ממוקם ליד תחנת פארק המדע על הקו הירוק MBTA. תוכלו לקחת את הקו הירוק לתחנת פארק המדע ומשם להמשיך כ5 דקות הליכה ברגל, למוזיאון. כמו כן, המוזיאון מונגש גם על ידי מספר קווי אוטובוס MBTA, כולל 1, CT1, CT2 ו-CT3. האוטובוסים האלה עוצרים בתחנת מוזיאון המדע בכביש מונסיניור אובריאן. לאלו המעוניינים בחוויות נסיעה, לא פחות מעניינת, קיים שירות שאטלים ימיים (Charles Riverboat ו-Boston Harbor Cruises), המציעים שייט ממספר אזורים שונים בבוסטון.
  • האתר הרשמי: https://www.mos.org/