1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. בוסטון, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Boston
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בבוסטון
  8. »
  9. אקווריום ניו אינגלנד, בוסטון – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | New England Aquarium

אקווריום ניו אינגלנד, בוסטון – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | New England Aquarium

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות בבוסטון וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן אקווריום ניו אינגלנד, עולה. למי מכם שמתכנן כבר עכשיו, כמו רבים, את חופשה הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש עם אפשרות ביטול כדי לשמור על גמישות. גם במידה וערכתם תוכנית מסודרת לטיול ויודעים מתי תבקרו באטרקציה אנו ממליצים על הזמנה מראש וכך לחסוך את רכישת הכרטיס במקום עצמו (או מציאת כרטיס בהנחה כך שיהיה זול יותר מרכישה במקום עצמו). להזמנת כרטיסים מראש לאקווריום ניו אינגלנד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אקווריום ניו אינגלנד בכמה מילים

אקווריום ניו אינגלנד ממוקם בבוסטון, מסצ’וסטס. החלק המעניין ביותר באקווריום הוא מיכל ענק מוקף בגרם מדרגות לולייניות, ובתוכו מיני בעלי חיים רבים, וביניהם שונית האלמוגים הקריבית. בחלקו התחתון של המיכל נמצא ביתם של הפינגווינים – הזוכים לחדר מרווח נפרד וניתן לצפות בהם מפלטפורמות צפייה מיוחדות. האקווריום נבנה לראשונה ב-1962 ושופץ לאחרונה ב- 2013, וכיום מכיל כ-140 מיני בעלי חיים, ומעוצב בצורה מודרנית עם קיבל מערכת תאורה ייחודית וכיפה רפלקטיבית. המתחם, בנוסף למבנה האקווריום עצמו, כולל תצפית בלווייתנים ותיאטרון IMAX.

מינים רבים מתוך האוקיינוס חיים באקווריום ביניהם הפינגוויניםמינים רבים מתוך האוקיינוס חיים באקווריום ביניהם הפינגווינים

מה עושים באקווריום ניו אינגלנד

ביקור באקווריום ניו אינגלנד יספק לכם ולמשפחתכם חוייה מרתקת וחינוכית במיוחד. במהלך הביקור שלכם, תזכו לראות את המיכל הענק בגודל 9,000 ליטר שמתפרס מהרצפה עד התקרה ובו שונית אלמוגים אינדו-פסיפיק המציגה כמה מהצבעים המסנוורים ביותר של האוקיינוס. בנוסף, תראו מגוון רב של דגים מסוגים וגדלים שונים כמו כרישים שונים, צבים, צלופחים, עטלפי ים וחתולי ים, אלמוגים וצמחי מים שונים. המקום עצמו בנוי מבניין מרכזי בן כמה קומות, כאשר מומלץ להתחיל את הביקור בקומה העליונה ולרדת אט אט בשביל הספירלי שמסתובב מסביב לאקווריום. לאורך הירידה תבחינו כי בכל קומה ישנם מספר אקווריומים גם על הקירות מסביב למיכל ובהם מגוון של בעלי חיים ימיים נוספים. בקומה האחרונה תגלו פינת ליטוף בה ניתן לגעת בסרטנים ואלמוגים שונים, שם גם תוכלו לקבל הסברים ממדריכים באנגלית. קומת הקרקע היא קומת הפינגווינים וכלבי הים ושם תוכלו ליהנות מהופעות ותצוגות שונות. לבסוף, אם כל זה לא מספיק, באקווריום ישנו בית קולנוע עם סרטי IMAX.

בעת הביקור באקווירום תחשפו למגוון רב של חיות ביניהם צבי ים מרהיביםבעת הביקור באקווירום תחשפו למגוון רב של חיות ביניהם צבי ים מרהיבים

כרטיסים והגעה לאקווריום ניו אינגלנד

ישנן מספר אפשרויות של כרטיסים לניו אינגלנד אקווריום.
כרטיס כניסה בסיסי
כרטיס זה מאפשר כניסה לאתר והשתתפות בתערוכות, כולל קבלה של מפת האתר במספר שפות.
כרטיס זה מתאים לאלו שמעוניינים בביקור באקווריום בלבדבמחיר של 34$  וניתן לרכוש אותו בהנחה של 5% עם קוד הקופון HAKO5 בקישור הבא .

כרטיס משולב עבור כניסה לניו אינגלנד אקווריום ושייט בבוסטון.
כרטיס זה מתאים לאלו שרוצים לשלב יותר מאטרקציה אחת בביקור שלהם ומעוניינים לחקור את בוסטון דרך פעילות שייט. מחירו של הכרטיס המשולב הינו 67.3$ וניתן לרכוש אותו בהנחה של 5% עם קוד הקופון HAKO5 בקישור הבא.

כרטיס משולב עבור כניסה לניו אינגלנד אקווריום וסיור “רודפי הרוחות של בוסטון”.
אפשרות מרגשת זו מתאימה במיוחד לחובבי האפלה והריגוש מכיוון שבנוסף לכניסה אל האקווריום כרטיס זה מציע סיור המבקר במקומות רדופי רוחות (כמו רחובות היסטוריים שעומדים מעל קברים וביתי קברות), ומועבר ע”י מדריך רוחות רפאים שיגרום לכם להרגיש צמרמורת בכל הגוף. מחירו של הכרטיס המשולב מתחיל ב52.5$ וניתן לרכוש אותו בהנחה של 5% עם קוד הקופון HAKO5 בקישור הבא.

מומלץ להגיע לניו אינגלנד אקווריום דרך המטרו בקו הכחול או באוטובוס בקו 4 ולרדת בתחנת “אקווריום” (Aquarium). אם תרצו להגיע ברכב פרטי, יעמדו לשירותכם חניונים בתשלום בסביבת האקווריום והנמל

הזמנת כרטיסים לאקווריום ניו אינגלנד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בניו אינגלנד אקווריום מתאים לכל המשפחה מהקטן עד הגדול, וכן לחובבי האוקיינוס והטבע. גם אלו שלא מתעניינים בנושא בדרך כלל, יהנו מהחוויה הצבעונית והמרתקת. הביקור באתר מאוד חינוכי וניתן ללמוד המון על חיי הים והאוקיינוס, וכן להרגיש במו ידיכם וללטף חלק מהחיות הנמצאות במקום.
  • מומלץ להגיע למקום בשעות הבוקר בשביל להספיק לראות את כל מה שרוצים, וכן מכיוון ששעות העומס מתחילות רק לקראת הצהריים. יש לקחת בחשבון שעלול להיות תור בכניסה למקום.
  • משך הביקור המומלץ נע בין שעתיים לחצי יום, כאשר מומלץ לשריין זמן רב ככל הניתן לביקור זה, מאחר וישנו מספר רב של אטרקציות ופעילויות במקום.
  • מומלץ לשלב את הביקור באקווריום עם ביקור במוזיאון מסיבת התה או מוזיאון המדע בבוסטון. כמו כן, ניתן לקחת שייט בבוסטון, היוצא מהנמל הסמוך לאקווריום, אך יש לקחת בחשבון שגם פעילות זו לוקחת זמן רב ומעייפת, ולכן מומלץ להשתתף בה ביום אחר. בנוסף, מומלץ מאד לצפות באחד ממחזות הזמר העולים בברודווי בוסטון (Broadway in Boston), וספציפית במחזמר עטור השבחים “המילטון” העוסק במלחמת העצמאות האמריקאית והקמת ארצות הברית.
  • נוח להגיע למקום באמצעות תחבורה ציבורית כמו אוטובוס (קו 4) או מטרו (קו כחול) ומשם ללכת כ-5-10 דקות עד האקווריום. כמו כן, ניתן להגיע עם רכב, אך מכיוון שלאתר אין חניה פרטית, תצטרכו לחנות באחת החניות בתשלום וגם כן ללכת מרחק קטן ברגל. אפשרות נוספת היא הזמנת מונית שתביא אותכם למקום בראש שקט וגם תאסוף אותכם ממנו בחזרה.
  • היעד מתאים מאוד לביקור עם ילדים קטנים. האקווריומים, פינת הליטוף והתערוכות ילהיבו את ילדיכם וישאירו זיכרונות נפלאים לאחר החוויה.
  • ישנם מגוון של מקומות לינה באזור האקווריום, כשהמומלצים הינם:
    Canopy By Hilton Boston Downtown שנמצא במרחק של 150 מטר בלבד מהאקווריום ומציע למבקריו מסעדה, בר, מרכז כושר וחדרים מאובזרים בכל מה שנחוץ.
    The Langham, Boston – מלון חמישה כוכבים שמציע לבמקריו בריכה מחוממת, חדר עושר שפעיל 24 שעות ביממה, מסעדת גורמה ופינוקים נוספים.
  • מומלץ להגיע למקום בתחבורה ציבורית, מכיוון שאין לאקווריום חניה צמודה, מה גם שבוסטון היא עיר גדולה ופקוקה. אם תבחרו בכל זאת להגיע ברכב, ישנן מספר חניות בתשלום בסמוך לאקווריום: SpotHero, Rowes Wharf, Garage at Post Office Square, 75 State Street, International Place, Harbor Garag.

שאלות ותשובות

הביקור באקווריום ניו אינגלנד מתאים למשפחות, חובבי טבע וחיות, ולאלו מכם שרוצים לגלות לראשונה את העולם התת ימי המלהיב.

מומלץ להגיע לאקווריום סמוך לשעות הפתיחה, שיפאשרו לכם להספיק כמה שיותר חוויות, והעומס בהן נמוך בהרבה.

מומלץ להשקיע בביקור בין שעתיים לחצי יום כתלות בכמה מעמיקה תרצו שתהיה החוויה שלכם מהמקום, וכמה אפשרויות תרצו לנצל.

ניתן לרכוש כרטיס עד 180 יום מראש.

כן, ניתן לעזוב את המקום במהלך היום ולאחר מכן באותו היום להיכנס שוב.

האתר עושה את מירב המאמצים בשביל לצמצם את שהותכם בחוץ, אך מפאת הנסיבות עלולה להיווצר המתנה קצרה בחוץ. מומלץ להתלבש בהתאם לתנאי מזג האוויר.

כן, ישנם מספר בתי קפה ומסעדות בשטח המתחם.

כן, ניתן להביא אוכל ולאכול באיזור הפיקניק בחוץ. אין אפשרות לאכול באיזור של האקווריומים.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: האקווריום פתוח בימים שני-שישי בין השעות 09:00-17:00, ובימים שבת-ראשון בין השעות 09:00-18:00
  • עלות הכניסה לאקווריום היא 34$ למבוגר, 25$ לילד בגילאי 3-11, 32$ למבוגר מעל גיל 60 וכניסה חינם לילד עד גיל 3.
  • כתובת: 1 Central Wharf, Boston, MA 02110, United States
  • ניתן להגיע לניו אינגלנד אקווריום עם אוטובוס, חשמלית או מטרו. במידה ולוקחים אוטובוס יש לעלות לקו 4 לרדת בתחנה: ” Atlantic Ave @ Commercial Wharf” ולהמשיך 7 דקות ברגל עד אתר האקווריום. במידה ומשתמשים במטרו, יש לקחת קו כחול ולרדת בתחנה ” Aquarium”, משם יש הליכה של כ5 דקות עד אתר האקווריום עצמו.
  • אתר רשמי