גן החיות של ג’ורג’יה, אטלנטה – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Zoo Atlanta

עדכון אביב 2024

האביב מבשר על תחילת עונת התיירות באטלנטה וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן גן החיות של ג’ורג’יה, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לגן החיות של ג’ורג’יה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

גן החיות של ג’ורג’יה בכמה מילים

גן החיות של ג’ורג’יה (Zoo Atlanta) נמצא דרומית למרכז העיר של אטלנטה (Downton Atlanta) והעתיק ביותר בעיר, הוא הוקם בשנת 1889 ומאז הגן עבר עשרות שנים של שיפוצים ובניה שעדיין לא עזרו לשיפור הגן והוא כמעט נסגר, לאחר שטרי ל. מייפל (Terry L. Maple) מונה כמנהל זמני שגרם למהפכה שכללה הקמת פלמינגו פלאזה ותיאטרון חיות הבר וגם יער גשם אפריקאי ועוד דברים רבים ובכך המקום הפך לגאוות העיר והמדינה. לגן החיות יש חזון שעומד לנגד עיניו ומשפיע על הפעולות שלו – להציל את חיות הבר ואת בתי הגידול שלהן ע”י שימור, פיתוח מחקר, חינוך ויצירת חוויות מרתקות תוך חיבור הבני אדם לחיות הבר.

גן החיות של ג'ורג'יה אטלנטה גן החיות חורט על דגלו הצלת זנים רבים של בעלי חיים תוך חיבור לבני אדם (צילום: Tim, רישיון)

מה עושים בגן החיות של ג’ורג’יה

בגן החיות של ג’ורג’יה תוכלו להנות ממפגש עם מגוון של חיות בר מכל מיני יבשות, בנוסף יש מספר לא מבוטל מתחמים ופעילויות אינטראקטיביות לכל הגילאים שישדרגו את הביקור שלכם, בין הנקודות העניין המרכזיות תוכלו למצוא ‘שומר מדבר’ (Keeper Talks) תוכלו להנות משיח עם מומחים לבעלי חיים מצבי הענק של אטול אלדברה ועד חיות הסוואנה האפריקאית, אם תגיעו יתמזל מזלכם תוכלו להשתתף גם בהאכלת החיות, עוד חוויה מיוחדת במינה שמציגה למבקרים את חיות הבר מקרוב. לילדים ניתן להנות מפינת ליטוף מרגיעה וקסומה ומסלול אתגרי מותאמים לגילאים הצעירים בתוספת תשלום, או לעלות על רכבת שתכיר לכם את גן החיות (בתוספת תשלום). אטרקציה נוספת שמומלצת בחום היא מפגש עם חיות פנדה/ צב אלדברה הענק / פיל/ למור או כלב יבלות בו תוכלו להאכיל אותם ולהכיר מקרוב (לא כלול בכרטיס כניסה).

גן החיות של ג'ורג'יה אטלנטה1 הסוואנה האפריקאית, אחד המתחמים המרתקים שתראו בעת הסיור בגן החיות (צילום: Northwalker, רישיון)

כרטיסים לגן החיות של ג’ורג’יה

גן החיות של ג’ורג’יה מהווה מקור גאווה לעיר אטלנטה ולמדינה, הוא כולל מגוון רחב של בעלי חיים מכל היבשות, יש אזור עם חיות מאפריקה וגם דובי פנדה ענקיים ממזרח אסיה, הביקור בגן מומלץ לכל אוהבי חיות וכמובן מתאים למשפחות עם ילדים.

כרטיס כניסה

כרטיס זה מבטיח את מקומכם בגן החיות ויאפשר לכם לגלות את אלפי החיות המגוונות בגן, עלות של הכרטיס היא 28.51 דולר לאדם ועבור גולשי הכל על יש זכאות להנחה של 5% בהזנת קוד קופון HAKO5 ניתן לשדרג את הכרטיס בתוספת תשלום ולקבל גישה בלתי מוגבל לרכבת גן החיות למשך היום.

לאוהבי המזכרות ניתן לרכוש כרטיס כניסה בתוספת מעט בתשלום שכולל גם גישה לרכבת גן החיות למשך כל היום וגם 10% הנחה בחנויות המתנות, עלות של הכרטיס היא 30.59 דולר לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי.

הזמנת כרטיסים לגן החיות של ג'ורג'יה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • מומלץ לבקר בגן החיות כל מי שרוצה לגלות חיות מכל היבשות ולחוות חוויה בלתי נשכחת, מתאים למשפחות עם ילדים.
  • גן החיות פתוח למשך כל השנה כל יום בשבוע.
  • מומלץ להשקיע בביקור בגן החיות בין 2-4 שעות כדי להנות מהחיות הייחודיות.
  • למבקרים בגן החיות של ג’ורג’יה שנמצא מחוץ למרכז העיר מומך להדרים ולבקר בפארק השעשועים המוביל של ג’ורג’יה פאן ספוט אמריקה אטלנטה (Fun Spot America Atlanta)- מומלץ לחסוך בכסף ולקנות כרטיס שכולל כניסה לשתי האטרקציות.
  • היות וגן החיות נמצא מחוץ למרכז העיר מומלץ להגיע אליו עם רכב.
  • גן החיות הוא מקום מושלם לבלות בו עם הילדים, להנות מהחיות והמופעים ואפילו מאטקרציות מותאמות במיוחד בשבילם.
  • מכיוון שגן החיות מרוחק כ3 ק”מ בלבד ממרכז העיר אטלנטה אנו ממליצים לישון באזור זה, אחד המלונות המומלצים הוא מלון 4 כוכבים Reverb by Hard Rock Atlanta Downtown, מומלץ להתעניין גם במלון 3 כוכבים Embassy Suites by Hilton Atlanta at Centennial Olympic Park שנמצא גם הוא במרכז העיר.
  • היות והיעד נמצא מחוץ למרכז העיר מומלץ להגיע אליו עם רכב.

שאלות ותשובות

הביקור בגן החיות של ג'ורג'יה מתאים בעיקר למשפחות צעירות עם ילדים, אך גם לכל מי שמעוניין להכיר את עולם החי מקרוב.

גן החיות פתוח למשך כל השנה כל יום בשבוע.

מומלץ להשקיע בביקור בגן החיות בין 2-4 שעות.

מידע שימושי

  • כל יום: 10:00-17:00.
    יש לשיב לב- כניסה אחרונה בשעה 15:30.
  • מבוגר (12+): 24.20- 30.20 דולר.
    ילד (3-11):19.45 – 24.20 דולר.
    מתחת לגיל שלוש- חינם.
  • 800 Cherokee Ave SE, Atlanta, GA 30315 :כתובת
  • גן החיות נמצא מחוץ למרכז העיר לכן מומלץ להגיע לשם עם רכב, אם אתם מחליטים להגיע את תחבורה ציבורית ניתן לקחת את קו 49 ולרדת בתחנה Atlanta Ave SE at Grant Ter SE ולהמשיך בהליכה של כ10 דק, מתאים יותר לזוגות ופחות למשפחות עם ילדים.
  • לאתר הרשמי