מלונות מומלצים ליד כיכר דאם ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד כיכר דאם באמסטרדם: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

7 מלונות מומלצים באזור כיכר דאם באמסטרדם

Swissôtel Amsterdam

⭐⭐⭐⭐
מלון סוויסוטל אמסטרדם (Swissôtel Amsterdam) הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם. בסמוך למלון תוכלו למצוא את כיכר דאם (De Dam) המרכזית. כמו כן… למידע נוסף…

Hotel Estheréa

⭐⭐⭐⭐
מלון אסתראה (Hotel Estheréa) הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם, לצד תעלת סינגל (Singel Canal). במרחק של 5 דק’ הליכה תוכלו להיגע אל כיכר דאם (De Dam)…

INK Hotel Amsterdam – MGallery by Sofitel

⭐⭐⭐⭐
מלון INK אמסטרדם (INK Hotel Amsterdam – MGallery by Sofitel) הינו מלון ארבעה כוכבים במרכז אמסטרדם. במרחק הליכה של 5 דק’ תוכלו להגיע אל אתרים רבים כגון: כנסיית אאוד קרק… למידע נוסף…

NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון אמסטרדם גרנד קרסנאפולסקי (NH Collection Amsterdam Grand Hotel Krasnapolsky) הינו מלון חמישה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם, ברובע הישן (Oudezijds)… למידע נוסף…

St Christophers Inn at The Winston

אכסניית סנט כריסטופרס אין אט דה ווינסטון (St Christophers Inn at The Winston) הינה אכסנייה השוכנת במרכז אמסטרדם, ברובע החלונות האדומים (De Wallen). במרחק חמש דקות הליכה תגיעו אל כנסיית אאוד… למידע נוסף…

V Nesplein Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון וי נספליין (V Nesplein Hotel) הינו מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז אמסטרדם. במרחק הליכה קצר למלון תוכלו למצוא את כנסיית אאוד קרק (Oude Kerk), כיכר דאם (De Dam) המפורסמת… למידע נוסף…

Sofitel Legend The Grand Amsterdam

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון סופיטל לג’נד גרנד אמסטרדם (Sofitel Legend The Grand Amsterdam) הינו מלון חמישה כוכבים הממוקם בלב אמסטרדם. המלון נמצא במיקום של 5 דק’ בלבד מכיכר דאם… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אזור כיכר דאם הוא מאזורי הלינה הפופולאריים באמסטרדם ומאחר ואנו נכנסים אל האביב כדאי להזמין בו מקומות לינה מראש. אומנם בתחילת החודש אפשר למצוא בו מקומות טובים גם ברגע האחרון, ככל שנתקדם בחודש האפשרויות יהיו מצומצמות יותר, במיוחד מאחר ובסוף מרץ חל השנה חג הפסחא. כדאי לעשות הזמנה מראש בקישור הזה בו אופציות רבות עם אפשרות ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות עם ראש שקט מצד אחד, אבל לשמור על גמישות מצד שני.

מידע כללי על מלונות ליד כיכר דאם

כיכר דאם (De Dam) היא הכיכר המרכזית בעיר אמסטרדם וממוקמת במרכז העיר העתיקה של אמסטרדם, באזור ניואה זיידה – הרובע החדש (Nieuwezijds).
הכיכר ממוקמת במרכז ההיסטורי של העיר אמסטרדם, כ-750 מטר דרומית לתחנת הרכבת המרכזית של אמסטרדם. כיכר דאם מקשרת בין הרחובות דאמראק ורוקין, העוברים לאורך נהר האמסטל ומקשרים בין התחנה המרכזית לכיכר מונטפליין.
האזור מתאים עבור לינה למי שמעוניין להישאר בכל עת במרכז העניינים של העיר, סמוך לכל אתרי התיירות המרכזיים ולמקומות הבילוי. מומלץ יותר עבור קבוצות או זוגות צעירים מכיוון ומדובר באזור יותר סוער ורועש. בסביבת הכיכר תמצאו בעיקר מלונות יוקרתיים בדרגת ארבעה כוכביםחמישה כוכבים, או לחילופין את הקיצון השני – אכסניות והוסטלים המתאימים בעיקר לתרמילאים.
בגלל הביקוש הרב והקרבה לאתרים המרכזיים מחירי המלונות בחלק זה של העיר הם יקרים יחסית למלונות באמסטרדם.
באזור הכיכר תהנו משפע של מסעדות וקניות (בעיקר רחובות קניות, כמו רחוב קלווסטראט), כמו כן בקרבת הכיכר נמצאים אתרים חשובים כמו הארמון המלכותי (Royal Palace Amsterdam) והאנדרטה הלאומית (National Monument).




המלצות על מלונות באזור כיכר דאם באמסטרדם

  • למי שמעוניין להגיע לאמסטרדם בקיץ – בעונות השיא באזור זה מומלץ להזמין מראש. ביתר חודשי השנה אין בכך צורך וניתן למצוא מלונות טובים ברגע האחרון.
  • אזור זה הוא יחסית יקר ללינה – לא מתאים למי שמחפש לינה זולה באמסטרדם. למי שמחפש מלונות קטנים, פונקציונאליים וזולים אנו ממליצים לחפש באזורים אחרים של אמסטרדם (מומלץ לקרוא על כך עוד תחת מלונות זולים באמסטרדם).
  • האזור לא מתאים ללינה עבור מי שמגיע עם רכב שכור לעיר – במקרה זה עדיף לפנות לאזורי לינה אחרים. למגיעים עם רכב שכור מומלץ לקרוא את העמוד על השכרת רכב באמסטרדם.
  • המלונות באזור זה במיוחד עלולים לסבול מרעש רב מהרחוב. בעיה קשה בעיקר בקיץ. למי שרעש מפריע לו מומלץ לוודא כי יש למלון הנבחר חלונות אטומים לרעש. נקודה זו חשובה בעיקר למחפשים מקומות לינה זולים – מלונות של שלושה כוכבים ומעלה באזורים אילו לרוב כוללים חלונות אטומים לרעש.
  • המלונות באזור זה יחסית יותר קטנים מחלקים פריפריאלים יותר של אמסטרדם. לכן קבוצות גדולות ומשפחות המחפשות דירות אירוח מרווחות יעדיפו לרוב מלונות יותר מרוחקים מאזור זה (ראו עוד תחת מלונות למשפחות באמסטרדם).
  • אזור זה הוא אזור שבחלקו יש בילויים וחיי לילה שוקקים המותאמים גם לתיירים – מתאים מאוד ללינה למי שמחפש להיות קרוב לחיי הלילה. יש לקחת בחשבון שיכולים להיות תיירים שהדבר לא יהיה נעים להם.
  • אפשרויות לינה מומלצות נוספות הן מלון Hotel The Exchange (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן) ומלון The Times Hotel (למידע נוסף והזמנה לחצו כאן).



Booking.com