מלונות מומלצים עם חניה בפירנצה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לתיירים עם רכב שכור למצוא את המלון המתאים ביותר בפירנצה: איזה מלונות מומלצים, למה לשים לב? איזה איזור הכי מומלץ עבורכם? ואיך לחסוך במחיר?

7 מלונות מומלצים עם חניה בפירנצה

Art Hotel Villa Agape

⭐⭐⭐⭐
מלון ארט וילה אגאפה (Art Hotel Villa Agape) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Villa Neroli

⭐⭐⭐⭐
מלון וילה נרולי (Villa Neroli) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Orcagna

⭐⭐
מלון אורסנה (Hotel Orcagna) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Corte Dei Medici

בית הארחה קורטה דה מדיסי פאלאס (Hotel Corte Dei Medici) – בית הארחה . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Relais Hotel Centrale

⭐⭐⭐⭐
מלון רלה צנטרלה (Relais Hotel Centrale) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel del Corso

⭐⭐⭐
מלון דל קורסו (Hotel del Corso) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel della Signoria

⭐⭐⭐
מלון דלה סיניוריה (Hotel della Signoria) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

האביב מביא איתו תיירים רבים המגיעים לחופשה בפירנצה ויחד עם כך גם הביקוש למקומות הלינה עולה. מציאת מקום לינה תלך ותהפוך בעייתית יותר ככל שנתקרב לקיץ, במיוחד כזה המציע חנייה בתנאים נוחים (מבחינת קרבת החנייה למקום הלינה או עלות החנייה למשל). לכן, כדי לא להישאר עם מעט אפשרויות לבחור מתוכן מומלץ להזמין מקום לינה מראש. אפשר לעשות זאת בקישור הזה עם אפשרות ביטול בעבור מרבית מקומות הלינה, וכך להיות בראש שקט בנוגע למקום הלינה וגם לגבי החנייה בעבור הרכב השכור.

מידע כללי על מלונות עם חניה בפירנצה

כניסה של כלי רכב אל העיר העתיקה של פירנצה אינה אפשרית (ומי שעושה כן מסתכן בקנס גבוה ביותר, למידע מורחב תחת העמוד השכרת רכב בפירנצה). אמנם המטרו בפירנצה כולל רק קו אחד שלא מגיע לאתרי התיירות ובכך לא ממש שימושי למבקרים בעיר, אך המרחק בין רוב האתרים הוא קצר מה שמאפשר לכסות את החלקים החשובים בעיר בהליכה. בנוסף לכך יש את האפשרות של שימוש באוטובוסים או במוניות במקרה בו אינכם רוצים ללכת מרחק גדול מדי. לכן אנחנו לא ממליצים לשכור רכב למטרת טיול בתוך פירנצה.

אך רוב האנשים דווקא מגיעים לפירנצה כעצירה בדרך בטיול באיטליה, במיוחד באזור טוסקנה- בין אם מגיעים מרומא בדרום או מונציהאגם גארדהמילאנו ובולוניה שבצפון. ייתכן ולהחזיר את הרכב במשך השהות בפירנצה רק יסבך אתכם (הרי רוב התיירים לא ישארו בפירנצה יותר משלושה ימים) ולכן מומלץ להמשיך את ההשכרה. אז מה עושים עם הרכב?

כדאי במקרה כזה להחנות אותו בשולי העיר, מחוץ למרכז, איפה שקל יותר למצוא חניה. יש לדעת כי אין חניה חינם בתוך פירנצה ולכן אם אתם לנים בעיר כדאי לבחור מלון שמציע חניה חינם או חניה במחיר נמוך. אופציה נוספת היא לחנות באחת מהעיירות החיצוניות לפירנצה.

  • בסקאנדיצ׳י– (Scandicci, ממערב לפירנצה) בסופר Unicoop Firenze (כתובת Viuzzo delle Case Nuove, 9, 50018 Scandicci) יש חניה חינם. מולו יש תחנת טראם Nenni – Torregalli (ברחוב Viale Pietro Nenni) ממנה אפשר לעלות על קו T1- נסיעה של 15 דק לתחנת הרכבת סנטה מריה נובלה במרכז פירנצה.
  • בגאלוצו– (Galluzzo, דרומית מערבית לפירנצה) ליד הכיכר המרכזית של העיר יש מגרש חניה חינם. מהכיכר אפשר לעלות על קו 36 או 37 לפירנצה, נסיעה של 10 דקות.

כמו כן בתוך פירנצה (יש להקפיד שמחוץ לעיר העתיקה) ישנם חניונים בתשלום.
מחירי החניה שמלונות גובים בפירנצה נע בין 10 ל-45 יורו ליום, כאשר רוב המחירים הזולים שהמלונות גובים הם בין 20-26 יורו (המחירים נכונים לשנת 2017). כאשר בוחרים מלון עם חניה יש לשים לב מה הם תנאי החניה, אשר מפורטים בדף המלון: חניה פרטית של המלון תהיה עדיפה על חניה ציבורית, כמו כן חניה באתר (במלון עצמו) תהיה נוחה יותר מחניה סמוכה. כמו כן יש לשים לב, כי חלק מהמלונות דורשים הזמנה מראש של החניה, חלק דורשים הזמנה יום ביומו, ואילו חלק מהמלונות לא מאפשרים הזמנה מראש גם אם תרצו בכך.




המלצות על מלונות עם חניה בפירנצה

מהמלצות הגולשים למלונות לתיירים עם רכב שכור בפירנצה (מתוך הקבוצות השותפות שלנו פירנצה למטיילים ואיטליה למטיילים):

  • ‎‏‏Dimora Bandinelli B&B – Firenze‎‏‏. פירנצה עם רכב – חייבת להמליץ על ה B&B המושלם הזה בפירנצה למי שמגיע עם רכב וחייב להחנות אותו. ה B&B ממוקם בתוך העיר, במרחק הליכה של 15 דק מהמרכז ויש חניה ברחוב ללא תשלום! החדר מדהים!!! המיטה ענקית ונוחה בטירוף והמארחים שלנו היו הכי מקסימים בעולם והסבירו לנו איך להגיע למרכז, איפה לאכול ומה כדאי לראות. התענוג הזה עלה לנו 100 יורו ללילה (בלי ארוחת בוקר).



Booking.com