מלונות מומלצים ליד פונטה וקיו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד פונטה וקיו בפירנצה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

5 מלונות מומלצים ליד פונטה וקיו בפירנצה

Hotel Pitti Palace al Ponte Vecchio

⭐⭐⭐⭐
מלון פיטי פאלאס (Hotel Pitti Palace al Ponte Vecchio) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel degli Orafi

⭐⭐⭐⭐
מלון דגלי אורפי (Hotel degli Orafi) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel della Signoria

⭐⭐⭐
מלון דלה סיניוריה (Hotel della Signoria) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Alessandra

⭐⭐
מלון אלסנדרה (Hotel Alessandra) – מלון שני כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Por Santa Maria


מלון פור סנטה מריה (Hotel Por Santa Maria) – מלון כוכב אחד . מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב בפירנצה ומידת הביקוש ללינה ברחבי העיר, וכך גם באזור פונטה וקיו במגמת עלייה לאורך החודש. שיא הביקוש יהיה בסוף מרץ - אז נחגג חג הפסחא השנה ותיירים רבים מגיעים לחופשה. אם אתם מתכננים כעת את החופשה שלכם לסוף החודש, ואף למהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מראש מקום לינה. כדאי לעשות זאת עם אפשרות ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות ליד פונטה וקיו

פונטה וקיו (Ponte Vecchio), שמשמעות שמו- הגשר הישן, הוא גשר אבן מכורה מימי הביניים החוצה את נהר הארנו ומחבר בין הגדה הצפונית והעיר העתיקה לגדה הדרומית של פירנצה. זהו הגשר הישן ביותר של פירנצה, היחיד מבין גשרי פירנצה ששרד את מלחמת העולם השניה, והוא מבין הגשרים שמשמרים את הצורה הרווחת בעבר שבה נבנו חנויות לאורך הגשר.

זהו האזור היוקרתי והמבוקש ביותר בכל פירנצה ללינה, ובו תוכלו למצוא בקלות מלונות בדירוג כוכבים הביניים והגבוהה- 3-5 כוכבים. בהתאם ליוקרתיות של האזור, מלונות בדירוג הנמוך יותר של 1-2 כוכבים לעומת זאת, יהיה קשה למצוא בקרבה ישירה לגשר אלא אם מתרחקים מעט ובשביל אכסניות תצטרכו להתרחק אף יותר (ובכל זאת לא יהיה מדובר במרחק של יותר מ-5 דקות, אך לא יהיה מדובר באכסניות בעלות חוות דעת טובות במיוחד). באזור תמצאו מגוון עשיר של דירות אירוח, שהן פתרון טוב למשפחות ולמי שמעוניין בהטבות של מטבח וחדרים גדולים יותר.

בין המלונות המומלצים ליד פונטה וקיו ניתן לציין את מלון פיטי פאלאס (Hotel Pitti Palace al Ponte Vecchio), מלון דגלי אורפי (Hotel degli Orafi), מלון דלה סיניוריה (Hotel della Signoria) – מלון זה מציע חניה במחיר נמוך יחסית לעיר, מלון אלסנדרה (Hotel Alessandra) ומלון פור סנטה מריה (Hotel Por Santa Maria).




המלצות על מלונות ליד פונטה וקיו בפירנצה

  • אזור זה הוא המבוקש ביותר ללינה, ובכלל בתוך העיר העתיקה שכולה פופולרית ביותר. דבר זה גורם לכך שהמחירים גם נראים בהתאם, ואם אתם מחפשים מלונות בתקציב נמוך יותר עדיף לחפש מלונות ליד תחנת הרכבת או להעזר בעמוד מלונות לחופשה זולה בפירנצה. רוב החדרים שתמצאו באזור זה יהיו קטנים יותר או יקרים יותר לעומת חדרים באזורים אחרים.
  • אזור זה עמוס ביותר בתיירים, הרחובות מלאים במיוחד בקיץ- בעונה החמה של יעד זה. יש להיות מודעים לכך כאשר בוחרים בית מלון באזור. אם דבר זה מפריע לכם עדיף לבחור מלון במקום אחר, או במינימום לוודא שחלונות החדרים אטומים טוב לרעש. קשה לתאר את כמות האנשים שעוברים בגשר בעונת התיירות (קיץ).
  • אזור זה בעייתי במיוחד לרכבים פרטיים- אסורה הכניסה בכלל לרכבים לתחומי הגרעין המרכזי של העיר העתיקה ומי שנכנס בכל זאת מסתכן בקנסות גדולים. בשל סיבה זאת הוא אינו מומלץ למי שמתכנן להשכיר רכב ומחפש חניה (למידע נוסף על מלונות עם חניה בפירנצה, השכרת רכב בפירנצה והשכרת רכב באיטליה). בנוסף מכך לחלק מהרחובות אין גישה לרכבים בכלל- לא מוניות ובכלל לא אוטובוסים- ולכן לא ממש מתאים לבעלי מוגבלות בתנועה, להם אנחנו ממליצים לחפש מלון בחלק אחר של העיר או לחפש בקפדנות מלון שנמצא בתוך רחוב שנגיש למוניות (למידע נוסף על- מלונות למוגבלי תנועה בפירנצה).



Booking.com