מלונות מומלצים בעיר העתיקה של נאפולי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בעיר העתיקה של נאפולי - הסקירה המקיפה על מלונות בעיר העתיקה של נאפולי. אזורי הלינה המומלצים בעיר העתיקה של נאפולי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בעיר העתיקה של נאפולי.

5 מקומות לינה מומלצים בעיר העתיקה של נאפולי

Grand Hotel Vesuvio

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גרנד הוטל וזוביו (Grand Hotel Vesuvio) – מלון חמישה כוכבים בסמוך לחוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בגלל בריכת השחייה והקרבה לים.
למידע נוסף על המלון

Eurostars Hotel Excelsior

⭐⭐⭐⭐
מלון יורוסטארס אקסלסיור (Eurostars Hotel Excelsior) – מלון ארבעה כוכבים באזור המפרץ. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות מרכז הכושר והקרבה לים.
למידע נוסף על המלון

Hotel Piazza Bellini & Apartments

מלון פיאצה בליני (Hotel Piazza Bellini & Apartments) – מלון שלושה כוכבים בעיר העתיקה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המרכזי והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

Hotel Alloggio Del Conte

⭐⭐
מלון אלוג’יו דל קונטה (Hotel Alloggio Del Conte) – מלון שני כוכבים באזור מרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות המחיר הזול והמיקום המרכזי.
למידע נוסף על המלון

PC Boutique H Napoli Centro

פי.סי בוטיק אייץ‘ נאפולי צ‘נטרו (PC Boutique H Napoli Centro) – בית הארחה במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי והצוות האדיב.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור העיר העתיקה הוא אחד מאזורי הלינה האהובים בנאפולי ובשבועות אלו הביקוש ללינה בו הולך ועולה. אם אתם מגיעים לחופשה בפסח כדאי להקדים ולהזמין מקום לינה מראש לאחד מהמלונות באזור. מומלץ לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בעיר העתיקה של נאפולי

בעיר העתיקה של נאפולי ישנם כ-1200 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Residenza Napoli Centrale), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של ארבעה כוכבים (למשל Relais Della Porta), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו העיר העתיקה ובמיוחד ליד בזיליקת סנטואריו דל גסו וצ’יו (Basilica Santuario del Gesù Vecchio), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Decumani Hotel De Charme. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מהעיר העתיקה אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור נמל התעופה של נאפולי, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Starhotels Terminus. במידה ואתם מגיעים להעיר העתיקה של נאפולי עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל אכסניית NAP Hostel Spaccanapoli, מלון חמישה כוכבים The Britannique Hotel Naples.

העיר העתיקה, הצופה אל הנמל, היא האזור הפופולארי ביותר ללינה בנאפולי (צילום: העיר העתיקה, הצופה אל הנמל, היא האזור הפופולארי ביותר ללינה בנאפולי




המלצות ללינה בעיר העתיקה של נאפולי

  • מלונות נוספים מומלצים בעיר העתיקה של נאפולי הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Grand Hotel Parker’s, מלון Romeo hotel ומלון The Britannique Hotel Naples, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Smart Hotel Napoli, מלון Hotel Royal Continental ומלון Relais Della Porta ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Bella Napoli, מלון Napolit’amo Hotel Principe ומלון Albergo del Golfo בעבור מי שמעדיף לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – אכסניית Ostello Bello Napoli, אכסניית Hostel of the Sun ואכסניית NAP Hostel Spaccanapoli. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים בית הארחה Comfort Zone Naples, בית הארחה HG Boutique Toledo ומקום אירוח B&B Maschio Angioino Suite.
  • מרבית המבקרים בהעיר העתיקה של נאפולי מעדיפים ללון כאמור באזור העיר העתיקה, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזור זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאליים יחסית של העיר העתיקה של נאפולי. מאוד מומלץ להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה בהעיר העתיקה של נאפולי למשל אכסניית NAP Hostel Spaccanapoli, מלון חמישה כוכבים The Britannique Hotel Naples.
  • באזור העיר העתיקה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בהעיר העתיקה של נאפולי מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל .
  • בהעיר העתיקה של נאפולי דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו מלון Hotel Bella Napoli, מלון Napolit’amo Hotel Principe ומלון Albergo del Golfo. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בעיר העתיקה של נאפולי

האזור הפופולארי ביותר ללינה בהעיר העתיקה של נאפולי הינו אזור העיר העתיקה, ובמיוחד בסמוך לBasilica Santuario del Gesù Vecchio בזיליקת סנטואריו דל גסו וצ'יו.

למשפחות המגיעות להעיר העתיקה של נאפולי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון שלושה כוכבים Hotel Piazza Bellini & Apartments, אכסניית Hostel of the Sun ומלון דירות Relais Castel Nuovo, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב להעיר העתיקה של נאפולי מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - אכסניית NAP Hostel Spaccanapoli, מלון חמישה כוכבים The Britannique Hotel Naples.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בהעיר העתיקה של נאפולי אנו מציעים להסתכל על Hotel Alloggio Del Conte, אכסניית Ostello Bello Napoli, אכסניית Hostel of the Sun ואכסניית NAP Hostel Spaccanapoli.

Booking.com