מלונות מומלצים באזור שדה התעופה של נאפולי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באזור שדה התעופה של נאפולי - הסקירה המקיפה על מלונות באזור שדה התעופה של נאפולי. אזורי הלינה המומלצים באזור שדה התעופה של נאפולי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באזור שדה התעופה של נאפולי.

5 מקומות לינה מומלצים באזור שדה התעופה של נאפולי

Hotel Palazzo Argenta

⭐⭐⭐
מלון פלאזן ארג׳נטה (Hotel Palazzo Argenta) – מבין אפשרויות הלינה הקיימות באזור שדה התעופה אפשרות זו היא יחסית יוקרתית.
למידע נוסף על המלון

Buono Hotel

⭐⭐⭐
מלון בואנו הוטל (Buono Hotel) – אפשרות לינה זו מומלצת בעבור מי שמעוניין ללון בקרבת שדה התעופה, לרוב לפני טיסה שממריאה לפנות בוקר או אחרי טיסה שנוחתת בשעות אלו.
למידע נוסף על המלון

LH51 B&B

בית הארחה אל.אייג׳ 51 (LH51 B&B) – אפשרות זו מתאימה למי שמחפש אפשרות לינה פונקציונאלית בקרב שדה התעופה, ומומלץ למי שמחפש מקום נוח ולא יקר מידי בהשוואה לשאר מקומות הלינה באזור שדה התעופה.
למידע נוסף על המלון

Zia Bi Bed and Breakfast

בית הארחה זיה בד אנד ברייקפסט (Zia Bi Bed and Breakfast) – אפשרות לינה בקרבת שדה התעופה אשר מתאימה למי שמחפש אפשרות זולה יחסית לשאר אפשרויות הלינה הקרובות לשדה התעופה.
למידע נוסף על המלון

B&B Sophie

דירות סופיה בי אנד בי (B&B Sophie) – אחת מאפשרויות הלינה המומלצות בסמוך לשדה התעופה, כך שתוכלו להגיע בזריזות יחסית ובנוחות גם בשעות המאוחרות של הלילה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקופה זו הביקוש ללינה בנאפולי במגמת עלייה, גם באזורים מעט פחות מבוקשים כמו באזור שדה התעופה של נאפולי ולכן מומלץ להזמין מקום לינה מראש - במיוחד אם מגיעים לסוף שבוע. כדי לשמור על גמישות למרות ההזמנה מבעוד מועד כדאי לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באזור שדה התעופה של נאפולי

באזור שדה התעופה של נאפולי ישנם יחסית הרבה מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות, כאשר אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Holiday House).
הלינה בקרבתשדה התעופה של נפולי (Naples International Airport) מתאימה במיוחד למי שממריא או נוחת בטיסות בשעות מוקדמות או מאוחרות מאוד – אז ההגעה אל ומהעיר מסורבלת יותר, לא מומלץ להישאר במלון באזור זה לאורך כל החופשה. כדאי לקחת בחשבון שככל שתבחרו אפשרות לינה אשר קרובה יותר לשדה התעופה, למשל בית הארחה Bellidea B&B, כך לרוב גם המחיר יעלה, אך בכל מקרה לינה באזור שדה התעופה תהיה זולה יותר מאשר לינה במרכז העיר.

ישנן מספר אפשרויות לינה סביב שדה התעופה של נאפולי (צילום: ישנן מספר אפשרויות לינה סביב שדה התעופה של נאפולי




המלצות ללינה באזור שדה התעופה של נאפולי

  • מקומות לינה נוספים מומלצים באזור שדה התעופה של נאפולי בעבור מי שמחפש לינה זולה הם – דירות The Best of Me, דירות Airport security 161 ודירות Casa Alma. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות La Maison du Flavien, בית הארחה Peppino’s Room Locazione turistica ובית הארחה Villetta Capodimonte.
  • למי מכם שמגיע ללון באזור שדה התעופה של נאפוליעם רכב שכור כדאי להסתכל על מקומות לינה אפשר מציעים גם חניה על מנת להיות בראש שקט בנושא, אנו מציעים להסתכל על בית הארחה B&B La Veduta, בית הארחה Zia Bi Bed and Breakfast ודירות Falco Luxury Home.
  • באזור שדה התעופה של נאפולי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באזור סביב אזור שדה התעופה של נאפולי מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה באזור שדה התעופה של נאפולי

במידה ואתם מגיעים עם רכב ללינה באזור שדה התעופה של נאפוליכדאי לקחת בחשבון את נושא החנייה, ניתן כמובן להחנות את הרכב בשדה התעופה, אך לרוב חניון זה יהיה יקר יחסית. לכן, כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חניה, אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - בית הארחה B&B La Veduta, בית הארחה Zia Bi Bed and Breakfast ודירות Falco Luxury Home.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באזור שדה התעופה של נאפולי אנו מציעים להסתכל על Zia Bi Bed and Breakfast, דירות The Best of Me, דירות Airport security 161 ודירות Casa Alma.

Booking.com