סיורים, שייט וטיולי יום מנאפולי לקאפרי – המדריך המקיף בעברית | cruises from napoli

סיורים, שייט וטיולי יום מנאפולי לקאפרי בכמה מילים

נאפולי היא בין הערים הגדולות באיטליה, והמרכזית ביותר בדרום איטליה. אך מלבד היותה עיר נמל עתיקה המשקיפה על הים הטירני,  ומוקד תיירות נחשק בשל ההיסטוריה המפוארת, הקולינריה המפורסמת, והתרבות המיוחדת שמרגישים בשיטוט ברחובות העיר,  היא מושכת אליה תיירים גם בשל קרבתה למגוון אתרי תיירות ייחודיים אחרים, ולכן, רבים משלבים את הביקור בנאפולי באתרים כמו רצועת חוף אמאלפי, האי קאפרי, וכמובן, העיר המיוחדת פומפיי, הנמצאת במרחק של רק 30 ק”מ מנאפולי. העיר פומפי היא יעד מרתק ונדיר, כזה שועדת אונסק”ו הכריזה עליו כ”אתר מורשת עולמית”. פומפי הייתה עיר רומית עתיקה אשר נחרבה כליל בהתפרצות הר הגעש וזוב, בשנת 79 לספירה, וכתוצאה מההתפרצות העיר נקברה תחת 20 מטר של אפר געשי, שלמעשה שימר אותה בשלמותה ושמר עליה מפגעי הזמן. מחזה נדיר זה מניע תיירים רבים שמגיעים לנאפולי לצאת ליום טיול בפומפיי.

נאפולי בשקיעהמפרץ נאפולי בשקיעה. העיר יפהפה אבל האתרים בסביבתה פופולאריים לא פחות

אך מלבד אותה עיר קפואה בזמן, במרחק קצר מנאפולי ניתן למצוא פנינות תיירותיות נחשקות גם כן, כשאחת מהבולטות והפופולאריות ביותן בהן היא האי קאפרי, אחד האיים היפים ומלאי האטרקציות המיוחדות שיש לים הטירני להציע. האי הפופולארי, המביא לחופיו יותר מ2 מיליון תיירים בשנה (בעיקר בחודשי הקיץ יוני-אוגוסט) מציע שילוב בין ים צלול, חופים נקיים ואתרי טבע ייחודיים שנשמרים מאות אלפי שנים, כאשר האתר הידוע ביותר באי הוא המערה הכחולה, מערה טבעית וגדולה המצויה בתוך צלע ההר, ומלאת במים כחולים וצלולים המבטיחים חווית שיט תת קרקעית קסומה. אך האי מציע לא רק חוויות שיט מסעירות, אלא גם רצועת חוף ארוכה בהם ניתן להנות מחופשות בטן גב, שרידים היסטוריים מרשימים מהתקופה הרומית, הרים חשופים וגבוהים וכן תרבות קולינרית דרום איטלקית במיטב הוויתה.

המערה הכחולה בקאפרי, חווית שיט תת קרקעית יחידה מסוגה

כאמור, ההגעה לקאפרי היא אטרקציה פופולארית ביותר בקרב מי שמגיע לביקור בנאפולי, כאשר חלק מהמבקרים יעדיפו לקחת שיט יומי צמוד היוצא מהעיר עצמה ועובר בין כל אתרי החובה באי (לפרטים והזמנה לחצו כאן), מבקרים אחרים יעדיפו להגיע לחצי האי סורנטו, הסמוך לקאפרי ומשם לצאת לשיט אל האי (לפרטים והזמנה לחצו כאן) ואילו מבקרים אחרים מבכרים לקחת סיור שיט הכולל ביום אחד גם את האי קאפרי, וגם יעדים פופולארים נוספים במפרץ נאפולי דוגמת סורנטו, חוף אמאלפי ופוזיטנו (לפרטים והזמנה לחצו כאן). כמובן, שישנה האופציה להגיע באופן עצמאי עם מעבורת לקאפרי, ובכך לחסוך את עלויות השיט. לקריאה נוספת אודות הגעה עצמאית לקאפרי לחצו כאן.

בכל הנוגע להזמנות סיורים ומעבורות לקאפרי, חשוב לזכור שהאי מהווה את אחד מהיעדים הפופולאריים ביותר באזור דרום איטליה בכלל ומפרץ נאפולי בפרט. בשל כך, מומלץ להזמין את הסיורים או את הכרטיסים למעבורות כמה שיותר זמן מראש,על מנת להבטיח את מקומכם בסיורים היותר נחשקים שיוצאים מנאפולי. להזמנת סיורי שיט מנאפולי לקאפרי עם אפשרות ביטול בחינם – לחצו כאן.

קאפרי ממבט עלהאי קאפרי ממעוף הציפור, אטרקציה תיירותית פופולארית מאוד שמומלץ להזמין לה כרטיסים מראש

מה רואים בסיור שייט בין נאפולי לקאפרי

הרבה תיירים שמגיעים לנאפולי למספר ימים בוחרים לקחת שייט מודרך לאי קפארי כיוון שמדובר אי יוצא דופן ביופיו, אשר ידוע בחופים יפהפיים עם חול לבן על רקע דרמטי של ההרים המתנשאים מעל. ובתוכו לא חסר מה לראות ולעשות, הוא עמוס בהיסטוריה, תרבות וקולינריה, הקוקטייל שהופך את קאפרי ליעד כה אהוב ומתויר, ושונה באווירה שהוא מייצר לעומת נאפולי. ובנוסף, עצם העובדה שקאפרי היא אי, ההגעה אליו בשייט יכולה להיות חוויה בפני עצמה.
רבים מהתיירים בוחרים להגיע לקאפרי לסיור יום מנאפולי, סורנטו ואפילו מרומא, חלק מקבוצה או אפילו לבד. יש שיגידו שיום בקאפרי הוא מספיק, יחד עם החוויה של השייט בין נאפולי לקאפרי ואולי יעדים נוספים כמו אמאלפי או סורנטו (תלוי בסוג הסיור בו תבחרו) תוכלו להנות מיום יוצא דופן שירענן את אווירת נאפולי העירונית ויוסיף לכם את המרחבים הכחולים האינסופיים לארסנל החוויות מהטיול שלכם. בנוסף חלק מהסיורים יכללו ארוחת צהריים או הרמת כוסית על הסיפון, מקום לעצור בו ולרדת לשכשך במים, וכמובן אל תשכחו להביא מצלמה.

מים כחולים וצוקים מרשימים באי האיטלקי קאפריהאי קאפרי, אל תשכחו להביא מצלמה

כשאתם באי קאפרי, חלק מהסיורים יכללו את אחת האטרקציות המרכזיות באי, שהיא שייט למערה הכחולה (the blue grotto). מערה אליה נכנסים בסירה בלבד ובה אפשר להנות מכמה דקות קסומות של שקט ומים כחולים צלולים שמשתקפים על קירות המערה ויוצרים מראה קוסמי ממש. חוויה מומלצת לכל מי שמגיע לקאפרי. הרבה מהסיורים יכללו ארוחת צהריים באי בפיאצה המרכזית ולאחר מכן המשך סיור ליעדים הבאים, אך אם במקרה יזדמן לכם עוד רגע להנות מהאי, יש בה נקודות תצפית לאי כולו כמו monte solaro וגנים הבוטניים היפהפיים. משפחות עם ילדים יכולות להנות גם מרחצה על חוף הים וגם אטרקציות וספורט ימי מעבר לשייט עצמו ולשייט למערה הכחולה.

שייט מנאפולי לקאפרי

הזמנת כרטיסים לשייט מודרך לאי קאפרי מנאפולי

כאשר אתם מחפשים סיור יום מנאפולי, תדעו שמנעד האפשרויות שלכם הוא מאוד רחב, כדאי להקדיש זמן למצוא את הסיור שיהיה לרוחכם. אם אתם כבר הגעתם לנאפולי למספר ימים ובא לכם לחוות איטליה קצת אחרת, סיור יומי לקאפרי הוא אופציה נהדרת לרענן ולצאת להרפתקאה. מאוד כדאי להזמין כרטיסים מראש בעיקר בעונת התיירות, כי דרום איטליה הוא אזור מאוד מתויר ועמוס בעונת הקיץ ומומלץ להתארגן בעוד מועד.

יציאה עצמאית מתוך נאפולי לסיור בקאפרי

אחת האופציות הנפוצות לתיירים שרוצים קצת לחסוך כסף אבל לא לוותר על התענוג שביציאה מהעיר היא להזמין סיור היוצא מסורנטו או מקאפרי עצמה ולהגיע עצמאית אל האזור בעזרת תחבורה ציבורית (מעבורת, במידה והסיור יוצא מקאפרי עצמה) או רכב שהם שכרו. לרוב אלה יהיו סיורים בני מספר שעות עד חצי יום, חלקם יכללו ארוחת צהריים או טעימות אלכוהול, חלקן גם יכללו ביקור במערה הכחולה בקפארי. מתאים למי שלא חושש מלעשות את הנסיעות לבד.
לסיור שיוצא מסורנטו לחצו כאן
לסיור שיוצא מתוך קאפרי לחצו כאן

סיור יומי בקאפרי

ישנם סיורים יומיים שיצאו ויחזרו מנאפולי לקאפרי, שהיתרונות בהם שאפשר להנות מהדרכה צמודה, אוטובוס, כניסה לאטרקציות בולטות כמו המערה הכחולה. היתרון בסיורים האלו, שהם מאפשרים לכם להנות ולחוות את קאפרי במלוא הדרה, ללא כאב הראש שכרוך בהגעה ובלוגיסטיקה, יחד עם הכייף והעניין שהמדריך יכול להציע. חלק מהסיורים יכללו ארוחת צהריים וכניסה לאתרים וחלקם לא, כדאי לבדוק זאת מראש ולהתכונן בהתאם לבחירה שלכם.
לסיור יומי מקאפרי מנאפולי לחצו כאן

סיור יומי בקאפרי וביעדים נוספים

אופציה נוספת היא לקחת סיור מנאפולי בקאפרי בשילוב עם יעדים נוספים. יש אופציה לסיורים של כמספר שעות עד יום שלם, ויש סיורים שיכולים להיות גם יומיים ושלושה. היתרון בסיורים מסוג זה הוא האופציה לראות ולחוות מגוון רחב של יעדים בדרום איטליה, והחסרון הוא כמובן שמשך זמן השהייה בכל אחד מהם מתקצר, והם כולם מקומות יפהפיים שאפשר להישאר בהם עוד ועוד.
לסיור בן שלושה ימים שעובר במגוון יעדים – פומפיי, סורנטו וקאפרי לחצו כאן
אופציה נוספת ויוקרתית יותר באותו התחום היא לקחת שייט פרטי למגוון יעדים, ולהנות מהמותרות והיוקרה שבחוויה כזו. מאוד מומלץ לזוגות שמחפשים לעשות משהו מיוחד ולהתפנק בחופשה שלהם.
לסיור פרטי בקאפרי והסביבה לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לשייט מנאפולי לקאפרי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" למגיעים לסיורים, שייט וטיולי יום מנאפולי לקאפרי

  • הביקור באי קאפרי כחלק מסיור שיוצא מנאפולי מתאים לכל מי שאוהב את האזור של דרום איטליה, על ההיסטוריה והקולינריה הנהדרת שבה ורוצה לחוות אותה עם מינימום לוגיסטיקה. היציאה ליעדים בדרום איטליה כחלק משייט מודרך מבטל הרבה צורך בהתעסקות בתפעול של היציאה מנאפולי וההתניידות ממנה, כמו לשכור רכב ולהבין מתי יוצאות המעבורות לאי. היעד מתאים למשפחות, זוגות צעירים ואנשים מבוגרים, יעד מאוד מגוון עם שפע של אטרקציות.
  • הרבה תיירים שמגיעים לנאפולי בוחרים לחבר את הביקור בה לשייט מודרך שעובר באי קאפרי ובעוד יעדים כמו אמאלפי וסורנטו. מאוד מומלץ למי שמגיע לנאפולי למספר ימים להקדיש יום אחד ליציאה ממנה אל היעדים בדרום איטליה, ואין ספק ששייט זו דרך מעולה לעשות זאת.
  • לרוב הסיורים יצאו מנקודת מפגש מסוימת שתיקבע מראש, מאוד כדאי להגיע בתחבורה ציבורית או ברגל לנקודת המפגש ולא לשכור רכב.
  • שייט לאי קאפרי יכולה להיות חוויה נהדרת לילדים, ואי קאפרי יש חופים נהדרים שאפשר לשהות בהם כל המשפחה וגם קשת רחבה של אטרקציות וספורט ימי למשל שייט למערה הכחולה שהיא גולת הכותרת באי.
  • ישנם סיורים יקרים יותר ויקרים פחות, מאוד תלוי במספר היעדים שאתם בוחרים לבקר בהם ואיזה דברים אתם מקבלים כחלק מהמחיר. יש המון גמישות ומנעד רחב, תלוי מה אתם מחפשים ובאיזה תקציב. שווה להשקיע זמן בחיפוש.
  • מאוד רצוי להימנע מרכב ולהשתמש בתחבורה ציבורית או ללכת ברגל, אי מאוד לא נגיש לרכבים פרטיים וההגעה אליו היא דרך הים, כלומר גם למי ששכר רכב ורוצה לשלב את קאפרי עם יעדים נוספים, רכב לא יהיה לו רלוונטי.
  • כדאי להגיע מאורגנים היטב ליום בקאפרי ולהביא אתכם נעליים נוחות, כובע ובגד ים במקרה ותרצו להתרחץ בחופים של האי, ולא לשכוח קרם הגנה.

שאלות נפוצות על סיורים, שייט וטיולי יום מנאפולי לקאפרי

שייט מנאפולי ליעדים בסביבה, בין היתר קאפרי, מומלץ לכל מי שמגיע לנאפולי למספר ימים, מתאים גם למשפחות ולזוגות צעירים.

עונת התיירות בדרום איטליה, בין היתר נאפולי וקאפרי היא בין מאי לאוקטובר, שבהם מזג האוויר הוא נעים ונוח. בנוגע לקאפרי ספציפית כדאי לדעת שהוא אחד האיים המתוירים ביותר בדרום איטליה. חשוב לקחת בחשבון שבחודשים יולי ואוגוסט מאוד עמוס בו, אך החלק מסיור מאורגן הרבה פחות תרגישו בזה.

למי שבוחר להגיע בסיור יומי מודרך, השהות באי היא בין מספר שעות ליום שלם מהבוקר עד הערב, שניהם מספקים לכם טעימה מצוינת למה שהאי יכול להציע.

חלק מהקסם של קאפרי הוא העובדה שמדובר באי ללא שדה תעופה ולכן הדרך היחידה להגיע אליו היא באמצעות שיט מחצי האי סורנטו או מנאפולי. ניתן להגיע כחלק מסיור מודרך עם סירה היוצא מנאפולי או סורנטו (לפרטים נוספים והזמנה לחצו כאן) או באמצעות מעבורות.

לקריאה נוספת אודות אפשרויות ההגעה השונות לקאפרי, כיצד רוכשים כרטיסים וכיצד מתניידים באי קראו בעמוד המקיף שלנו בנושא-  הכל על הגעה והתניידות בקאפרי.

השיט לאי קאפרי לרוב יצא מהעיר הסמוכה הגדולה, נאפולי, אך ניתן למצוא מעבורות וסיורי שיט היוצאים גם מחצי האי סורנטו הסמוך לאי, וכן מרצועת החוף המפורסמת אמאלפי, השוכנת מצידו השני של מפרץ נאפולי.