מלונות למשפחות במילאנו

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

7 דירות ומלונות מומלצים למשפחות במילאנו

Donatello 11 Milan apartments

אפשרות לינה זו היא בין אפשרויות הלינה המומלצות למשפחות במילאנו, היא מאפשרת אירוח עם ילדים והיא מציעה לאורחיה חדרי משפחה, משחקי לוח ופאזלים ומטבח. מדובר בדירות אשר מתאימות למי שמעוניין בעצמאות ומרחב רבים יותר מאלו המוצעים במלון, אפשרות שיכולה להתאים גם לכמה משפחות שנוסעות יחד לטיול ומעוניינות ללון בדירות קרובות זו לזו. הדירות נמצאות באזור מעט מרוחק ממרכז מילאנו, אבל נגיש בו אשפר למצוא אפשרויות לינה במחירים נמוכים יחסית לעיר. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה. למידע נוסף לחצו כאן.

INNSiDE by Meliá Milano Torre GalFa

⭐⭐⭐⭐
מלון זה מדורג כמלון בעל ארבעה כוכבים ולכן מתאים במיוחד למי שמחפש מקום לינה עם מתקנים ברמה גבוהה יחסית. המלון נמצא באזור תחנת הרכבת המרכזית של מילאנו, שמעט מרוחק מהמרכז התיירותי אבל בשל כך ניתן למצוא בו אפשרויות לינה ברמה גבוהה כמו זו במחירים נוחים יחסית. בין השאר מקום הלינה מציע חדר כושר, חדרי משפחה וחדרים אטומים לרעש. אפשרות לינה זה מקבלת ביקורות וחוות דעת טובות במיוחד באתרים השונים, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

Moscova Luxury B&B

מדובר במקום אירוח על בסיס B&B, המקום מתאים למי שמחפש לינה יחסית זולה מצד אחד אך נעימה מצד שני. מקום האירוח נמצא באזור סן מרקו בו אפשר למצוא אפשרויות לינה נגישות ובמחירים יחסית נוחים. אפשרות לינה זו מציעה לאורחיה בין השאר חדרי משפחה, מוצרי טיפוח בחינם ומכונת קפה. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד, והיא מתאימה למשפחות מאחר ומאפשרת אירוח של ילדים. למידע נוסף לחצו כאן.

PRESTIGE BOUTIQUE APARTHOTEL -Piazza Duomo

אפשרות זו מומלצת למשפחות המגיעות למילאנו מאחר ומאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה ומעלית. מדובר בדירות אשר מתאימות למי שמעוניין בעצמאות ומרחב רבים יותר מאלו המוצעים במלון, אפשרות שיכולה להתאים גם לכמה משפחות שנוסעות יחד לטיול ומעוניינות ללון בדירות קרובות זו לזו. הדירות נמצאות באזור הדואמו של מילאנו מאזורי הלינה המבוקשים ביותר בעיר. אפשרות לינה זו זוכה לשבחים וחוות דעת חיוביות מתיירים שבחרו ללון בה. למידע נוסף לחצו כאן.

Sant’Ambrogio with charme

מקום לינה זה מומלץ למשפחות המגיעות למילאנו מאחר ומאפשר אירוח עם ילדים ובין השאר מציע חדרי משפחה, מטבח ומכונת כביסה. זוהי דירה אשר מתאימה למי שמעדיף להינות מעצמאות רבה יותר מזו שמוצעת בלינה במלון. הדירה נמצאת במרכז מילאנו שהינו מאזורי הלינה המבוקשים ביותר בעיר. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

Airguest Crocetta loft

מקום לינה זה מתאים למשפחות המגיעות למילאנו מאחר והוא מאפשר אירוח עם ילדים, ובין השאר הוא מציע לאורחיו חדרי משפחה, מטבח ומכונת כביסה. זוהי דירה אשר מתאימה למי שמעדיף להינות מעצמאות רבה יותר מזו שמוצעת בלינה במלון. הדירה נמצאת באזור יחסית מרוחק ממרכז העיר אך נגיש, כך שאפשר למצוא בו אפשרויות לינה במחירים נוחים ולהתנייד בנוחות עם תחבורה ציבורית. אפשרות לינה זו מקבלת שבחים רבים מפי תיירים שבחרו לישון בה בעבר בביקורם בעיר, וחוות הדעת עליה בפלטפורמות השונות חיוביות מאוד. למידע נוסף לחצו כאן.

Residence De La Gare

אפשרות זו מומלצת למשפחות המגיעות למילאנו מאחר ומאפשרת אירוח עם ילדים ומציעה לאורחיה חדרי משפחה, מטבח ומעלית. זהו מלון דירות, אשר מציע לאורחיו מצד אחד את העצמאות והמרחב שיש לדירות, אך גם את היתרונות השונים של לינה במלון. מלון דירות זה נמצא ליד תחנת הרכבת המרכזית של מילאנו. אפשרות לינה זו מקבלת חוות דעת טובות ומחמאות ממי שהתארח בה והיא אחת מאפשרויות הלינה המומלצות. למידע נוסף לחצו כאן.

עדכון אפריל, 2024

בתקופה זו הביקוש לינה במילאנו במגמת עליה, ולכן למשפחות שמתכננות את חופשת הפסח או חופשה בשבועות שאחריו מומלץ מאוד להזמין מקום לינה בהקדם, במיוחד במידה ואתם מחפשים מקום שמתאים ליותר מ-3 נפשות או במיקום מרכזי. כדאי לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו מקומות רבים המציעים ביטול בחינם - כך שתוכלו להיות בראש שקט שסגרתם מקום שמתאים למשפחה שלכם, אבל לשמור על גמישות. בנוסף, מאחר ולינה למשפחה היא הוצאה לא קטנה בחופשה כדאי לחפש הנחות למקומות לינה רלוונטיים עבורכם כאן.

תשובות לשאלות נפוצות על לינה למשפחות במילאנו

מבין הדירות המתאימות למשפחות במילאנו אנו ממליצים להסתכל על דירת ארבעה כוכבים COSY APARTMENT 2 MINUTES FROM DUOMO המתאים למשפחות עד 5 נפשות, דירת שלושה כוכבים Piazza Duomo Apartment המתאים למשפחות עד 6 נפשות, דירות ארבעה כוכבים Style Homes Brera San Marco 29 המתאים למשפחות עד 7 נפשות, מלון דירות שלושה כוכבים Aparthotel Dei Mercanti המתאים למשפחות עד 4 נפשות ומלון דירות ארבעה כוכבים Montenapoleone Suites המתאים למשפחות עד 4 נפשות.

בעבור משפחות אשר מתכננות לשכור רכב במילאנו או להגיע למילאנו עם רכב שכור כדאי להזמין מקום לינה עם חניה - ובכך לחסוך את כאב הראש הכרוך בחיפוש חניה במקרה הטוב וקבלת קנס על חניה במקום לא חוקי במקרה הרע. אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים - מקום האירוח ארבעה כוכבים Moscova Luxury BandB (חניה פרטית במיקום סמוך בחינם), דירות ארבעה כוכבים Donatello 11 Milan apartments (חניה ציבורית במיקום סמוך במחיר של 25€ לכל יום), דירות שלושה כוכבים PRESTIGE BOUTIQUE APARTHOTEL -Piazza Duomo ובית הארחה ארבעה כוכבים Suite boutique Moscova (חניה ציבורית במקום - עלולים לחול חיובים) ודירת ארבעה כוכבים Sant'Ambrogio with charme (חניה פרטית במקום בחינם).

כאשר משפחות מגיעות למילאנו עם תינוקות בחירת מקום הלינה המתאים נעשית מורכבת מעט יותר, מאחר ויש לקחת בחשבון היבטים אשר לא עומדים בפני משפחות עם ילדים גדולים יותר. כדאי מאוד לבדוק ראשית שמקום הלינה מספק עריסות או מיטת תינוק - בין אם בתוספת תשלום או בחינם, ובמידה ומדובר בבניין בן כמה קומות שישנה מעלית. בנוסף כדאי לבחור במקום לינה בו תוכלו לשלוט על מיזוג האוויר ושיהיה לכם בו גישה לקומקום. כדאי להסתכל למשל על מקום האירוח Moscova Luxury BandB המתאים למשפחות עד 7 נפשות, מלון דירות Castello Guest House Milano המתאים למשפחות עד 3 נפשות, מלון 21 House of Stories Città Studi המתאים למשפחות עד 3 נפשות, דירת COSY APARTMENT 2 MINUTES FROM DUOMO המתאים למשפחות עד 5 נפשות ודירות Style Homes Brera San Marco 29 המתאים למשפחות עד 7 נפשות.

מקומות הלינה המתאימים למשפחות עם תינוקות מציעים מיטות תינוק או עריסות, אולם חלקם לוקחים על שירות זה תשלום נוסף - שיכול להגיע גם לסכום גבוה יחסית. כדי להוזיל מעט את עלות הלינה עם תינוקות כדאי להסתכל על מקומות לינה בהם אין תוספת תשלום בעבור מיטת תינוק או עריסה. כדאי להסתכל למשל על מלון דירות Residence De La Gare המתאים למשפחות עד 5 נפשות, מלון Speronari Suites המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון Château Monfort - Relais and Châteaux ומלון Biocity המתאימים למשפחות עד 3 נפשות ומלון Milano Verticale | UNA Esperienze המתאים למשפחות עד 6 נפשות.

אחד מהדברים שיכולים לשדרג חופשה משפחתית הוא בריכה במלון. מבין המלונות המתאימים למשפחות במילאנו ויש בהם בריכה אנו ממליצים להסתכל על מלון Hotel Galles המתאים למשפחות עד 4 נפשות. מלונות אלו מאפשרים אירוח עם ילדים ומציעים גם חדרי משפחה.

ישנם מקומות לינה המתאימים למשפחות ומציעים חדרים יחסית גדולים בהם יש מספר קבוע של מיטות, אך ניתן להוסיף לחדר מיטה (או שתיים) נוספות בעבור ילדים. הוספת מיטה לחדר של ארבעה אנשים לרוב תהיה זולה יותר מאשר הזמנת חדר המתאים לחמישה אנשים (מה גם שאפשרות זו פחות נפוצה). כדאי להסתכל למשל על מלון דירות Castello Guest House Milano המתאים למשפחות עד 3 נפשות, בית הארחה Suite boutique Moscova המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון דירות Residence De La Gare ודירת COSY APARTMENT 2 MINUTES FROM DUOMO המתאימים למשפחות עד 5 נפשות ומלון Hotel Principe Di Savoia - Dorchester Collection המתאים למשפחות עד 2 נפשות- אשר מאפשרים הוספת מיטות לחדר. חשוב לשים לב במעמד ההזמנה שניתן להוסיף מיטה לחדר שהזמנתם, במלונות רבים יש אפשרות להוסיף מיטה רק לחלק מהחדרים - כתלות בגודל החדר.

אוכל יכול להיות עניין לא פשוט כשנוסעים לחופשה עם ילדים, לכן בעבור מי שמעוניין לקחת מלון ולאכול במלון - בין אם רק ארוחת בוקר או גם ערב - כדאי לבדוק האם המלון לוקח בחשבון בתפריט גם את האורחים הקטנים. בין המלונות שמספקים ארוחות ילדים במילאנו אפשר למנות את מלון 21 House of Stories Città Studi , מלון Château Monfort - Relais and Châteaux ומלון Magville המתאימים למשפחות עד 3 נפשות ומלון INNSiDE by Meliá Milano Torre GalFa ומלון Milano Verticale | UNA Esperienze המתאימים למשפחות עד 6 נפשות.

כל מה שתצטרכו לדעת על לינה למשפחות במילאנו

מילאנו היא לא מהערים הטיפוסיות לילדים, בשל כך שהעניין המרכזי בה הוא אופנה ואומנות, היא נחשבת עיר ״מבוגרת״ יותר. אך בכל זאת, רבות המשפחות העוברות בה- אם משום שהיא בפני עצמה נקודת מעבר בטיול בצפון איטליה ואם משום שעבור ישראלים היא מהווה את שער הכניסה או היציאה למדינת המגף בשל הטיסות הישירות שמגיעות אליה. משפחות שכן מחליטות לעבור בעיר יכולות להנות מאטרקציות לילדים כגון האקוויריום, הפלנטריום, מוזיאון הטבע, מוזיאון המדע לאונרדו דה וינצ׳י, פארקי מים וכמובן- גם אתר המאסט של העיר- הדואומו בעל העיצוב הייחודי- יפה לעיניים גם לילדים.

אזורים המתאימים ללינת משפחות במילאנו הם:

  • האזור שמסביב לכנסיית סנטה מריה דלה גרציה, בשל קרבתו לפארק סמפיונה, היצע הדירות הנרחב שלו והעובדה שהן זולות יותר ומרווחות יותר ביחס לדירות שנמצאות באזור הדואמו. למידע נוסף על- מלונות ליד כנסיית סנטה מריה דלה גרציה.
  • ליד אצטדיון סן סירו, במיוחד למשפחות המתכננות לראות משחק או הופעה באצטדיון, או להגיע לאצטדיון לסיור במוזיאון. למרות המרחק מהמרכז התיירותי של העיר, הנגישות בתחבורה ציבורית של אזור זה גבוהה. מדובר באזור מגורים פעיל שכולל גם מתחמי עסקים, קניונים, פארק גדול, בריכה וקאנטרי קלאב וכדומה. האזור הוא אופציה לא רעה ללינה למי שמחפש לינה זולה הנגישה למרכז, ולכן יכול להתאים למשפחות, למידע נוסף על – מלונות ליד אצטדיון סן סירו.
  • ליד נמל התעופה לינאטה משום שיש בו אפשרויות לינה זולות, ומרווחות, אופציות רבות לקניות של אוכל זול, חנויות זולות ואווירה נעימה ושקטה והוא נגיש יחסית לעיר. המלצה זו בעיקר למשפחות המגיעות לאזור לתקופה ארוכה ויוצאים מאזור מילאנו לטיולי כוכב עם רכב, למידע נוסף על מלונות ליד נמל התעופה לינאטה.

אזור שהיינו ממליצים להמנע ממנו הוא אזור תחנת הרכבת המרכזית, לו יש יתרונות רבים במחיר אך הוא לא נעים בלילה ולא מומלץ לשהיה עם ילדים, למידע נוסף על- מלונות ליד תחנת הרכבת המרכזית.

בעמוד הזה ריכזנו רשימה של מלונות היכולים להתאים למשפחות המחפשות לינה נוחה ונעימה במילאנו במחיר משתלם. אנו מפרטים שתי אופציות עיקריות למשפחות- הראשונה היא למצוא דירה מתאימה, והשניה מלון העונה על תנאים המתאימים למשפחות. מומלץ לבחור אחת מהאפשרויות הבאות:

המלצות כלליות על לינה למשפחות במילאנו

  • מקומות לינה מומלצים נוספים למשפחות המגיעות למילאנו הינם מלון Speronari Suites המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים iQ Hotel Milano המתאים למשפחות עד 4 נפשות, מלון ארבעה כוכבים INNSiDE by Meliá Milano Torre GalFa המתאים למשפחות עד 6 נפשות, מלון ארבעה כוכבים Milano Verticale | UNA Esperienze המתאים למשפחות עד 6 נפשות ומלון ארבעה כוכבים The Corner Duomo Hotel המתאים למשפחות עד 4 נפשות.
  • במילאנו יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • כדאי להיכנס לקישור זה בו ישנם מחירים מיוחדים והנחות בעבור מלונות ודירות במילאנו.
  • לרשומים באתר בוקינג יש לא פעם הנחת Genius על אפשרות לינה זו, הנחה זו יכולה להגיע ל10% ממחיר הלינה, היכנסו ללינק זה ותוכלו לראות האם אתם זכאים להנחה.
  • לפני שמגיעים לחופשה המשפחתית במילאנו כדאי להסתכל גם בעמוד מילאנו עם ילדים ובני נוער.

עוד דירות מומלצות למשפחות במילאנו

BB Hotels Aparthotel Arcimboldi

מלון BB רזידנצה ארצ’ימבולדי (BB Hotels Aparthotel Arcimboldi) – מלון דירות. מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

BB Hotels Aparthotel Visconti

מלון דירות ויסקונטי (BB Hotels Aparthotel Visconti) – מלון דירות. מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Residence Milano Bicocca

מלון דירות רזידנס מילאנו ביקוקה (Residence Milano Bicocca) – מקום זה מתאים לאירוח של עד 9 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Montenapoleone Suites

מונטנאפולאוני סוויטס (Montenapoleone Suites) – מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Dreams Hotel Residenza Pianell 10

דרימס רזידנצה פיאנל 10 (Dreams Hotel Residenza Pianell 10) –  מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

BB Hotels Aparthotel Città Studi

מלון BB רזידנצה צ’יטה סטודי (BB Hotels Aparthotel Città Studi) –  מקום זה מתאים לאירוח של עד 7 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Dreams Hotel Residenza Gambara

דרימס הוטל רזידנצה גמברה (Dreams Hotel Residenza Gambara) –  מקום זה מתאים לאירוח של עד 9 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Duomo Hotel & Apartments

דירות דומו מילאנו (Duomo Hotel & Apartments) – . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

דירת אירוח

זו אפשרות משתלמת מאוד ברוב המקרים ואנו מאוד ממליצים לשקול אופציה זו בחיוב למרות שהיא פחות מוכרת לתייר הישראלי. בהזמנת דירה אולי מפסידים את השירותים שמקבלים בדרך כלל במלון – לא מנקים אחריכם, אין קבלה (אלא אם מדובר במלון דירות) ואת ארוחת הבוקר והקפה של פתיחת היום תכינו בעצמכם. אבל לעומת זאת תרוויחו אפשרות לינה – נוחה, מרווחת, הכוללת מטבח שמאפשר הכנה של ארוחות בעצמכם ובחלק לא מבוטל מהדירות תמצאו גם אביזרים נוספים כמו מכונת כביסה. אלו יתרונות שחשובים יותר מהחסרונות למשפחות רבות.

*בהקשר של דירה חשוב לציין- שמומלץ מאוד לקבוע עם בעלי הדירה שעת הגעה מראש, ולהגיע בזמן, אחרת יכול להיות שתאלצו להמתין עד שימסרו לכם מפתחות הכניסה.

עוד מלונות מומלצים למשפחות במילאנו

Ibis Styles Milano Centro

מלון איביס סטייל מילאנו צ’נטרו (Ibis Styles Milano Centro) – מלון שלושה כוכבים אשר מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Rafael

מלון רפאל (Hotel Rafael) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

VIVA Hotel Milano

מלון ויוה מילאנו (VIVA Hotel Milano) – מלון שלושה כוכבים אשר מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Canova Hotel

מלון קנובה (Canova Hotel) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Eco-Hotel La Residenza

מלון אקו מילאנו (Eco-Hotel La Residenza) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Soperga

מלון סופרגה (Hotel Soperga) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Agape Hotel

מלון אגאפה (Agape Hotel) – מלון ארבעה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Metrò

מלון מטרו (Hotel Metrò) – מלון שלושה כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

AV Boutique Hotel

מלון AV בוטיק נקרא בעבר אסקו מילאנו (Esco Hotel Milano) – מלון שני כוכבים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

מלון זול המותאם למשפחות

מלון זול ברמה של שניים-שלושה-ארבעה כוכבים (למי שרוצה להתפנק). ניתן לעשות זאת על ידי התפצלות בחדרים או לבחור במלונות הכוללים חדרים לשלושה וארבעה אורחים, ומעניק מחירים טובים למשפחות וילדים. אופציית החדר למספר אורחים היא כמובן זולה יותר – אך “משלמים” בצפיפות ובמקרה של חדרים מפוצלים ניתן להשיג יותר מרווח ופרטיות לאורחים אך המחיר גבוה יותר.
יש לקחת בחשבון שבשני המקרים מרוויחים את השירות של מלון ואת הפינוק והאירוח של מלון אך מפסידים את היתרון הגדול שיש בדירת אירוח (מרחב, מטבח לבישול וכדומה).

כאשר בוחרים במלון, בין אם באופציה של חדרים מפוצלים ובין זו של חדר אחד לכל המשפחה, יש לבדוק מספר היבטים:

  • למשפחות עם ילדים קטנים – יש לבדוק שהמלון מארח ילדים קטנים, ישנם מלונות יוקרתיים (לא הרבה) שאינם מאפשרים אירוח של ילדים בגילאים מסויימים.
  • אם הילדים שלכם ממש קטנים, כדאי לוודא שבמלון יש את התנאים לארח אתכם ולספק את כל הצרכים שלכם (עריסת תינוק ואפשרות לחמם מים חמים למשל).
  • סוגיות של מחיר – מלונות רבים מאפשרים למשל לינה של ילדים עד גיל מסויים (לרוב ההגבלה במילאנו היא 12, אך ישנם לא מעט מלונות עם הגבלת גיל של 3 ומלונות עם הגבלה של 5) ללא עלות נוספת כאשר לא מוסיפים מיטה על אלו הקיימות בחדר. ישנם מלונות שמאפשרים אף תוספת של עריסה ואירוח של תינוקות ללא עלות נוספת (לרוב ההגבלה לאפשרות זו היא שנה עד שלוש). בחלק מהמלונות ניתן להוסיף מיטה ללא תשלום נוסף. דבר זה יכול להוזיל לכם מאוד את המחיר.

כיצד בחרנו את הדירות והמלונות המומלצים למשפחות במילאנו?

ניתחנו כ-2,000 אפשרויות לינה במילאנו עם האלגוריתם הייחודי שפיתחנו בהכל על אחרי מעל עשור של עזרה לתיירים בבחירת הלינה שלהם ברחבי העולם. כדי לבחור את אפשרויות הלינה הטובות ביותר למשפחות במילאנו בדקנו אילו אפשרויות לינה (כוללות כניסה לילדים מעניקות פסיליטיז שמתאימים לילדים ומרחב מספיק גדול ללינה של משפחה). מבין אפשרויות הלינה הללו חיפשנו אילו ממוקמות באזורי הלינה המומלצים על ידינו לתיירים במילאנו (למשל אזור הדואמו) ובחנו אילו מהם זוכים לחוות הדעת הטובות ביותר מהמשפחות שבחרו ללון בהן בעבר, כדי שלכם יהיה יותר קל למצוא את אפשרות הלינה המתאימה לכם ביותר.



Booking.com