מלונות מומלצים בסנט ג’ימיניאנו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בסנט ג'ימיניאנו - הסקירה המקיפה על מלונות בסנט ג'ימיניאנו. אזורי הלינה המומלצים בסנט ג'ימיניאנו, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בסנט ג'ימיניאנו.

5 מקומות לינה מומלצים בסנט ג’ימיניאנו

Relais Cappuccina

⭐⭐⭐⭐
רילאיס קפוסינה (Relais Cappuccina) – מלון ארבעה כוכבים במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המרכזי.

למידע נוסף על המלון

Hotel La Cisterna

⭐⭐⭐
מלון לה צ’יסטרנה (Hotel La Cisterna) – מלון שלושה כוכבים במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום והנקיון.

למידע נוסף על המלון

Leon Bianco

⭐⭐⭐
מלון לאון ביאנקו (Leon Bianco) – מלון שלושה כוכבים במרכז סן ג’ימיניאנו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והנוחות במלון.

למידע נוסף על המלון

Hotel Bel Soggiorno

⭐⭐⭐
מלון בל סוג’ורנו (Hotel Bel Soggiorno) – מלון שלושה כוכבים במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והצוות.

למידע נוסף על המלון

Agriturismo Mormoraia

בית החווה מורמוריה (Agriturismo Mormoraia) – בית חווה באזור מרוחק ממרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות הנוחות במקום והנקיון.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

התחיל האביב, ורמת הביקוש תעלה ותעלה ככל שינקפו הימים, כאשר בתקופת הפסחא ובסופי שבוע הביקוש ללינה בסנט ג’ימיניאנו יהיה גבוה כמעט כמו בקיץ. ויכול גם להגיע לכמעט 100% תפוסה. אומנם יהיו אפשרויות לינה ברגע האחרון במבצעים טובים, אך במיוחד לקבוצות ומשפחות ולמי שחשוב לו מיקום טוב, אפשרות לינה ברמה גבוהה ובמחיר טוב מאוד כדאי לבצע את ההזמנה מראש זמן רב ככל הניתן. למי שחושש אפשר לעשות זאת בקישור הזה בו אפשרויות לינה רבות המציעות ביטול בחינם, וכך לא להתחייב למרות ההזמנה מראש. בנוסף, כדי להפחית בעלות הלינה אפשר לחפש מבצעים רלוונטים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בסנט ג'ימיניאנו

בסנט ג’ימיניאנו ישנם כ-290 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה בתים (למשל Agriturismo Mormoraia), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים (כמו Hotel La Cisterna), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז סן ג’ימיניאנו ובמיוחד ליד כיכר Piazza del Duomo, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את בית הארחה Donna Nobile. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממרכז סן ג’ימיניאנו אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בדרום העיר, סמוך לאתר Porta San Giovanni, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Hotel Bel Soggiorno. במידה ואתם מגיעים לסנט ג’ימיניאנו עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון שלושה כוכבים Hotel Villa Belvedere, מלון שלושה כוכבים Hotel Bel Soggiorno ומקום אירוח בבית חווה Fattoria San Donato .

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בסנט ג'ימיניאנו

  • מלונות נוספים מומלצים בסנט ג’ימיניאנו הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Hotel La Collegiata, מלון Villasanpaolo Resort & Spa, מלון Hotel La Collegiata ומלון Villasanpaolo Resort & Spa ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Da Graziano ומלון Hotel L’Antico Pozzo. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית כפרי Villa Del Sole, מקום אירוח בבית חווה Fattoria San Donato ובית הארחה A La Casa Dei Potentil. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים .
  • מרבית המבקרים בסנט ג’ימיניאנו מעדיפים ללון כאמור באזור מרכז סן ג’ימיניאנו, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות.
  • באזור מרכז סן ג’ימיניאנו יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בסנט ג’ימיניאנו מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון ארבעה כוכבים Park Hotel Chianti.

שאלות נפוצות על לינה בסנט ג'ימיניאנו

האזור הפופולארי ביותר ללינה בסנט ג'ימיניאנו הינו אזור מרכז סן ג'ימיניאנו, ובמיוחד בסמוך לכיכר Piazza del Duomo.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בסנט ג'ימיניאנו ניתן למנות את Relais Cappuccina, Hotel La Cisterna, Leon Bianco, Hotel Bel Soggiorno, ו-Agriturismo Mormoraia.

למשפחות המגיעות לסנט ג'ימיניאנו אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מקום אירוח Agriturismo Mormoraia ,מקום אירוח Camping Il Boschetto Di Piemma ובית הארחה Fattoria San Donato, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לסנט ג'ימיניאנו צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון שלושה כוכבים Hotel Villa Belvedere, מלון שלושה כוכבים Hotel Bel Soggiorno ומקום אירוח בבית חווה Fattoria San Donato .

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בסנט ג'ימיניאנו אנו מציעים להסתכל על Hotel Bel Soggiorno, בית כפרי Villa Del Sole, מקום אירוח בבית חווה Fattoria San Donato ובית הארחה A La Casa Dei Potentil.

Booking.com