מלונות מומלצים במחוז קיאנטי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במחוז קיאנטי - הסקירה המקיפה על מלונות במחוז קיאנטי. אזורי הלינה המומלצים במחוז קיאנטי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במחוז קיאנטי.

5 מקומות לינה מומלצים במחוז קיאנטי

Borgo Scopeto Wine & Country Relais

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון בורגו סקופטו רלה (Borgo Scopeto Wine & Country Relais) – מלון חמישה כוכבים בכפר ואליאלי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אנשים ומומלץ בגלל ניקיון ונוחות החדרים.

למידע נוסף על המלון

Villa I Barronci Resort & Spa

⭐⭐⭐⭐
מלון וילה I בארונצ’י (Villa I Barronci Resort & Spa) – מלון ארבעה כוכבים באזור סן קשאנו אין ואל די פזה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 41 אנשים ומומלץ בגלל נוחות החדרים והיכולת שלהם להכיל כמות גדולה במיוחד של מבקרים.

למידע נוסף על המלון

La Loggia – Villa Gloria -Adults Only

⭐⭐⭐
מלון לה לוג’ה – וילה גלוריה (La Loggia – Villa Gloria -Adults Only) – מלון שלושה כוכבים בכפר קוורצ’גרוסה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות השירות במלון והמיקום.

למידע נוסף על המלון

Rooms and Wine al Castello

רום אנד ווין אל קסטלו (Rooms and Wine al Castello) – בית הארחה באזור מונטריג’יוני . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות אנשי הצוות והמיקום המעולה.

למידע נוסף על המלון

Borgo Di Pietrafitta Relais

בורגו די פייטראפיטה רלה (Borgo Di Pietrafitta Relais) – דירות באזור קסטלינה אין קיאנטי. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה והיחס של אנשי הצוות.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

מחוז קיאנטי הוא מבין האזורים היפים והאהובים לחופשה באיטליה, ובשבועות אלו רמת הביקוש ללינה הולכת ועולה, ותגיע לשיא שלה בקיץ. למי שמתכנן את חופשת הפסח שלו באזור מומלץ להזמין מקומות לינה מראש, כדאי לעשות זאת בקישור הזה מאחר ומציע אפשרויות לינה מגוון המציעות ביטול בחינם - כך שלמרות ההזמנה מראש לא תצטרכו להתחייב למקום הלינה ובמידת הצורך תוכלו לשנות או לבטל את ההזמנה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במחוז קיאנטי

במחוז קיאנטי ישנם כ-1300 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל מלון דירות Antico Pastificio בגרבה אין קיאנטי), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של מלון שלושה כוכבים (למשל Hotel Villa San Giorgio בפוג’יבונסי), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו גרבה אין קיאנטי ובמיוחד ליד פיאצה מטאוטי (Piazza Matteotti), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון דירות Antico Pastificio. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מגרבה אין קיאנטי אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור קסטלינה אין קיאנטי, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Hotel Palazzo Squarcialupi. במידה ואתם מגיעים למחוז קיאנטי עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון ארבעה כוכבים Villa I Barronci Resort & Spa בסן קשאנו אין ואל די פזה, מלון שלושה כוכבים La Loggia – Villa Gloria -Adults Only בקוורצ’גרוסה ומלון ארבעה כוכבים Borgo San Luigi במונטריג’יוני.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה במחוז קיאנטי

  • מלונות נוספים מומלצים במחוז קיאנטי הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Castel Monastero – The Leading Hotels of the World בקסטלנואובו ברארדנגה ומלון Castello di Spaltenna Exclusive Resort & Spa בגאיולה אין קיאנטי, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Hotel Palazzo San Lorenzo & Spa בקולה ואל ד’אלזה, מלון Il Piccolo Castello במונטריג’יוני ומלון Borgo San Luigi במונטריג’יוני ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Villa San Giorgio בפוג’יבונסי, מלון Hotel Il Pietreto בקולה ואל ד’אלזה ומלון Hotel Colle Etrusco Salivolpi בקסטלינה אין קיאנטי. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מקום אירוח B&B Poggiobonizio בפוג’יבונסי, מקום אירוח Borgo Gallinaio במונטרג’יוני ומקום אירוח Arnolfo B&B
    בקולה ואל ד’אלזה. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Antico Pastificio בגרבה אין קיאנטי ודירות Palazzo Tempi בסן קשאנו אין ואל די פזה.
  • באזור גרבה אין קיאנטי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • במחוז קיאנטי מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון ארבעה כוכבים Hotel Palazzo San Lorenzo & Spa בקולה ואל ד’אלזה, מלון ארבעה כוכבים Villa I Barronci Resort & Spa בסן קשאנו אין ואל די פזה ומלון ארבעה כוכבים Il Piccolo Castello במונטריג’יוני.

שאלות נפוצות על לינה במחוז קיאנטי

האזור הפופולארי ביותר ללינה במחוז קיאנטי הינו אזור גרבה אין קיאנטי, ובמיוחד בסמוך לפיאצה מטאוטי (Piazza Matteotti).

למשפחות המגיעות למחוז קיאנטי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון ארבעה כוכבים Villa I Barronci Resort & Spa בסן קשאנו אין ואל די פז, דירות Borgo Di Pietrafitta Relais בקסטלינה אין קיאנטי ומלון דירות Antico Pastificio בגרבה אין קיאנטי, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב למחוז קיאנטי לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון ארבעה כוכבים Villa I Barronci Resort & Spa בסן קשאנו אין ואל די פזה, מלון שלושה כוכבים La Loggia - Villa Gloria -Adults Only בקוורצ'גרוסה ומלון ארבעה כוכבים Borgo San Luigi במונטריג'יוני.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות במחוז קיאנטי אנו מציעים להסתכל על Rooms and Wine al Castello, מקום אירוח B&B Poggiobonizio בפוג'יבונסי, מקום אירוח Borgo Gallinaio במונטרג'יוני ומקום אירוח Arnolfo B&B בקולה ואל ד'אלזה.

Booking.com