מלונות מומלצים בואל ד’אורצ’ה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בואל ד'אורצ'ה - הסקירה המקיפה על מלונות בואל ד'אורצ'ה. אזורי הלינה המומלצים בואל ד'אורצ'ה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בואל ד'אורצ'ה.

5 מקומות לינה מומלצים בואל ד’אורצ’ה

Miraggio in Val d’Orcia Relais & Spa

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון מירגיו בואל ד’אורשה (Miraggio in Val d’Orcia Relais & Spa) – מלון 5 כוכבים בעיר סן קיריקו ד’אורצ’יה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות בריכות השחייה ומרכז הספא.
למידע נוסף על המלון

Relais Il Chiostro Di Pienza

⭐⭐⭐⭐
קיוסטרו די פיינצה (Relais Il Chiostro Di Pienza) – מלון ארבעה כוכבים בעיירה פיינצה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה ובריכת השחייה החיצונית.
למידע נוסף על המלון

Albergo Ristorante San Biagio

⭐⭐⭐
מלון סאן ביאג’ו (Albergo Ristorante San Biagio) – מלון שלושה כוכבים בעיירה מונטפולצ’יאנו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל הצוות האדיב ובריכת השחייה.
למידע נוסף על המלון

La Pievina

לה פייבינה (La Pievina) – מקום אירוח בבית חווה בעיירה מונטפולצ’יאנו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ בזכות הצוות המעולה והמחיר הנוח.
למידע נוסף על המלון

Castel Brunello

קסטל ברונלו (Castel Brunello) – דירות בעיירה מונטלצ’ינו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והצוות במקום.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקפה זו הביקוש ללינה בואל ד’אורצ’ה במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בואל ד'אורצ'ה

בואל ד’אורצ’ה ישנם כ-840 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה בתי הארחה (למשל בית הארחה Il Giglio B&B), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים (למשל Piccolo Hotel La Valle), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו הערים מונטפולצ’יאנו וסיינה ובמיוחד ליד פיאצה דל קאמפו (Piazza del Campo), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון Hotel Alma Domus. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מהערים מונטפולצ’יאנו וסיינה אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בעיר מונטריג’יוני, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Il Piccolo Castello. במידה ואתם מגיעים לואל ד’אורצ’ה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון שלושה כוכבים Villa Ambra, מלון ארבעה כוכבים Grand Hotel Impero – Wellness & Exclusive SPA, מקום אירוח בבית חווה La Pievina ודירות Castel Brunello.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בואל ד'אורצ'ה

  • מלונות נוספים מומלצים בואל ד’אורצ’ה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Castello Banfi – Il Borgo ומלון Adler Spa Resort Thermae, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Grand Hotel Impero, מלון Albergo Posta Marcucci ומלון Hotel Corsignano ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Piccolo Hotel La Valle, מלון Hotel San Gregorio ומלון Villa Ambra. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – בית הארחה Guesthouse da Idolina dal 1946, אירוח בבית חווה Agriturismo Palazzo Massaini “Cavarciano” ומקום אירוח B&B Gli Archi. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים בית הארחה Villa Nottola, בית הארחה Agriturismo Castello La Grancia di Spedaletto ובית הארחה La Pievina.
  • באזור הערים מונטפולצ’יאנו וסיינה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בואל ד’אורצ’ה דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו מלון Piccolo Hotel La Valle, מלון Hotel San Gregorio ומלון Villa Ambra . ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בואל ד'אורצ'ה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בואל ד'אורצ'ה הינו אזור הערים מונטפולצ'יאנו וסיינה, ובמיוחד בסמוך לפיאצה דל קאמפו (Piazza del Campo).

למשפחות המגיעות לואל ד'אורצ'ה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון שלושה כוכבים Hotel I Due Cigni, דירות appartamento la crocetta, מלון ארבעה כוכבים Grand Hotel Impero - Wellness & Exclusive SPA ומקום אירוח B&B Gli Archi, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לואל ד'אורצ'ה צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפריפריאליים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון שלושה כוכבים Villa Ambra, מלון ארבעה כוכבים Grand Hotel Impero - Wellness & Exclusive SPA, מיקום אירוח בבית חווה La Pievina, דירות Castel Brunello.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בואל ד'אורצ'ה אנו מציעים להסתכל על La Pievina, בית הארחה Guesthouse da Idolina dal 1946, אירוח בבית חווה Agriturismo Palazzo Massaini "Cavarciano" ומקום אירוח B&B Gli Archi.

Booking.com