מלונות מומלצים באגם טראסימנו ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באגם טראסימנו - הסקירה המקיפה על מלונות באגם טראסימנו. אזורי הלינה המומלצים באגם טראסימנו, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באגם טראסימנו.

5 מקומות לינה מומלצים באגם טראסימנו

Sina Brufani

⭐⭐⭐⭐⭐
ברופאני פאלאס (Sina Brufani) – מלון 5 כוכבים בפרוג’ה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 2 אנשים ומומלץ כיוון שהוא ממוקם באיזור המוביל בפרוג’ה וכיוון שיש בו מרכז בריאות וספא.
למידע נוסף על המלון

Hotel San Luca

⭐⭐⭐⭐
מלון סן לוקה (Hotel San Luca) – מלון ארבעה כוכבים בקורטונה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הנוף הנשקף מן המלון אל האיזור הכפרי שמסביב.
למידע נוסף על המלון

Hotel La Torre

⭐⭐⭐
מלון לה טור (Hotel La Torre) – מלון שלושה כוכבים בקסטיליונה דל לאגו. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות האוכל המעולה שיש בו והמיקום המרכזי שלו.
למידע נוסף על המלון

Hotel Signa

⭐⭐
מלון סיגנה (Hotel Signa) – מלון שני כוכבים בפרוג’ה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המחיר הנוח שלו.
למידע נוסף על המלון

La Sosta di Braccio

לה סוסטה די ברצ’יו (La Sosta di Braccio) – בית נופש במאצ’יה Macchie. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הנוף לאגם .
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אגם טראסימנו הואמהאזורים הפופולאריים לחופשה באיטליה, ובשבועות אלו רמת הביקוש ללינה הולכת ועולה, ותגיע לשיא שלה בקיץ. למי שמתכנן את חופשת הפסח שלו באזור מומלץ להזמין מקומות לינה מראש, כדאי לעשות זאת בקישור הזה בו מגוון אפשרויות לינה ברמות שונות המציעים ביטול בחינם - כך שתוכלו לשמור על גמישות ואף לבטל את ההזמנה במידת הצורך - בהתאם לתנאי ותאריכי הביטול.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באגם טראסימנו

באגם טראסימנו ישנם כ-350 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Hotel Kursaal), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים (למשל Hotel La Torre), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו פרוג’ה ובמיוחד ליד קסטיליונה דל לאגו (Castiglione del lago), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את אתר הנופש Isola Verde Resort. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מפרוג’ה אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בMacchie, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון דירות שלושה כוכבים La Sosta di Braccio. במידה ואתם מגיעים לאגם טראסימנו עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון שלושה כוכבים Hotel La Torre, בית נופש ארבעה כוכבים I Capricci Di Merion – Resort & Spa ומלון שלושה כוכבים Hotel Kursaal.

מבט על העיירה העתיקה קסטיליונה דל לאגו, אזור מרכזי בו תיירים בוחרים ללון (צילום: מבט על העיירה העתיקה קסטיליונה דל לאגו, אזור מרכזי בו תיירים בוחרים ללון

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה באגם טראסימנו

  • מלונות נוספים מומלצים באגם טראסימנו הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Relais La Corte dei Papi ומלון Relais & Châteaux Il Falconiere, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Hotel Boutique Castiglione del Lago, מלון Best Western Hotel Quattrotorri, מלון Relais dell’Olmo, מלון Hotel La Meridiana ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Parkhotel Montigeto ומלון Le Macerine. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – La Folaga del Trasimeno ומלון Cortona Resort-Le Terre Dei Cavalieri. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים Palazzo Barbini ובית הנופש La Folaga del Trasimeno.
  • באזור פרוג’ה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באגם טראסימנו מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון I Capricci Di Merion – Resort & Spa, מלון Hotel Boutique Castiglione del Lago ומלון EcoResort Il Cantico della Natura.

שאלות נפוצות על לינה באגם טראסימנו

האזור הפופולארי ביותר ללינה באגם טראסימנו הינו אזור פרוג'ה, ובמיוחד בסמוך לקסטיליונה דל לאגו (Castiglione del lago) .

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר באגם טראסימנו ניתן למנות את Sina Brufani, Hotel San Luca, Hotel La Torre, Hotel Signa,ו- La Sosta di Braccio.

למשפחות המגיעות לאגם טראסימנו אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון Hotel La Torre, אתר הנופש Isola Verde Resort ומלון Hotel Ristorante Il Gabbiano. אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לאגם טראסימנו לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון שלושה כוכבים Hotel La Torre, בית נופש ארבעה כוכבים I Capricci Di Merion - Resort & Spa ומלון שלושה כוכבים Hotel Kursaal.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באגם טראסימנו אנו מציעים להסתכל על Hotel Signa, La Folaga del Trasimeno, ומלון Cortona Resort-Le Terre Dei Cavalieri.

Booking.com