כרטיס תחבורה ציבורית ACTV בוונציה 24-72 שעות- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Tickets for ACTV 24 – 72-Hour Transport

הזמנת כרטיס תחבורה ציבורית ACTV בונציה

כרטיס תחבורה ציבורית ACTV בונציה 24-72 שעות (Tickets for ACTV 24 – 72-Hour Transport) הוא כרטיס המאפשר לכם להשתמש חופשי בתחבורה הציבורית של ACTV בונציה הכולל את סירת האוטובוס ואפורטו בונציה, לידו ואיי הלגונה וכמו כן את האוטובוסים במסטרה וביבשה (משם מגיעים אל ונציה). ניתן לבחור בכרטיס יומי (24 שעות), דו יומי (48 שעות) ותלת יומי (72 שעות).

הזמנת כרטיס תחבורה ציבורית ACTV בונציה

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




סרטון המציג את כלי התחבורה הימי של ונציה- הואפורטו

רכישת כרטיסים לתחבורה ציבורית ACTV בונציה ואוטובסים מנמלי התעופה לעיר

שאלות נפוצות על כרטיס תחבורה ציבורית ACTV בונציה

כרטיס תחבורה ציבורית actv בונציה מומלץ ביותר מפני שהתניידות בונציה תלויה בסירות האוטובוס (אלא אם כן זה מרחק שאפשר ללכת ברגל), ואם אתם מגיעים למספר אתרים ביום עדיף לרכוש את הכרטיס מאשר לשלם בנפרד על כל הנסיעות.

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיס תחבורה ציבורית actv בונציה, האפשרויות המומלצות על ידינו הן:
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.
איסוף הכרטיס מתבצע במשרד הכרטיסים ב-Venezia Unica שבפיאצלה רומא.

הכרטיס אינו כולל נסיעות מנמל התעופה (אותם תוכלו למצוא כאן- הסעה אל נמל התעופה מרקו פולו).

יש שלושה מוקדים בהם אפשר לחנות את הרכב בחניון מסודר ומשם לקחת רכבת נוחה לתוך ונציה. הזול ביותר ואם הכי הרבה מקומות פנויים הוא חנייה באזור העיר מסטרה - שבהרבה מובנים היא מקפצה מאוד נוחה לונציה (ומוקד לינה אהוב בגלל זה - ראו מלונות במסטרה).

תחנה שניה  הוא באזור האי Porto Marghera שנמצא באמצע הגשר המוביל לונציה ומשמש היום כאעזור תעשייה ואזור חניה עצום - גם בו יש רכבת נוחה לעיר עצמה. בו יהיה יותר יקר, אבל תהיו הרבה יותר קרובים לעיר.

מעטים ממשיכים להתקדם עוד לתחנות החניה היקרות של אזור סנטה לוצ'יה - מלבד החורף אנו ממליצים למי שמחליט להשכיר חניה שם - להזמין אותה מראש ולהתכונן למחיר גבוהה.

ההמלצה שלנו לרוב התיירים, לבחור או במסטרה, או בפורטו מרג'רה - זול נוח והכי מהיר. הרכבות פעולות נון סטופ, אין סיבה לנסות להתקרב עוד ולשלם הרבה.




המלצות "הכל על"

  • הכרטיס מומלץ ביותר מפני שהגעה מכל מקום לכל מקום בונציה תלויה בסירות האוטובוס (אלא אם כן זה מרחק שאפשר ללכת ברגל), ואם אתם מגיעים למספר אתרים ביום עדיף לרכוש את הכרטיס מאשר לשלם בנפרד על כל הנסיעות. במחיר זה תוכלו גם לסוע אל איי הלגונה שהם אטרקציה בפני עצמם. למי שלא מעוניין בכרטיס התחבורה הציבורית אלא רק להגעה לאיי הלגונה- בדקו את סיור חצי יום אל האיים מוראנו, בוראנו וטורצ’לו.
  • שימו לב- הכרטיס אינו כולל נסיעות מנמל התעופה (אותם תוכלו למצוא כאן- הסעה אל נמל התעופה מרקו פולו), את קווים 16,19 ו-21, קו הקזינו וקווים של החברה המתחרה אלילאגונה. אם בחרתם לאו דווקא במלון בונציה, אלא דווקא ביבשה במסטרה (על מנת  להוזיל את עלויות הלינה), ניתן להשתמש בכרטיס זה אל המלון וגם חזרה לונציה בימים העוקבים.
  • מחיר הכרטיס משתלם יותר ככל שהוא כולל מספר שעות רב יותר.
  • להמלצות כלליות על ונציה.

סירת האוטובוס, מעבורת ואפורטו של חברת ACTV בונציה (צילום: lenalindell20תחת CC0)

מידע שימושי

  • איפה מקבלים את הכרטיס? איסוף הכרטיס מתבצע במשרד הכרטיסים ב-Venezia Unica שבפיאצלה רומא.