מלונות מומלצים באגם קראצ’ה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות באגם קראצ'ה - הסקירה המקיפה על מלונות באגם קראצ'ה. אזורי הלינה המומלצים באגם קראצ'ה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים באגם קראצ'ה.

5 מקומות לינה מומלצים באגם קראצ’ה

Ciampedie Luxury Alpine Spa Hotel

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון צ׳יאמפדי לאקז׳רי אלפין ספא (Ciampedie Luxury Alpine Spa Hotel) – מלון 5 כוכבים בויגו דה פאסה (Vigo di Fassa). מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הספא היוקרתי והנוף המרהיב.
למידע נוסף על המלון

X Alp Hotel

⭐⭐⭐⭐
מלון גרני קרפה דיאם (X Alp Hotel) – מלון ארבעה כוכבים בעיירה ויגו דה פאסה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות בעלי המלון החביבים והחדרים המרווחים.
למידע נוסף על המלון

Hotel El Laresh

⭐⭐⭐
מלון אל לראש (Hotel El Laresh) – מלון שלושה כוכבים בעיירה מואנה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בגלל המיקום המעולה והסאונה במלון.
למידע נוסף על המלון

Ciasa Alpina Relax Hotel

⭐⭐
מלון צ׳יאזה אלפינה רילקס (Ciasa Alpina Relax Hotel) – מלון שני כוכביםבעיירה מואנה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות החדרים המרווחים והספא המפנק.
למידע נוסף על המלון

Adler Family and Wellness ApartHotel

⭐⭐⭐⭐
מלון דירות משפחת אדלר (Adler Family and Wellness ApartHotel) – מלון דירות בעיירה מואנה (Moena). מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המצוין והמתקנים המפנקים.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אגם קראצ’ה הוא מהאזורים הפופולאריים לחופשה באיטליה, ובשבועות אלו רמת הביקוש ללינה הולכת ועולה, ותגיע לשיא שלה בקיץ. למי שמתכנן את חופשת הפסח שלו באזור מומלץ להזמין מקומות לינה מראש, כדאי לעשות זאת בקישור הזה מאחר ומציע אפשרויות לינה מגוון המציעות ביטול בחינם - כך שלמרות ההזמנה מראש לא תצטרכו להתחייב למקום הלינה ובמידת הצורך תוכלו לשנות או לבטל את ההזמנה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה באגם קראצ'ה

באגם קראצ’ה ישנם כ-420 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל מלון דירות Residence Chris Appart), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים (למשל Hotel Valsorda שבמואנה), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו אגם קראצ’ה ובמיוחד ליד העיירה מואנה (Moena), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים (Hotel Ciampian). ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מאגם קראצ’ה אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בעיירה נובה לבנטה (Nova Levant), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים (Moseralm Dolomiti Spa Resort). במידה ואתם מגיעים לאגם קראצ’ה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון שני כוכבים Ciasa Alpina Relax Hotel ומלון חמישה כוכבים Romantik Hotel Turm.

מבקרים רבים הפוקדים את אגם קראצ׳ה בוחרים ללון בעיירה מואנה הסמוכהמבקרים רבים הפוקדים את אגם קראצ׳ה בוחרים ללון בעיירה מואנה הסמוכה

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה באגם קראצ'ה

  • מלונות נוספים מומלצים באגם קראצ’ה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו מלון Adler Spa Resort Dolomiti, מלון Seiser Alm Urthaler ומלון Romantik Hotel Turm, מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Hotel Rosengarten שבנובה לבנטה, מלון Leading Relax Hotel Maria שבמואנה ומלון Hotel Foresta שבמואנה ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel ZirmesHotel Zirmes שבמואנה, מלון Hotel Vallechiaraֿ בואלדיסוטו ומלון Hotel Valsorda שבמואנה. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון שני כוכבים Garni Festil שבצ׳קמפיטלו די פאסה, מלון שני כוכבים Albergo Trentino שבמואנה ומלון שני כוכבים Villa Gottfried שבאגאן. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירה Le suite della nonna Teresina שבמואנה, מלון דירות Residence Dolomia שבפוזה די פאסה ומלון דירות Mason La Zondra שבויגו די פאסה.
  • באזור אגם קראצ’ה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • באגם קראצ’ה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל .

שאלות נפוצות על לינה באגם קראצ'ה

האזור הפופולארי ביותר ללינה באגם קראצ'ה הינו אזור אגם קראצ'ה, ובמיוחד בסמוך להעיירה מואנה (Moena).

למשפחות המגיעות לאגם קראצ'ה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון Central Hotel שבמואנה, מלון דירות Mason La Zondra שבדיגו די פאסה ומלון שני כוכבים Ciasa Alpina Relax Hotel שבמואנה, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לאגם קראצ'ה לרוב לא נתקל בבעיות חנייה יוצאות דופן, אבל הרבה מהתיירים מעדיפים לא להסתמך על חניה ברחוב (ובחלק מהמקרים להסתכן בקנס) ובוחרים להזמין מקום לינה עם חניה. לתיירים אלו אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים חניה לאורחים שלהם - מלון שני כוכבים Ciasa Alpina Relax Hotel ומלון חמישה כוכבים Romantik Hotel Turm.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות באגם קראצ'ה אנו מציעים להסתכל על Ciasa Alpina Relax Hotel, מלון שני כוכבים Garni Festil שבצ׳קמפיטלו די פאסה, מלון שני כוכבים Albergo Trentino שבמואנה ומלון שני כוכבים Villa Gottfried שבאגאן.

Booking.com