מלונות מומלצים במרכז בולוניה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במרכז בולוניה - הסקירה המקיפה על מלונות במרכז בולוניה. אזורי הלינה המומלצים במרכז בולוניה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במרכז בולוניה.

5 מקומות לינה מומלצים במרכז בולוניה

Grand Hotel Majestic gia’ Baglion

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון גרנד מג’סטיק גיא’ באליוני (Grand Hotel Majestic gia’ Baglion) – מבין אפשרויות הלינה במרכז בולוניה זוהי אחת מאפשרויות הלינה היוקרתיות יותר מבחינת המתקנים שמציעה, ובהתאם לכך לרוב גם מחיר הלינה יהיה גבוה יותר ממרבית אפשרויות הלינה האחרות באזור.
למידע נוסף על המלון

Starhotels Excelsior

⭐⭐⭐⭐
מלון סטארהוטלס אקסלסיור (Starhotels Excelsior) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה המומלצות במרכז בולוניה ומתאימה למי שרוצה מצד אחד אפשרות לינה עם מתקנים ברמה יחסית גבוהה לאזור זה ומצד שני לא ברמת המחיר הגבוהה ביותר.
למידע נוסף על המלון

Hotel Cavour

⭐⭐⭐
מלון קאבור (Hotel Cavour) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה הפונקציונאליות המומלצות במרכז בולוניה, ומתאימה למי שרוצה מקום לינה נוח ובמיקום טוב מצד אחד אך לא יקר מידי בהשוואה לשאר אפשרויות הלינה באזור זה מצד שני.
למידע נוסף על המלון

Albergo Panorama


מלון אלברגו פנורמה (Albergo Panorama) – אחת מאפשרויות הלינה המומלצות במרכז בולוניה המתאימה במיוחד למי שמחפש מקום לינה במיקום טוב אבל זול יחסית לשאר אפשרויות הלינה המוצעות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

Almarossa

מלון דירות אלמרוסה (Almarossa) – מקום לינה זה מומלץ למי שלאו דווקא מחפש חדר במלון במרכז בולוניה אך עדיין מעוניין בלינה באזור מרכזי. מקום לינה זה לרוב יציע מחיר זול ונוח יותר בהשוואה לאפשרויות הלינה השונות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור במרכז בולוניה הוא מאזורי הלינה הפופולאריים ביותר בבולוניה ובשבועות אלו הביקוש ללינה בו הולך ועולה. אם אתם מגיעים לחופשה בפסח כדאי להקדים ולהזמין מקום לינה מראש לאחד מהמלונות באזור. מומלץ לעשות זאת בקישור הזה בו מקומות לינה רבים המציעים ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות למרות ההזמנה מראש.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במרכז בולוניה

במרכז בולוניה ישנם כ-900 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Ugo Bassi Apartments).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של שני המגדלים של בולוניה (Le due Torri: Garisenda e degli Asinelli), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מקום אירוח B&B Gran Suite Piazza Maggiore. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

ישנו מבחר גדול של אפשרויות לינה באזור העיר העתיקה של בולוניה (צילום: ישנו מבחר גדול של אפשרויות לינה באזור העיר העתיקה של בולוניה

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה במרכז בולוניה

  • מלונות נוספים מומלצים בבמרכז בולוניה הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון NH Bologna De La Gare, מלון I Portici Hotel Bologna, ומלון UNAHOTELS Bologna Centro ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו מלון Hotel Marconi Express, מלון Albergo delle Drapperie, ומלון Buon Hotel Bologna Centro. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מלון 2 כוכבים Albergo Garisenda, מקום אירוח B&B Ambra, ובית הארחה Acquaderni Rooms. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים דירות Ugo Bassi Apartments, דירות Indipendenza Luxury Apartments ודירות Residence Studio Vita.
  • למי שמגיע עם רכב שכור למלון או דירה במרכז בולוניה כדאי לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה בהשוואה לשאר העיר. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של העיר או לבחור באפשרות לינה המציעה גם חנייה, למשל מלון 4 כוכבים Starhotels Excelsior, מלון 1 כוכב Albergo Panorama ומקום אירוח B&B Ambra .
  • במרכז בולוניה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • במרכז בולוניה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה במרכז בולוניה

למשפחות הבוחרות ללון במרכז בולוניה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 1 כוכב Albergo Panorama, בית הארחה Cosmopolitan Central Rooms ובית הארחה Grand Central Room, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לבמרכז בולוניה מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 4 כוכבים Starhotels Excelsior, מלון 1 כוכב Albergo Panorama ומקום אירוח B&B Ambra .

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות במרכז בולוניה אנו מציעים להסתכל על Albergo Panorama, מלון 2 כוכבים Albergo Garisenda, מקום אירוח B&B Ambra, ובית הארחה Acquaderni Rooms.

" Booking.com "