מלונות מומלצים במרכז בארי ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במרכז בארי - הסקירה המקיפה על מלונות במרכז בארי. אזורי הלינה המומלצים במרכז בארי, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במרכז בארי.

5 מקומות לינה מומלצים במרכז בארי

Hotel Boston

⭐⭐⭐⭐
מלון בוסטון (Hotel Boston) – מבין אפשרויות הלינה במרכז בארי זוהי אחת מאפשרויות הלינה היוקרתיות יותר מבחינת המתקנים שמציעה, ובהתאם לכך לרוב גם מחיר הלינה יהיה גבוה יותר ממרבית אפשרויות הלינה האחרות באזור.
למידע נוסף על המלון

iH Hotels Bari Oriente

⭐⭐⭐⭐
מלון iH בארי אוריינטה (iH Hotels Bari Oriente) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה המומלצות במרכז בארי ומתאימה למי שרוצה מצד אחד אפשרות לינה עם מתקנים ברמה יחסית גבוהה לאזור זה ומצד שני לא ברמת המחיר הגבוהה ביותר.
למידע נוסף על המלון

Hotel Adria

⭐⭐⭐
מלון אדריה (Hotel Adria) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה הפונקציונאליות המומלצות במרכז בארי, ומתאימה למי שרוצה מקום לינה נוח ובמיקום טוב מצד אחד אך לא יקר מידי בהשוואה לשאר אפשרויות הלינה באזור זה מצד שני.
למידע נוסף על המלון

Hotel Costa

⭐⭐
מלון קוסטה (Hotel Costa) – אחת מאפשרויות הלינה המומלצות במרכז בארי המתאימה במיוחד למי שמחפש מקום לינה במיקום טוב אבל זול יחסית לשאר אפשרויות הלינה המוצעות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

Zodiacus Residence

מלון דירות זודיאקוס רזידנס (Zodiacus Residence) – מקום לינה זה מומלץ למי שלאו דווקא מחפש חדר במלון במרכז בארי אך עדיין מעוניין בלינה באזור מרכזי. מקום לינה זה לרוב יציע מחיר זול ונוח יותר בהשוואה לאפשרויות הלינה השונות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

אזור מרכז בארי הוא מאזורי הלינה הפופולאריים ביותר בבארי ובתקופה זו הביקוש ללינה באזור גבוה, ובסופי שבוע יכול להתקרב לתפוסה מלאה במלונות המבוקשים. לכן, למי שמגיע לחופשה בפסח או אחריו מומלץ להזמין מקום לינה בהקדם. כדאי לעשות זאת בקישור הזה ולבחור באחת מאפשרויות הלינה המציעות ביטול בחינם - כך תוכלו לשמור על גמישות ולשנות או לבטל במידת הצורך כאשר תתקרבו למועד החופשה (חשוב לשים לב למועד האחרון לביטול).

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במרכז בארי

במרכז בארי ישנם כ-650 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל דירה Borgoantico view).
מרבית התיירים בוחרים לקחת מלון או דירה באזור של העיר העתיקה בארי וקיה (Bari Vecchia), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מקום אירוח B&B La Maison Del Borgo Antico. קחו בחשבון שככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה.

תיירים רבים בורחים להזמין מקום לינה באזור העיר העתיקה של בארי (צילום מקורי) (צילום: תיירים רבים בורחים להזמין מקום לינה באזור העיר העתיקה של בארי (צילום מקורי)

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה במרכז בארי

  • מלונות נוספים מומלצים בבמרכז בארי הינם מלונות ארבעה כוכבים כמו מלון Hotel Imago. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – מקום אירוח B&B La Maison Del Borgo Antico, מקום אירוח B&B Murex, מקום אירוח Travel B&B ומקום אירוח TRAVEL STATION. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים מלון דירות Palazzo Calò, דירות Cattedralflats ודירות Central Station Suite Apartment.
  • למי שמגיע עם רכב שכור למלון או דירה במרכז בארי כדאי לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה בהשוואה לשאר העיר. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של העיר או לבחור באפשרות לינה המציעה גם חנייה, למשל מלון 4 כוכבים Hotel Boston, מלון 3 כוכבים Hotel Adria ומקום אירוח Travel B&B.
  • במרכז בארי יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • במרכז בארי מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים.

שאלות נפוצות על לינה במרכז בארי

למשפחות הבוחרות ללון במרכז בארי אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 4 כוכבים Hotel Boston, דירות La Corte Del Borgo Antico ודירות Central Station Suite Apartment, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לבמרכז בארי מגלה כי חניה הינה דבר מאוד בעייתי - קשה למצוא חניה פנויה, וגם כאשר מוצאים צריך להכין את הכיס לתשלום גבוה בעבורה. על מנת למנוע מראש בעיה זו כדאי לבחור מקום לינה אשר מציע חנייה לאורחיו, אנו מציעים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון 4 כוכבים Hotel Boston, מלון 3 כוכבים Hotel Adria ומקום אירוח Travel B&B.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות במרכז בארי אנו מציעים להסתכל על Hotel Costa, מקום אירוח B&B La Maison Del Borgo Antico, מקום אירוח B&B Murex, מקום אירוח Travel B&B ומקום אירוח TRAVEL STATION.

Booking.com