מלונות מומלצים ליד פארק סיגורטה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם ליד פארק סיגורטה באגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים ליד פארק סיגורטה בגארדה

Maison Resola – Rooms & Breakfast

⭐⭐⭐⭐
מקום האירוח מזון רזולה (Maison Resola – Rooms & Breakfast) – מלון ארבעה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Agli Ulivi

⭐⭐⭐
מלון אלי אוליבי (Hotel Agli Ulivi) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Albergo Al Cacciatore Tortellinando

⭐⭐⭐
מלון אלברגו אל קאצ’יאטורה (Albergo Al Cacciatore Tortellinando) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Corte Del Paggio

⭐⭐⭐
מלון קורט דה פגיו (Hotel Corte Del Paggio) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 5 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

אנו נמצאים בתחילתו של האביב באגם גארדה והביקוש ללינה ברחבי העיר וגם באזור פארק סיגורטה עולה בהדרגה במהלך חודש מרץ. הביקוש יגיע לשיאו בסוף החודש - גם בגלל מזג האוויר שהופך יותר נוח וגם בגלל חופשת הפסחא שמתקיימת השנה בסוף מרץ. במיוחד למי שמתכנן להגיע בסוף החודש, ואף במהלך החודש הבא, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת עם ביטול בחינם בקישור הזה.

מידע כללי על מלונות מומלצים ליד פארק סיגורטה

פארק ג׳יארדינו סיגורטה (Parco Giardino Sigurta) נמצא במרחק של 8 ק״מ מפסקיירה דל גרדה שבאגם גארדה בצפון איטליה. הפארק, בגודל של 60 הקטרים, זכה בתואר הפארק היפה ביותר באירופה של שנת 2015 והפארק היפה ביותר באיטליה בשנת 2013. בפארק תוכלו לראות פרחים רבים: בין החודשים מרץ-אפריל ניתן לראות את פריחת הצבעונים (טוליפים), בחודשים מאי-ספטמבר (עונת התיירות בקיץ) תוכלו להתרשם משדרת הורדים ובה 30,000 ורדים פורחים. כמו כן בפארק שדות, מבוך ו-18 אגמים- בהם פורחים בחודשים יוני-יולי צמחי מים רבים.

למגיעים לאיזור על מנת לבקר בפארק מומלץ לישון באחת מהעיירות בקרבת הפארק – וליג’יו סול מיניציו (Valeggio Sul Mincio), מונזמבנו (Monzambano), פונטי סול מינצ’ו (Ponti Sul Mincio). בשלושת העיירות הנ״ל תמצאו דירות אירוח ומקומות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר. היצע המלונות פה נמוך יחסית, רובם בדירוג של שלושה כוכבים.

בין המלונות המומלצים באיזור פארק סיגורטה ניתן למנות את מקום האירוח מזון רזולה (Maison Resola), מלון אגלי אוליבי (Agli Ulivi), מלון אלברגו אל קאצ’יאטורה (Albergo Al Cacciatore)ומלון קורטה דל פאג’יו (Hotel Corte Del Paggio).

המלצות על מלונות ליד פארק סיגורטה בגארדה



Booking.com