מלונות מומלצים בריבה דל גארדה

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

כל המידע שיעזור לכם למצוא את המלון המתאים לכם בריבה דל גארדה שבאגם גארדה: מלונות מומלצים, למה לשים לב? איך לחסוך במחיר? והאם בכלל מתאים לכם ללון באזור?

4 מלונות מומלצים בריבה דל גארדה

Hotel Garnì Villa Maria

מלון גרני וילה מריה (Hotel Garnì Villa Maria) – מלון . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Ambassador Suite Hotel

⭐⭐⭐
מלון אמבסדור סוויט (Ambassador Suite Hotel) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Antiche Mura

מקום האירוח B&B אנטיקה מורה (Antiche Mura) – מקום האירוח B&B . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

Hotel Rudy

⭐⭐⭐
מלון רודי (Hotel Rudy) – מלון שלושה כוכבים . מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אורחים ומומלץ בזכות… למידע נוסף…

עדכון מרץ, 2024

הביקוש ללינה החודש בריבה דל גארדה הופך גבוה יותר במהלך החודש. בעוד שקל יחסית למצוא מקומות לינה בתחילת החודש, אפילו ברגע האחרון, ככל שנתקרב לסופו הדבר יהיה קשה יותר - במיוחד מאחר ובסוף החודש חל חג הפסחא השנה. לכן, אנו ממליצים להזמין מקום לינה מראש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להיות בראש שקט אך גם לשמור על גמישות. בנוסף, כדי להוזיל את עלות הלינה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטים על מקומות לינה כאן.

מידע כללי על מלונות מומלצים בריבה דל גארדה

ריבה דל גארדה (Riva del Garda) הידועה בשם הקיצור ריבה, היא עיירה ומועצה מקומית על שפת אגם גארדה, הנמצאת בנפת טרנטו שבמחוז טרנטינו, בצפון איטליה. ריבה ידועה כ״הפנינה של אגם גארדה״ ונמצאת בקצה הדרומי של האלפים האיטלקיים, ליד הרי הדולומיטים המפורסמים. חופי ריבה דל גארדה עשויים מחצץ לבן ודק יותר משאר חופי האגם, ויחד עם מי האגם הכחולים והבהירים והבריזה הנעימה שנושבת בעיירה כל אלו הפוכים אותה לאחד מהעיירות המבוקשות של אגם גארדה ללינה.

בריבה דל גארדה קיימות מעל 200 אפשרויות לינה – דירות אירוח, מלונות בדירוג של שלושה-ארבעה כוכבים, ומקומות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר. כמו כן, באיזור קיימים מספר אתרי קמפינג (כמו למשל Verdepiano Bed & Camping ו-Camping Brione) מה שהופך את ריבה דל גארדה לאידיאלית עבור משפחות וילדים (למידע נוסף על מלונות למשפחות באגם גארדה, אגם גארדה עם ילדים). ריכוז גבוה של מלונות נמצא בעיר העתיקה, בעיקר בגבולות שבין פיאצה III נובמברה (Piazza III Novembre) וכנסיית מריה אסונטה (Maria Assunta). כמו כן, ניתן למצוא ריבוי של מלונות גם על הרחוב הראשי ויאלה רוברטו (Viale Rovereto).

בין המלונות המומלצים באיזור ריבה דל גארדה ניתן למנות את מלון גרני וילה מריה (Hotel Garni Villa Maria), מלון אמבסדור סוויט (Ambassador Suite Hotel), מקום האירוח אנטיקה מורה (Antiche Mura) ומלון רודי (Hotel Rudy).

המלצות על מלונות בריבה דל גארדה

 



Booking.com